Gå til innhold

***August 2014 ***


Fillibobba

Anbefalte innlegg

hva var det som skulle i fødebaggen igjen..... 

etter erfaring fra forrige gang... (lå 5 netter på lukket avdelig etter haste keisersnitt og baby som mistet 5-600 g av vekten sin)

 

det var jo håndkle for oss mødre og store baggy bukser og sykehus skjorter.... like greit å bruke det.... og bleier og stellepledd og alt slik til babyen har de også... de hadde også bodyer som babyen brukte... jeg husker jeg ville bruke klær som jeg selv hadde tatt med til han men noen av sykepleieren sa at det var mye bedre for bebisen å bli "swaddle" i stellepleddene de brukte og at jeg skulle droppe det å kle på han så mye.... og heller tulle han inn i stellepledd og dyne og helseteppe over det igjen..... de hadde alt det....

 

tar med hentesett ihvertfall og en body i 50 og en i 56.... nr 1 var jo 4370 når han kom ut og 55 cm ... gikk rett i 56.. har en hel lastebil med str 50 som aldri ble brukt... men når han mistet mer enn 10% av vekten sin så brukte han str 50 i en uke.... også var det 56 igjen... og en mnd etter var det 62..... 

 

det jeg ihvertfall skal ta med... er smokk... potetmel..... mandelolje...... ammeskjold i tilfelle jeg får samme problem som forrige gang... ammebh.... tøffler.... lypsil.... toalettmappe med dusjesaker... tar med leggings og store ammetopper... og badekåpe.... store truser som ikke klemmer for hardt rundt livet (i tilfelle keisersnitt igjen) og har plass til store bind..... og bind..... sykehus bindene var bare tull..... 

 

har jeg glemt noe? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

38+1 idag... AND STILL NO BABY... begynner å bli skikkelig lei nå..... har ikke orket en shit denne graviditeten. bekkenløsning, sykemeldt, en liten på 19 mnd, og vanvittige kynner..... ææææuuuuaaaaaasssjjjjj ... har vært skikkelig lei en stund.. og var klar til å rive ut håret når det var på det varmeste i ørten uker.... nå er det nok....

 

babyteppe, gravidlogg, organisering av ting og tang.. ja alt JOY som hører med har jeg IKKE GIDDE denne gangen..... baby nr 2 kommer til å føle seg skikkelig utenfor... førstemann gjorde jeg alt... lagde babybok, første dagbok for han, lagde babyteppe til han med navnet hans... jeg vet ikke engang hvor ultrabilde av nr 2 er...... 

 

denne graviditeten har bare vært pest og plage..... eier ikke tålmodighet og er drittlei av å ikke kunne leke med gutten min.....  :kjefte:  :kjefte:  :kjefte:

bare det å løfte han opp på stellebordet og dusje han er et ORK.... han har også begynt å trekke seg litt unna og blitt en skikkelig pappagutt... wonder why???

 

også var det trassalderen i tillegg... skjønner ikke hva faen jeg tenkte på når et eller annet i hode mitt sa ... to tette???!!!!!! 

 

fy faen....  :bond:  :kjefte:  :kjefte:

Trass her også! Jeg advarer VesleTrollet med at i løpet av 14 dager har mamma fått bort magen, og klarer holde følge med henne igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva var det som skulle i fødebaggen igjen..... 

etter erfaring fra forrige gang... (lå 5 netter på lukket avdelig etter haste keisersnitt og baby som mistet 5-600 g av vekten sin)

 

det var jo håndkle for oss mødre og store baggy bukser og sykehus skjorter.... like greit å bruke det.... og bleier og stellepledd og alt slik til babyen har de også... de hadde også bodyer som babyen brukte... jeg husker jeg ville bruke klær som jeg selv hadde tatt med til han men noen av sykepleieren sa at det var mye bedre for bebisen å bli "swaddle" i stellepleddene de brukte og at jeg skulle droppe det å kle på han så mye.... og heller tulle han inn i stellepledd og dyne og helseteppe over det igjen..... de hadde alt det....

