Gå til innhold

Januar 2015 baby ♡


Sienna85

Anbefalte innlegg

 

Har noen av dere tatt ringtesten ? :P Man tar forlovelses/gifte ringen og et hårstrå igjennom og lar ringen henge over magen, går den rundt I sirkler er det jente og går den frem og tilbake er det gutt :P Hehehe.. matte jo prøve og ifølge ringen så blir det jente.. Hadde jo også en høy hjertefrekvens som også skal tyde på at det er jente.. :P Så kanskje.. Ifølge sjefen min stemte ringtesten på alle hennes tre barn, det samme med min mor, stemte med alle fire barn. Har dere testet?? :P

 

 

Tok med nr 3. Fikk gutt, jente, jente, jente og gutt :) Skal bare ha 4 så lurer på hvor 5.mannen kommer inn i bildet :P Har tatt UL og var bare 1 der :D Som vi så :P

 

Skal prøve nå, og se om det skjer noe :P

 

Stemte forresten med de andre, har en gutt og to jenter fra før :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

Er det noen her som IKKE vil vite kjønnet?

Vi må nesten vite :P Om vi bare skal vaske den gamle vognen eller spare til ny :P

Hehe ja, mange praktiske grunner til å vite! Vi har en veldig nøytral vogn, så her står det mest på klær.. Hadde vært gøy å prøve og la være, men tror nysgjerrigheten er for stor gitt!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Er det noen her som IKKE vil vite kjønnet?

Vi må nesten vite :P Om vi bare skal vaske den gamle vognen eller spare til ny :P

Hehe ja, mange praktiske grunner til å vite! Vi har en veldig nøytral vogn, så her står det mest på klær.. Hadde vært gøy å prøve og la være, men tror nysgjerrigheten er for stor gitt!

 

 

Hadde det ikke vært for vogna hadde jeg prøvd å holde meg. Tror det er morro å få vite kjønnet når babyen er født :D 

 

Er selv for nysgjerrig til å ikke vite, men når det er sagt så stoler jeg ikke 100% på UL :P Kanskje på 3D :Phaha Likesom ikke i tvil da :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Er det noen her som IKKE vil vite kjønnet?

Vi må nesten vite :P Om vi bare skal vaske den gamle vognen eller spare til ny :P
Hehe ja, mange praktiske grunner til å vite! Vi har en veldig nøytral vogn, så her står det mest på klær.. Hadde vært gøy å prøve og la være, men tror nysgjerrigheten er for stor gitt!

Hadde det ikke vært for vogna hadde jeg prøvd å holde meg. Tror det er morro å få vite kjønnet når babyen er født :D

 

Er selv for nysgjerrig til å ikke vite, men når det er sagt så stoler jeg ikke 100% på UL :P Kanskje på 3D :Phaha Likesom ikke i tvil da :P

Haha nei, da er det liten tvil:) må være veldig moro å få vite ved fødsel ja, misunnelig på de som klarer å vente!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg jeg har lyst til å teste gendermake, er det ikke det det heter?

Er vist en slik test, som du tester med urinen, så får du blå eller rosa farge i displayet :P

Har lyst til å prøve/sjekke ut de fleste kjerring rådene å se om det stemmer, før oul :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg jeg har lyst til å teste gendermake, er det ikke det det heter?

Er vist en slik test, som du tester med urinen, så får du blå eller rosa farge i displayet :P

Har lyst til å prøve/sjekke ut de fleste kjerring rådene å se om det stemmer, før oul :P

Er redd for at det bare er å kaste penger ut av vinduet, men det har jo en underholdningsverdi :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt er vel som regel bruk og kast når det gjelder slikt, men underholdende er det nok ja :P 

 

Hva vi ikke gjør for å sjekke ut kjærringråd og slikt :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest artikkelen om graviditeten uke for uke. Jeg er 9+2 (etter terminkalkulator), men når jeg leser uke for uke, kjenner jeg meg mer igjen i uke 13,faktisk. :P noen andre som har følt på det?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest artikkelen om graviditeten uke for uke. Jeg er 9+2 (etter terminkalkulator), men når jeg leser uke for uke, kjenner jeg meg mer igjen i uke 13,faktisk. :P noen andre som har følt på det?:)

Jeg er nummen i hender og fingre om kvelden. Det prikker av og til også.

Dette er visst "vanlig" fra 6.mnd :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som trodde de var ferdig med kvalmen og så kom den tilbake??

