Gå til innhold

Januar 2015 baby ♡


Sienna85

Anbefalte innlegg

Da var det over og ut for min del:'( Ingen tegn til liv på ul i dag.. Nå har jeg bare lyst til å hoppe nedi et hull i bakken og bli der til jul...

Å nei... Så trist å høre:(
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da var det over og ut for min del:'( Ingen tegn til liv på ul i dag.. Nå har jeg bare lyst til å hoppe nedi et hull i bakken og bli der til jul...

Nei så trist Karooline!:( Du må bare gråte så mye du vil! Det har du lov til! Sender deg en stor bamseklem<3 Du ska se det sitter en ny spire snart<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det over og ut for min del:'( Ingen tegn til liv på ul i dag.. Nå har jeg bare lyst til å hoppe nedi et hull i bakken og bli der til jul...

Det var ikke godt å høre nei!!:(

 

Som flere sier, så vil det bli din tur igjen snart:):)

 

Litt ekkelt, men jeg må spørre. Hadde du noen tegn som kunne tyde på dette på forhånd?

 

Gode tanker og klemmer til deg og dine <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da var det over og ut for min del:'( Ingen tegn til liv på ul i dag.. Nå har jeg bare lyst til å hoppe nedi et hull i bakken og bli der til jul...

 

Nei så trist Karooline!:( Du må bare gråte så mye du vil! Det har du lov til! Sender deg en stor bamseklem<3 Du ska se det sitter en ny spire snart<3
kjempe leit å høre Karooline :(
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det over og ut for min del:'( Ingen tegn til liv på ul i dag.. Nå har jeg bare lyst til å hoppe nedi et hull i bakken og bli der til jul...

Utrolig trist å høre Karoline <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da var det over og ut for min del:'( Ingen tegn til liv på ul i dag.. Nå har jeg bare lyst til å hoppe nedi et hull i bakken og bli der til jul...

Det var ikke godt å høre nei!!:(

 

Som flere sier, så vil det bli din tur igjen snart:):)

 

Litt ekkelt, men jeg må spørre. Hadde du noen tegn som kunne tyde på dette på forhånd?

 

Gode tanker og klemmer til deg og dine <3

Nei fikk ingen forvarsel i det hele tatt. Har vært småkvalm og uggen hele veien, og har følt meg gravid. Derfor ekstra vanskelig nå når alt har gått i grus..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du har noen gode venner og familie som du kan snakke med Karooline. Og så må du bare ta kontakt med meg eller oss andre på forumet om du vil snakke mer.

God bedring:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Da var det over og ut for min del:'( Ingen tegn til liv på ul i dag.. Nå har jeg bare lyst til å hoppe nedi et hull i bakken og bli der til jul...

Det var ikke godt å høre nei!!:(

 

Som flere sier, så vil det bli din tur igjen snart:):)

 

Litt ekkelt, men jeg må spørre. Hadde du noen tegn som kunne tyde på dette på forhånd?

 

Gode tanker og klemmer til deg og dine <3

Nei fikk ingen forvarsel i det hele tatt. Har vært småkvalm og uggen hele veien, og har følt meg gravid. Derfor ekstra vanskelig nå når alt har gått i grus..

Så utrolig trist å lese. Hvor langt var du på vei? Vi fikk samme beskjeden i fjor, mistet i uke 14 ble oppdaget i uke 15. Grusom følelse. Håper du har noen rundt deg som kan ta litt ekstra vare på deg. Stor klem

 

Anonymous poster hash: cb4aa...2b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Da var det over og ut for min del:'( Ingen tegn til liv på ul i dag.. Nå har jeg bare lyst til å hoppe nedi et hull i bakken og bli der til jul...

Det var ikke godt å høre nei!! :(

 

Som flere sier, så vil det bli din tur igjen snart:) :)

 

Litt ekkelt, men jeg må spørre. Hadde du noen tegn som kunne tyde på dette på forhånd?

