Gå til innhold

Januar 2015 baby ♡


Sienna85

Anbefalte innlegg

Det har gjort noe med min. Energi tilbake og omtrent null kvalme. Kom inn i 2. trimester på mandag (uke 13), men ser ikke at vi har en gruppe under andre trimester så holder meg her litt til. Er uansett få der foreløpig ettersom det vel kun er marianne86 og meg som har forventet termin 1. januar.

Det er ikke noen tråd på 2.trimester for oss, for at noen av oss på opprette en tråd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

termin foreløpig 3 jan her :) prøver å poste et eget innlegg (prøvd 4 ganger) men får det ikke til....såååå irriterende...har noe jeg må få ut,.like før jeg bare skriver det her :..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

termin foreløpig 3 jan her :) prøver å poste et eget innlegg (prøvd 4 ganger) men får det ikke til....såååå irriterende...har noe jeg må få ut,.like før jeg bare skriver det her :..

Hva da hva da? Er det spennende? Håper ikke det er trist!!

Ble nysgjerrig nå;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10+6 idag, og magen vises godt! Vanskelig å skjule det nå, når en gikk fra flat mage til denne. Begynner å bli vanskelig å skylde på feriemage. ;p andre som har fått mage så tidlig? Hva om det er TO???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også kjempemage, ser ut som om jeg er 5-6 mnd på vei! Her er det bare en, men det er tredjemann så magen eser vel ut automatisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vises også magen godt; ei på jobb sa"OI!?" da jeg strammet til skjorta. Magen tar såvidt borti arbeidsklærne, så det er forhåpentligvis bare jeg som ser det, men i privattøy er det jo en helt annen sak! :-) Skal på ultralyd på mandag og er så innmari spent! Tenk om det er mange der inne?? *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må vente til neste lørdag, før vi vet antall. Jeg kan nesten ikke vente! Ikke vordende far heller for den del. ;) Var hos legen her om dagen, til og med han så at magen var der.

Det er første her, så jeg kan ikke skylde på det heller. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg bare litt oppblåst, men aner ikke hva jeg skal forvente da detta er min første. :) Jeg veit ikke om jeg har fått noe mage i det hele tatt.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg bare litt oppblåst, men aner ikke hva jeg skal forvente da detta er min første. :) Jeg veit ikke om jeg har fått noe mage i det hele tatt.;)

Kommet langt du da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg syns magen er stor, så regner jeg med at selve livmora og ungen er langt neddi bekkenet et sted, så det er vel bare luft og all den ekstra maten som ser ut som en babykul. :-/ Kan fortsatt holde magen nesten helt inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg føler meg bare litt oppblåst, men aner ikke hva jeg skal forvente da detta er min første. :) Jeg veit ikke om jeg har fått noe mage i det hele tatt.;)

Kommet langt du da? :)

Jeg er 9+1 i dag. :) Så det går sakte men sikkert fremover. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg syns magen er stor, så regner jeg med at selve livmora og ungen er langt neddi bekkenet et sted, så det er vel bare luft og all den ekstra maten som ser ut som en babykul. :-/ Kan fortsatt holde magen nesten helt inn.

Får ikke til å holde inn magen, den er veldig hard. Men synes det er tidlig for babykul. Jeg har ikke spist ekstra mat heller, for jeg klarer ikke. Kvalm og uvel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å skjule magen lengre, så katta er utav sekken :P Det er min første og det er bare en... samboeren min skylder på is og kake.. :( som sagt.. Spiser jeg ikke annenhver time så blir jeg kvalm, så det er vell gjerne forklaringen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så meg i speile i dag tidlig, jeg var sulten da, så hadde ikke mye mage. Jeg hadde bare en liten kul neders, å den har jeg hatt der i 3-5 mnd. :) hehe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

termin foreløpig 3 jan her :) prøver å poste et eget innlegg (prøvd 4 ganger) men får det ikke til....såååå irriterende...har noe jeg må få ut,.like før jeg bare skriver det her :..

Hva da hva da? Er det spennende? Håper ikke det er trist!!

Ble nysgjerrig nå ;)

 

skulle skrive: var på tidlig ul i uke 11 hos kvinnedoktoren i Tønsberg. han fikk ikkenoe onkli foster bildet opp,fant ikke lår ben,fikk ikke hode og kropp til å stemme overend med antall uker..fant en utposning på rygg som tydet på tidlig hjertesvikt,og mente han så et kapsel påoppsiden av magen til babyen.   

 

har vært hos han flere ganger før og har stor tiltro til han. han sa han kunne ta feil,men endte møtet med å beklage for denne nyheten og ringte å hendviste oss til riksen,,,

 

riksen ringte senere og sa vi fikk time to dager etter,at vimåtte komme tidlig  di kansje måtte ta en abort.

 

ble lange dager.. kom inn på riksen.hadde time kl 11.00 og kom inn 12.20 :/   han eldre herren som fortalte han egentlig hadde gått av med pensjon skjønnte ikke hborfor vi var der. når jeg fortalte bare himlet han med øya å sa at tildig ul var bare tull,å det uroliget bare mor... ba han åpne sjornalen å se... han foretok en ul og sa dette serbare  bra ut....men jeg vil ha deg inn her på denordinære ultralydeni tilfelle det skulle vise seg å være noe galøt alikevell.....

