Gå til innhold

Januar 2015 baby ♡


Sienna85

Anbefalte innlegg

Eg var på ultralydklinikken, fikk med noen bilder pluss en USB med bilder og korte video snutter. Var når eg var 10uker

Hei :)

 

Har et spm til dere som har vært på tidlig UL: Får man med bilde®, video, cd med bilder eller lignende så tidlig? Der jeg skal får man med USB etter uke 13, men det står ingenting om hva man får før det så er litt spent :) Betalte dere evt ekstra for å få med bevis hjem?

Eg var på ultralydklinikken, fikk med noen bilder pluss en USB med bilder og korte video snutter. Var når eg var 10uker. Betalte 1400kr, og da var dette inkludert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen andre som er sultne heeele tiden.. ?? :P Føler jeg må spise konstant for å ikke bli kvalm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Har et spm til dere som har vært på tidlig UL: Får man med bilde®, video, cd med bilder eller lignende så tidlig? Der jeg skal får man med USB etter uke 13, men det står ingenting om hva man får før det så er litt spent :) Betalte dere evt ekstra for å få med bevis hjem?

Fikk med 2 bilder, vi spurte ikke, hun bare sa "der fikk vi ett bilde, og ett litt bedre" Så skrev hun ut bildene og vi fikk dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som er sultne heeele tiden.. ?? :P Føler jeg må spise konstant for å ikke bli kvalm..

Sliter heller med å ha lyst på mat... :P Så når jeg først får lyst på noe, så lager/kjøper jeg det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte kokos bodybutter fra bodyshop. Hørte en gang fra ei venninne at en kar hun kjente som trente myyye brukte dette for å slippe strekkmerker.. Haha så jeg brukte det sist, og har begynt med det nå. Har litt antydning til arr av strekkmerker under navlen, ingenting på puppene. Kanskje det var kremen, eller så er det bare hudtypen...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Foresten, vi diskuterer facebook gruppe på terminklubben, hiv dere med å si hva dere syns! ;)

Hvor finner vi egentlig terminklubben, og hva er forskjellen på gruppene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet fram mammaklær nå (uke 9+4). Mest fordi vanlige klær sitter helt feil. Men magen er vanskelig å skjule. Ser at folk jeg snakker med gløtter ned på magen min.

Det er to i min mage da, så det er litt av grunnen. Jeg er ikke klar for å være offisiell enda, så folk får bare glo noen uker til.

 

Sist jeg var gravid (5 år siden) var det et merke som het mamalicious (hadde det på name it-butikk der jeg bodde da.) Noen som vet om dette finnes fortsatt? Synes de hadde kjempefine gravidklær.

Vet de har mamalicious på asos.com. Helt enig med deg i at de har fine mammaklær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på så og si alle nettsidene tror jeg, som har mammaklær, finner kanskje 3(!!!) bukser som muligens kan passe... Så jeg driter i hele greia og håper jeg kommer over noe etterhvert :)

men masse fne topper :) Så ser ikke bort ifra at jeg bestiller noen topper senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som er sultne heeele tiden.. ?? :P Føler jeg må spise konstant for å ikke bli kvalm..

Jepp, har det sånn selv. Noen dager er jeg skikkelig matlei, men vet jeg bør spise, og andre dager skulle man ikke tro det fantes bunn i meg fordi jeg er konstant sulten. Er lei av kvalmen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er forebyggende krem mot strekkmerker innkjøpt. Det er verdt er forsøk tenker jeg. Chistinnot: Jeg blir også veldig fort sulten. Kvalmen har roet seg veldig for min del og appetitten er på topp. Mistenker at kiloene kommer fort. Har en plan om å følge med vekta så det ikke blir helt umulig å få av igjen. Flere som tenker på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger allerede med på vekta :) Har jeg gjort siden jeg testet positivt :)

Også måler jeg en fast plass på magen for å se om den vokser^^

Så selv om jeg føler jeg har lagt på meg, når jeg ser i speilet, så finner jeg fort ut til helgene når jeg har "ritualet" at jeg ikke har/har gjort det :)

Har bare lagt på meg ca 2 kg hittil :)

Endret av Twiiie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke lagt på meg noe i kg foreløpig.. men har nok blitt mindre "fast" hehe. Puppene har definitivt blitt større, og alt annet slappere :P skal ta opp trening igjen snart, begynner å gå over med det meste av trøtthet nå, så da får jeg litt overskudd igjen :)

Ellers passer alle klærne.
Kjøpte meg nye klær en dag da.. men det var fordi det er så sabla kaldt i trøndelag :P

Endret av SIE<3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke om det var her eller på januar 2015 forumet vi diskuterte når vi går inn i 2. trimester. Var kommet opp en ny tråd som jeg hang meg med på, der heller ble vi ikke enige! xD Så jeg konfirerte med augustgjengen på facbook, og de sier 2.trimester starter fra 12+0! ;) Så da holder jeg meg til det, og gleder meg til å gå/komme inn i 2.trimester på fredag! :D <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke om det var her eller på januar 2015 forumet vi diskuterte når vi går inn i 2. trimester. Var kommet opp en ny tråd som jeg hang meg med på, der heller ble vi ikke enige! xD Så jeg konfirerte med augustgjengen på facbook, og de sier 2.trimester starter fra 12+0! ;) Så da holder jeg meg til det, og gleder meg til å gå/komme inn i 2.trimester på fredag! :D <3

Jeg kommer på mandag! Håper det å gå inn i 2.trimester gjør noe med kvalmen psykisk sett:D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har gjort noe med min. Energi tilbake og omtrent null kvalme. Kom inn i 2. trimester på mandag (uke 13), men ser ikke at vi har en gruppe under andre trimester så holder meg her litt til. Er uansett få der foreløpig ettersom det vel kun er marianne86 og meg som har forventet termin 1. januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooooh, mama.... Kvalm og svimmel, besvimte nesten i går. Er det flere som har opplevd lignende? Har også mye magesmerter og stikkende smerter i underlivet. Er dette farlig egentlig?

Endret av Stemorsblomst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo sånn at i terminlista så er det en skravletråd, den kan vi bruke hele svangerskapet, så der har det jo ingen ting å si om hvor lang man har kommet, det varierer jo med over fire uker mellom de første og siste. ;)

 

Jeg hopper forresten inn i 2. trimester om to uker. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidlig UL i dag. Mine antagelser om 9+1 stemte, og det var en aktiv krabat med 188 slag/per min i gjennomsnitt. Nå kan det pustes lettet ut, og besteforeldre informeres :D Måtte innvendig UL til, da jordmor ikke fant noe utvendig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du dere her inne... fikk allerede innkalling til ultralyd(vanlig) i uke 14, var ikke dette tidlig? Tror ikke jeg var før 20 sist gang! Har det blitt mer enn 1 ultralyd da eller må jeg bestille em time ekstra etter uke 16 for å få vite kjønnet?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooooh, mama.... Kvalm og svimmel, besvimte nesten i går. Er det flere som har opplevd lignende? Har også mye magesmerter og stikkende smerter i underlivet. Er dette farlig egentlig?

Jeg har også gjevnlig stikkende smerter, men dette er ifølge min lege normalt i begynnelsen av svangerskapet. Besvimte for et par uker siden, men verdiene er fine så legen var ikke bekymret. Var trolig blodtrykksfall i mitt tilfelle. Har lest at det er vanlig med lavt blodtrykk i svangerskapet som kan føre til svimmelhet. Litt om mine erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ooooh, mama.... Kvalm og svimmel, besvimte nesten i går. Er det flere som har opplevd lignende? Har også mye magesmerter og stikkende smerter i underlivet. Er dette farlig egentlig?

Jeg har også gjevnlig stikkende smerter, men dette er ifølge min lege normalt i begynnelsen av svangerskapet. Besvimte for et par uker siden, men verdiene er fine så legen var ikke bekymret. Var trolig blodtrykksfall i mitt tilfelle. Har lest at det er vanlig med lavt blodtrykk i svangerskapet som kan føre til svimmelhet. Litt om mine erfaringer.

Godt å høre. Da satser vi på at alt fortsatt er på stell. :) så får vi se hva de sier på ul om litt over en uke. :) takk Sofia86 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...