Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #451 Skrevet 13. februar 2014 Jeg er fremdeles med Dag 7, level 1. Har veldig problemer med anklene under hoppeaktiviteter, - er redd jeg feilbelaster noe sted, men klarer ikke endre hvordan jeg lander. Hjelper litt å hoppe på sånn tykk babymatte vi har på gulvet, gir god demping, men ikke nok. Har vondt i anklene hele tiden nå, særlig når jeg vrir dem litt utover. Au! Sliter med motivasjonen kun på grunn av dette!Er det mye hoppeaktiviteter i level 2 og 3? #A5 Anonymous poster hash: a8258...458
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #452 Skrevet 13. februar 2014 Kan vi ikke ha nytt oprop? Jeg begynner: - #A1 Anonymous poster hash: 35bbf...554
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #453 Skrevet 13. februar 2014 - #A1- #A5 Anonymous poster hash: a8258...458
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #454 Skrevet 14. februar 2014 - #A1 - #A5 - #A2 Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #455 Skrevet 14. februar 2014 Jeg har hatt 2 dager pause, men nå føler jeg meg bedre i dag så da er det tilbake til treningen igjen. Det er helt utrolig hvor mye det viser bare etter noen dager med trening. #A2 Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7
snille_snille Skrevet 14. februar 2014 #456 Skrevet 14. februar 2014 - #A1 - #A5 - #A2 - snille_snille
Jallow B Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #457 Skrevet 14. februar 2014 Jeg er her ennå, men av diverse grunner har jeg ikke trent på noen dager :/ Er i bedre form idag, så satser på å slenge meg med igjen.
DramaMama Skrevet 14. februar 2014 #458 Skrevet 14. februar 2014 Jeg er endelig bedre i foten, dvs, jeg har ikke sjekket den, men den føles bra. Har også fått tak i støttebandasje og håper den vil gjøre nytten sammen med gode joggesko. Vi er bortreist nå i helgen med tett program, men begynner igjen mandag. Begynner da på level 1 igjen, siden jeg nå ikke har trent på 2 uker. Selv om jeg ikke har trent i det siste har jeg faktisk gått ned 3 kilo siden jeg startet treningen, så noe riktig har jeg da gjort...
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #459 Skrevet 14. februar 2014 Da er dagens økt unnagjort først 30 day shred level 2, dag 5,og etterpå ripped in 30 week 1, dag 3. #A2 Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #460 Skrevet 14. februar 2014 Da er dag 11 på level 1 gjennomført. Kanskje jeg orker å starte på level 2 i morgen, får se God helg alle sammen! #A1 Anonymous poster hash: 35bbf...554
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #461 Skrevet 14. februar 2014 Da er dagens økt unnagjort først 30 day shred level 2, dag 5,og etterpå ripped in 30 week 1, dag 3. #A2 Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7 Wow! Du imponerer meg skikkelig!! Regner med du slår de fleste av oss i resultater med denne jobbingen #A1 Anonymous poster hash: 35bbf...554
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #462 Skrevet 14. februar 2014 Dere som trener med oss, før dere inn i listen så får vi se hvor mange som fortsatt henger med! - #A1- #A5- #A2- snille_snille - DramaMama -Jellow B Anonymous poster hash: 35bbf...554
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #463 Skrevet 14. februar 2014 Da er dag 11 på level 1 gjennomført. Kanskje jeg orker å starte på level 2 i morgen, får se God helg alle sammen! #A1 Anonymous poster hash: 35bbf...554 God helg Jeg likte forandringene med å komme seg til level 2, og jeg gleder meg til å komme meg til level 3. Nå syns jeg det er litt lite med bare 30 minutter med trening når jeg endelig har fått på meg treningstøyet, så jeg gikk over på ripped in 30 litt tidligere enn planlagt, så gled deg hvis du har tenkt å ta den etterpå. #A2 Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7
HvittHus Skrevet 14. februar 2014 #464 Skrevet 14. februar 2014 Ferdig med økt 10. Økt 9 ble tatt i forgårs. Kondisjonen begynner å gå greit nå, men pushupene er vanskelige enda. Har begynt å bruke vekter nå. Turde ikke det i starten da jeg enda har en skulder som er stiv etter frozen shoulder. Trener hver annen dag, så det tar sin tid å komme opp i level, men i morgen er det dag 1 på level2 - #A1- #A5- #A2- snille_snille - DramaMama -Jellow B -HvittHus
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #465 Skrevet 15. februar 2014 Da er dag 1 på level 2 unnagjort, er på dag 12 i programmet. Og level 2 var mye morsommere enn hva jeg trodde. Takk til dere, blant annet snille_snille som sa dette var en forferdelig økt, for jeg trodde virkelig det værste, men så ble det ikke så ille lell Synes hele økten var grei å gjennomføre, bortsett fra siste kondosjonsøkten, den va slitsom på runde 2. God helg alle sammen! #A1 Anonymous poster hash: 35bbf...554
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #466 Skrevet 15. februar 2014 Jeg er fremdeles med Dag 7, level 1. Har veldig problemer med anklene under hoppeaktiviteter, - er redd jeg feilbelaster noe sted, men klarer ikke endre hvordan jeg lander. Hjelper litt å hoppe på sånn tykk babymatte vi har på gulvet, gir god demping, men ikke nok. Har vondt i anklene hele tiden nå, særlig når jeg vrir dem litt utover. Au! Sliter med motivasjonen kun på grunn av dette!Er det mye hoppeaktiviteter i level 2 og 3? #A5 Anonymous poster hash: a8258...458 Bruker du sko? Anonymous poster hash: 6ae11...ba5
I scream for icecream! Skrevet 15. februar 2014 #467 Skrevet 15. februar 2014 - #A1- #A5- #A2- snille_snille - DramaMama -Jellow B -HvittHus - I scream for icecream Jeg henger med! Er på dag 8 nå. Går mye lettere. En over her lurte på hva jeg spiser, og jeg har dessverre ikke vært like flink med kostholdet som jeg ønsket. Jeg spiser mye knekkebrød med avocado, smoothie, prøver å spise mye rent kjøtt og grønnsaker til middag og holder meg så godt det lar seg gjøre til lettprodukter. Men det ble litt kake på søndag og pizza til middag igår, så jeg er ikke så veldig flink.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #468 Skrevet 15. februar 2014 - #A1 - #A5 - #A2 - snille_snille - DramaMama -Jellow B -HvittHus -#A4 #A4 er fortsatt med. Dag 1 på level 3 tok jeg i går. Ble overrasket hvor "lett" den var... Kjenner at kroppen har blitt sterkere. På dag 1 level 1 så slet jeg med armhevingene. I går tok jeg Armhevingene uten spesielle kollapser Vekt -1,4kg Mage under navlen (ca 2cm nedenfor, den mammamage hengen) -3cm Mage på navlen -3,5cm Midje -2cm Bryst -2,5cm Hofte -2cm Oppstramminga er nok den mest synlige. Er i utgp normalvektig med lubbent mageproblemområde... Føler magen min har blitt mer oppstramet. Den har hatt en lei tendens til å se gravid ut.. Dette har blitt myyyye bedre nå ( og bedre skal det bli ) virker som magemusklene klarer å holde den bedre inne der den skal være Så dette er bra, stå på jenter! #A4 Anonymous poster hash: 6ae11...ba5
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #469 Skrevet 15. februar 2014 - #A1 - #A5 - #A2 - snille_snille - DramaMama -Jellow B -HvittHus - I scream for icecream -#A4 Anonymous poster hash: 6ae11...ba5
snille_snille Skrevet 15. februar 2014 #470 Skrevet 15. februar 2014 Da er dag 1 på level 2 unnagjort, er på dag 12 i programmet. Og level 2 var mye morsommere enn hva jeg trodde. Takk til dere, blant annet snille_snille som sa dette var en forferdelig økt, for jeg trodde virkelig det værste, men så ble det ikke så ille lell Synes hele økten var grei å gjennomføre, bortsett fra siste kondosjonsøkten, den va slitsom på runde 2. God helg alle sammen! #A1 Anonymous poster hash: 35bbf...554 Så bra at du syns det gikk fint! Jeg har lest mye på nett og de fleste sier at nivå 2 er favoritten. Jeg må være litt sær, for jeg syns den er den verste, nivå 3 derimot liker jeg mye bedre og er min favoritt! Lykke til videre
snille_snille Skrevet 15. februar 2014 #471 Skrevet 15. februar 2014 - #A1 - #A5 - #A2 - snille_snille - DramaMama -Jellow B -HvittHus -#A4 #A4 er fortsatt med. Dag 1 på level 3 tok jeg i går. Ble overrasket hvor "lett" den var... Kjenner at kroppen har blitt sterkere. På dag 1 level 1 så slet jeg med armhevingene. I går tok jeg Armhevingene uten spesielle kollapser Vekt -1,4kg Mage under navlen (ca 2cm nedenfor, den mammamage hengen) -3cm Mage på navlen -3,5cm Midje -2cm Bryst -2,5cm Hofte -2cm Oppstramminga er nok den mest synlige. Er i utgp normalvektig med lubbent mageproblemområde... Føler magen min har blitt mer oppstramet. Den har hatt en lei tendens til å se gravid ut.. Dette har blitt myyyye bedre nå ( og bedre skal det bli ) virker som magemusklene klarer å holde den bedre inne der den skal være Så dette er bra, stå på jenter! #A4 Anonymous poster hash: 6ae11...ba5 Enig med deg, jeg forventet det skulle bli nesten uutholdelig på nivå 3, men jeg "koser" meg Jeg er også normalvektig i utgangspunktet og har ca samme resultat som deg. Men jeg ser at midjen min har blitt mer markant og timeglassfiguren begynner å bli mer fremtredende!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #472 Skrevet 15. februar 2014 Jeg er fremdeles med Dag 7, level 1. Har veldig problemer med anklene under hoppeaktiviteter, - er redd jeg feilbelaster noe sted, men klarer ikke endre hvordan jeg lander. Hjelper litt å hoppe på sånn tykk babymatte vi har på gulvet, gir god demping, men ikke nok. Har vondt i anklene hele tiden nå, særlig når jeg vrir dem litt utover. Au! Sliter med motivasjonen kun på grunn av dette!Er det mye hoppeaktiviteter i level 2 og 3? #A5 Anonymous poster hash: a8258...458 Bruker du sko? Anonymous poster hash: 6ae11...ba5 Nei, jeg skal kjøpe det idag. Håper det ordner seg etter det. Anonymous poster hash: a8258...458
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #473 Skrevet 15. februar 2014 Jeg er fremdeles med Dag 7, level 1. Har veldig problemer med anklene under hoppeaktiviteter, - er redd jeg feilbelaster noe sted, men klarer ikke endre hvordan jeg lander. Hjelper litt å hoppe på sånn tykk babymatte vi har på gulvet, gir god demping, men ikke nok. Har vondt i anklene hele tiden nå, særlig når jeg vrir dem litt utover. Au! Sliter med motivasjonen kun på grunn av dette!Er det mye hoppeaktiviteter i level 2 og 3? #A5 Anonymous poster hash: a8258...458 Bruker du sko?Anonymous poster hash: 6ae11...ba5 Nei, jeg skal kjøpe det idag. Håper det ordner seg etter det. Anonymous poster hash: a8258...458 Bør absolutt bruke sko! Anonymous poster hash: 6ae11...ba5
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #474 Skrevet 15. februar 2014 Nå er det tid for sofaen, for først var det en økt med 30 day shred og etterpå en økt med ripped in 30. Dere som sliter med anklene bør være nøye med å kjøpe gode sko, for vi vil ikke ha skader nå når vi skal bli godt trente før bikinisesongen. #A2 Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7
snille_snille Skrevet 16. februar 2014 #475 Skrevet 16. februar 2014 Ble en treningsfri dag i går. Tiden strakk ikke til. Sykt barn, uventet besøk og planlagte middagsbesøk, og plutselig var dagen gått. Men det blir full rulle igjen i kveld!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå