Gå til innhold

Januar 2015 baby ♡


Sienna85

Anbefalte innlegg

Vi var på tidlig ul i går, uke 9+5. Hjertet slo og knøttet tok en liten dans til oss. En helt fantastisk følelse, som vi aldri kommer til å glemme!!! :D Kjente at jeg ble kvitt en del bekymringer, så er veldig glad for at vi bestilte den timen :)

Jg er også uke 9+5. Så fint at alt var bra med babien din! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har noen av dere begynt med mammaklær? Kjenner at bildene mine strammer veldig, også de som har vært om med oppblåst mage. Tenker at det er litt tidlig enda. Er bare 12 uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var vi på ul, et 11+4:) alle målinger var helt perfekte:) kan absolutt anbefale kvinne doktoren i Tønsberg, var verdt pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen av dere begynt med mammaklær? Kjenner at buksene mine strammer veldig, også de som har vært om med oppblåst mage. Tenker at det er litt tidlig enda. Er bare 12 uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen av dere begynt med mammaklær? Kjenner at bildene mine strammer veldig, også de som har vært om med oppblåst mage. Tenker at det er litt tidlig enda. Er bare 12 uker på vei.

 

Jeg har allerede handlet mammabukser. De har kjempesalg på H&M :-) jeg har allerede begynt å vokse, og fordelen med buksene er at det ikke ser ut som mammabukser! Ser ingen grunn til at det er for tidlig å gå i, de er kjempegode!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var og skulle handle mammaklær i dag, var også på H&M, men den største str var 46(!) og den ble for liten...

Må prøve å finne noen gode nettbutikker tror jeg, jeg liker ikke å handle klær på nett, spesielt bukser... Men må se hva jeg finner...

 

Noen som har noen gode nettsider?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bukser fra veromoda og freequent nå, med strikk i livet - de er helt fantastiske! Må nok fram med ordentlige mammabukser etterhvert, men foreløpig funker disse. Den fra freequent var stor i str; kjøpte hvertfall én str mindre enn vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flyttet inn i kosebuksene fra Cubus, bodde der sist graviditet også. Kan anbefales, løse og med bred linning. Gode å ha før mammabuksene må taes i bruk :-) begynte med mammaklær rundt uke 17-18 sist gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet fram mammaklær nå (uke 9+4). Mest fordi vanlige klær sitter helt feil. Men magen er vanskelig å skjule. Ser at folk jeg snakker med gløtter ned på magen min.

Det er to i min mage da, så det er litt av grunnen. Jeg er ikke klar for å være offisiell enda, så folk får bare glo noen uker til.

 

Sist jeg var gravid (5 år siden) var det et merke som het mamalicious (hadde det på name it-butikk der jeg bodde da.) Noen som vet om dette finnes fortsatt? Synes de hadde kjempefine gravidklær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for godt tips jenter! Jeg har brukt noen bukser som er lave på livet og en jeg tidligere måtte bruke belte på, men nå strammer også disse. Kun et strikkskjørt som er behagelig og føler ikke at jeg kan gå med det samme på jobb hver dag. Tror det blir en mammabukse på meg veldig snart. Uke 13 i morgen. Det blir godt! Føler at det er flere som har sett på magen min også i det siste. Ryktene er nok i gang på jobb. I morgen blir det offisielt. Hvordan gikk festen SIE<3?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for godt tips jenter! Jeg har brukt noen bukser som er lave på livet og en jeg tidligere måtte bruke belte på, men nå strammer også disse. Kun et strikkskjørt som er behagelig og føler ikke at jeg kan gå med det samme på jobb hver dag. Tror det blir en mammabukse på meg veldig snart. Uke 13 i morgen. Det blir godt! Føler at det er flere som har sett på magen min også i det siste. Ryktene er nok i gang på jobb. I morgen blir det offisielt. Hvordan gikk festen SIE<3?

Festen ja, den gikk kjempefint! Det ble nok noen kopper kaffe, men venta til jeg kom på festen med å drikke de, og i kjent stil var jeg den siste som dro hjem, hehe. Nå skal det sies at jeg omtrent ikke har rørt kaffe på flere uker, så de koppene jeg drakk hadde god virkning.

Tror og håper ikke at dette var av skadelig natur:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er nesten 11 uker på vei. Klærne sitter som før, og kan enda bruke alle buksene mine. Er ganske tynn til vanlig, xs, så familien min tror ikke eg kommer til å bli så stor. Får håpe de får rett :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flyttet inn i kosebuksene fra Cubus, bodde der sist graviditet også. Kan anbefales, løse og med bred linning. Gode å ha før mammabuksene må taes i bruk :-) begynte med mammaklær rundt uke 17-18 sist gang!

Har noen slike fra før jeg også, så kjøpte meg liksågodt to nya, da de begynner å bli slitt :)

Kjempegode å ha på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Takk for godt tips jenter! Jeg har brukt noen bukser som er lave på livet og en jeg tidligere måtte bruke belte på, men nå strammer også disse. Kun et strikkskjørt som er behagelig og føler ikke at jeg kan gå med det samme på jobb hver dag. Tror det blir en mammabukse på meg veldig snart. Uke 13 i morgen. Det blir godt! Føler at det er flere som har sett på magen min også i det siste. Ryktene er nok i gang på jobb. I morgen blir det offisielt. Hvordan gikk festen SIE<3?

Festen ja, den gikk kjempefint! Det ble nok noen kopper kaffe, men venta til jeg kom på festen med å drikke de, og i kjent stil var jeg den siste som dro hjem, hehe. Nå skal det sies at jeg omtrent ikke har rørt kaffe på flere uker, så de koppene jeg drakk hadde god virkning.

Tror og håper ikke at dette var av skadelig natur:)

Godt å høre SIE<3 Det er litt styr syntes jeg når man må skjule det, men nå er det ikke mange uker igjen til vi alle kan fortelle til de vi vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker de Cubus buksene! De er så perfekte for de som vil skjule litt, og for de som liker at klærne ikke sitter som klistremerker på kroppen. ;) ikke vondt ment, folk synes forskjellig er behagelig og gå med. Jeg liker å være litt "grå mus". ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var og skulle handle mammaklær i dag, var også på H&M, men den største str var 46(!) og den ble for liten...

Må prøve å finne noen gode nettbutikker tror jeg, jeg liker ikke å handle klær på nett, spesielt bukser... Men må se hva jeg finner...

 

Noen som har noen gode nettsider?

asos.com har mange fine mamma klær. Ellers har de jo også på lindex og noen gravid/ammetopp på baby shop.

 

 

Har noen av dere begynt med mammaklær? Kjenner at bildene mine strammer veldig, også de som har vært om med oppblåst mage. Tenker at det er litt tidlig enda. Er bare 12 uker på vei.

 

Jeg har allerede handlet mammabukser. De har kjempesalg på H&M :-) jeg har allerede begynt å vokse, og fordelen med buksene er at det ikke ser ut som mammabukser! Ser ingen grunn til at det er for tidlig å gå i, de er kjempegode!!!

 

Smart og så deilig! jeg vil også begynne å gå med mamma bukser selvom jg ikke har mage enda :( Men føler meg litt oppblåst :P Kjipt med begynnelsen av graviditet siden ingen kan vite man er gravid i starten, da ser man jo bare litt tykk ut.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MayPandora: jeg har ikke spesielt synlig mage enda, men buksene ser ut som helt vanlige bukser. Jeg blir redd hver gang jeg har på meg noe som strammer rundt magen, selv om jeg vet det ikke er farlig. Men mammabuksene er løse rundt magen, og det er god plass å vokse :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens vi snakker om mage. Er det noen som har begynt å tenke på kremer mot strekkmerker? Jeg vet at det antakelig ikke vil hjelpe ettersom det er de nedre hudlagene som lager disse, men jeg har planer om å prøve. Tenker at det ikke kan skade. Til dere som har barn fra før: Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens vi snakker om mage. Er det noen som har begynt å tenke på kremer mot strekkmerker? Jeg vet at det antakelig ikke vil hjelpe ettersom det er de nedre hudlagene som lager disse, men jeg har planer om å prøve. Tenker at det ikke kan skade. Til dere som har barn fra før: Noen som har noen tips?

Spis sunt, tren og stress ned. Kommer de så kommer de og det betyr ingenting i det lange løp.

 

Anonymous poster hash: 6b179...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har allerede pga, noen kg for mye, så resten må nok bare få komme! Skal med glede vise dem frem når jeg vet hva som er årsaken til resten! ;)

Endret av Twiiie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens vi snakker om mage. Er det noen som har begynt å tenke på kremer mot strekkmerker? Jeg vet at det antakelig ikke vil hjelpe ettersom det er de nedre hudlagene som lager disse, men jeg har planer om å prøve. Tenker at det ikke kan skade. Til dere som har barn fra før: Noen som har noen tips?

Sist brukte jeg en hudkrem fra Lykkelig som liten. Fikk ikke et eneste strekkmerke på magen! (la på meg 20kg) Brystene derimot, fikk en god del, tilsynelatende over natta (de hadde jeg ikke smurt) Kan jo ikke garantere at kremen funka, men skal kjøpe ny nå, så snart de får inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens vi snakker om mage. Er det noen som har begynt å tenke på kremer mot strekkmerker? Jeg vet at det antakelig ikke vil hjelpe ettersom det er de nedre hudlagene som lager disse, men jeg har planer om å prøve. Tenker at det ikke kan skade. Til dere som har barn fra før: Noen som har noen tips?

Jeg brukte strekkmerkekrem fra dr.greve tror jeg. Og a - krem. Den på glass. Har 2 bittesmå strekkmerker på rumpa bare.

Enig i at det ikke er verdens undergang om man får strekkmerker, som en over her skriver. Men jeg smører gjerne et par ganger om dagen i håp om at det skal hjelpe! Man skal gjerne kle av seg og dra på stranda med disse barna etterhvert, og jeg vet med meg selv at jeg ikke ville vært komfortabel med kroppen full av strekkmerker:-/

Men vi er heldigvis forskjellig! Får jeg strekkmerker denne gangen, er det helt klart verdt det:-)

 

Anonymous poster hash: 7e702...c8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det kun puppene som fikk strekkmerker. Og da mener jeg MANGE. Hadde ingen strekkmerker, men når melkeproduksjonen satt igang for fullt, ja da var det gjort ;) Så ikke glem å smøre puppene, om dere tror krem vil hjelpe.

Endret av Prompeloff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens vi snakker om mage. Er det noen som har begynt å tenke på kremer mot strekkmerker? Jeg vet at det antakelig ikke vil hjelpe ettersom det er de nedre hudlagene som lager disse, men jeg har planer om å prøve. Tenker at det ikke kan skade. Til dere som har barn fra før: Noen som har noen tips?

Jeg brukte A-krem på magen morning og kveld før, men det hjalp ikke, fikk utrolig mye strekkmerker og navelbrokk. Men kansje en annen krem er bedre. Vil prøve den fra Lykkelig som liten eller den fra Burts bee. Håper de hjelper. Bedre å ta på krem enn ikke noe tror jeg da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Har et spm til dere som har vært på tidlig UL: Får man med bilde®, video, cd med bilder eller lignende så tidlig? Der jeg skal får man med USB etter uke 13, men det står ingenting om hva man får før det så er litt spent :) Betalte dere evt ekstra for å få med bevis hjem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...