Gå til innhold

30 days shred


Jallow B

Anbefalte innlegg

Jeg fikk tatt en ekstra økt i dag, for klarte ikke å vente til i morgen når killer abs lå i postkassen min i dag :)

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Henger meg på her, jeg:-)

Nettopp gjennomført dag 1 av Level 1. Føles godt! I kveld blir det en liten jogge runde også.

Foressten, spiser dere helt vanlig mat eller er dere på noe dietter?

 

Anonymous poster hash: 36e46...17e

Jeg er på 5:2 dietten, det er den som har fungert best for meg.

 

#A2

 

 

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Når begynte du å se resultater? Skal gifte meg i juli og har 10 kg å ta av, så håper jeg greier å gjennomføre det!:)

 

Anonymous poster hash: 36e46...17e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Henger meg på her, jeg:-)

Nettopp gjennomført dag 1 av Level 1. Føles godt! I kveld blir det en liten jogge runde også.

Foressten, spiser dere helt vanlig mat eller er dere på noe dietter?

 

Anonymous poster hash: 36e46...17e

Jeg er på 5:2 dietten, det er den som har fungert best for meg.

 

#A2

 

 

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Når begynte du å se resultater? Skal gifte meg i juli og har 10 kg å ta av, så håper jeg greier å gjennomføre det!:)

 

Anonymous poster hash: 36e46...17e

Jeg gikk inn 13 cm på ca 6 uker med treningen til JM, og jeg har fått bort 10 kg. Jeg startet med dietten først, og gikk ned ca. 1 kg i uken, men da jeg startet med trening forsvant cm mens vekten stod stille. Heldigvis går vekten nedover igjen.

 

Du klarer fint å gå ned 10 kg til juli, hvis du trener og lager en plan over kostholdet.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyyyyyyyyyy så stolt av meg selv. Jeg er så stiv og støl etter i går, som var første gangen. Men pinadø gjorde jeg det ikke alikevel.

Økt nr 2 vel igjennomført.

 

Nåvel, "vel" gjennomført er vel en overdrivelse da, når det er jumping jacks så er beina mine så blytunge at de knapt er oppe fra bakken.

 

Takk til dere som skriver her inne, dere motiverer!!!!

 

2 av 30 done, bare resten igjen :D



Anonymous poster hash: 26da9...c6a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, skal vi skrive opp hvem som er her nå slik at nye anonyme også kan lage seg en signatur.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hoppet over 3 dager :0

Jeg har fullført 5 dager. Ville dere begynt på nytt igjen, eller bare fortsatt?

Jeg har trent andre ting, og har ikke hatt overskudd til å trene shredden også.

 

Motiverende å lese her inne 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, skal vi skrive opp hvem som er her nå slik at nye anonyme også kan lage seg en signatur.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

har også tenkt at det er en god ide. Lettere å vite hvem som er hvem med en signatur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hoppet over 3 dager :0

Jeg har fullført 5 dager. Ville dere begynt på nytt igjen, eller bare fortsatt?

Jeg har trent andre ting, og har ikke hatt overskudd til å trene shredden også.

 

Motiverende å lese her inne 😁

jeg ville ha sett det litt an. Hvis du mesterer nivået etter totalt 10 dager ville jeg gått videre, ellers ville jeg ha tatt noen økter til. Lykke til, 3 dagers pause er ikke så ille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjerde økt gjennomført (dag 6 egentlig, ble pause som nevnt i helga), og idag følte jeg at jeg klarte å ta i mye mer! Slo hardere, klarte mer på push-up (med knær) og holdt hele det siste minuttet med sykkel-situps. Sliter ekstremt mye med knærne, nå er alt av sidelengse øvelser og jumping jacks fyfy, jeg klarer såvidt å jogge litt på stedet når de øvelsene går. Får smerter bare av oppvarminga (rulle med knea). Noen som har noen tips??? Tenkte kne-støtte, men har slitt med betennelser i knærne før, så er så redd jeg skal få tilbake noe, da vet jeg det blir uker uten trening. 

Endret av humlemamma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjerde økt gjennomført (dag 6 egentlig, ble pause som nevnt i helga), og idag følte jeg at jeg klarte å ta i mye mer! Slo hardere, klarte mer på push-up (med knær) og holdt hele det siste minuttet med sykkel-situps. Sliter ekstremt mye med knærne, nå er alt av sidelengse øvelser og jumping jacks fyfy, jeg klarer såvidt å jogge litt på stedet når de øvelsene går. Får smerter bare av oppvarminga (rulle med knea). Noen som har noen tips??? Tenkte kne-støtte, men har slitt med betennelser i knærne før, så er så redd jeg skal få tilbake noe, da vet jeg det blir uker uten trening.

Jeg har egentlig ikke så mye tips å komme med, men 30 day shred er temmelig hard for knærne. Jeg har ikke problemer med knærne, men kjente det godt! Jeg syns ikke jeg kjente samme ubehaget på knærne når jeg begynte på ripped in 30. Mulig knærne var blitt vant til belastningen evt kan det være at den er litt lettere for knærne.

 

Hva med å prøve week 1 en dag og se? Ripped er mye samme konsept bare med 4 nivå i stedet for 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fyyy så tungt det var i dag.

Syntes denne tredje økta var dryg.

 

JEg følger det letteste da. Greier ikke alt hundre prosent.

 

Håper det blir bedre etter hvert.

 

Men, jeg GJORDEdet iallefall

:trene::tommelopp:

 

Kitty



Anonymous poster hash: 26da9...c6a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Økt 6 week 4 unnagjort. Jeg har tatt 7 økter på hvert nivå, hvis jeg skal følge det på week 4 også har jeg en dag igjen. Jillian sier vel at man skal bruke 5-6 økter og 1-2 dager fri pr week, jeg har tatt 7 økter og ca 1 dag fri.

 

Det er mulig jeg får mine nyinnkjøpte dvder i morgen og da kan det være at jeg sier meg ferdig med ripped in 30 og begynner på noe nytt. Skal veie og måle meg på fredag og oppdatere dere på resultatene etter gjennomført ripped!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har egentlig ikke så mye tips å komme med, men 30 day shred er temmelig hard for knærne. Jeg har ikke problemer med knærne, men kjente det godt! Jeg syns ikke jeg kjente samme ubehaget på knærne når jeg begynte på ripped in 30. Mulig knærne var blitt vant til belastningen evt kan det være at den er litt lettere for knærne.

 

Hva med å prøve week 1 en dag og se? Ripped er mye samme konsept bare med 4 nivå i stedet for 3.

 

 

Takk for svar! Da skal jeg gjøre det :) Her handler det i hovedsak om å fjerne fett og gå ned i vekt, og aller helst erstatte noe av fettet med muskler, men om jeg får til litt på elipse-maskin i tillegg så må det vel bli knall ;) 

 

Vet ikke om jeg orker idag med menssmerter og migrene, sitter enda og uff'er meg bare ved tanken, men fikk også lyst til å prøve nå med en gang. Hehe! 

 

Måtte begynne på betennelsesdempende igjen da, så da endte det opp med diare idag også.. Skikkelig irriterende når jeg følte dette var noe jeg kunne like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennomførte level 1 for første gang i går og var såå stolt av meg selv! Gledet meg til og fortsette i dag, men nå har jeg selvfølgelig blitt syk :angry:  Med en gang jeg føler meg frisk nok skal jeg starte igjen. Var tungt, men var så super-fornøyd med meg selv etterpå. Her er målet og ta av et par-tre kilo og stramme opp litt.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke alle sammen er! :laugh: Jeg hadde økt 6/30 i dag, og beina mine var helt umulige :( Klarte så vidt å hoppe, ja treningen ble ikke slik jeg ønsket! Tar en pause i morgen og så starter jeg på min syvende økt med friske ben og nytt pågangsmot på fredag.

 

Stååå påååååå, alle sammen :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke alle sammen er! :laugh: Jeg hadde økt 6/30 i dag, og beina mine var helt umulige :( Klarte så vidt å hoppe, ja treningen ble ikke slik jeg ønsket! Tar en pause i morgen og så starter jeg på min syvende økt med friske ben og nytt pågangsmot på fredag.

 

Stååå påååååå, alle sammen :tommelopp:

Flink du er! Er det slik at man skal/bør ha en pausedag innimellom eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Level 1 for 2.gang i dag. Hadde jo bedre utholdenhet allerede, trodde nesten ikke det var sant?!

Gleder meg til en runde til i morra. :)

-bondetuppa

 

Anonymous poster hash: 74deb...c25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med og starte en ny tråd med de som faktisk henger med eller har startet? Denne tråden er jo milevis lang og mange som har hoppet av.



Anonymous poster hash: 5d320...b42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva med og starte en ny tråd med de som faktisk henger med eller har startet? Denne tråden er jo milevis lang og mange som har hoppet av.

 

Anonymous poster hash: 5d320...b42

Har tenkt tanken selv også. Hvis vi starter ny tråd må vi lenke til den som siste innlegg her. Er noen som har tatt ferie, er syke o.l. som har planer om å komme tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så flinke alle sammen er! :laugh: Jeg hadde økt 6/30 i dag, og beina mine var helt umulige :( Klarte så vidt å hoppe, ja treningen ble ikke slik jeg ønsket! Tar en pause i morgen og så starter jeg på min syvende økt med friske ben og nytt pågangsmot på fredag.

 

Stååå påååååå, alle sammen :tommelopp:

Flink du er! Er det slik at man skal/bør ha en pausedag innimellom eller ikke?

 

Tusen takk :D Utifra det jeg er blitt fortalt så bør man ha en hviledag i uken, jeg kan ikke så mye om dette enda, men jeg fikk et tips om at treningen blir lettere igjen når man har fått hvilt seg litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en pause i går, men i dag ble det no more trouble zones. Neste uke tenker jeg og starte på nytt med 30 day shred.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke trening denne uken. Mannen meldte seg ut, og da blir det uaktuelt for meg (ikke komfortabel med å trene foran ham kjenner jeg...). Men han var med til mandag. Håper han holder det... Kjente det var like greit å ikke starte opp nå uansett, magen er i ulage - igjen!

#A5



Anonymous poster hash: a8258...458
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...