 

Gode tanker og klemmer til deg og dine <3

Nei fikk ingen forvarsel i det hele tatt. Har vært småkvalm og uggen hele veien, og har følt meg gravid. Derfor ekstra vanskelig nå når alt har gått i grus..

 

Utrolig trist å lese! Håper du har gode folk rundt deg som du kan støtte deg på og la følelesene få utspille seg! Det er min største frykt i morgen når jeg skal på ul for første gang, å få vite at det ikke er noe mer. Ønsker deg lykke til videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å komme over dette her. Klarer ikke å stoppe og gråte, og i natt sov jeg absolutt ingenting. Inn på sykehuset i dag for å få noen tabletter så kroppen kan ordne opp.

Det var vel for godt til å være sant at det skulle klaffe på første forsøk..

 

Masse lykke til til dere andre! Håper spiren klamrer seg fast<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må bare ta tiden til hjelp<3 Det er vanskelig å akseptere, men des fortere du klarer å akseptere hva som har skjedd, så vil det bli bedre <3 Alt skjer for en grunn, fosteret var sikkert ikke levedyktig ettersom det stoppet og vokse<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått nødvendige tabletter så skal gjennomføre aborten hjemme på torsdag. Har bestilt tur til Hellas for lenge siden med avreise neste søndag. Vil dette bli et problem tror dere? Veldig usikker på hva jeg bør gjøre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vondt å lese Karooline.

Har vært der selv, bare tidligere. Hvor langt var du på vei?

Ang de tablettene så tror jeg ikke du bør bade eller ha sex de første 2 ukene etterpå, om jeg husker riktig. Pga infeksjonsfare. Det er også sjanse for at du ikke har sluttet å blø til turen din, og mulig du ikke bør bruke tampong . Forsto jeg det riktig at du reiser 1,5 uke etterpå?

Etter tablettene vil du få time til ny ul etter 1-2 uker for å sjekke at alt er ute. Vil anbefale at du får tatt den før du drar, så du vet om det er i orden.

Send meg gjerne pm om du lurer på noe som du ikke har lyst til å skrive her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så vondt å lese Karooline.

Har vært der selv, bare tidligere. Hvor langt var du på vei?

Ang de tablettene så tror jeg ikke du bør bade eller ha sex de første 2 ukene etterpå, om jeg husker riktig. Pga infeksjonsfare. Det er også sjanse for at du ikke har sluttet å blø til turen din, og mulig du ikke bør bruke tampong . Forsto jeg det riktig at du reiser 1,5 uke etterpå?

Etter tablettene vil du få time til ny ul etter 1-2 uker for å sjekke at alt er ute. Vil anbefale at du får tatt den før du drar, så du vet om det er i orden.

Send meg gjerne pm om du lurer på noe som du ikke har lyst til å skrive her.

Ble oppdaget i uke 11, utviklingen hadde stoppet opp i uke 8. Ja reiser 10 dager etter. Fikk ikke beskjed om at jeg skulle ha ny ul. Skulle ta en ny graviditetstest etter 28 dager og hvis den er negativ er alt greit, og hvis den er positiv må jeg inn for kontroll.

 

Hvor vonde var smertene? Gjennomførte du det hjemme du også? Tips og gode råd tas imot med stort takk. Gruer meg til torsdagen, men gleder meg til å bli ferdig slik at jeg kan se fram mot ny prøveperiode. Satser på sommerbaby 2015<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært på ul i dag og fått sett ett nydelig lite vidunder!<3 For en følelse sier jeg bare! :D Jeg var kjempenervøs før vi skulle inn, fikk komme til en koselig dame :) Fikk innvendig ul, det gikk greit :)

