Gå til innhold

30 days shred


Jallow B

Anbefalte innlegg

 

Dag 3 på level 2 gjennomført. Synes den er mye enklere i dag. Men det er fremdeles tungt. Og når det i tillegg er tungt å stå opp om morgenen, så blir det litt hardt! Men det går :)

 

Ha en fin dag alle sammen!

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Ikke gi deg, husk du er flink og fortjener den kroppen du får ved å fortsette med treningen.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagens økt er gjennomført, og nå er det bare 1 dag igjen på level 2 på 30 day shred, og nå er jeg ferdig med dag 2 av week 2 på ripped in 30.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 1, level 2.Anklene mine er nå dobbelt så store, og jeg må ha med dem ut til hver sin side for å klare å gå. Det stråler heftig fra anklene og opp i leggene... Håper sko og støttestrømper hjelper på snart, for det er umulig å yte maks når beina brukes såpass mye :( #A5 Anonymous poster hash: a8258...458

Kan vere benhinnebetendelse :/ trening uten sko eller med dårlige sko kan gi dette. Bena dine trenger ro. Om det er det må du la det gå over før du gjør noe mer trening. Tar man det ikke seriøst kan man få det som kronisk lidelse og det kommer igjenn og igjenn sp snart man ikke er forsiktig...

 

Gi beina ro og kontakt en lege.

 

Anonymous poster hash: 6ae11...ba5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dag 1, level 2.

 

Anklene mine er nå dobbelt så store, og jeg må ha med dem ut til hver sin side for å klare å gå. Det stråler heftig fra anklene og opp i leggene... Håper sko og støttestrømper hjelper på snart, for det er umulig å yte maks når beina brukes såpass mye :(

 

#A5

 

Anonymous poster hash: a8258...458

Har du pratet med en lege, for du må være forsiktig slik at du ikke ødelegger beina.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

 

 

 

 

Dag 1, level 2.Anklene mine er nå dobbelt så store, og jeg må ha med dem ut til hver sin side for å klare å gå. Det stråler heftig fra anklene og opp i leggene... Håper sko og støttestrømper hjelper på snart, for det er umulig å yte maks når beina brukes såpass mye :( #A5 Anonymous poster hash: a8258...458

Kan vere benhinnebetendelse :/ trening uten sko eller med dårlige sko kan gi dette. Bena dine trenger ro. Om det er det må du la det gå over før du gjør noe mer trening. Tar man det ikke seriøst kan man få det som kronisk lidelse og det kommer igjenn og igjenn sp snart man ikke er forsiktig...

 

Gi beina ro og kontakt en lege.

 

Anonymous poster hash: 6ae11...ba5

 

Barnet skal til lege i morgen, så jeg kan spørre om anklene i samme slengen. 

Har kjøpt gode sko, men problemet oppsto før skoene kom i hus... 

De er heldigvis ikke fullt så hovne nå, det er verst rett etter trening. 

 

#A5

 

Anonymous poster hash: a8258...458

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg i lengre tid prøvd å overse denne tråden og det faktum at jeg i et overivrig øyeblikk heiv meg med :P Ble kun med den ene økta....

Har hatt temmelig mange "gode" unnskyldninger for å droppe det, men nå er det nok! Er supermotivert etter å ha lest gjennom hele tråden :D

Skal finne frem målbandet senere i dag og ta mål. Starter med økt 1 i dag og SKAL gjennomføre! Henger jo litt etter dere andre, men det er egentlig bare ekstra motiverende å lese om alle de fantastiske reaultatene dere har fått :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg i lengre tid prøvd å overse denne tråden og det faktum at jeg i et overivrig øyeblikk heiv meg med :P Ble kun med den ene økta....

Har hatt temmelig mange "gode" unnskyldninger for å droppe det, men nå er det nok! Er supermotivert etter å ha lest gjennom hele tråden :D

Skal finne frem målbandet senere i dag og ta mål. Starter med økt 1 i dag og SKAL gjennomføre! Henger jo litt etter dere andre, men det er egentlig bare ekstra motiverende å lese om alle de fantastiske reaultatene dere har fått :D

Da er du igang, og det er utrolig gøy når vi er flere som trener med Jillian, og kan dele hvordan det går :)

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er tilbake etter en ufrivillig pause, skadet fot, gikk rett på level 2, Phuuu det var tungt! Utrolig va de 10 dagen på level 1 hadde og si, klarte alle øvelsene når jeg begynte på level 2, fullførte vel et par dager før jeg måtte gi meg. I dag klarte jeg ikke alle øvelsene!?! Ny trenings date i morgen :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Økt 1 på level 2. Herremin så tungt. :blink: Fant fort ut at jeg måtte gjennomføre øvelsene på matte for ikke å gli på gulvet.

 

Kjempeflott at så mange henger med enda, og velkommen til de nye :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var siste dag på 30 day shred level 2, og dag 3 på week 2 av ripped in 30.

 

I dag skal jeg ut og kjøpe meg nytt treningstøy for nå må jeg bruke belte på buksene.

 

#A2

 

 

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 4 på level 2 gjennomført. Synes det går skikkelig bra nå, føler jeg kan ta alle øvelsene fult ut. Men ikke den aller siste kardio med "hoppetauet" da føler jeg at jeg holder på å dør, slik som Jillian sier :P 

 

Går det bra med dere?

 

#A1



Anonymous poster hash: 35bbf...554
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg i lengre tid prøvd å overse denne tråden og det faktum at jeg i et overivrig øyeblikk heiv meg med :P Ble kun med den ene økta....

Har hatt temmelig mange "gode" unnskyldninger for å droppe det, men nå er det nok! Er supermotivert etter å ha lest gjennom hele tråden :D

Skal finne frem målbandet senere i dag og ta mål. Starter med økt 1 i dag og SKAL gjennomføre! Henger jo litt etter dere andre, men det er egentlig bare ekstra motiverende å lese om alle de fantastiske reaultatene dere har fått :D

Så artig å se at du ble motivert av oss :) Lykke til :D Gleder meg til å høre resultatene dine etterhvert :)

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager dere, men i dag må jeg ta en dags pause. Var dårlig form i går kveld, kvalm og svimmel og uggen mage. Kjente jeg var skikkelig sliten etter treningen i går, tok den virkelig helt ut. Men i dag er jeg ikke i form. Startet med å ta på treningsklær og skoene mot min vilje (føltes det som) startet treningen. Men da jeg var ferdig med de første rundene med "walk out push-ups" kjente jeg at jeg ikke hadde kraft i musklene. Jeg må rett og slett ha en pause. Hadde gledet meg til å komme halvveis i programmet, men i morgen - da er jeg ferdig med dag 5 i level 2 ;) 

 

Hvordan går det med dere? Håper formen deres er bra!

 

#A1



Anonymous poster hash: 35bbf...554
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God bedring :)

 

Det blir pause her også, for jeg har så vondt i skulderen at jeg klarer ikke løfte armen over hodet, men skal ta turen til apoteket og få tak i noe som kan hjelpe.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uke igjen til jeg begynner igjen :) var i utgangspunktet pga jobb at jeg måtte ta en pause men jammen kom frøken influensa på besøk også. Dere som har måttet ta en lengre pause, har dere begynnt på nytt igjen eller fortsatte dere der dere slapp ? #A3

 

Anonymous poster hash: 04098...592

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uke igjen til jeg begynner igjen :) var i utgangspunktet pga jobb at jeg måtte ta en pause men jammen kom frøken influensa på besøk også. Dere som har måttet ta en lengre pause, har dere begynnt på nytt igjen eller fortsatte dere der dere slapp ? #A3

 

Anonymous poster hash: 04098...592

Jeg har fått problemer med anklene, - og streng beskjed fra legen om å holde dem i ro til all smerte og hevelse er borte, og gjerne enda litt til. Jeg vet ikke hvor lang tid det vil ta, men går mer enn 3-4 dager føler jeg at jeg er tilbake til utgangspunktet, og vil starte helt fra scratch. Dette er min andre pausedag, og anklene er ikke det minste i bedring enda, så jeg må nok starte helt fra begynnelsen igjen. Jeg var nettopp kommet til level 2, så er kjipt, men jeg tenker jeg får mer ut av treninga om jeg tar alt på en gang, uten mer enn endags pause innimellom. 

 

#A5

 

Anonymous poster hash: a8258...458

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uke igjen til jeg begynner igjen :) var i utgangspunktet pga jobb at jeg måtte ta en pause men jammen kom frøken influensa på besøk også. Dere som har måttet ta en lengre pause, har dere begynnt på nytt igjen eller fortsatte dere der dere slapp ? #A3

 

Anonymous poster hash: 04098...592

Jeg fikk influensa etter dag 9, hadde 11 dager pause, tok tre dager med level 1 før jeg startet på level 2. Synes det var en grei måte å gjøre det på. Følte jeg ikke hadde mer utbytte av level 1 da. Og da jeg startet på level 2 tok jeg det helt ut og fulgte hun som gjør ting fult ut. Du får bare lytte til kroppen din:)

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring :)

 

Det blir pause her også, for jeg har så vondt i skulderen at jeg klarer ikke løfte armen over hodet, men skal ta turen til apoteket og få tak i noe som kan hjelpe.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Takk! Det må du gjøre ja, hørtes ikke bra ut! Håper ikke du har pådratt deg senebetennelse! God bedring!:)

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns virkelig synd på dere som må ta et ufrivillig opphold pga sykdom, vondt i bein ol. Det må være kjedelig å vente når dere er så godt i gang. Håper virkelig dere kommer på beina fort og at dere tar fatt på treningen igjen!

 

I dag fullførte jeg økt 29! Og for første gang klarte jeg å ta alle "walking push-ups" med strake bein :) Jeg kjenner ikke så mye på klærne lenger men kjenner at jeg er sterkere og syns jeg ser mer antydning til magemuskler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! Jeg ville ikke bli me før jeg så at noen klarte å holde liv i tråden.

Har tidligere hørt at noen måtte spy fordi treningen var så hard, så jeg ble litt skremt.

Jeg og min bedre halvdel skal gjøre dette sammen :) vi er nå ferdig med deg 3 på level 1 :)

Det går veldig fort fremover selv om vi er støle som få :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig halvveis,15dager igjen nå så tryll tryll jeg er sterk😊😊😊

Må kjøpe meg et måleband i morgen! Finner altså ikke det noen plass 😒 godt mulig sønnen min har kastet det i søppla,,han er veldig flink å kaste alt i søppla..... 😄😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg trent igjen, men jeg tok noen av de lettere øvelsene for å slippe å overbelaste skulderen som heldigvis er bedre i dag. Nå er første økt på level 3, av 30 day shred, og 4 økt week 2 av ripped in 30 gjennomført.

 

God helg folkens :)

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 31 dager har jeg nå gjennomført 30 day shred. Jeg er utrolig stolt og glad for at jeg holdt ut. Jeg vil takke dere alle for at dere har vært med meg i denne prosessen, noen dager har det vært beinhardt!

 

Resultater:

Lår - 2 cm

Rumpe - 2 cm

Hofter - 4 cm

Midje - 5 cm

Navle - 4 cm

Arm - 2 cm

Vekt 0.9 kg

 

Lår, rumpe og arm er ikke endret siden dag 15, men jeg kjenner at jeg er mye sterkere. På søndag starter jeg på ripped in 30. Jeg kommer til å henge her med dere mens jeg holder på.

 

Stå på alle sammen og god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle!

 

Idag har jeg tatt økt 1 av level 2. Det var sinnsykt hardt, men deilig og gøy med litt nye øvelser. Man blir jo veldig lei av de samme etter en stund. Jeg har allerede gått ned 11 cm på midjen, det er nesten ikke til å tro! :) Håper det fortsetter slik! Jeg er virkelig ikke flink til å spise riktig, det irriterer meg! Hadde nok fått enda mer effekt av treningen om jeg spiste mindre klin. Hva spiser dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 31 dager har jeg nå gjennomført 30 day shred. Jeg er utrolig stolt og glad for at jeg holdt ut. Jeg vil takke dere alle for at dere har vært med meg i denne prosessen, noen dager har det vært beinhardt!

 

Resultater:

Lår - 2 cm

Rumpe - 2 cm

Hofter - 4 cm

Midje - 5 cm

Navle - 4 cm

Arm - 2 cm

Vekt 0.9 kg

 

Lår, rumpe og arm er ikke endret siden dag 15, men jeg kjenner at jeg er mye sterkere. På søndag starter jeg på ripped in 30. Jeg kommer til å henge her med dere mens jeg holder på.

 

Stå på alle sammen og god helg!

Du er kjempeflink, og gled deg til å trene ripped in 30 den er effektiv den også.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...