Gå til innhold

30 days shred


Jallow B

Anbefalte innlegg

 

 

 

 

Ferdig med week 2. I morgen starter jeg med week 3.

 

Kjennes ikke ut som jeg har fått noe særlige resultat (har blitt sterkere da)etter jeg begynte med ripped, men jeg har vært sløv med kostholdet :/ Skal ta meg sammen! Men må uansett få målt meg nå og se om tallene har endret seg.

 

God helg!

Hvordan gikk det med målingen?

 

Hvis en skriver opp hva en spiser så ser en raskt hva en må gjøre noe med, og hvis du ikke bruker en god app kan jeg anbefale Lifesum den er gratis og fungerer godt.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Hadde besøk i helga og fikk ikke målt. Får ta det etter jeg er ferdig med week 3.

 

Jeg kan dette med å telle kcal etter at jeg gikk ned babykiloene for 3 år siden. De siste ukene har jeg rett og slett vært litt slapp til å følge det :/

Jeg lasta ned appen av nysgjerrighet. Den var helt super! Denne skal jeg bruke:)

Hvordan registrerer du treningen? Hva legger du det som?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

 

 

Ferdig med week 2. I morgen starter jeg med week 3.

 

Kjennes ikke ut som jeg har fått noe særlige resultat (har blitt sterkere da)etter jeg begynte med ripped, men jeg har vært sløv med kostholdet :/ Skal ta meg sammen! Men må uansett få målt meg nå og se om tallene har endret seg.

 

God helg!

Hvordan gikk det med målingen?

 

Hvis en skriver opp hva en spiser så ser en raskt hva en må gjøre noe med, og hvis du ikke bruker en god app kan jeg anbefale Lifesum den er gratis og fungerer godt.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Hadde besøk i helga og fikk ikke målt. Får ta det etter jeg er ferdig med week 3.

 

Jeg kan dette med å telle kcal etter at jeg gikk ned babykiloene for 3 år siden. De siste ukene har jeg rett og slett vært litt slapp til å følge det :/

Jeg lasta ned appen av nysgjerrighet. Den var helt super! Denne skal jeg bruke:)

Hvordan registrerer du treningen? Hva legger du det som?

 

 

Jeg bruker pulsklokke og registrerer manuelt, men før jeg fikk den la jeg det inn som sirkeltrening.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#A1, det kan være jeg legger ut før og etter bilde når jeg er ferdig. Jeg fikk den nye dvd-en i går så i dag har jeg hatt første økt på one week shred, men her er det en forskjell, og det er at en trener 30 min styrke om morgenen, og 30 min cardio om kvelden. I dag lastet jeg også ned måltidsplanen hennes, og skrev opp hvor mange kalorier, fett, karbohydrater og proteiner hun anbefaler, så nå skal det bli spennende og se hvordan det går når jeg skal prøve og følge dette programmet slavisk i en uke. #A2 Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Hvor fant du måltidsplanlegger? Er det en app?

 

Anonymous poster hash: de5c9...6af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

#A1, det kan være jeg legger ut før og etter bilde når jeg er ferdig. Jeg fikk den nye dvd-en i går så i dag har jeg hatt første økt på one week shred, men her er det en forskjell, og det er at en trener 30 min styrke om morgenen, og 30 min cardio om kvelden. I dag lastet jeg også ned måltidsplanen hennes, og skrev opp hvor mange kalorier, fett, karbohydrater og proteiner hun anbefaler, så nå skal det bli spennende og se hvordan det går når jeg skal prøve og følge dette programmet slavisk i en uke. #A2 Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Hvor fant du måltidsplanlegger? Er det en app?

 

Anonymous poster hash: de5c9...6af

 

 

På dvd-en henviste de til en side hvor jeg kunne laste ned måltidsplanen, men det jeg har gjort er å skrive opp hvor mange kalorier, karbohydrater, fett og proteiner som kan spises til hvert måltid, og laget en balansert diett ut fra hva vi får tak i her.

 

Hun har jo en app også, men jeg er godt fornøyd med Lifesum siden den har de fleste norske varer inne, og det regner jeg ikke med appen til JM har.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det No more trouble zones, og regner med og ta Banish fat boost metabolism i morgen, for da har jeg heller ikke tid til å ta en økt om morgenen og en om kvelden.

