Gå til innhold

30 days shred


Jallow B

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med dere alle sammen? Jeg har vært svært syk igjen. Herregud jeg er lei nå, nå må jeg ha fått kvoten min på en stund. Men det er vel slik å få baby i hus?!? Har vært syk i 1,5 uke, begynte treningen først igjen i går, men avstår fra 30days shred på en ukes tid. Jeg skal følge dere og dere skal få høre fra  meg hver gang jeg trener 30 days, det lover jeg!! 

 

Kan dere ikke ordne en liste igjen så jeg får se hvordan dere ligger an? Hva med å skrive Nick, hvor i 30days/ripped dere ligger an og evnt noe mer om dere vil legge til? :) Så ser vi også hvem som fortsatt er med :) 

 

#A1



Anonymous poster hash: 35bbf...554
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Jeg er så glad for nå har jeg trent med JM i snart 6 uker, og jeg har gått inn 11 cm i livet, nå er jeg 87 cm og jeg var 98 cm da jeg startet.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

 

Skulle gjerne likt å sett bilder av deg før og etter :) Håper du legger ut magebilde til slutt :) Utrolig bra jobba!! Du skal være sååå stolt av deg selv! :)

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvordan går det med dere alle sammen? Jeg har vært svært syk igjen. Herregud jeg er lei nå, nå må jeg ha fått kvoten min på en stund. Men det er vel slik å få baby i hus?!? Har vært syk i 1,5 uke, begynte treningen først igjen i går, men avstår fra 30days shred på en ukes tid. Jeg skal følge dere og dere skal få høre fra  meg hver gang jeg trener 30 days, det lover jeg!! 

 

Kan dere ikke ordne en liste igjen så jeg får se hvordan dere ligger an? Hva med å skrive Nick, hvor i 30days/ripped dere ligger an og evnt noe mer om dere vil legge til? :) Så ser vi også hvem som fortsatt er med :)

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

 

Får håpe du holder deg frisk nå, hva trener du nå ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært inne her og sett på hvor flinke dere er, og har prøvd å trene litt forskjellige program som jeg har sett på youtube. Nå er jeg blitt litt hektet, og vil også trene med henne fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#A1, det kan være jeg legger ut før og etter bilde når jeg er ferdig.

 

Jeg fikk den nye dvd-en i går så i dag har jeg hatt første økt på one week shred, men her er det en forskjell, og det er at en trener 30 min styrke om morgenen, og 30 min cardio om kvelden.

 

I dag lastet jeg også ned måltidsplanen hennes, og skrev opp hvor mange kalorier, fett, karbohydrater og proteiner hun anbefaler, så nå skal det bli spennende og se hvordan det går når jeg skal prøve og følge dette programmet slavisk i en uke.

 

#A2



Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg tatt cardio delen også, den var effektiv, og viste på pulsklokka at jeg brukte 423 kcal. på 33 min.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dag 2 på one week shred, det skal bli gøy og se hva resultatet blir om en uke, for i følge matplanen som følger med dvd-en er det bare ca. 1000 kcal. jeg skal ha pr dag.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er den eneste level 3 jeg har funnet, men det er jo bare til å se bort fra teksten.

 

http://www.youtube.com/watch?v=_JGtSuIQ0UI

 

Ripped in 30 er noe lignene bare litt andre øvelser, men hvis du vil prøve noen andre gode treningsprogram kan jeg anbefale Banish fat boost metabolism og no more trouble zones.

 

Jeg kjøpte Jillian Michaels The collection som inkluderer 30 day shred, no more trouble zones, banish fat boost metabolism og 6 week six-pack. Jeg har ikke prøvd ut den siste enda, men det skal jeg gjøre når jeg er ferdig med one week shred.

 

#A2



Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 2 på one week shred, det skal bli gøy og se hva resultatet blir om en uke, for i følge matplanen som følger med dvd-en er det bare ca. 1000 kcal. jeg skal ha pr dag.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Hvordan er matplanen lagt opp? Er det menyer som sier hva du skal spise, eller er det friere og bare satt av antall kcal?