 

tar med hentesett ihvertfall og en body i 50 og en i 56.... nr 1 var jo 4370 når han kom ut og 55 cm ... gikk rett i 56.. har en hel lastebil med str 50 som aldri ble brukt... men når han mistet mer enn 10% av vekten sin så brukte han str 50 i en uke.... også var det 56 igjen... og en mnd etter var det 62..... 

 

det jeg ihvertfall skal ta med... er smokk... potetmel..... mandelolje...... ammeskjold i tilfelle jeg får samme problem som forrige gang... ammebh.... tøffler.... lypsil.... toalettmappe med dusjesaker... tar med leggings og store ammetopper... og badekåpe.... store truser som ikke klemmer for hardt rundt livet (i tilfelle keisersnitt igjen) og har plass til store bind..... og bind..... sykehus bindene var bare tull..... 

 

har jeg glemt noe? 

ja altså så klart.. mobil og lader... og helseteppe.... og små hansker... de har lange negler når de kommer ut av boligen sin.... og klorer seg selv... skal se om jeg "tør" å klippe neglene hans.... turte ikke med nr en og han endte opp med å klore kinnene sine og siden på nesen... 

 

ammeinnlegg...... 

 

hmmmm.. what else

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva var det som skulle i fødebaggen igjen..... 

etter erfaring fra forrige gang... (lå 5 netter på lukket avdelig etter haste keisersnitt og baby som mistet 5-600 g av vekten sin)

 

det var jo håndkle for oss mødre og store baggy bukser og sykehus skjorter.... like greit å bruke det.... og bleier og stellepledd og alt slik til babyen har de også... de hadde også bodyer som babyen brukte... jeg husker jeg ville bruke klær som jeg selv hadde tatt med til han men noen av sykepleieren sa at det var mye bedre for bebisen å bli "swaddle" i stellepleddene de brukte og at jeg skulle droppe det å kle på han så mye.... og heller tulle han inn i stellepledd og dyne og helseteppe over det igjen..... de hadde alt det....

 

tar med hentesett ihvertfall og en body i 50 og en i 56.... nr 1 var jo 4370 når han kom ut og 55 cm ... gikk rett i 56.. har en hel lastebil med str 50 som aldri ble brukt... men når han mistet mer enn 10% av vekten sin så brukte han str 50 i en uke.... også var det 56 igjen... og en mnd etter var det 62..... 

 

det jeg ihvertfall skal ta med... er smokk... potetmel..... mandelolje...... ammeskjold i tilfelle jeg får samme problem som forrige gang... ammebh.... tøffler.... lypsil.... toalettmappe med dusjesaker... tar med leggings og store ammetopper... og badekåpe.... store truser som ikke klemmer for hardt rundt livet (i tilfelle keisersnitt igjen) og har plass til store bind..... og bind..... sykehus bindene var bare tull..... 

 

har jeg glemt noe?

 

Hehe, jeg har også pakket ned store truser i tilfelle nytt keisersnitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må også investere i ny stor bleiebag/stellebag da den gamle har vært i bruk i 19 mnd og er herpa.... og dessuten har ikke så god plass når det skal være ting og tang til 2 babyer..... (drep meg) (to tette) (hva faen var det jeg tenkte på) 

 

lilleprinsen.no har de fine skip hop duo baggene... men herregud... de koster jo skjorta....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg må bare spørre... Hvor stor er deres fødebag? Skal snart pakke fødebagen men aner ikke hvor stor den skal være. Vil ikke komme på sykehuset med et svært flyttelass heller, hehe. 

 

Er det nok med en stor veske eller en weekendbag? Tenkte å kanskje være på sykehuset i 2-3 dager.

 

Uff, teit spørsmål egentlig, men aner virkelig ikke. Første barnet :)

Sist (med min første) var jeg veldig usikker og la nok litt for mye vekt på listene over hva som var så veldig viktig å ha med i bagen som lå på nett, hadde med en ganske stor bag med en del unødvendig ting i (var skikkelig drass å slepe rundt på, vi ble sendt litt frem og tilbake pga igangsetting/hastesnitt). Vi skal få barn ved samme sykehus som sist (Arendal), de hadde bind, fæle men praktiske nettingtruser, skjorte, håndklær og kluter til dusj/vask, stellebord med bleier, kluter, klær og tepper til lille som jeg brukte de dagene vi var der sist. Var der 6 dager hvis jeg ikke husker feil og følte ikke at vi manglet noe utstyr mens vi var der.