 

#A2



Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

#A1, det kan være jeg legger ut før og etter bilde når jeg er ferdig. Jeg fikk den nye dvd-en i går så i dag har jeg hatt første økt på one week shred, men her er det en forskjell, og det er at en trener 30 min styrke om morgenen, og 30 min cardio om kvelden. I dag lastet jeg også ned måltidsplanen hennes, og skrev opp hvor mange kalorier, fett, karbohydrater og proteiner hun anbefaler, så nå skal det bli spennende og se hvordan det går når jeg skal prøve og følge dette programmet slavisk i en uke. #A2 Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Hvor fant du måltidsplanlegger? Er det en app?Anonymous poster hash: de5c9...6af

 På dvd-en henviste de til en side hvor jeg kunne laste ned måltidsplanen, men det jeg har gjort er å skrive opp hvor mange kalorier, karbohydrater, fett og proteiner som kan spises til hvert måltid, og laget en balansert diett ut fra hva vi får tak i her. Hun har jo en app også, men jeg er godt fornøyd med Lifesum siden den har de fleste norske varer inne, og det regner jeg ikke med appen til JM har. #A2 Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Vil du dele?:)

Appen hennes var gratis men for å få tilgang til oppskrifter blandt annet måtte en tydeligvis betale. Har lastet ned lifesum:)

Men usikker på hva og hvor mye jeg kan spise, på grunn av problemer med knær og bekken blir det trening Anne hver dag.. Tur de andre dagene.

 

Anonymous poster hash: de5c9...6af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Updateupdate..

 

Jeg måtte melde meg ut. Jeg kan fint gjøre level 1, og har nå fått tyngre vekter, men pga knærproblemer, utgår level 2 for min del.

 

Har nå hatt en liten pause, og begynt med yoga i tillegg, så satser på å gjøre level en 3 ganger i uka, og yoga pluss styrke ellers :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

#A1, det kan være jeg legger ut før og etter bilde når jeg er ferdig. Jeg fikk den nye dvd-en i går så i dag har jeg hatt første økt på one week shred, men her er det en forskjell, og det er at en trener 30 min styrke om morgenen, og 30 min cardio om kvelden. I dag lastet jeg også ned måltidsplanen hennes, og skrev opp hvor mange kalorier, fett, karbohydrater og proteiner hun anbefaler, så nå skal det bli spennende og se hvordan det går når jeg skal prøve og følge dette programmet slavisk i en uke. #A2 Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Hvor fant du måltidsplanlegger? Er det en app?Anonymous poster hash: de5c9...6af
 På dvd-en henviste de til en side hvor jeg kunne laste ned måltidsplanen, men det jeg har gjort er å skrive opp hvor mange kalorier, karbohydrater, fett og proteiner som kan spises til hvert måltid, og laget en balansert diett ut fra hva vi får tak i her. Hun har jo en app også, men jeg er godt fornøyd med Lifesum siden den har de fleste norske varer inne, og det regner jeg ikke med appen til JM har. #A2 Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Vil du dele? :)

Appen hennes var gratis men for å få tilgang til oppskrifter blandt annet måtte en tydeligvis betale. Har lastet ned lifesum:)

Men usikker på hva og hvor mye jeg kan spise, på grunn av problemer med knær og bekken blir det trening Anne hver dag.. Tur de andre dagene.

 

Anonymous poster hash: de5c9...6af

 

 

På JM sin diett får en ca 1000 kcal daglig, og da en liten frokost ca 150 kcal, lunch 350 kcal, snack 150 kcal og middag 350 kcal.

 

Jeg kommer til å holde dette i en uke så går jeg nok opp til 1200-1400 kcal, og her er det grønnsaker, egg, kylling, fisk, skyr, og grove bakervarer det går i.

 

Når du har lagt inn informasjonen din på Lifesum så fikk du vel vite der også hvor mange kcal du bør holde deg på?

 

Jeg fikk tildelt ca. 1100 kcal på Lifesum, men trener bort 400-700 kcal som jeg kun spiser litt av igjen.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 4 på week 3 i dag. I morgen blir det pausedag. Har tatt i bruk lifesum appen nå :)

 

Flink du er :)  Hva har du tenkt å gjøre når du er ferdig med week 4?

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er dagens første økt tatt, for siden planene for ettermiddagen ble utsatt fikk jeg i dag tid til one week shred.

 

I går ble det mye trening, for først ble det en økt med JM, og i går kveld kom en venninne som lurte på om jeg ville være med å gå tur så vi gikk rask gange i 110 min. :)

 

#A2



Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Dag 4 på week 3 i dag. I morgen blir det pausedag. Har tatt i bruk lifesum appen nå :)

Flink du er :) Hva har du tenkt å gjøre når du er ferdig med week 4?

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Jeg har kjøpt 6 week 6 pack og den opprinnelige planen var å ta den. Etter det var planen å variere litt med forskjellige treninger fra JM. Nå er jeg usikker på om jeg skal begynne å variere med en gang. Å kjøre samme økt i 3 uker høres ensformig og kjedelig ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært syk enda en runde, også skal vi reise på ferie to uker nå. Men lov meg å fortsette folkens! Jeg kommer tilbake å sjekker hva dere har gjort!!

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Dag 4 på week 3 i dag. I morgen blir det pausedag. Har tatt i bruk lifesum appen nå :)

Flink du er :) Hva har du tenkt å gjøre når du er ferdig med week 4?

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Jeg har kjøpt 6 week 6 pack og den opprinnelige planen var å ta den. Etter det var planen å variere litt med forskjellige treninger fra JM. Nå er jeg usikker på om jeg skal begynne å variere med en gang. Å kjøre samme økt i 3 uker høres ensformig og kjedelig ut...

 

 

Jeg hadde startet med en gang, men så liker jeg selv å variere mellom treningene hennes ;)

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært syk enda en runde, også skal vi reise på ferie to uker nå. Men lov meg å fortsette folkens! Jeg kommer tilbake å sjekker hva dere har gjort!!

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Får håpe du holder deg frisk fremover.

 

God tur, og kos deg på ferie.

 

Vi venter her når du kommer tilbake og er klar til å trene med oss igjen.

 

#A2

 

 

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag prøvde jeg shred it with weights for første gang, og jeg tror jeg kommer til å bestille den også.

 

#A2



Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg prøvd meg på dag 1 og må si dette var jammen tungt. Er ikke godt trena, eneste treningen jeg har hatt siste året er trilleturer så dette kjente jeg godt.

Skal lese gjennom hele tråden etterhvert, var jo så mange sider :)

Men håper jeg kan henge meg på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen var å begynne trening til mandag, etter en rolig periode etter smertefulle og hovne ankler, men skjønte noe var i gjære da jeg fikk strålinger nedover beina, samt smerter i bekken og hofter. Jada, da var mensen her, med menssmerter fra helvete. Syklusene mine er merkelige, så blir spennende å se hvor lenge mensen varer denne gangen. Er det over til mandag, tar nok mannen og jeg en oppstart da. 

Her har det blitt kake i "kilovis" denne uken, etter bursdag med myyyye kake til overs (bestilte kake, og den var enormt svær... Og vi hadde andre kaker i tillegg. Mensen = søtsug! Så ingenting gikk i fryser'n...), men til mandag blir det "streng" diett (= forbedret normalt kosthold)!

Det blir å starte 30 day shred, helt fra scratch. Gleder meg til å ta i bruk de nye skoa mine, og satser på at ankel-problemene ikke kommer tilbake nå!

Hvor mange er fremdeles med her? Er det noen nye som har kommet med?

#A5

 



Anonymous poster hash: a8258...458
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det ingen trening her, for nå har jeg fått omgangsyken og sitter helst på do med bøtten i hendene :spy:

 

#A2



Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

#A2 har du gullmedlemskap på lifesum? Jeg lurer på om jeg skal oppgradere for å få tilgang til å registrere flere mine måltider og slikt.

 

Også lurte jeg på om jeg skal prøve en timesøkt på lørdag, da har jeg tid og jeg skal i bursdag så må få trent noen ekstra kcal for å spise litt kake. Kan du anbefale en timesøkt fra JM som ligger på youtube?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

I dag blir det ingen trening her, for nå har jeg fått omgangsyken og sitter helst på do med bøtten i hendene :spy:

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Uffda! God bedring! Omgangssyken er det verste :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#A2 har du gullmedlemskap på lifesum? Jeg lurer på om jeg skal oppgradere for å få tilgang til å registrere flere mine måltider og slikt.

 

Også lurte jeg på om jeg skal prøve en timesøkt på lørdag, da har jeg tid og jeg skal i bursdag så må få trent noen ekstra kcal for å spise litt kake. Kan du anbefale en timesøkt fra JM som ligger på youtube?

 

Jeg oppgraderte til gull i starten av denne uken, for så det var nå 215 kr for et helt år, og det syntes jeg det er verdt.

 

Jeg liker Banish fat boost metabolism og No more trouble zones som også ligger på youtube de er rett under 60 min.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...