 

klarte ikke å slappe av jeg å fikk jordmor til å henvise meg til ul..var der i dag.å allt så bare bra ut :=  fikk ikke vite kjønn....så må vente 4 uker til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter.

 

Jeg hører vel litt til her, egentlig? Har termin midt i mnd-skiftet januar/februar.
Hatt første kontroll hos lege i dag, og på helsekortet er termin 29.01.15. Legen mener jeg er 9+0 i dag, og samme mener gyn som tok ul i dag. Selv mener jeg at jeg er 8+5, men noen dager til eller fra spiller ingen stor rolle? Jeg tror dette er en januarbaby, førstemann kom 1 1/2 uke før termin, så skal ikke se bort i fra at denne kan komme litt før avtalt tid også ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter.

 

Jeg hører vel litt til her, egentlig? Har termin midt i mnd-skiftet januar/februar.

Hatt første kontroll hos lege i dag, og på helsekortet er termin 29.01.15. Legen mener jeg er 9+0 i dag, og samme mener gyn som tok ul i dag. Selv mener jeg at jeg er 8+5, men noen dager til eller fra spiller ingen stor rolle? Jeg tror dette er en januarbaby, førstemann kom 1 1/2 uke før termin, så skal ikke se bort i fra at denne kan komme litt før avtalt tid også ;-)

Da sier jeg velkommen. :) jeg er 9+1 i dag så da er vi likt. ;) Tre uker nå så er det vår tur å gå over i 2. trimester. :) Gleder meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10+6 idag, og magen vises godt! Vanskelig å skjule det nå, når en gikk fra flat mage til denne. Begynner å bli vanskelig å skylde på feriemage. ;p andre som har fått mage så tidlig? Hva om det er TO???

Jo, jeg har stor mage. Og jeg har to... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

termin foreløpig 3 jan her :) prøver å poste et eget innlegg (prøvd 4 ganger) men får det ikke til....såååå irriterende...har noe jeg må få ut,.like før jeg bare skriver det her :..

Hva da hva da? Er det spennende? Håper ikke det er trist!!

Ble nysgjerrig nå ;)

 

skulle skrive: var på tidlig ul i uke 11 hos kvinnedoktoren i Tønsberg. han fikk ikkenoe onkli foster bildet opp,fant ikke lår ben,fikk ikke hode og kropp til å stemme overend med antall uker..fant en utposning på rygg som tydet på tidlig hjertesvikt,og mente han så et kapsel påoppsiden av magen til babyen.   

 

har vært hos han flere ganger før og har stor tiltro til han. han sa han kunne ta feil,men endte møtet med å beklage for denne nyheten og ringte å hendviste oss til riksen,,,

 

riksen ringte senere og sa vi fikk time to dager etter,at vimåtte komme tidlig  di kansje måtte ta en abort.

 

ble lange dager.. kom inn på riksen.hadde time kl 11.00 og kom inn 12.20 :/   han eldre herren som fortalte han egentlig hadde gått av med pensjon skjønnte ikke hborfor vi var der. når jeg fortalte bare himlet han med øya å sa at tildig ul var bare tull,å det uroliget bare mor... ba han åpne sjornalen å se... han foretok en ul og sa dette serbare  bra ut....men jeg vil ha deg inn her på denordinære ultralydeni tilfelle det skulle vise seg å være noe galøt alikevell.....

 

klarte ikke å slappe av jeg å fikk jordmor til å henvise meg til ul..var der i dag.å allt så bare bra ut :=  fikk ikke vite kjønn....så må vente 4 uker til...

 

Stakkars dere. Det var noen tøffe runder du har vært igjennom. Hva føler du nå da? Klarer du å legge vekk bekymring? Sikkert lurt å ta noen flere ul, så får du enda mer betryggelse. Ut fra det jeg har hørt så er jo rutine-ultralyd lagt til den tiden, fordi det er da fostre er mest like i vekst. Rundt uke 12 så brukes jo også ultralyd til indikasjon på noen diagnoser. Men så tidlig som du var, var det kanskje litt overilt av legen å si at noe var galt.

 

Lykke til i ukene som kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter.

 

Jeg hører vel litt til her, egentlig? Har termin midt i mnd-skiftet januar/februar.

Hatt første kontroll hos lege i dag, og på helsekortet er termin 29.01.15. Legen mener jeg er 9+0 i dag, og samme mener gyn som tok ul i dag. Selv mener jeg at jeg er 8+5, men noen dager til eller fra spiller ingen stor rolle? Jeg tror dette er en januarbaby, førstemann kom 1 1/2 uke før termin, så skal ikke se bort i fra at denne kan komme litt før avtalt tid også ;-)

Velkommen sabelttannmamma!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg veldig til det, tror og håper de tre ukene går fort :-)

Hvordan er formen din Frk B?

 

Den er grei. :) Er slapp, sliten og ør i hode. Men ellers veldig få plager. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10+3 I dag.. Teller ned til uke 12, ikke lenge igjen nå :)

 

Når tenker dere å begynne å kjøpe inn utstyr? Har noen kjøpt noe allerede? :)

 

Jeg har kjøpt en tutte og en body for nyfødt, var bare så skjønt :) Har også bestillt babynest som en dame skal lage for meg. Ellers har jeg skrevet en liste over alt utstyret jeg skal handle inn, men tror jeg venter et par måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...