Gå til innhold

30 days shred


Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det an å slenge seg på her? Er det noen som begynner nå, mener jeg?

Jeg er på mitt tyngste noensinne, ingenting passer, og jeg er generelt deppa for det. 105 kg, det er flaut å bare skrive det...

Akkurat nå ligger jeg rett ut med en skikkelig forkjølelse, feber og alt mulig, men jeg har allerede satt igang med nytt og bedre kosthold, så jeg vil veldig gjerne begynne 30 day shred på mandag, da satser jeg på at jeg er frisk som en fisk igjen. :)

Noen som skal begynne samtidig som meg?

 

 

Anonymous poster hash: 74deb...c25

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da var dagens økt gjennomført, og i dag ble det 6 week six-pack.

 

#A2



Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7
Skrevet

Går det an å slenge seg på her? Er det noen som begynner nå, mener jeg?

Jeg er på mitt tyngste noensinne, ingenting passer, og jeg er generelt deppa for det. 105 kg, det er flaut å bare skrive det...

Akkurat nå ligger jeg rett ut med en skikkelig forkjølelse, feber og alt mulig, men jeg har allerede satt igang med nytt og bedre kosthold, så jeg vil veldig gjerne begynne 30 day shred på mandag, da satser jeg på at jeg er frisk som en fisk igjen. :)

Noen som skal begynne samtidig som meg?

 

 

Anonymous poster hash: 74deb...c25

 

Her er det bare til å henge seg på :)

 

Dette klarer du, og jeg vet det blir tøft i starten, men skriv her inne så skal vi støtte deg så godt vi kan.

 

Jeg var i samme situasjon som deg for en stund siden, bare enda tyngre, men takket være trening og kosthold er jeg nå kommet ned på 73 tallet. Teller du kalorier kan jeg anbefale appen lifesum, så ser du hvordan du ligger ann med inntaket av kalorier daglig.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Skrevet

 

 

Går det an å slenge seg på her? Er det noen som begynner nå, mener jeg?

Jeg er på mitt tyngste noensinne, ingenting passer, og jeg er generelt deppa for det. 105 kg, det er flaut å bare skrive det...

Akkurat nå ligger jeg rett ut med en skikkelig forkjølelse, feber og alt mulig, men jeg har allerede satt igang med nytt og bedre kosthold, så jeg vil veldig gjerne begynne 30 day shred på mandag, da satser jeg på at jeg er frisk som en fisk igjen. :)

Noen som skal begynne samtidig som meg?

 

 

Anonymous poster hash: 74deb...c25

Her er det bare til å henge seg på :)

 

Dette klarer du, og jeg vet det blir tøft i starten, men skriv her inne så skal vi støtte deg så godt vi kan.

 

Jeg var i samme situasjon som deg for en stund siden, bare enda tyngre, men takket være trening og kosthold er jeg nå kommet ned på 73 tallet. Teller du kalorier kan jeg anbefale appen lifesum, så ser du hvordan du ligger ann med inntaket av kalorier daglig.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Så bra! Da er jeg med fra mandag!

73 er min målvekt, så nå ble jeg inspirert med en gang. ;)

Jeg bruker myfitnesspal, det er vel noe ala det samme som lifesum.

 

Gleder meg til mandag! :)

 

Anonymous poster hash: 74deb...c25

Skrevet

Går det an å slenge seg på her? Er det noen som begynner nå, mener jeg?

Jeg er på mitt tyngste noensinne, ingenting passer, og jeg er generelt deppa for det. 105 kg, det er flaut å bare skrive det...

Akkurat nå ligger jeg rett ut med en skikkelig forkjølelse, feber og alt mulig, men jeg har allerede satt igang med nytt og bedre kosthold, så jeg vil veldig gjerne begynne 30 day shred på mandag, da satser jeg på at jeg er frisk som en fisk igjen. :)

Noen som skal begynne samtidig som meg?

 

 

Anonymous poster hash: 74deb...c25

Jeg har omgangssyke på gang nå, så jeg tenker også å begynne på mandag. Har vært med før, men endte med vonde ankler og deretter sykdom, så har bare fullført level 1. Skal begynne helt på nytt da, siden det er lenge siden sist jeg var med her.

 

#A5

 

Anonymous poster hash: a8258...458

Skrevet

 

 

Går det an å slenge seg på her? Er det noen som begynner nå, mener jeg?

Jeg er på mitt tyngste noensinne, ingenting passer, og jeg er generelt deppa for det. 105 kg, det er flaut å bare skrive det...

Akkurat nå ligger jeg rett ut med en skikkelig forkjølelse, feber og alt mulig, men jeg har allerede satt igang med nytt og bedre kosthold, så jeg vil veldig gjerne begynne 30 day shred på mandag, da satser jeg på at jeg er frisk som en fisk igjen. :)

Noen som skal begynne samtidig som meg?

 

 

Anonymous poster hash: 74deb...c25

Jeg har omgangssyke på gang nå, så jeg tenker også å begynne på mandag. Har vært med før, men endte med vonde ankler og deretter sykdom, så har bare fullført level 1. Skal begynne helt på nytt da, siden det er lenge siden sist jeg var med her.

 

#A5

 

Anonymous poster hash: a8258...458

Så flott, da kan vi følge hverandre!

Heia oss! 👍😊

 

Anonymous poster hash: 74deb...c25

Skrevet

 

 

Går det an å slenge seg på her? Er det noen som begynner nå, mener jeg?

Jeg er på mitt tyngste noensinne, ingenting passer, og jeg er generelt deppa for det. 105 kg, det er flaut å bare skrive det...

Akkurat nå ligger jeg rett ut med en skikkelig forkjølelse, feber og alt mulig, men jeg har allerede satt igang med nytt og bedre kosthold, så jeg vil veldig gjerne begynne 30 day shred på mandag, da satser jeg på at jeg er frisk som en fisk igjen. :)

Noen som skal begynne samtidig som meg?

 

 

Anonymous poster hash: 74deb...c25

Jeg har omgangssyke på gang nå, så jeg tenker også å begynne på mandag. Har vært med før, men endte med vonde ankler og deretter sykdom, så har bare fullført level 1. Skal begynne helt på nytt da, siden det er lenge siden sist jeg var med her.

 

#A5

 

Anonymous poster hash: a8258...458

Så flott, da kan vi følge hverandre!

Heia oss!

 

Anonymous poster hash: 74deb...c25

 

:duskedame:  Heia oss, ja :D

 

#A5

 

Anonymous poster hash: a8258...458

Skrevet

Går det an å slenge seg på her? Er det noen som begynner nå, mener jeg?

Jeg er på mitt tyngste noensinne, ingenting passer, og jeg er generelt deppa for det. 105 kg, det er flaut å bare skrive det...

Akkurat nå ligger jeg rett ut med en skikkelig forkjølelse, feber og alt mulig, men jeg har allerede satt igang med nytt og bedre kosthold, så jeg vil veldig gjerne begynne 30 day shred på mandag, da satser jeg på at jeg er frisk som en fisk igjen. :)

Noen som skal begynne samtidig som meg?

 

 

Anonymous poster hash: 74deb...c25

 

Jeg har også startet idag! :) Godt å se vi er flere. 

Jeg veier nå rundt 79-80kg, er ganske lav så min målvekt er 65, helst ned mot 60, men satser på litt muskler som veier litt også, og da blir det vel fem ekstra. 

 

 

 

Har et ekstremt lite aktivt liv, går turer innimellom, men det er det. Har trent litt på elipse-maskin siden februar, men ble syk, så har ikke gjort det på tre uker. 

 

Ti av kiloene mine har kommet de siste 6 månedene pga røykeslutt og mye smerter pga kronisk sykdom, men nå med våren og sola kjenner jeg motivasjon for å ta meg sammen. 

 

Har målt meg idag, målene er:

 

Lår: 63 cm

Mage: 108 cm (8 cm nedenfor navelen, der jeg er størst) 

Livvidde: 87 cm (der jeg er smalest)

Rumpe: 108 cm (altså er magen like stor som rumpa..haha)

Bryst: 99 cm (målt over brystvortene)

Over bryst: 91 cm

Overarm: 37 cm

Legger: 39 cm 

 

Leggene mine er et viktig punkt, da jeg plutselig ikke får på meg mine fire nydelige par støvletter...  :cry:

 

Jeg bruker størrelse 42-44 i klær nå, hater å få valker, så stort sett tusler jeg rundt i tights. Skal olabukser passe over magen så blir de altfor store i rumpa, så jeg har gitt opp de egentlig. 

 

Som sagt startet jeg idag, og jeg slet med knærne allerede halvveis uti. De jumping jacks tok jeg derfor uten hoppingen, men med gange på stedet. Kunne heller ikke ta spark i rumpa skikkelig, pga knærne.

 

Jeg skal ihvertfall ikke presse meg på det punktet, gjorde det med trimsykkel for noen år siden, fikk betennelser i begge knærne, med så stor hevelse og væskeansamling at jeg hadde valker over knærne. Haha ;) Klarte ikke rette ut knærne på det verste, og er vel det jeg er aller mest redd for når det gjelder trening. 

 

Ellers tenkte jeg å ta yogaen samtidig da, sånn at jeg får en time tilsammen daglig. Gjerne oppdelt i morgen og kveld. Har ikke prøvd den videoen enda, så vet jo ikke hvor hardt det er, men lov å håpe. 

 

Ps. Takk for super motivasjon til dere som har skrevet her inne, er så flott å lese om fremgang!

Skrevet

Så kjekt å se at flere blir med! Tror vi mista noen underveis, så det er bare bra med flere! Jeg syns det er godt og motiverende å kunne gå inn her og oppdatere og lese om andre!

 

Når gutten har har sovnet i kveld er det duket for week 4 på ripped!

Skrevet

Hvordan er resultatene foreløpig da, når du har kommet så langt? Jeg tar bare en dag om gangen, er så livende redd for å falle av, eller begynne med unnskyldninger for å utsette ;) 

 

Tok den muligens litt langt idag, var ute og gikk 2,5 km isted, enda jeg allerede hadde vondt etter treninga. ;)

Skrevet (endret)

Hvordan er resultatene foreløpig da, når du har kommet så langt? Jeg tar bare en dag om gangen, er så livende redd for å falle av, eller begynne med unnskyldninger for å utsette ;)

 

Tok den muligens litt langt idag, var ute og gikk 2,5 km isted, enda jeg allerede hadde vondt etter treninga. ;)

Etter 30 day shred hadde jeg gått ned 5 cm rundt midje, 4 cm rundt navle og hofter, 2 cm rundt lår, rumpe og arm. Jeg har ikke målt meg siden. Jeg var litt slapp med kostholdet de første 2 ukene med ripped og har ikke kjent noe på klærne. Har tatt meg sammen nå og satser på at det hjelper.

 

Det er flere her inne som har fått bedre resultater enn meg, men det kommer kanskje an på utgangspunktet. Jeg var/er normalvektig med normal bmi, men trives bedre med 4-5 kg mindre på kroppen.

Endret av snille_snille
Skrevet

Week 4 på ripped var virkelig som Jillian sier, mother of all workouts! Det brenner enda i låra etter første runde stykre. Var forferdelig underveis med herlig nå etterpå!

Skrevet

Så flinke dere er. Jeg skal beegynne i morra!!

:rodme::vekt::sukk::kjefte::flau:



Anonymous poster hash: 26da9...c6a
Skrevet

Da var det siste økt denne uken med JM, og i dag ble det Banish fat boost metabolism.

 

God helg folkens :)

 

#A2



Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7
Skrevet

Økt 2 på level 1 idag, kjente det bedre enn igår, og sliter fortsatt med kneet, så jumping jacks og hoppetau foregår uten at jeg er i lufta ;) 

 

Spiser samtidig lavkarbo mat, biff til frokost faktisk.. Er aller mest støl i ryggen/sidene og skuldrene, bittelitt på innsiden av lårene, ellers går det greit.

Skrevet

 

Da var det siste økt denne uken med JM, og i dag ble det Banish fat boost metabolism.

 

God helg folkens :)

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Flink du er! Hvor mange dager i uka trener du?

Skrevet

 

 

Da var det siste økt denne uken med JM, og i dag ble det Banish fat boost metabolism.

 

God helg folkens :)

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Flink du er! Hvor mange dager i uka trener du?

Jeg prøver å trene 5 til 6 dager i uken, men slik som denne uken har det blitt 5 dager med JM, og så blir det en runde golf i morgen og på søndag så denne uken blir det 7 dager med god aktivitet.

 

Hvor mye trener du?

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Skrevet

 

 

 

Da var det siste økt denne uken med JM, og i dag ble det Banish fat boost metabolism.

 

God helg folkens :)

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Flink du er! Hvor mange dager i uka trener du?
Jeg prøver å trene 5 til 6 dager i uken, men slik som denne uken har det blitt 5 dager med JM, og så blir det en runde golf i morgen og på søndag så denne uken blir det 7 dager med god aktivitet.

 

Hvor mye trener du?

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Jeg prøver 6 dager i uken. I kveld ble det 2 økter, først week 4 deretter week 1. Det blir en ny bursdag i helga og for å få spist litt kake med god samvittighet må jeg ta et ekstra tak. I morgen satser jeg på no more trouble zones.

 

God helg!

Skrevet

 

 

 

 

Da var det siste økt denne uken med JM, og i dag ble det Banish fat boost metabolism.

 

God helg folkens :)

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Flink du er! Hvor mange dager i uka trener du?
Jeg prøver å trene 5 til 6 dager i uken, men slik som denne uken har det blitt 5 dager med JM, og så blir det en runde golf i morgen og på søndag så denne uken blir det 7 dager med god aktivitet.

 

Hvor mye trener du?

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Jeg prøver 6 dager i uken. I kveld ble det 2 økter, først week 4 deretter week 1. Det blir en ny bursdag i helga og for å få spist litt kake med god samvittighet må jeg ta et ekstra tak. I morgen satser jeg på no more trouble zones.

 

God helg!

Det er kjempebra :) Jeg også gjør det på den måten. Hvilken av JM sine treninger liker du best? Og mange kg bruke du på vektene?

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Skrevet

 

 

 

 

 

Da var det siste økt denne uken med JM, og i dag ble det Banish fat boost metabolism.

 

God helg folkens :)

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Flink du er! Hvor mange dager i uka trener du?
Jeg prøver å trene 5 til 6 dager i uken, men slik som denne uken har det blitt 5 dager med JM, og så blir det en runde golf i morgen og på søndag så denne uken blir det 7 dager med god aktivitet.

 

Hvor mye trener du?

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Jeg prøver 6 dager i uken. I kveld ble det 2 økter, først week 4 deretter week 1. Det blir en ny bursdag i helga og for å få spist litt kake med god samvittighet må jeg ta et ekstra tak. I morgen satser jeg på no more trouble zones.

 

God helg!

Det er kjempebra :) Jeg også gjør det på den måten. Hvilken av JM sine treninger liker du best? Og mange kg bruke du på vektene?

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Jeg bruker 1 kg, jeg har ikke tyngre, men burde nok hatt 1.5 eller 2 kg på noen øvelser i hvert fall.

 

Syns det er litt vanskelig å si hva som er favoritt jeg har bare prøvd shred, ripped, no more trouble zones og fat boost (husker ikke hele navnet i farten 😉). Jeg likte no more trouble zones best av de to 50 min treningene. Føler liksom det blir mer trening når det er styrke med. Av shred og ripped føler jeg til tider at jeg får mer igjen for de første nivåene, øvelsene er ikke så sammensatte og vanskelige å utføre slik at jeg får gjort den helt korrekt og får mye effekt. Men jeg er mer utslitt etter week 4 f.eks. Blir nok lettere når jeg blir bedre og bedre trent!

 

Hvor kjøper du dvdene? Jeg kjøpte mine 3 på Amazon, men det tok lang tid for å få dem. Liker best å trene foran tv!

Skrevet

 

 

 

 

 

 

Da var det siste økt denne uken med JM, og i dag ble det Banish fat boost metabolism.

 

God helg folkens :)

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Flink du er! Hvor mange dager i uka trener du?
Jeg prøver å trene 5 til 6 dager i uken, men slik som denne uken har det blitt 5 dager med JM, og så blir det en runde golf i morgen og på søndag så denne uken blir det 7 dager med god aktivitet.

 

Hvor mye trener du?

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Jeg prøver 6 dager i uken. I kveld ble det 2 økter, først week 4 deretter week 1. Det blir en ny bursdag i helga og for å få spist litt kake med god samvittighet må jeg ta et ekstra tak. I morgen satser jeg på no more trouble zones.

 

God helg!

Det er kjempebra :) Jeg også gjør det på den måten. Hvilken av JM sine treninger liker du best? Og mange kg bruke du på vektene?

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Jeg bruker 1 kg, jeg har ikke tyngre, men burde nok hatt 1.5 eller 2 kg på noen øvelser i hvert fall.

 

Syns det er litt vanskelig å si hva som er favoritt jeg har bare prøvd shred, ripped, no more trouble zones og fat boost (husker ikke hele navnet i farten 😉). Jeg likte no more trouble zones best av de to 50 min treningene. Føler liksom det blir mer trening når det er styrke med. Av shred og ripped føler jeg til tider at jeg får mer igjen for de første nivåene, øvelsene er ikke så sammensatte og vanskelige å utføre slik at jeg får gjort den helt korrekt og får mye effekt. Men jeg er mer utslitt etter week 4 f.eks. Blir nok lettere når jeg blir bedre og bedre trent!

 

Hvor kjøper du dvdene? Jeg kjøpte mine 3 på Amazon, men det tok lang tid for å få dem. Liker best å trene foran tv!

Jeg har kjøpt mine på platekompaniet, og de skaffet meg killer abs og one week shred selv om de ikke hadde de inne. Jeg har fått dvd-ene somregel innen 2 uker fra de er bestilt hvis de må sendes fra USA. Jeg venter nå på killer buns and thighs som jeg venter kommer til uken :)

#A2

 

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Skrevet

Jeg fikk killer buns and thighs i går, og nå har jeg hatt første økt med den, og nå er det snart tid for en runde med golf.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Skrevet

Elsker at jeg fant denne tråden! Utrolig mye god motivasjon å finne her :)

 

Jeg er i dag på dag 3, level 1 av 30 day shred. Etter økten trente jeg videre i 22 minutter av banish fat, boost metabolism. Tenker å prøve å slå sammen et par av programmene etterhvert, men først må jeg nok komme litt lengre i 30 day shred :P

 

Er fattig student, så jeg har verken målebånd eller vekt, men jeg kjenner at flesket mitt er blitt strammere allerede. Jeg må nok investere i et målebånd, de er ikke så dyre vel? :P

Skrevet

Hvor mye cm kan man gå ned da av programmet? Er 82 bryst. 68 rundt livet og 83 på hofter. 170 høy og 54/55 kilo. Jeg får nok bare gjort annenhver dag da men er bittelitt trent fra før. Hvor mye har dere gått ned i cm og vekt og hvor lenge har dere holdt på?

 

Anonymous poster hash: eb8db...97e

Skrevet

Jeg fikk killer buns and thighs i går, og nå har jeg hatt første økt med den, og nå er det snart tid for en runde med golf.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Hvilke treninger er det du har prøvd så langt? Kan du si noe om dem? Ligger de på YouTube eller bestiller du de stort sett? Må legge en plan for videre trening her og vurderer å kkjøpe meg noen flere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...