Hun satte meg to dager tilbake, jeg som trodde jeg muligens ble flyttet fram, men neeei da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var også på ul idag, vi hadde utvendig. Jeg ble satt frem tre dager, så nå termin 5 Januar, begynner å nærme meg desemberbarn nå, men hååååper jeg får Januar :P Får vente til ordinær ul før datoen eventuelt blir endret da. Jordmor mente at så bra ut til at den enda er så liten, store avvik var det hvertfall ikke og hjertet slo, veldig betryggende å endelig få vite! Håper det går bra med alle dere andre også! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så lenge til jeg skal! :P blir gal av å vente ;)

 

Men kjempegøy å høre om dere som har fått den positive opplevelsen. :) håper alle sammen får oppleve den! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra dere har fått sett et bankene hjerte. :hjertesmil:  Håper jeg får det samme. Men føler jeg virker veldig hysterisk hvis jeg ber om t.ul, da dette er min første graviditet. Har ''egentlig'' ikke noe å bekymre meg for føler jeg. :wacko: Huff. Ja, ja det blir o.ul i slutten av august håper jeg. Så da finner vi det ut. :)

 

Jeg skal på 12 ukers kontroll om en mnd. hva går man igjennom da? Får man høre hjerte da?

 

Også sliter jeg med når jeg nyser også hoster at hvis jeg står/ligger rett så gjør det jævlig vondt i nedre del av magen, men hvis bøyer/krøller meg sammen så går det bra. Noen som har vært borti noe sånt? <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som har søkt om fødeplass enda?

Jeg søkte om fødeplass på Rikshospitalet i Oslo onsdag for en uke siden, og igår kom det papirer på at det var godkjent, time for oul i august, kontroll hos jordmor om en uke og en hel masse annen informasjon. Jeg synes det var voldsomt raskt :)

 

Anonymous poster hash: 6b179...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke søkt. Skal nok søke på 1 svangerskapskontroll å da skal jeg søke Kongsvinger. Håper jeg får svar like raskt som deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra dere har fått sett et bankene hjerte. :hjertesmil: Håper jeg får det samme. Men føler jeg virker veldig hysterisk hvis jeg ber om t.ul, da dette er min første graviditet. Har ''egentlig'' ikke noe å bekymre meg for føler jeg. :wacko: Huff. Ja, ja det blir o.ul i slutten av august håper jeg. Så da finner vi det ut. :)

 

Jeg skal på 12 ukers kontroll om en mnd. hva går man igjennom da? Får man høre hjerte da?

 

Også sliter jeg med når jeg nyser også hoster at hvis jeg står/ligger rett så gjør det jævlig vondt i nedre del av magen, men hvis bøyer/krøller meg sammen så går det bra. Noen som har vært borti noe sånt? <_<

Noe det samme her. Har time 11. juli, men det er jo leeeenge til, hehe. Tror de tar blodprøver, vekt, kontrollspørsmål ol. ikke ul. Alt er sikkert i skjønneste orden:)

 

Jeg er så og si symptom"fri" i dag. Ingen kvalme, ømme bryst eller noe. Så blir jo litt bekymra, men det er visst vanlig at det avtar rundt uke 8-9.

 

Hvordan er dine symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var faktisk litt betryggende å høre. For eneste symptomene jeg har hatt i det siste er slapp og trøtt + kvalme når jeg er sulten. :) jeg er 7+6 i dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg er sliten i dag... Ætter tur inn til ålesund i går på ul og en liten tur på moa etterpå, kom hjem og dro rett på jobb og var der i 4 timer... Håper formen blir bedre utover dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var faktisk litt betryggende å høre. For eneste symptomene jeg har hatt i det siste er slapp og trøtt + kvalme når jeg er sulten. :) jeg er 7+6 i dag. :)

Tror nok vi bare må tenke som så, at så lenge vi ikke opplever kraftige smerter, blødninger eller annet urovekkende, så er ting som de skal.

Og dessverre/heldigvis kan vi ikke gjøre noe med det uansett.

 

Spis sunt og godt, sov når du har behov for det/prøv å legg deg tidlig og start moderat trening igjen når formen tilsier det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...