 

Så denne gangen har jeg rett og slett kjøpt en mindre og ikke minst billig bag (Søstrene Grene), var veldig grei størrelse syns jeg. Jeg har lagt oppi et par komplette skift til meg og hjemreisetøy til frøkna som kommer, toalettmappe og har fortsatt god plass på toppen til et teppe/nyladet kamera etc. Pakket ikke ned drikke eller mat sist (ser mange andre som skriver at de gjør det), men jeg kommer ikke til å gjøre det denne gangen heller.

 

 

Jeg skal også føde på Arendal sykehus :) 

 

Okei, da tror jeg kanskje at jeg har en plan. Har en weekendbag jeg kan bruke, og skulle vi mangle noe så kan mannen hente det. Bor ca 25 min unna med bil. Har virkelig ikke lyst til å overpakke, syns det virker så flaut og upraktisk. Men så er jeg jo livredd for å pakke for lite også... Hmm :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja da ble det altså fødsel på meg :) Det gikk unna!

Våknet av at vannet gikk 01.40. Ringte fødeavdelingen og avtalte tid for kontroll hvis ikke riene startet. Men det gjorde de. Begynte tett og regelmessig akkurat som med storesøster. Da barnevakten kom, og jeg gikk i dusjen, kom de tettere. Jeg kastet opp, bannet og angret! Vekket mannen og ba han gå i dusjen hvis han skulle det. Jeg satt i stua med tette rier, og barnevakten måtte gå og skyndte på han så vi kunne reise. Han rakk å sette bagen i bilen før jeg fikk pressrier. Ble litt redd med en gang, bannet mer og fikk hylt at de skulle ringe 113. Ambulanse ble sendt, og vi hadde jordmor på telefonen. Skulle prøve og pese meg gjennom riene i steden for å trykke, men det klarte jeg bare noen få rier. Så med pappa som jordfar, og barnevakt som "jordmorformidler", kom hun som en rakett på sofaen hjemme :)

Ambulanse kom 5-10 minutter etter at hun var ute, og jordmor en stund etter det igjen. Alt gikk veldig fint (men vi må ha ny sofa), og det er helt merkelig å tenke på at hun faktisk er født hjemme :wub:

Det ble noen sting da vi kom på sykehuset, men ikke så ille. Formen er ganske fin, babyen tar puppen, og jeg satser på at vi reiser hjem i morgen. Hele fødselen tok 3 timer og 10 minutter, så det var kjapt levert :)

Nydelig lita jente- veldig lik storesøster :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja da ble det altså fødsel på meg :) Det gikk unna!

Våknet av at vannet gikk 01.40. Ringte fødeavdelingen og avtalte tid for kontroll hvis ikke riene startet. Men det gjorde de. Begynte tett og regelmessig akkurat som med storesøster. Da barnevakten kom, og jeg gikk i dusjen, kom de tettere. Jeg kastet opp, bannet og angret! Vekket mannen og ba han gå i dusjen hvis han skulle det. Jeg satt i stua med tette rier, og barnevakten måtte gå og skyndte på han så vi kunne reise. Han rakk å sette bagen i bilen før jeg fikk pressrier. Ble litt redd med en gang, bannet mer og fikk hylt at de skulle ringe 113. Ambulanse ble sendt, og vi hadde jordmor på telefonen. Skulle prøve og pese meg gjennom riene i steden for å trykke, men det klarte jeg bare noen få rier. Så med pappa som jordfar, og barnevakt som "jordmorformidler", kom hun som en rakett på sofaen hjemme :)

Ambulanse kom 5-10 minutter etter at hun var ute, og jordmor en stund etter det igjen. Alt gikk veldig fint (men vi må ha ny sofa), og det er helt merkelig å tenke på at hun faktisk er født hjemme :wub:

