blå2010+rosa2013 Skrevet 21. mars 2014 #626 Skrevet 21. mars 2014 Dag 2 idag og har vondt overalt Satser på det gir seg etterhvert, men vet av erfaring at det er verst imorgen.
snille_snille Skrevet 21. mars 2014 #627 Skrevet 21. mars 2014 Fikk lyst til å prøve noe nytt i dag, så da ble det no more truble zones. Den var tøff ja. Slitsomt når det ikke er pauser i form av kondisjon. I morgen prøver jeg banish fat metabolism, så fortsetter jeg på ripped på søndag. God helg alle sammen
snille_snille Skrevet 22. mars 2014 #628 Skrevet 22. mars 2014 I dag ble en økt med bfm. Og rett etterpå var det ivei på bursdag hvor jeg spiste opp de kcal jeg hadde tjent opp meg mere til... Disse få pynte kg viser seg å være vanskelige å bli kvitt..
snille_snille Skrevet 23. mars 2014 #629 Skrevet 23. mars 2014 I dag ble det 1.5 - 2 timers skitur i det nydelige været. Tror kanskje jeg dropper ripped i kveld. Er sliten i kroppen og den turen tok med seg over 800 kcal
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #630 Skrevet 23. mars 2014 Her ble det ikke trening med JM i dag, for med nydelig vær ble det en runde golf istedenfor. #A2 Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #631 Skrevet 23. mars 2014 Jeg tenkte å begynne på denne imorgen! Og jeg gleder meg! Har lyst å gå ned 5 kg før 3 mai! Håper bare jeg klarer det!! Dere er jo så flinke!! Håper jeg blir likedan Anonymous poster hash: 0414f...262
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #632 Skrevet 24. mars 2014 Jeg tenkte å begynne på denne imorgen! Og jeg gleder meg! Har lyst å gå ned 5 kg før 3 mai! Håper bare jeg klarer det!! Dere er jo så flinke!! Håper jeg blir likedan Anonymous poster hash: 0414f...262 Dette fikser du, har du tenkt å bare ta 30 day shred eller variere mellom de andre treningene hennes? #A2 Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #633 Skrevet 24. mars 2014 Da ble det en fin start på mandagen Først en økt med killer abs, og deretter en økt banish fat boost metabolism. Nå merker jeg stor forskjell på kroppen, og jeg må få kjøpt meg nye klær for alt som ligger i skapet er alt for stort. #A2 Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7
snille_snille Skrevet 24. mars 2014 #634 Skrevet 24. mars 2014 Da ble det en fin start på mandagen Først en økt med killer abs, og deretter en økt banish fat boost metabolism. Nå merker jeg stor forskjell på kroppen, og jeg må få kjøpt meg nye klær for alt som ligger i skapet er alt for stort. #A2 Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7 Så kjekt det blir å gå på shopping! Utrolig flink du har vært!
snille_snille Skrevet 24. mars 2014 #635 Skrevet 24. mars 2014 Fant frem ripped week 3 igjen i dag. Blir en dag til før jeg går over på week 4
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #636 Skrevet 25. mars 2014 Fant frem ripped week 3 igjen i dag. Blir en dag til før jeg går over på week 4 Har du kjøpt inn dvd-er eller bruker du YouTube? #A2 Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #637 Skrevet 25. mars 2014 Dagens økt ble extreme shed & shred, men jeg tok bare del 1 i dag på 30 min. men satser på og ta begge deler i morgen. #A2 Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #638 Skrevet 25. mars 2014 Her er det sykdom i gjære, så ingen oppstart av trening enda. Omgangssyken er lite moro.#A5 Anonymous poster hash: a8258...458
snille_snille Skrevet 25. mars 2014 #639 Skrevet 25. mars 2014 Fant frem ripped week 3 igjen i dag. Blir en dag til før jeg går over på week 4 Har du kjøpt inn dvd-er eller bruker du YouTube? #A2 Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7 Jeg kjøpte en tilbudspakke med 30 day shred, ripped in 30 og 6 week 6 pack. Mulig jeg bestiller noen flere etter hvert.
snille_snille Skrevet 25. mars 2014 #640 Skrevet 25. mars 2014 Var tungt i dag. Tok tid før det ble stille på barnerommet og motivasjonen var ikke helt på topp. Det føles uendelig godt ut å være ferdig med week 3. Tror det blir en pausedag i morgen.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #641 Skrevet 26. mars 2014 Var tungt i dag. Tok tid før det ble stille på barnerommet og motivasjonen var ikke helt på topp. Det føles uendelig godt ut å være ferdig med week 3. Tror det blir en pausedag i morgen. Kos deg med en pausedag Du er flink, det er de dagene som er harde viljen må frem, og det klarte du i går #A2 Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #642 Skrevet 26. mars 2014 Jeg gikk for No more trouble zones i dag. Har noen her kjøpt killer abs eller killer buns and thighs? #A2 Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #643 Skrevet 26. mars 2014 Jeg tenkte å begynne på denne imorgen! Og jeg gleder meg! Har lyst å gå ned 5 kg før 3 mai! Håper bare jeg klarer det!! Dere er jo så flinke!! Håper jeg blir likedan Anonymous poster hash: 0414f...262 Dette fikser du, har du tenkt å bare ta 30 day shred eller variere mellom de andre treningene hennes? #A2 Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7 Jeg har i utganspunktet bare tenkt å shredde. Ellers går jeg lange trillleturer og gjerne en joggetur 3-4 ganger i uken. Er også flink med kostholdet, så håper dette går riktige veien ja 😄 Hvor mye bruker dere på vekterne? Anonymous poster hash: 0414f...262
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #644 Skrevet 26. mars 2014 Jeg lurer litt ang dette opplegget. Jeg har nå sittet og sett hele den videoen i første innlegget her. Den som er level 1. Men er det meningen at man skal gjøre den i 30 dager, og så gå over på level 2? Eller når går man over til level 2 lissom? Anonymous poster hash: 26da9...c6a
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #645 Skrevet 26. mars 2014 Det er 10 dager på hver level altså 10 på level 1, 10 på level 2 og 10 på level 3 Jeg lurer litt ang dette opplegget. Jeg har nå sittet og sett hele den videoen i første innlegget her. Den som er level 1. Men er det meningen at man skal gjøre den i 30 dager, og så gå over på level 2? Eller når går man over til level 2 lissom? Anonymous poster hash: 26da9...c6a Anonymous poster hash: 0414f...262
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #646 Skrevet 26. mars 2014 Jeg lurer litt ang dette opplegget. Jeg har nå sittet og sett hele den videoen i første innlegget her. Den som er level 1. Men er det meningen at man skal gjøre den i 30 dager, og så gå over på level 2? Eller når går man over til level 2 lissom? Anonymous poster hash: 26da9...c6a Du skal ha 10 dager på level 1, og så går du videre til 10 dager på level 2, og etter det er det 10 dager på level 3 så har du hatt dine 30 days #A2 Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #647 Skrevet 26. mars 2014 Åååååh, slik ja. Aha, da skjønner jeg. Meeen etter 30 dager da? HAr hun noe videre? Anonymous poster hash: 26da9...c6a
snille_snille Skrevet 26. mars 2014 #648 Skrevet 26. mars 2014 Åååååh, slik ja. Aha, da skjønner jeg. Meeen etter 30 dager da? HAr hun noe videre? Anonymous poster hash: 26da9...c6a Når jeg var ferdig med shred begynte jeg på ripped in 30. Det er samme konsept, men er 4 nivå i stedet for 3. Jeg skal begynne på nivå 4 i morgen. Etter det tror jeg at jeg kommer til å prøve litt forskjellig evt begynne på 6 week 6 pack, eller kanskje en kombinasjon av de Hold oss oppdatert og lykke til!
snille_snille Skrevet 26. mars 2014 #649 Skrevet 26. mars 2014 JM pause i dag. Hadde et par kaker som måtte bakes og da følger det naturlig nok med litt prøvesmaking av glasur :/ Gikk tom for melis og da tok jeg hintet og jogget bort til butikken. Ble en 15 min joggetur og etter det 10 min rockering.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #650 Skrevet 27. mars 2014 Jeg tenkte å begynne på denne imorgen! Og jeg gleder meg! Har lyst å gå ned 5 kg før 3 mai! Håper bare jeg klarer det!! Dere er jo så flinke!! Håper jeg blir likedan Anonymous poster hash: 0414f...262 Dette fikser du, har du tenkt å bare ta 30 day shred eller variere mellom de andre treningene hennes? #A2 Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7 Jeg har i utganspunktet bare tenkt å shredde. Ellers går jeg lange trillleturer og gjerne en joggetur 3-4 ganger i uken. Er også flink med kostholdet, så håper dette går riktige veien ja Hvor mye bruker dere på vekterne? Anonymous poster hash: 0414f...262 Jeg har to sett med vekter i starten brukte jeg 1 kg, men nå bruker jeg 2 kg på en del av øvelsene. #A2 Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå