Gå til innhold

Januar 2015 baby ♡


Sienna85

Anbefalte innlegg

Kvalmen hos meg har roet seg. Fortsatt litt mer sliten enn vanlig, men lurer nesten på om formen har blitt dårligere. Har hatt ubehag med trening i over en måned så har kun gått turer. Noen andre som opplever ubehag ved trening? Tenkte å prøve en lett treningsøkt i morgen.

 

Rart å tenke på at vi skal bli mødre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De første dagene etter forrige fødsel var rolige, følte jeg satt/lå i sofaen og ammet konstant. Overrasket over hvor mye veske som kommer ut at en kropp, jeg svettet, lekte melk, tisset i evigheter og blødde! Men alt i alt var det veldig fine dager, jeg brukte også dusjen når jeg tisset og var flink å sove med lille. Det var også deilig å kunne spise en normal porsjon med mat igjen, i slutten av svangerskapet klarte jeg knapt å spise noe, for babyen presset på magesekken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følte meg fullstendig ødelagt etter en fødselen og gikk ikke ut av rommet den første dagen. Men allerede dagen etter begynte det å bli bedre, og jeg merket forbedring dag for dag på barsel. (men de kunne jo sagt fra litt før at de delte ut smertestillende hvis man slet med å sitte!) Hjemme var jeg fryktelig tørst og hadde dårlig kondis, men det ordna aeg etterhvert. Og de første ukene tenkte jeg "hm, dette var da lett, han sover jo hele tida!".... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haff i dag kom kvalmen. :( Ligger lå på soffaen å har spist ritz kjekt. ;-) i går kom jeg til å tenke på at jeg har bare to uker igjen på jobb før jeg har gått over de 12 ukene. ;-) Har fire uker ferie da. Så er fortsatt mamge uker igjen.

 

Hvordan går det med formen deres da damer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haff i dag kom kvalmen. :( Ligger lå på soffaen å har spist ritz kjekt. ;-) i går kom jeg til å tenke på at jeg har bare to uker igjen på jobb før jeg har gått over de 12 ukene. ;-) Har fire uker ferie da. Så er fortsatt mamge uker igjen.

Hvordan går det med formen deres da damer? :)

 

Jeg går inn i de siste dagene som sykemeldt nå, og helt ærlig gruer meg jeg til å starte i jobb igjen. Kvalmen kommer og går, og jeg ser fram til ferie om 2 uker. På tirsdag skal jeg på min første ultralyd, men er kjemperedd for at noe skal være galt. Håper alt er i orden, og at de ikke setter meg tilbake noen uker i svangerskapet. Gleder meg til å komme forbi uke 12! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg på tidlig UL! Hadde egentlig tenkt å vente til jeg var i uke 12, men etter en tidligere SA så klarer jeg ikke vente med å sjekke om alt er som det skal. Er i dag 8+4, da er det vel garantert innvendig? Skal til det gule huset i Moss. Noen som har vært der?

Hvordan gikk det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Haff i dag kom kvalmen. :( Ligger lå på soffaen å har spist ritz kjekt. ;-) i går kom jeg til å tenke på at jeg har bare to uker igjen på jobb før jeg har gått over de 12 ukene. ;-) Har fire uker ferie da. Så er fortsatt mamge uker igjen.

Hvordan går det med formen deres da damer? :)

 

Jeg går inn i de siste dagene som sykemeldt nå, og helt ærlig gruer meg jeg til å starte i jobb igjen. Kvalmen kommer og går, og jeg ser fram til ferie om 2 uker. På tirsdag skal jeg på min første ultralyd, men er kjemperedd for at noe skal være galt. Håper alt er i orden, og at de ikke setter meg tilbake noen uker i svangerskapet. Gleder meg til å komme forbi uke 12! :-)

 

Formen kommer og går... :)

Da er vi 2 som skal på ul på tirsdag! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

I dag skal jeg på tidlig UL! Hadde egentlig tenkt å vente til jeg var i uke 12, men etter en tidligere SA så klarer jeg ikke vente med å sjekke om alt er som det skal. Er i dag 8+4, da er det vel garantert innvendig? Skal til det gule huset i Moss. Noen som har vært der?

Hvordan gikk det?
Det gikk fint! Så lille nurk og hjertet slo så fint som bare det :) Det holdt med utvendig UL, ganske fornøyd med der egentlig:) I dag fikk jeg angelsounds i postkassa, har du brukt det? Eller noen andre?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! begynte å lure ettersom du ikke har sagt noe :)

Håper det holder med utvendig ul her også, er litt spent på om det blir innvendig eller utvendig :)

ser det er mange som bruker angelsounds, men tror ikke jeg kommer til å kjøpe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra! begynte å lure ettersom du ikke har sagt noe :)

Håper det holder med utvendig ul her også, er litt spent på om det blir innvendig eller utvendig :)

ser det er mange som bruker angelsounds, men tror ikke jeg kommer til å kjøpe :P

Hvor langt har du kommet? Det blir jo mye bedre bilder med innvendig, men var nå kun opptatt av om det var liv. Skal på ul i uke 12 også, da blir det litt mer omstendelig (er nå 9ish):)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke til å bestille angelsounds - hadde blitt besatt :P Jeg er 11+1 på tirsdag, aner ikke om jeg må ha utvendig eller innvendig jeg! ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sykmeldt ut uka. Men skal til legen på mandag, blir nok 50% en uke til ja. Så er det tre uker ferie. ;) Håper de to siste ukene går bra å at jeg ikke blir værre.

 

Driver å tenker etter hvordan jeg vil ha baby rommet jeg, det får meg på godt humør. ;) Det blir med tanken foreløpig, har ikke planer om å gjøre noe før til høsten. ;)

 

Hvsordan takler dere kvalmen? Hva gjør dere for å roe den?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Finner noe salt å spise :) mariekjeks funker også til en grad, men blir fort tørt å spise syns jeg.. :/[/quote

 

 

Jeg har skapet fult av ritz kjeks å håper det hjelper. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva "gjør" dere for å få time tidlig? Jeg ringte legekontoret nå, og hun mente det egentlig ikke var poeng å komme før i uke 12/13.

Hadde håpa å få uka før, da har vi bryllupsdag, og tenkt å fortelle om graviditeten til blivende besteforeldre:) får vel bare vente med det til de er hjemme fra ferie da.

 

Når fortalte dere/har dere fortalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babyfin:)

Hva "gjør" dere for å få time tidlig? Jeg ringte legekontoret nå, og hun mente det egentlig ikke var poeng å komme før i uke 12/13.

Hadde håpa å få uka før, da har vi bryllupsdag, og tenkt å fortelle om graviditeten til blivende besteforeldre:) får vel bare vente med det til de er hjemme fra ferie da.

 

Når fortalte dere/har dere fortalt?

Kan ringe legen direkte og si du er bekymra for at noe er galt? kan hende du må ta en hvit en.. vet ikke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva "gjør" dere for å få time tidlig? Jeg ringte legekontoret nå, og hun mente det egentlig ikke var poeng å komme før i uke 12/13.

Hadde håpa å få uka før, da har vi bryllupsdag, og tenkt å fortelle om graviditeten til blivende besteforeldre:) får vel bare vente med det til de er hjemme fra ferie da.

Når fortalte dere/har dere fortalt?

Gå inn på www.ultraportalen.no og bestill deg en time ;) det ligger i Trondheim. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De spør ikke hvorfor eller noe. Du får opp alternativ for ledige timer og bestiller ut fra hva som passer deg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...