Det ble noen sting da vi kom på sykehuset, men ikke så ille. Formen er ganske fin, babyen tar puppen, og jeg satser på at vi reiser hjem i morgen. Hele fødselen tok 3 timer og 10 minutter, så det var kjapt levert :)

Nydelig lita jente- veldig lik storesøster :wub:[/quote

 

Oh shit!!! Det må jeg si!!! Dette var heftige greier! Men også skikkelig kult!!!! Gratulerer med en fantastisk fødsel!! Var din første fødsel rask også? Min nr 4 var på 4 timer fra jeg våknet av riene, så vi hadde under 1 time på sykehuset før han var ute. Nå har jo tanken slått meg om at jeg plutselig ender opp som deg.... (Jeg vet ikke hva du gjorde, men jeg TRENGER en ny sofa!!! Haha!!). Jeg syns det var en glimrende fødselshistorie! Men jeg vet at det blir veldig heftig og intenst når det blir på den måten, men det er jo litt deilig å slippe en laaaaang fødsel som bare tar alle kreftene også vel? Jeg husker jeg syntes det, til tross for at smertene er vondere når det går så fort og brutalt...

Kose deg masse med babyen din!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Ja det ble intenst, men hadde rier med 2-3 minutters mellomrom mesteparten av tiden med storesøster også, så akkurat det var jeg litt forberedt på. Første fødsel tok 13 timer, så rask til å være første gang, men ikke i nærheten av dette :)

Bare sørg for å fordele resten av fortervannet som en fontene utover sofaen når babyen kommer ut- da blir det ny sofa. Trengte ny vi også, men hadde tenkt å vente til vi var ferdige med det meste av gulp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Ja det ble intenst, men hadde rier med 2-3 minutters mellomrom mesteparten av tiden med storesøster også, så akkurat det var jeg litt forberedt på. Første fødsel tok 13 timer, så rask til å være første gang, men ikke i nærheten av dette :)

Bare sørg for å fordele resten av fortervannet som en fontene utover sofaen når babyen kommer ut- da blir det ny sofa. Trengte ny vi også, men hadde tenkt å vente til vi var ferdige med det meste av gulp.

Gratulerer så mye med ny-trollet 😀 For en fantastisk fødselshistorie ❤️😀

 

Anonymous poster hash: c14fc...4e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg!! Har ikke ord! Gurimalla! Det er jo helt sinnssykt at det kan gå så fort! Gudskjelov at det gikk bra med dere da :) :) fikk ei tåre i øyekroken her nå.... Hvor stor er hun da? Lykke til videre med nurket og sofa og alt sammen :) hold oss oppdatert da :) stor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da ble det altså fødsel på meg :) Det gikk unna!

Våknet av at vannet gikk 01.40. Ringte fødeavdelingen og avtalte tid for kontroll hvis ikke riene startet. Men det gjorde de. Begynte tett og regelmessig akkurat som med storesøster. Da barnevakten kom, og jeg gikk i dusjen, kom de tettere. Jeg kastet opp, bannet og angret! Vekket mannen og ba han gå i dusjen hvis han skulle det. Jeg satt i stua med tette rier, og barnevakten måtte gå og skyndte på han så vi kunne reise. Han rakk å sette bagen i bilen før jeg fikk pressrier. Ble litt redd med en gang, bannet mer og fikk hylt at de skulle ringe 113. Ambulanse ble sendt, og vi hadde jordmor på telefonen. Skulle prøve og pese meg gjennom riene i steden for å trykke, men det klarte jeg bare noen få rier. Så med pappa som jordfar, og barnevakt som "jordmorformidler", kom hun som en rakett på sofaen hjemme :)

Ambulanse kom 5-10 minutter etter at hun var ute, og jordmor en stund etter det igjen. Alt gikk veldig fint (men vi må ha ny sofa), og det er helt merkelig å tenke på at hun faktisk er født hjemme :wub:

Det ble noen sting da vi kom på sykehuset, men ikke så ille. Formen er ganske fin, babyen tar puppen, og jeg satser på at vi reiser hjem i morgen. Hele fødselen tok 3 timer og 10 minutter, så det var kjapt levert :)

Nydelig lita jente- veldig lik storesøster :wub:

neimen så kullt.... akkurat som på film.... hehe... skulle ønske jeg kunne få slik fødsel.... men egentlig mest fordi at jeg har mast om ny sofa lenge og kanskje hvis jeg føder på den ....  :fnise:

 

men men.. gratulerer så masse... kos deg masse med ny baby og ny sofa.... ikke missunelig i det hele tatt.. neida... :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da ble det altså fødsel på meg :) Det gikk unna!

