Gå til innhold

Januar 2015 baby ♡


Sienna85

Anbefalte innlegg

Var på UL i dag ❤️ Hjertefrekvens på 180 og mye bevegelse... Gud så herligt å se :) Satt meg tilbake litt, er 8+2...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var på UL i dag ❤️ Hjertefrekvens på 180 og mye bevegelse... Gud så herligt å se :) Satt meg tilbake litt, er 8+2...

Så gøy! Det er så kult å se det lille hjerte :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva "gjør" dere for å få time tidlig? Jeg ringte legekontoret nå, og hun mente det egentlig ikke var poeng å komme før i uke 12/13.

Hadde håpa å få uka før, da har vi bryllupsdag, og tenkt å fortelle om graviditeten til blivende besteforeldre:) får vel bare vente med det til de er hjemme fra ferie da.

 

Når fortalte dere/har dere fortalt?

Legen min sendte rekvisjon til sykehuset om jeg kunne på komme til ca uke 12, pga jeg mistet i SA sist, og var beskymret... Fikk brev fra sykehuset en uke etter med konklusjon på at jeg fikk time :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på UL i dag ❤️ Hjertefrekvens på 180 og mye bevegelse... Gud så herligt å se :) Satt meg tilbake litt, er 8+2...

Hååå, må være verdens beste følelse der og da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De spør ikke hvorfor eller noe. Du får opp alternativ for ledige timer og bestiller ut fra hva som passer deg. ;)

Takk for tips!

Skal vurdere litt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

De spør ikke hvorfor eller noe. Du får opp alternativ for ledige timer og bestiller ut fra hva som passer deg. ;)

Takk for tips!

Skal vurdere litt:)

Det kan du gjøre. De har fått gode anbefalinger, også har de visst nyere utstyr enn mange andre steder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for alle svar og tips:)

Godt å se at de som har vært på sjekk, har det fint:D

 

Hvor mye koster tidlig UL?

 

Har noen av dere fortalt foreldre enda/skal gjøre det snart?

Tenker dere å gjøre en greie uttav det?:)

Endret av SIE<3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gjorde en greie ut av det i jula :) Ligger bilde på galleriet :)

Vi kjøpte rammer, der vi lagde tekst med gratulerer med nye titler, og kjøpte små sokker og la inni, som vi pakket inn i gave :)

Denne gangen fortalte vi det med en gang over telefonen :)

Her vet:

Mine foreldre, min bror, min søster, kommende levende oldeforeldre, tante og onkel av meg, noen venninder, noen på jobb, svigermor og samboers bror :) Noen på samboers side får vite i morgen, også tenker jeg hvis alt er bra på tirsdag, så får alle vite det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar og tips:)

Godt å se at de som har vært på sjekk, har det fint:D

Hvor mye koster tidlig UL?

Har noen av dere fortalt foreldre enda/skal gjøre det snart?

Tenker dere å gjøre en greie uttav det?:)

1000,- ultraportalen. :)

Jeg klarte ikke å tie, så foreldre fikk vite d samme dag som jeg :) men ingen andre får vite noe før jeg er etter jeg har vært på ul uke 12. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden den går og går..:) er 11+3 i dag så er nå faktisk kommet til uke 12!!!! Alt ser ut til å gå bra denne gang :) også en ganske skummel tanke :) samtidig som vi gleder oss masse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen av dere tatt ringtesten ? :P Man tar forlovelses/gifte ringen og et hårstrå igjennom og lar ringen henge over magen, går den rundt I sirkler er det jente og går den frem og tilbake er det gutt :P Hehehe.. matte jo prøve og ifølge ringen så blir det jente.. Hadde jo også en høy hjertefrekvens som også skal tyde på at det er jente.. :P Så kanskje.. Ifølge sjefen min stemte ringtesten på alle hennes tre barn, det samme med min mor, stemte med alle fire barn. Har dere testet?? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tatt ringtesten. Men har en følelse bare. :-) å den nyter jeg. Er jo hipp som happ om hva det blir, men morro å få bekrefter/avkreftet at følelsen man har stemmer. ;)

Etter du ble satt tilbake. Hva er ny termin blitt da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir like glad om det blir gutt eller jente, men morsomt at testen bekrefter følelsen jeg har hatt :) Spennende å se om det stemmer eller om jeg tar helt feil :P Min mor gjettet at jeg var gravid før jeg visste det selv, hun hadde det på følelsen, skremmende, og nå føler hun også at det blir jente.. Perhaps she has a gift :P

 

Haha, hun sa faktisk ikke hva den nye terminen var, og jeg var så oppi skyene at jeg glemte å spørre.. ups..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har noen av dere tatt ringtesten ? :P Man tar forlovelses/gifte ringen og et hårstrå igjennom og lar ringen henge over magen, går den rundt I sirkler er det jente og går den frem og tilbake er det gutt :P Hehehe.. matte jo prøve og ifølge ringen så blir det jente.. Hadde jo også en høy hjertefrekvens som også skal tyde på at det er jente.. :P Så kanskje.. Ifølge sjefen min stemte ringtesten på alle hennes tre barn, det samme med min mor, stemte med alle fire barn. Har dere testet?? :P

Jeg har :P

Ble gedigen sirkel her tilsutt, var ikke til å ta feil av :P

Jeg er høyrehendt så jeg holdt i høyre hand, så for morro byttet jeg hand, da gikk den til siden, så byttet jeg tilbake og ringen gikk i sirkler igjen xD Så man bør sikkert holde med den handen man skriver med! xD Syns ikke jeg ble noe klokere :P Men jeg ønker meg iallefall en jente som første :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har noen av dere tatt ringtesten ? :P Man tar forlovelses/gifte ringen og et hårstrå igjennom og lar ringen henge over magen, går den rundt I sirkler er det jente og går den frem og tilbake er det gutt :P Hehehe.. matte jo prøve og ifølge ringen så blir det jente.. Hadde jo også en høy hjertefrekvens som også skal tyde på at det er jente.. :P Så kanskje.. Ifølge sjefen min stemte ringtesten på alle hennes tre barn, det samme med min mor, stemte med alle fire barn. Har dere testet?? :P

Jeg har :P

Ble gedigen sirkel her tilsutt, var ikke til å ta feil av :P

Jeg er høyrehendt så jeg holdt i høyre hand, så for morro byttet jeg hand, da gikk den til siden, så byttet jeg tilbake og ringen gikk i sirkler igjen xD Så man bør sikkert holde med den handen man skriver med! xD Syns ikke jeg ble noe klokere :P Men jeg ønker meg iallefall en jente som første :P

 

Få samboeren til å holde ringen, da blir det mer riktig.. Man skjelver mer når man holder den selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hånden jeg ikke holdt med brukte jeg til å støtte den hånden som tråden var i, så vil nok tro jeg holdt den ganske støtt ;) Kan få samboer til å hjelpe senere, før oul, så får vi se hva som skjer da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde nå. Pendlet når jeg holdt og gikk i sirkler når samboer holdt. ;) så jeg velger å vente ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange rare kjerringråd for å finne ut av kjønnet, men beste er nok å smøre seg med tålmodighet jah :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som IKKE vil vite kjønnet?

 

Vi må nesten vite :P Om vi bare skal vaske den gamle vognen eller spare til ny :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen av dere tatt ringtesten ? :P Man tar forlovelses/gifte ringen og et hårstrå igjennom og lar ringen henge over magen, går den rundt I sirkler er det jente og går den frem og tilbake er det gutt :P Hehehe.. matte jo prøve og ifølge ringen så blir det jente.. Hadde jo også en høy hjertefrekvens som også skal tyde på at det er jente.. :P Så kanskje.. Ifølge sjefen min stemte ringtesten på alle hennes tre barn, det samme med min mor, stemte med alle fire barn. Har dere testet?? :P

 

 

Tok med nr 3. Fikk gutt, jente, jente, jente og gutt :) Skal bare ha 4 så lurer på hvor 5.mannen kommer inn i bildet :P Har tatt UL og var bare 1 der :D Som vi så :P 

 

Skal prøve nå, og se om det skjer noe :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...