 

Tror du det vil funke å ta det annen hver dag? Jeg har bare mulighet til å trene på kveld, og noe av det jeg liker med treningen er at det bare tar 30. Men for ei uke kan jeg jo kjøre de etter hverandre, hvis det ikke blir for tøft da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dag 2 på one week shred, det skal bli gøy og se hva resultatet blir om en uke, for i følge matplanen som følger med dvd-en er det bare ca. 1000 kcal. jeg skal ha pr dag.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Hvordan er matplanen lagt opp? Er det menyer som sier hva du skal spise, eller er det friere og bare satt av antall kcal?

 

Tror du det vil funke å ta det annen hver dag? Jeg har bare mulighet til å trene på kveld, og noe av det jeg liker med treningen er at det bare tar 30. Men for ei uke kan jeg jo kjøre de etter hverandre, hvis det ikke blir for tøft da.

Det var en spesifisert matplan med oppskrifter, men det står at en kan bytte ut en lunsj med en annen bare en ikke bytter lunsj med middag.

 

Så det jeg har gjort er å skrive opp hvor mange kalorier, fett,karbohydrater og proteiner hun har gitt til hvert måltid og laget min egen plan ut fra det.

 

Her på denne er det en styrkeøkt om morgenen og en kondisjons om kvelden, så det blir vanskelig og bare ta en økt om kvelden med denne dvd.

 

Da vil jeg heller variert mellom No more trouble zones og banish fat boots metabolism som er noen gode økter.

 

Jeg tror på varierte økter slik at kroppen ikke blir vant til hva som kommer.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med week 2. I morgen starter jeg med week 3.

 

Kjennes ikke ut som jeg har fått noe særlige resultat (har blitt sterkere da)etter jeg begynte med ripped, men jeg har vært sløv med kostholdet :/ Skal ta meg sammen! Men må uansett få målt meg nå og se om tallene har endret seg.

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ferdig med week 2. I morgen starter jeg med week 3.

 

Kjennes ikke ut som jeg har fått noe særlige resultat (har blitt sterkere da)etter jeg begynte med ripped, men jeg har vært sløv med kostholdet :/ Skal ta meg sammen! Men må uansett få målt meg nå og se om tallene har endret seg.

 

God helg!

 

Hvordan gikk det med målingen?

 

Hvis en skriver opp hva en spiser så ser en raskt hva en må gjøre noe med, og hvis du ikke bruker en god app kan jeg anbefale Lifesum den er gratis og fungerer godt.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg variert litt på treningen igjen, for her ble det først 6 week six-pack, og etterpå en 35 minutters treningsøkt med kettlebell.

 

#A2



Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte måler dere?

Idag starter jeg. Bli flinkere med kost og på gå 30 day shred

 

Anonymous poster hash: 0b0de...740

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte måler dere?

Idag starter jeg. Bli flinkere med kost og på gå 30 day shred

 

Anonymous poster hash: 0b0de...740

 

Jeg målte meg da jeg startet, og ventet i nesten 6 uker før jeg målte meg igjen og da hadde jeg gått inn 11 cm rundt livet. Nå venter jeg nok noen uker til før jeg måler meg igjen.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hvor ofte måler dere?

Idag starter jeg. Bli flinkere med kost og på gå 30 day shred

 

Anonymous poster hash: 0b0de...740

Jeg målte meg da jeg startet, og ventet i nesten 6 uker før jeg målte meg igjen og da hadde jeg gått inn 11 cm rundt livet. Nå venter jeg nok noen uker til før jeg måler meg igjen.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Oj imponerende 😊 bra jobbet. Gjorde du noe annen trening enn 30 day shred?

Og hvordan var kosten?

 

Anonymous poster hash: 0b0de...740

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får så vondt i knærne av å trene hver dag. Er på Level 2 på 30 day shred, men må legge inn noen hviledager innimellom. Ingen andre som merker noe sånt?



Anonymous poster hash: a4a28...7de
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hvor ofte måler dere?

Idag starter jeg. Bli flinkere med kost og på gå 30 day shred

 

Anonymous poster hash: 0b0de...740

Jeg målte meg da jeg startet, og ventet i nesten 6 uker før jeg målte meg igjen og da hadde jeg gått inn 11 cm rundt livet. Nå venter jeg nok noen uker til før jeg måler meg igjen.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Oj imponerende bra jobbet. Gjorde du noe annen trening enn 30 day shred?

Og hvordan var kosten?

 

Anonymous poster hash: 0b0de...740

 

 

Jeg har variert mellom mange av JM sine treningsøkter, og har brukt kettlebellen litt også. Jeg liker veldig godt Banish fat boost metabolism, No more trouble zones og one week shred (eneste med one week shred er at da må jeg trene en økt om morgenen og en økt om kvelden)

 

Jeg bruker appen Lifesum og registrerer hva jeg spiser, Jillian sier jo det nytter ikke trene hvis en ikke tenker på kosten.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg får så vondt i knærne av å trene hver dag. Er på Level 2 på 30 day shred, men må legge inn noen hviledager innimellom. Ingen andre som merker noe sånt?

 

Anonymous poster hash: a4a28...7de

 

 

Jeg hadde vondt i knærne, men jeg fikk kjøpt meg noen bedre joggesko som hadde bedre demping, og jeg har en pute under knærne på noen av øvelsene.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg får så vondt i knærne av å trene hver dag. Er på Level 2 på 30 day shred, men må legge inn noen hviledager innimellom. Ingen andre som merker noe sånt?

 

Anonymous poster hash: a4a28...7de

 

Jeg trener kun annen hver dag, og merker at jeg da kan holde smertene i knærne og foran på leggene i sjakk. Hadde jeg trent hver dag hadde jeg hatt full oppblomstring av beinhinnebetennelsen nå. 

I mitt hode er det bedre å trene annen hver dag og holde ut, enn å trene hver dag og falle av treningen. Så fortsett slik du føler kroppen har det best med. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Hvor ofte måler dere?

Idag starter jeg. Bli flinkere med kost og på gå 30 day shred

 

Anonymous poster hash: 0b0de...740

Jeg målte meg da jeg startet, og ventet i nesten 6 uker før jeg målte meg igjen og da hadde jeg gått inn 11 cm rundt livet. Nå venter jeg nok noen uker til før jeg måler meg igjen.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Oj imponerende bra jobbet. Gjorde du noe annen trening enn 30 day shred?

Og hvordan var kosten?

 

Anonymous poster hash: 0b0de...740

Jeg har variert mellom mange av JM sine treningsøkter, og har brukt kettlebellen litt også. Jeg liker veldig godt Banish fat boost metabolism, No more trouble zones og one week shred (eneste med one week shred er at da må jeg trene en økt om morgenen og en økt om kvelden)

 

Jeg bruker appen Lifesum og registrerer hva jeg spiser, Jillian sier jo det nytter ikke trene hvis en ikke tenker på kosten.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Tusen takk for svar 😊

 

Anonymous poster hash: 0b0de...740

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Ferdig med week 2. I morgen starter jeg med week 3.

 

Kjennes ikke ut som jeg har fått noe særlige resultat (har blitt sterkere da)etter jeg begynte med ripped, men jeg har vært sløv med kostholdet :/ Skal ta meg sammen! Men må uansett få målt meg nå og se om tallene har endret seg.

 

God helg!

Hvordan gikk det med målingen?

 

Hvis en skriver opp hva en spiser så ser en raskt hva en må gjøre noe med, og hvis du ikke bruker en god app kan jeg anbefale Lifesum den er gratis og fungerer godt.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Hadde besøk i helga og fikk ikke målt. Får ta det etter jeg er ferdig med week 3.

 

Jeg kan dette med å telle kcal etter at jeg gikk ned babykiloene for 3 år siden. De siste ukene har jeg rett og slett vært litt slapp til å følge det :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Ferdig med week 2. I morgen starter jeg med week 3.

 

Kjennes ikke ut som jeg har fått noe særlige resultat (har blitt sterkere da)etter jeg begynte med ripped, men jeg har vært sløv med kostholdet :/ Skal ta meg sammen! Men må uansett få målt meg nå og se om tallene har endret seg.

 

God helg!

Hvordan gikk det med målingen?

 

Hvis en skriver opp hva en spiser så ser en raskt hva en må gjøre noe med, og hvis du ikke bruker en god app kan jeg anbefale Lifesum den er gratis og fungerer godt.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Hadde besøk i helga og fikk ikke målt. Får ta det etter jeg er ferdig med week 3.

 

Jeg kan dette med å telle kcal etter at jeg gikk ned babykiloene for 3 år siden. De siste ukene har jeg rett og slett vært litt slapp til å følge det :/

Jeg lasta ned appen av nysgjerrighet. Den var helt super! Denne skal jeg bruke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...