Våknet av at vannet gikk 01.40. Ringte fødeavdelingen og avtalte tid for kontroll hvis ikke riene startet. Men det gjorde de. Begynte tett og regelmessig akkurat som med storesøster. Da barnevakten kom, og jeg gikk i dusjen, kom de tettere. Jeg kastet opp, bannet og angret! Vekket mannen og ba han gå i dusjen hvis han skulle det. Jeg satt i stua med tette rier, og barnevakten måtte gå og skyndte på han så vi kunne reise. Han rakk å sette bagen i bilen før jeg fikk pressrier. Ble litt redd med en gang, bannet mer og fikk hylt at de skulle ringe 113. Ambulanse ble sendt, og vi hadde jordmor på telefonen. Skulle prøve og pese meg gjennom riene i steden for å trykke, men det klarte jeg bare noen få rier. Så med pappa som jordfar, og barnevakt som "jordmorformidler", kom hun som en rakett på sofaen hjemme :)

Ambulanse kom 5-10 minutter etter at hun var ute, og jordmor en stund etter det igjen. Alt gikk veldig fint (men vi må ha ny sofa), og det er helt merkelig å tenke på at hun faktisk er født hjemme :wub:

Det ble noen sting da vi kom på sykehuset, men ikke så ille. Formen er ganske fin, babyen tar puppen, og jeg satser på at vi reiser hjem i morgen. Hele fødselen tok 3 timer og 10 minutter, så det var kjapt levert :)

Nydelig lita jente- veldig lik storesøster :wub:

Gratulerer så mye :D! Oi, alltid så sprøtt å lese om sånne styrtfødsler, bra at alt gikk så fint. Spent på hvordan min blir, regner med at den blir ganske normal. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, Tantetroll! Bra jobba :) gratulerer så masse med lille jenta. Godt å høre at det gikk bra med dere begge. Nå får du 1800 kr fra nav for å ha født utenfor sykehus/fødestue, så da har du en liten del av den nye sofaen i boks i alle fall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse!! Jernkvinne! Veldig gøy lesing, for oss andre! fikk ett par tårer her også. Tenker det var temlig intenst på slutten ..... i sofan😜!

Gratulerer igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da ble det altså fødsel på meg :) Det gikk unna!

Våknet av at vannet gikk 01.40. Ringte fødeavdelingen og avtalte tid for kontroll hvis ikke riene startet. Men det gjorde de. Begynte tett og regelmessig akkurat som med storesøster. Da barnevakten kom, og jeg gikk i dusjen, kom de tettere. Jeg kastet opp, bannet og angret! Vekket mannen og ba han gå i dusjen hvis han skulle det. Jeg satt i stua med tette rier, og barnevakten måtte gå og skyndte på han så vi kunne reise. Han rakk å sette bagen i bilen før jeg fikk pressrier. Ble litt redd med en gang, bannet mer og fikk hylt at de skulle ringe 113. Ambulanse ble sendt, og vi hadde jordmor på telefonen. Skulle prøve og pese meg gjennom riene i steden for å trykke, men det klarte jeg bare noen få rier. Så med pappa som jordfar, og barnevakt som "jordmorformidler", kom hun som en rakett på sofaen hjemme :)

Ambulanse kom 5-10 minutter etter at hun var ute, og jordmor en stund etter det igjen. Alt gikk veldig fint (men vi må ha ny sofa), og det er helt merkelig å tenke på at hun faktisk er født hjemme :wub:

Det ble noen sting da vi kom på sykehuset, men ikke så ille. Formen er ganske fin, babyen tar puppen, og jeg satser på at vi reiser hjem i morgen. Hele fødselen tok 3 timer og 10 minutter, så det var kjapt levert :)

