Gå til innhold

30 days shred


Jallow B

Anbefalte innlegg

Prøvde en økt med ripped in 30 nå, og likte den mye bedre enn 30 day. Prinsippet er jo det samme, så da holder jeg meg til den. No more trouble zones skal sjekkes ut, kjekt å kunne variere litt. For meg er det ikke nøye å få trent igjennom programmene, det viktigste er at jeg trener og ser resultater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag har jeg vært på storshopping! Det ble masse nytt og stilig treningstøy (når jeg trener hver dag må man jo ta seg godt ut!) Også ble det ny sykkel på både meg og gutten. Også en ny jakke.

 

Måtte ut og teste sykkelen så det ble først ca 1 mil på den etterfulgt av en økt med nivå 1 på killer buns and thighs! Fornøyd med dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 5 level 1. Var mye lettere i dag, og jeger ikke så støl lenger! Halvveis i første level :-) Ser faktisk forskjell på magen alt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg meldte meg på her når det starta jeg, men kom aldri igang.

 

Men nå er jeg igang;) Tok dag 7 lvl 1 idag. 

 

Som jeg skrev i tråden til mamman til 2 så har jeg bestemt meg for å endre kosthold fullstendig også. Fra å overspise til å "lære" meg selv moderate mengder. Nå i starten har jeg lagt meg på ca 1000kcal, men vil nok øke dette etterhvert. Men det er uvant og rart å spise så lite. Og når jeg teller kalorier nå, ser jeg jo at jeg har spist enorme mengder kalorier og karbohydrater. Nå går det fra 4 brødskiver til frokost til 1. Veier middagsporsjonene mine osv. Lager alt fra grete roede sine sider, nå er det slutt på toro gitt! 

 

Flere som endrer kosthold sammen med treningen?

 

Ang treningen hadde jeg først tilgang på vekter idag. Og gud så mye tyngre en del av øvelsene var. Funderer på om jeg kanskje skal ta ett par dager ekstra på lvl1 med vekter? For mye her her vel grunnlaget for lvl 2? Skal ta en sniktitt på lvl2 og se det an;)

 

Startet forresten på 65 kg (163høy) og magemålet mitt 2 cm under navelen (der jeg er størst) var 92. Etter 3 dager var samme magemål 88:D

Målet mitt i det store og hele er vel å få igjen den flate magen min. Lår og rumpe håper jeg kun blir strammere, men ikke noe særlig mindre.

 

Deilig å endelig være igang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lagt om kostholdet. Spiser ca 1200 kalorier om dagen. I dag er jeg på jobb til kl 23 og får ikke trent, så da kompenserer jeg med å spise bare 1000. Vet det ikke er anbefalt å spise så lite, men jeg trenger en kickstart. Har faktisk gått ned 4,3 kg på litt over to uker. Og det trengtes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag hadde jeg ikke lyst å trene. Var ren viljestyrke som fikk meg gjennom 6w6 i dag!

 

Hva gjør dere en dag dere sliter litt med motivasjonen?

 

Jeg bruker lifesum appen og ligger på 1300 kcal uten trening. Det jeg trener spiser jeg stort sett opp... Men med 1300 kcal skal jeg gp ned xa 0.5 kg i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er lei 30 days shred nå (snart ferdig med L2) og vurderer å prøve meg på No more trouble zones seinere i dag. Merker stor forskjell på kroppen og formen etter disse ukene med 30 days, men føler ikke alle muskelgruppene blir så godt brukt som jeg skulle ønske.

 

Flere som har prøvd No more trouble zones, og kombinert det med kondisjon (i form av løping og rask gange i bratte oppoverbakker)?

 

Kostholdet er også lagt om, sukker er kuttet ut og jeg spiser mye mindre enn før - samt enorme mengder grønt. Jeg merker allerede etter knapt 1 mnd at jeg ikke klarer å hive innpå store mengder mat, og søtsuget et HELT forsvunnet :)

Jeg veide meg aldri før kostholdsenring/treningsstart, men jeg ser at kroppen er i forandring til det bedre.

 

Dagens klapp på skulderen til meg selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy det er blitt mer aktivitet her igjen.

 

I dag har jeg hatt en økt med banish fat boost metabolism. I går ble det en joggetur med en venninne, og siden vi fikk besøk ble det ingen økt med JM.

 

I dag skal jeg bake brød uten mel, for prøver å holde maten uten mel og sukker, for å prøve få bort det siste fettet rundt magemusklene.

 

#A2



Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motivasjonen var på plass igjen i dag. Det ble nivå 1 på killer buns and thighs. Tror jeg begynner å nærme meg level 2 her nå. Satser på en økt til før jeg går videre. Noen som har prøvd nivå 2 før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ble det en økt 6w6p i dag siste økt på nivå 1 killer buns and thighs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 8 level 1 gjennomført :-D Har begynt med rokkering også. Auuu,sier jeg bare.

Har fått flatere mage,antydning til litt synlige muskler på magen,og rumpa har fått seg et løft! Heia JM altså! Superfornøyd og gleder meg til fortsettelsen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 8 level 1 gjennomført :-D Har begynt med rokkering også. Auuu,sier jeg bare.

Har fått flatere mage,antydning til litt synlige muskler på magen,og rumpa har fått seg et løft! Heia JM altså! Superfornøyd og gleder meg til fortsettelsen :-)

Hvordan har du klart å fått løfta rumpa etter bare 8 dager på level 1? Baah, jeg har gjennomført level 2 (samt my annen rumpetrening) og har i 3 dager nå gått over til No more trouble zones (også av JM), og den hersens rumpa viser ingen antydning til å ville løfte seg!! :/ Jovisst er den bli mindre og flatere, men jeg vil jo ha sprettrumpe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Dag 8 level 1 gjennomført :-D Har begynt med rokkering også. Auuu,sier jeg bare.

Har fått flatere mage,antydning til litt synlige muskler på magen,og rumpa har fått seg et løft! Heia JM altså! Superfornøyd og gleder meg til fortsettelsen :-)

Hvordan har du klart å fått løfta rumpa etter bare 8 dager på level 1? Baah, jeg har gjennomført level 2 (samt my annen rumpetrening) og har i 3 dager nå gått over til No more trouble zones (også av JM), og den hersens rumpa viser ingen antydning til å ville løfte seg!! :/ Jovisst er den bli mindre og flatere, men jeg vil jo ha sprettrumpe ;)

Jeg kan ikke ta push up's pga håndleddproblemer,så jeg ligger på rygg og gjør samme bevegelse med armene med vekter. Når jeg ligger på ryggen,løfter jeg opp rumpa og kniper. I samme takt som vektløftinga. Jeg fjør dette også under de andre øvelsene på rygg :-) Det er ikke mye forskjell,altså,bittelitt,men nok til at jeg ser det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes!!! Level 1 fullført i dag :-D

Tror jeg har strekt en muskel på siden av låret... Ganske udigg!! Tips?

 

Rokkeringen gir meg sykt vonde blåmerker på håndtaka mine, men men... De skal vekk,så de får tåle litt juling ;-)

 

Hvordan får man løshud på mage og lår stram igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes!!! Level 1 fullført i dag :-D

Tror jeg har strekt en muskel på siden av låret... Ganske udigg!! Tips?

Rokkeringen gir meg sykt vonde blåmerker på håndtaka mine, men men... De skal vekk,så de får tåle litt juling ;-)

Hvordan får man løshud på mage og lår stram igjen?

Løshuden kan man vel ikke få stram igjen, da det ikke går an å "trene" huden? (Har jeg lest en plass) Dessverre! Men når man får muskler under og mindre fett, så vises løshuden straks mindre ser jeg :) (det kommer selvfølgelig an på mengden løshud da..)

Har dog ingen gode tips for strekt muskel :(

 

Høres ut som jeg må skaffe meg en rokkering jeg og, det er en sånn med vekter sant?

 

Glemte å skrive: gratulerer med vel overstått level 1!

Endret av Pesta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv varmeflaske på strekt muskel? Jeg synes ofte det hjelper å ta et varmt bad om jeg har strukket en muskel (strekker ofte muskelen på innsiden av låret) :-) Litt massering i området mens det er varmt er også god lindring.

#A5



Anonymous poster hash: a8258...458
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Prøv varmeflaske på strekt muskel? Jeg synes ofte det hjelper å ta et varmt bad om jeg har strukket en muskel (strekker ofte muskelen på innsiden av låret) :-) Litt massering i området mens det er varmt er også god lindring.

 

#A5

 

Anonymous poster hash: a8258...458

Takk for tipset :-) Masserte forsiktig under varmt vann i dusjen,og det hjalp litt :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Yes!!! Level 1 fullført i dag :-D

Tror jeg har strekt en muskel på siden av låret... Ganske udigg!! Tips?

Rokkeringen gir meg sykt vonde blåmerker på håndtaka mine, men men... De skal vekk,så de får tåle litt juling ;-)

Hvordan får man løshud på mage og lår stram igjen?

Løshuden kan man vel ikke få stram igjen, da det ikke går an å "trene" huden? (Har jeg lest en plass) Dessverre! Men når man får muskler under og mindre fett, så vises løshuden straks mindre ser jeg :) (det kommer selvfølgelig an på mengden løshud da..)

Har dog ingen gode tips for strekt muskel :(

 

Høres ut som jeg må skaffe meg en rokkering jeg og, det er en sånn med vekter sant?

 

Glemte å skrive: gratulerer med vel overstått level 1!

Tusen takk :-)

Ja,det er vekter i rokkeringen. 1,5kg. Kjøpte den på clasern,kosta 279 :-) Vondt de første dagene da,men blir visst bedre :-)

 

Er ikke mye løshud,men blir jo noe både etter vekttap og svangerskap. Vet at huden blir strammere over tid, men vil ha den stram fort :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :-)

Ja,det er vekter i rokkeringen. 1,5kg. Kjøpte den på clasern,kosta 279 :-) Vondt de første dagene da,men blir visst bedre :-)

Er ikke mye løshud,men blir jo noe både etter vekttap og svangerskap. Vet at huden blir strammere over tid, men vil ha den stram fort :-P

Hehe, ser den - jeg kunne også tenkt meg stram hud på magen til sommern :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet opp level 2 på 30DS i går, og fytti flate sier jeg bare! Hvis dette ikke forbrenner fett og strammer opp musklene, da vet jeg ikke hva som gjør!

Var helt gjennomvåt og hadde skyhøy puls som aldri før.

Kjenner i dag at jeg virkelig har fått brukt rumpemusklene, så er veldig spent på økta senere i dag :-)

Har fått med meg en liten gruppe via Facebook,så nå er det massevis av motivasjon her :-)

Hvordan går det med dere andre? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig! Da har jeg tatt enda en 30 days shred økt. Ble level 2. Kjenner at jeg er i mye bedre fysisk form enn sist da jeg trente, så noe har jeg gjort rett i mellomtiden. Blir vel en økt til eller to før jeg fortsetter med level 3. Men jeg kommer ikke til å trene 30days shred dag etter dag, men som en fin økt innimellom for variasjon. 

 

#A1



Anonymous poster hash: 35bbf...554
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Endelig! Da har jeg tatt enda en 30 days shred økt. Ble level 2. Kjenner at jeg er i mye bedre fysisk form enn sist da jeg trente, så noe har jeg gjort rett i mellomtiden. Blir vel en økt til eller to før jeg fortsetter med level 3. Men jeg kommer ikke til å trene 30days shred dag etter dag, men som en fin økt innimellom for variasjon.

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Så bra at du kjenner at formen blir bedre! :-) Hva trener du for noe utenom 30DS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jeg finne level 2 og 3 av 30 days shred gratis på nettet? Noen som har link?



Anonymous poster hash: 70e30...fb2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...