Gå til innhold

30 days shred


Anbefalte innlegg

Skrevet

Elsker at jeg fant denne tråden! Utrolig mye god motivasjon å finne her :)

 

Jeg er i dag på dag 3, level 1 av 30 day shred. Etter økten trente jeg videre i 22 minutter av banish fat, boost metabolism. Tenker å prøve å slå sammen et par av programmene etterhvert, men først må jeg nok komme litt lengre i 30 day shred :P

 

Er fattig student, så jeg har verken målebånd eller vekt, men jeg kjenner at flesket mitt er blitt strammere allerede. Jeg må nok investere i et målebånd, de er ikke så dyre vel? :P

Så bra at du liker det! Hvis du ikke vil bruke penger på vekter kan du ta 2 flasker å fylle med vann eller sand. Målebånd får du nok kjøpt for noen få kr, men du kjenner det godt på klærne :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I går ble det en økt med no more trouble zones. Liker denne veldig godt, kjennes ut som at magemusklene skal sprenges på første abbs-runde!

 

I dag ble det week 4 etterfulgt av week 2 ripped. Til uken blir det 20 min treninger igjen, da har jeg ikke tid til mer.

Skrevet

Prøvde meg på ripped week 1 i dag, satser på jeg klarer og fullføre den!! Har ikke knær og ankler til 30 day shred:(( i vertfall ikke så mye hopping i første uka. Noen som kan fortelle meg om det blir mer?

 

 

Prøve og være flink med kosten, var ikke det på 30 day, pluss jeg brukte mer enn 30 dager. Men merket jeg ble strammere/sterkere :)

 

Anonymous poster hash: de5c9...6af

Skrevet

 

Jeg fikk killer buns and thighs i går, og nå har jeg hatt første økt med den, og nå er det snart tid for en runde med golf.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Hvilke treninger er det du har prøvd så langt? Kan du si noe om dem? Ligger de på YouTube eller bestiller du de stort sett? Må legge en plan for videre trening her og vurderer å kkjøpe meg noen flere.

 

 

Jeg startet med 30 day shred og ripped in 30, men i den pakken jeg kjøpte 30 day shred er også no more trouble zones, banish fat boost metsbolism og 6 week six-pack som jeg også har prøvd. Yoga meltown har jeg også prøvd, men den syntes jeg var vanskelig så den liker jeg ikke enda ;)

 

Killer buns and thighs likte jeg godt, og rumpe og lår får jobbet godt. Extreme shed & shred blir en lang økt når en tar begge level som hun anbefaler, men den er også bra.

 

One week shred er 2 korte økter der en skal ta styrke om morgenen, og kondisjon om kvelden, treningen var god, men det tidkrevene når en må dele opp økten slik.

 

Nå venter jeg at den siste dvd-en jeg har bestilt skal komme snart, og det er killer abs der level 1 ligger ute på youtube.

 

Jeg liker best og ha dvd-er, for da slipper jeg reklamen som av og til dukker opp.

 

#A2

 

 

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Skrevet

Dagen trening er unnagjort, og i dag ble det en lang økt med først killer buns & thighs, og etterpå level 1 & 2 med extreme shed & shred :)

 

Det ble over 1000 kalorier på pulsklokken.

 

#A2



Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7
Skrevet

Uff, her ble det besøk i helgen og jeg turte ikke trene foran de. Haha! (Tvn og eneste treningsmulighet på stua). 

 

Skal ta økt nummer tre nå, etter to dager uten. Tror jeg teller det som en ny start.

Skrevet

 

Elsker at jeg fant denne tråden! Utrolig mye god motivasjon å finne her :)

 

Jeg er i dag på dag 3, level 1 av 30 day shred. Etter økten trente jeg videre i 22 minutter av banish fat, boost metabolism. Tenker å prøve å slå sammen et par av programmene etterhvert, men først må jeg nok komme litt lengre i 30 day shred :P

 

Er fattig student, så jeg har verken målebånd eller vekt, men jeg kjenner at flesket mitt er blitt strammere allerede. Jeg må nok investere i et målebånd, de er ikke så dyre vel? :P

Så bra at du liker det! Hvis du ikke vil bruke penger på vekter kan du ta 2 flasker å fylle med vann eller sand. Målebånd får du nok kjøpt for noen få kr, men du kjenner det godt på klærne :)

 

Flasker bruker jeg, og håndkle istedet for matte :P Vil gjerne kjøpe disse tingene, må bare få sommerjobben i boks først. Økt 4 av 30 er gjennomført, og jeg synes dette bare blir mer slitsomt. Er dette vanlig? Og blir det bedre? Jeg skal ikke gi opp, hehe! Men jeg trodde det skulle bli litt lettere :P

Skrevet

 

 

Elsker at jeg fant denne tråden! Utrolig mye god motivasjon å finne her :)

 

Jeg er i dag på dag 3, level 1 av 30 day shred. Etter økten trente jeg videre i 22 minutter av banish fat, boost metabolism. Tenker å prøve å slå sammen et par av programmene etterhvert, men først må jeg nok komme litt lengre i 30 day shred :P

 

Er fattig student, så jeg har verken målebånd eller vekt, men jeg kjenner at flesket mitt er blitt strammere allerede. Jeg må nok investere i et målebånd, de er ikke så dyre vel? :P

Så bra at du liker det! Hvis du ikke vil bruke penger på vekter kan du ta 2 flasker å fylle med vann eller sand. Målebånd får du nok kjøpt for noen få kr, men du kjenner det godt på klærne :)

 

Flasker bruker jeg, og håndkle istedet for matte :P Vil gjerne kjøpe disse tingene, må bare få sommerjobben i boks først. Økt 4 av 30 er gjennomført, og jeg synes dette bare blir mer slitsomt. Er dette vanlig? Og blir det bedre? Jeg skal ikke gi opp, hehe! Men jeg trodde det skulle bli litt lettere :P

 

 

Det blir lettere, men gi kroppen litt tid til å bli sterkere.

 

Da jeg skulle prøve meg på pushups første gang gikk kroppen rett i bakken, for jeg trodde jeg var sterkere i armene enn jeg var, men nå går det heldigvis lettere. JM har enda noen øvelser jeg må ta den lettere varianten, men jeg regner med at etterhvert som kroppen blir mindre og det blir mere muskler klarer jeg flere av de vanskeligere øvelsene.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Skrevet

Min første dag på 30 day programmet. 

OMG

Først så jeg igjennom økta, og tengte at ja jøss....dette kan da umulig funke,dette ser jo lett ut.

 

Men sandelig var det ikke lett.

Ikke greide jeg pushup på rett måte, måtte ha hnea neddi. Og ikke hadde jeg sjangs til å sparke meg sjøl i rompa.

Jeg sliter også med at kneet kommer over tåa på flere øvelser.

 

Men jammen så skjedde det noe, for jeg er skjelven i beina enda.

Det er 3timer siden, og en dusj, og sofakos, og så skulle jeg gå ned trappa i kjelleren,og beina er som gele......

 

 



Anonymous poster hash: 26da9...c6a
Skrevet

 

 

 

Elsker at jeg fant denne tråden! Utrolig mye god motivasjon å finne her :)

 

Jeg er i dag på dag 3, level 1 av 30 day shred. Etter økten trente jeg videre i 22 minutter av banish fat, boost metabolism. Tenker å prøve å slå sammen et par av programmene etterhvert, men først må jeg nok komme litt lengre i 30 day shred :P

 

Er fattig student, så jeg har verken målebånd eller vekt, men jeg kjenner at flesket mitt er blitt strammere allerede. Jeg må nok investere i et målebånd, de er ikke så dyre vel? :P

Så bra at du liker det! Hvis du ikke vil bruke penger på vekter kan du ta 2 flasker å fylle med vann eller sand. Målebånd får du nok kjøpt for noen få kr, men du kjenner det godt på klærne :)

Flasker bruker jeg, og håndkle istedet for matte :P Vil gjerne kjøpe disse tingene, må bare få sommerjobben i boks først. Økt 4 av 30 er gjennomført, og jeg synes dette bare blir mer slitsomt. Er dette vanlig? Og blir det bedre? Jeg skal ikke gi opp, hehe! Men jeg trodde det skulle bli litt lettere :P

Jeg mener å huske at fra dag 4 begynte stivheten å avta og at det så ble bedre for hver dag. Erfaringen min er også at jeg får et "slag i trynet" når jeg går opp et nivå, men at det blir overkommelig på siste dag :)

 

Ikke gi opp, du vil ikke angre når du ser resultatet!

Skrevet

 

Min første dag på 30 day programmet.

OMG

Først så jeg igjennom økta, og tengte at ja jøss....dette kan da umulig funke,dette ser jo lett ut.

 

Men sandelig var det ikke lett.

Ikke greide jeg pushup på rett måte, måtte ha hnea neddi. Og ikke hadde jeg sjangs til å sparke meg sjøl i rompa.

Jeg sliter også med at kneet kommer over tåa på flere øvelser.

 

Men jammen så skjedde det noe, for jeg er skjelven i beina enda.

Det er 3timer siden, og en dusj, og sofakos, og så skulle jeg gå ned trappa i kjelleren,og beina er som gele......

 

 

 

Anonymous poster hash: 26da9...c6a

Da gjør du noe rett, det skal kjennes og du vil bli stiv og støl, men ikke gi opp for det gir resultater!

Skrevet

 

Min første dag på 30 day programmet. 

OMG

Først så jeg igjennom økta, og tengte at ja jøss....dette kan da umulig funke,dette ser jo lett ut.

 

Men sandelig var det ikke lett.

Ikke greide jeg pushup på rett måte, måtte ha hnea neddi. Og ikke hadde jeg sjangs til å sparke meg sjøl i rompa.

Jeg sliter også med at kneet kommer over tåa på flere øvelser.

 

Men jammen så skjedde det noe, for jeg er skjelven i beina enda.

Det er 3timer siden, og en dusj, og sofakos, og så skulle jeg gå ned trappa i kjelleren,og beina er som gele......

 

 

 

Anonymous poster hash: 26da9...c6a

 

Første dag på meg og i dag. Armene og beina er ikke på lag for øyeblikket :P

Skrevet (endret)

Økt 4 week 4 unnagjort! 3 økter igjen også er jeg ferdig med ripped! Om 3 uker skal vi til syden, og bikiniformen er i rute! 👙

Endret av snille_snille
Skrevet

 

Dagen trening er unnagjort, og i dag ble det en lang økt med først killer buns & thighs, og etterpå level 1 & 2 med extreme shed & shred :)

 

Det ble over 1000 kalorier på pulsklokken.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Flink du er! Du har en sykt god utholdenhet! Spiser du opp de ekstra kcal for å gå i balanse?

Skrevet

 

 

 

Jeg fikk killer buns and thighs i går, og nå har jeg hatt første økt med den, og nå er det snart tid for en runde med golf.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Hvilke treninger er det du har prøvd så langt? Kan du si noe om dem? Ligger de på YouTube eller bestiller du de stort sett? Må legge en plan for videre trening her og vurderer å kkjøpe meg noen flere.

Jeg startet med 30 day shred og ripped in 30, men i den pakken jeg kjøpte 30 day shred er også no more trouble zones, banish fat boost metsbolism og 6 week six-pack som jeg også har prøvd. Yoga meltown har jeg også prøvd, men den syntes jeg var vanskelig så den liker jeg ikke enda ;)

 

Killer buns and thighs likte jeg godt, og rumpe og lår får jobbet godt. Extreme shed & shred blir en lang økt når en tar begge level som hun anbefaler, men den er også bra.

 

One week shred er 2 korte økter der en skal ta styrke om morgenen, og kondisjon om kvelden, treningen var god, men det tidkrevene når en må dele opp økten slik.

 

Nå venter jeg at den siste dvd-en jeg har bestilt skal komme snart, og det er killer abs der level 1 ligger ute på youtube.

 

Jeg liker best og ha dvd-er, for da slipper jeg reklamen som av og til dukker opp.

 

#A2

 

 

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Nå har jeg bestilt no more trouble zones, extreme shed &shred og killer buns &thighs. Jeg valgte rask levering og skal få de i løpet av 4 april! Fra før har jeg 6 week 6 pack, så da bør jeg ha litt av hvert å bryne meg på!

Skrevet

Jeg er i gang! Hurra!! :)

 

 

Anonymous poster hash: 74deb...c25

Skrevet

 

 

 

Elsker at jeg fant denne tråden! Utrolig mye god motivasjon å finne her :)

 

Jeg er i dag på dag 3, level 1 av 30 day shred. Etter økten trente jeg videre i 22 minutter av banish fat, boost metabolism. Tenker å prøve å slå sammen et par av programmene etterhvert, men først må jeg nok komme litt lengre i 30 day shred :P

 

Er fattig student, så jeg har verken målebånd eller vekt, men jeg kjenner at flesket mitt er blitt strammere allerede. Jeg må nok investere i et målebånd, de er ikke så dyre vel? :P

Så bra at du liker det! Hvis du ikke vil bruke penger på vekter kan du ta 2 flasker å fylle med vann eller sand. Målebånd får du nok kjøpt for noen få kr, men du kjenner det godt på klærne :)
Flasker bruker jeg, og håndkle istedet for matte :P Vil gjerne kjøpe disse tingene, må bare få sommerjobben i boks først. Økt 4 av 30 er gjennomført, og jeg synes dette bare blir mer slitsomt. Er dette vanlig? Og blir det bedre? Jeg skal ikke gi opp, hehe! Men jeg trodde det skulle bli litt lettere :P

Jeg mener å huske at fra dag 4 begynte stivheten å avta og at det så ble bedre for hver dag. Erfaringen min er også at jeg får et "slag i trynet" når jeg går opp et nivå, men at det blir overkommelig på siste dag :)

 

Ikke gi opp, du vil ikke angre når du ser resultatet!

 

Jeg skal ikke gi opp :D Har bestemt meg for å klare dette! Jeg ble litt overrasket i dag bare, men jeg er nesten ikke støl faktisk :D Gleder meg til å se resultatene etterhvert, det skal bli spennende!

Skrevet

Aaarh, her er motivasjonen lav grunnet lite søvn (bare se klokka nå...), så har utsatt treninga. Tror ikke jeg får det til før på onsdag, men da SKAL jeg i gang. Jeg skal legge meg tidlig også, og trene på morgenen. Det er det enkleste, på kvelden er jeg trøtt, slapp, sulten, og rett og slett sofaklar etter en aktiv dag med ettåring hjemme.

Ingen flere utsettelser! Basta! Onsdag kl 05.45 er jeg i gang! Da rekker jeg å våkne, trene, dusje og slappe av i noen minutter før baby våkner. 

#A5



Anonymous poster hash: a8258...458
Skrevet

 

 

Dagen trening er unnagjort, og i dag ble det en lang økt med først killer buns & thighs, og etterpå level 1 & 2 med extreme shed & shred :)

 

Det ble over 1000 kalorier på pulsklokken.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Flink du er! Du har en sykt god utholdenhet! Spiser du opp de ekstra kcal for å gå i balanse?

Jeg spiser ikke opp kaloriene til hverdags, for lørdagen har jeg fråtset og da blir det raskt mange kalorier.

 

Jeg har fått en bra utholdenhet, for da jeg startet var jeg helt ødelagt etter 30 min.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Skrevet

 

 

 

 

Jeg fikk killer buns and thighs i går, og nå har jeg hatt første økt med den, og nå er det snart tid for en runde med golf.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Hvilke treninger er det du har prøvd så langt? Kan du si noe om dem? Ligger de på YouTube eller bestiller du de stort sett? Må legge en plan for videre trening her og vurderer å kkjøpe meg noen flere.

Jeg startet med 30 day shred og ripped in 30, men i den pakken jeg kjøpte 30 day shred er også no more trouble zones, banish fat boost metsbolism og 6 week six-pack som jeg også har prøvd. Yoga meltown har jeg også prøvd, men den syntes jeg var vanskelig så den liker jeg ikke enda ;)

 

Killer buns and thighs likte jeg godt, og rumpe og lår får jobbet godt. Extreme shed & shred blir en lang økt når en tar begge level som hun anbefaler, men den er også bra.

 

One week shred er 2 korte økter der en skal ta styrke om morgenen, og kondisjon om kvelden, treningen var god, men det tidkrevene når en må dele opp økten slik.

 

Nå venter jeg at den siste dvd-en jeg har bestilt skal komme snart, og det er killer abs der level 1 ligger ute på youtube.

 

Jeg liker best og ha dvd-er, for da slipper jeg reklamen som av og til dukker opp.

 

#A2

 

 

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Nå har jeg bestilt no more trouble zones, extreme shed &shred og killer buns &thighs. Jeg valgte rask levering og skal få de i løpet av 4 april! Fra før har jeg 6 week 6 pack, så da bør jeg ha litt av hvert å bryne meg på!

Det er helt topp utvalg. Du kan jo også bruke YouTube til Banish fat boost metabolism, for den er også fin.

 

Nå har du jo bestilt 2 av dem som ikke ligger ute på nett, og som jeg liker.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Skrevet

I dag ble det bare en økt her, og det ble killer buns & thighs, for jeg føler jeg har fått juling når jeg går opp trappene.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Skrevet

Henger meg på her, jeg:-)

Nettopp gjennomført dag 1 av Level 1. Føles godt! I kveld blir det en liten jogge runde også.

Foressten, spiser dere helt vanlig mat eller er dere på noe dietter?

 

Anonymous poster hash: 36e46...17e

Skrevet

Henger meg på her, jeg:-)

Nettopp gjennomført dag 1 av Level 1. Føles godt! I kveld blir det en liten jogge runde også.

Foressten, spiser dere helt vanlig mat eller er dere på noe dietter?

 

Anonymous poster hash: 36e46...17e

Jeg er på 5:2 dietten, det er den som har fungert best for meg.

 

#A2

 

 

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Skrevet

Å fyttekatta sier jeg.

Jeg hadde 1ste dag av dette opplegget i går. Det var tøft, og jeg gjorde det letteste. Ble overasket over hvor sliten jeg ble.

Og i dag..........djiiises, jeg er så støl at jeg vet ikke mein arme råd.

 

Jeg vet ikke om jeg greier økt nr 2 i dag....

Var ute å gikk meg en rask tur i en og en halv time i sta for å prøve løse opp litt.

 

Oh boy, jeg skal no prøve meg på økt nr 2, meen lårene og brystmusklene verker og jeg tviler på jeg greier å gjennomføre hele i dag.

 

Men halvannen times rask gåtur er da litt.

 

 



Anonymous poster hash: 26da9...c6a
Skrevet

 

Å fyttekatta sier jeg.

Jeg hadde 1ste dag av dette opplegget i går. Det var tøft, og jeg gjorde det letteste. Ble overasket over hvor sliten jeg ble.

Og i dag..........djiiises, jeg er så støl at jeg vet ikke mein arme råd.

 

Jeg vet ikke om jeg greier økt nr 2 i dag....

Var ute å gikk meg en rask tur i en og en halv time i sta for å prøve løse opp litt.

 

Oh boy, jeg skal no prøve meg på økt nr 2, meen lårene og brystmusklene verker og jeg tviler på jeg greier å gjennomføre hele i dag.

 

Men halvannen times rask gåtur er da litt.

 

 

 

Anonymous poster hash: 26da9...c6a

Det blir bedre etter hvert, og du merker det når du varmer opp at du ikke føler deg så støl. Du fikser dette.

 

#A2

 

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...