Har såvidt vært kvalm i det hele tatt. Noen få morgener hvor jeg har vært litt uggen, men det har gått over når jeg har spist frokost. Så jeg har vært heldig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh i morra er det endelig min tur til å dra på tidlig ul <3 Både gleder og gruer meg.. Håper å få se en aktiv liten krabat med sterk hjerterytme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som trodde de var ferdig med kvalmen og så kom den tilbake??

 

Ja! Jeg trodde jeg var ganske ferdig med kvalmen for 1,5 uke siden, men i går hang jeg over søppelbøtta på jobb ... *rope på elgen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Noen som trodde de var ferdig med kvalmen og så kom den tilbake??

Ja! Jeg trodde jeg var ganske ferdig med kvalmen for 1,5 uke siden, men i går hang jeg over søppelbøtta på jobb ... *rope på elgen*

blæh.. Det har jeg sluppet.... Gikk godt over ei uke uten å være kvalm, men plutselig i går så kom den. Har hatt vondt i magen, sånn uggen spist noe rart uggen... Og kvalm.... Trodde jeg var ferdig !!!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som IKKE vil vite kjønnet?

Jeg vil ikke vite kjønnet ;) Samboeren er litt mer på at han vil vite - men jeg synes det hadde vært spennende om vi greier å la være å vite, vi må sikkert diskutere litt frem og tilbake for å komme frem til en bestemmelse og få den andre til å se hvorfor vi vil/vil ikke vite :) Går jo ikke ann at han får vite og jeg lar være, han er så dårlig på å lyve så tror det hadde blitt avslørt relativt raskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som IKKE vil vite kjønnet?

Vi har bestemt oss for ikke å vite kjønn. Jeg trumfet igjennom at jeg ville vite det med forrige, nå kjenner jeg at jeg (foreløpig) ikke har behov. Håper det varer hele veien, er vel ikke kjent som den mest tålmodige! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som IKKE vil vite kjønnet?

Forrige gang ville jeg egentlig ikke vite, men lot pappa'n få viljen sin. Jeg har ikke helt bestemt meg enda; på den ene siden vil jeg gjerne at det skal være en overraskelse, på den andre siden er det kanskje lettere for knerten om vi sier at lillesøster/bror ligger i magen... Og er jo kjempefrustrerende for de som skal strikke å ikke vite kjønnet! :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er det noen her som IKKE vil vite kjønnet?

Forrige gang ville jeg egentlig ikke vite, men lot pappa'n få viljen sin. Jeg har ikke helt bestemt meg enda; på den ene siden vil jeg gjerne at det skal være en overraskelse, på den andre siden er det kanskje lettere for knerten om vi sier at lillesøster/bror ligger i magen... Og er jo kjempefrustrerende for de som skal strikke å ikke vite kjønnet! :-P
Enda er godt argument for å vite, mormor må jo vite hva hun skal strikke!:)

Prøvde doppler i dag og fant den fineste hjertelyden på 168 slag i minutter, helt herlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er det noen her som IKKE vil vite kjønnet?

Vi har bestemt oss for ikke å vite kjønn. Jeg trumfet igjennom at jeg ville vite det med forrige, nå kjenner jeg at jeg (foreløpig) ikke har behov. Håper det varer hele veien, er vel ikke kjent som den mest tålmodige! :-)
Sånn tenker jeg også nå, men har følelsen av at jeg kommer til å sprekke på oul:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Er det noen her som IKKE vil vite kjønnet?

Jeg vil ikke vite kjønnet ;) Samboeren er litt mer på at han vil vite - men jeg synes det hadde vært spennende om vi greier å la være å vite, vi må sikkert diskutere litt frem og tilbake for å komme frem til en bestemmelse og få den andre til å se hvorfor vi vil/vil ikke vite :) Går jo ikke ann at han får vite og jeg lar være, han er så dårlig på å lyve så tror det hadde blitt avslørt relativt raskt.
Det tror jeg hadde gått dårlig her og, hvis bare en visste!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det over og ut for min del:'( Ingen tegn til liv på ul i dag.. Nå har jeg bare lyst til å hoppe nedi et hull i bakken og bli der til jul...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det over og ut for min del:'( Ingen tegn til liv på ul i dag.. Nå har jeg bare lyst til å hoppe nedi et hull i bakken og bli der til jul...

Ånei så fælt :-( skal på tidlig ultralyd om to dager og er livredd for at det ikke skal være liv.

Sender deg en stor klem :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det over og ut for min del:'( Ingen tegn til liv på ul i dag.. Nå har jeg bare lyst til å hoppe nedi et hull i bakken og bli der til jul...

Ååå, så leit. :( må være en forferdelig følelse!

Hold motet oppe, det blir din tur!

Klem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...