Nydelig lita jente- veldig lik storesøster :wub:

 

Gratulerer så masse! ❤️❤️❤️❤️

 

Haha for en herlig fødselshisrorie! Minnet meg på å reagere tidligere enn jeg gjorde sist gang ;) Kos deg med vesla og jakt etter ny sofa! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere som har født! Og så gøy å høre om deg fillibobba!!! Og deg tante troll! Litt redd for at det går fort med meg også siden jeg har hatt raske fødsler og dette er nr 3. Men håper på litt mer tid! 😉

 

Jeg sender dere en tanke i dag da jeg egentlig hadde termin i disse dager. Nå kjenner jeg lillegutt som flyttet inn etter augustbabyen sparke i magen og forventer at han kommer i beg av desember. 😊

 

Lykke til alle som står ovenfor fødsel. 💗👍😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter, og så koselig å høre fra deg Corneliuss:)) Tenk at du snart er i 3 trimester! :D

 

Veldig rart å være mamma, men gud så fantastisk! Dagene bare flyr avgårde, og synes faktisk det er veldig trist at det går så fort! Prøver å nyte tiden, og lille Pontus vokser fort:-) Man kan tydelig se han har fått litt mer kul på magen, han var jo vanvittig tynn da han ble født. 2585 gr og 53 cm lang!

 

Og igjen er jeg så takknemlig for at alt gikk så greit under fødselen! Jeg som hadde gruet meg mye pga seteleie. Føler ikke smerten var så intens som jeg hadde trodd den skulle være, ingen rifter og ja egentlig veldig fin! Nå popper det fler augustbabyer her snart! Heiaheia:-)

 

Og Gratulerer så mye tantetroll, så vanvittig opplevelse å føde hjemme! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk, alle sammen!

Nå er vi hjemme igjen. Litt mageknip på vesla i natt, men det er jo ikke unormalt.

Hun veide forresten 3845 g, og var 52 cm lang. Hun er så fin, og veldig lik storesøster :)

 

Lykke til dere som venter. Jeg er inne og titter etter oppdateringer stadig vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk, alle sammen!

Nå er vi hjemme igjen. Litt mageknip på vesla i natt, men det er jo ikke unormalt.

Hun veide forresten 3845 g, og var 52 cm lang. Hun er så fin, og veldig lik storesøster :)

 

Lykke til dere som venter. Jeg er inne og titter etter oppdateringer stadig vekk.

 

Høres herlig ut! Nyt tiden og kos dere masse! 💖💖💖

 

Jeg vil også ha babyen min! Helst nåååå 💙 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kastet opp idag... helt ut av det blå.... ble skikkelig kvalm plutselig og la meg ned i 10 min... så måtte jeg tisse og mens jeg satt på do så måtte jeg bare kaste opp..... ewwwww..... er det noe vanlig tegn på at fødsel nærmer seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kastet opp idag... helt ut av det blå.... ble skikkelig kvalm plutselig og la meg ned i 10 min... så måtte jeg tisse og mens jeg satt på do så måtte jeg bare kaste opp..... ewwwww..... er det noe vanlig tegn på at fødsel nærmer seg?

Huff da! Jeg aner ikke om det er et spesifikt tegn på at fødsel er nær, men jeg har også blitt mer kvalm nå på slutten. Jordmor sa at det kommer av økt hormonnivå, og at Det er vanlig mot slutten. Hver dag som går er jo uansett en dag nærmere :) skulle virkelig ønske at man kunne forutse sin egen fødsel! Det hadde gjort det så mye lettere for sånne som meg som liker å ha kontroll... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enig med det siste du skriver Anekdote, ang kontroll!

 

Jeg var til samtale med jm på riksen i går pga angst for fødselen (basert på sist opplevelse, og dette med å ikke ha kontroll). Må si det er dag og natt forskjell på hvor proffe de er på riksen vs ullevål hvor jeg fødte sist!!

 

Nå har jeg en ordentelig fødeplan med tidsfremdrift og lovnad om epidural allerede ved 3 cm. Var SÅ lettet da jeg gikk derifra. Nesten (men bare nesten) så jeg gleder meg... 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...