Gå til innhold

30 days shred


Jallow B

Anbefalte innlegg

Jeg er fremdeles med :) Dag 7, level 1. 

Har veldig problemer med anklene under hoppeaktiviteter, - er redd jeg feilbelaster noe sted, men klarer ikke endre hvordan jeg lander. Hjelper litt å hoppe på sånn tykk babymatte vi har på gulvet, gir god demping, men ikke nok. Har vondt i anklene hele tiden nå, særlig når jeg vrir dem litt utover. Au! Sliter med motivasjonen kun på grunn av dette!

Er det mye hoppeaktiviteter i level 2 og 3? 

#A5



Anonymous poster hash: a8258...458
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt 2 dager pause, men nå føler jeg meg bedre i dag så da er det tilbake til treningen igjen.

 

Det er helt utrolig hvor mye det viser bare etter noen dager med trening.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er her ennå, men av diverse grunner har jeg ikke trent på noen dager :/

Er i bedre form idag, så satser på å slenge meg med igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er endelig bedre i foten, dvs, jeg har ikke sjekket den, men den føles bra.

Har også fått tak i støttebandasje og håper den vil gjøre nytten sammen med gode joggesko. Vi er bortreist nå i helgen med tett program, men begynner igjen mandag. Begynner da på level 1 igjen, siden jeg nå ikke har trent på 2 uker. Selv om jeg ikke har trent i det siste har jeg faktisk gått ned 3 kilo siden jeg startet treningen, så noe riktig har jeg da gjort... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er dagens økt unnagjort først 30 day shred level 2, dag 5,og etterpå ripped in 30 week 1, dag 3.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er dag 11 på level 1 gjennomført. Kanskje jeg orker å starte på level 2 i morgen, får se :) 

God helg alle sammen!

 

#A1



Anonymous poster hash: 35bbf...554
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er dagens økt unnagjort først 30 day shred level 2, dag 5,og etterpå ripped in 30 week 1, dag 3.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Wow! Du imponerer meg skikkelig!! Regner med du slår de fleste av oss i resultater med denne jobbingen :) 

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som trener med oss, før dere inn i listen så får vi se hvor mange som fortsatt henger med! :)

 

- #A1
- #A5
- #A2
- snille_snille 

- DramaMama

-Jellow B



Anonymous poster hash: 35bbf...554
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da er dag 11 på level 1 gjennomført. Kanskje jeg orker å starte på level 2 i morgen, får se :)

God helg alle sammen!

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

God helg :)

 

Jeg likte forandringene med å komme seg til level 2, og jeg gleder meg til å komme meg til level 3.

 

Nå syns jeg det er litt lite med bare 30 minutter med trening når jeg endelig har fått på meg treningstøyet, så jeg gikk over på ripped in 30 litt tidligere enn planlagt, så gled deg hvis du har tenkt å ta den etterpå.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ferdig med økt 10. Økt 9 ble tatt i forgårs. Kondisjonen begynner å gå greit nå, men pushupene er vanskelige enda.

Har begynt å bruke vekter nå. Turde ikke det i starten da jeg enda har en skulder som er stiv etter frozen shoulder. Trener hver annen dag, så det tar sin tid å komme opp i level, men i morgen er det dag 1 på level2 :trene:

 

 

- #A1
- #A5
- #A2
- snille_snille 

- DramaMama

-Jellow B

-HvittHus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er dag 1 på level 2 unnagjort, er på dag 12 i programmet. Og level 2 var mye morsommere enn hva jeg trodde. Takk til dere, blant annet snille_snille som sa dette var en forferdelig økt, for jeg trodde virkelig det værste, men så ble det ikke så ille lell ;) Synes hele økten var grei å gjennomføre, bortsett fra siste kondosjonsøkten, den va slitsom på runde 2. 

 

God helg alle sammen!

 

#A1



Anonymous poster hash: 35bbf...554
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fremdeles med :) Dag 7, level 1. Har veldig problemer med anklene under hoppeaktiviteter, - er redd jeg feilbelaster noe sted, men klarer ikke endre hvordan jeg lander. Hjelper litt å hoppe på sånn tykk babymatte vi har på gulvet, gir god demping, men ikke nok. Har vondt i anklene hele tiden nå, særlig når jeg vrir dem litt utover. Au! Sliter med motivasjonen kun på grunn av dette!Er det mye hoppeaktiviteter i level 2 og 3? #A5 Anonymous poster hash: a8258...458

Bruker du sko?

 

Anonymous poster hash: 6ae11...ba5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- #A1
- #A5
- #A2
- snille_snille 

- DramaMama

-Jellow B

-HvittHus

- I scream for icecream

 

Jeg henger med! Er på dag 8 nå. Går mye lettere. En over her lurte på hva jeg spiser, og jeg har dessverre ikke vært like flink med kostholdet som jeg ønsket. Jeg spiser mye knekkebrød med avocado, smoothie, prøver å spise mye rent kjøtt og grønnsaker til middag og holder meg så godt det lar seg gjøre til lettprodukter. Men det ble litt kake på søndag og pizza til middag igår, så jeg er ikke så veldig flink. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- #A1

- #A5

- #A2

- snille_snille

- DramaMama

-Jellow B

-HvittHus

-#A4

 

 

#A4 er fortsatt med. Dag 1 på level 3 tok jeg i går. Ble overrasket hvor "lett" den var... Kjenner at kroppen har blitt sterkere. På dag 1 level 1 så slet jeg med armhevingene. I går tok jeg Armhevingene uten spesielle kollapser ;)

 

Vekt -1,4kg

Mage under navlen (ca 2cm nedenfor, den mammamage hengen) -3cm

Mage på navlen -3,5cm

Midje -2cm

Bryst -2,5cm

Hofte -2cm

 

Oppstramminga er nok den mest synlige. Er i utgp normalvektig med lubbent mageproblemområde... Føler magen min har blitt mer oppstramet. Den har hatt en lei tendens til å se gravid ut.. Dette har blitt myyyye bedre nå ( og bedre skal det bli :) ) virker som magemusklene klarer å holde den bedre inne der den skal være ;)

 

Så dette er bra, stå på jenter!

 

#A4

 

 

 

Anonymous poster hash: 6ae11...ba5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- #A1

- #A5

- #A2

- snille_snille

- DramaMama

-Jellow B

-HvittHus

- I scream for icecream

-#A4

 

Anonymous poster hash: 6ae11...ba5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da er dag 1 på level 2 unnagjort, er på dag 12 i programmet. Og level 2 var mye morsommere enn hva jeg trodde. Takk til dere, blant annet snille_snille som sa dette var en forferdelig økt, for jeg trodde virkelig det værste, men så ble det ikke så ille lell ;) Synes hele økten var grei å gjennomføre, bortsett fra siste kondosjonsøkten, den va slitsom på runde 2.

 

God helg alle sammen!

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Så bra at du syns det gikk fint! Jeg har lest mye på nett og de fleste sier at nivå 2 er favoritten. Jeg må være litt sær, for jeg syns den er den verste, nivå 3 derimot liker jeg mye bedre og er min favoritt!

Lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- #A1

- #A5

- #A2

- snille_snille

- DramaMama

-Jellow B

-HvittHus

-#A4

 

 

#A4 er fortsatt med. Dag 1 på level 3 tok jeg i går. Ble overrasket hvor "lett" den var... Kjenner at kroppen har blitt sterkere. På dag 1 level 1 så slet jeg med armhevingene. I går tok jeg Armhevingene uten spesielle kollapser ;)

 

Vekt -1,4kg

Mage under navlen (ca 2cm nedenfor, den mammamage hengen) -3cm

Mage på navlen -3,5cm

Midje -2cm

Bryst -2,5cm

Hofte -2cm

 

Oppstramminga er nok den mest synlige. Er i utgp normalvektig med lubbent mageproblemområde... Føler magen min har blitt mer oppstramet. Den har hatt en lei tendens til å se gravid ut.. Dette har blitt myyyye bedre nå ( og bedre skal det bli :) ) virker som magemusklene klarer å holde den bedre inne der den skal være ;)

 

Så dette er bra, stå på jenter!

 

#A4

 

 

 

Anonymous poster hash: 6ae11...ba5

Enig med deg, jeg forventet det skulle bli nesten uutholdelig på nivå 3, men jeg "koser" meg :) Jeg er også normalvektig i utgangspunktet og har ca samme resultat som deg. Men jeg ser at midjen min har blitt mer markant og timeglassfiguren begynner å bli mer fremtredende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er fremdeles med :) Dag 7, level 1. Har veldig problemer med anklene under hoppeaktiviteter, - er redd jeg feilbelaster noe sted, men klarer ikke endre hvordan jeg lander. Hjelper litt å hoppe på sånn tykk babymatte vi har på gulvet, gir god demping, men ikke nok. Har vondt i anklene hele tiden nå, særlig når jeg vrir dem litt utover. Au! Sliter med motivasjonen kun på grunn av dette!Er det mye hoppeaktiviteter i level 2 og 3? #A5 Anonymous poster hash: a8258...458

Bruker du sko?

 

Anonymous poster hash: 6ae11...ba5

 

Nei, jeg skal kjøpe det idag. Håper det ordner seg etter det.

 

Anonymous poster hash: a8258...458

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg er fremdeles med :) Dag 7, level 1. Har veldig problemer med anklene under hoppeaktiviteter, - er redd jeg feilbelaster noe sted, men klarer ikke endre hvordan jeg lander. Hjelper litt å hoppe på sånn tykk babymatte vi har på gulvet, gir god demping, men ikke nok. Har vondt i anklene hele tiden nå, særlig når jeg vrir dem litt utover. Au! Sliter med motivasjonen kun på grunn av dette!Er det mye hoppeaktiviteter i level 2 og 3? #A5 Anonymous poster hash: a8258...458

Bruker du sko?Anonymous poster hash: 6ae11...ba5

Nei, jeg skal kjøpe det idag. Håper det ordner seg etter det. Anonymous poster hash: a8258...458

Bør absolutt bruke sko!

 

Anonymous poster hash: 6ae11...ba5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det tid for sofaen, for først var det en økt med 30 day shred og etterpå en økt med ripped in 30.

 

Dere som sliter med anklene bør være nøye med å kjøpe gode sko, for vi vil ikke ha skader nå når vi skal bli godt trente før bikinisesongen.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en treningsfri dag i går. Tiden strakk ikke til. Sykt barn, uventet besøk og planlagte middagsbesøk, og plutselig var dagen gått. Men det blir full rulle igjen i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...