Gå til innhold

30 days shred


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære dere damer, jeg blir bare SÅÅÅ uendelig motivert av dere! :D Er kun på dag 4 og skal til å gjennomføre økten nå, men på grunn av dere gleder jeg meg faktisk istedenfor å grue meg. 
Jeg har i flere år prøv å slanke meg 5-6 kg, men har kun vært støttemedlem på treningssenter i alle år. Hvis dere fortsetter med den positive gleden og energien- og ikke minst motivasjonen skal jeg ikke tenke på å melde meg inn på noe treningssenter igjen. Denne hjemmetreningen er jo SÅ mye enklere enn å planlegge hele dagen for å få til å dra på trening, som tar bortimot 2 timer tilsammen i motsetning til dette som tar 30 min og man ikke har behov for å dra ut i all slags vær og vind, skaffe barnevakt eller stresse avgårde etter middag...

Jeg elsker dere, STÅ PÅ ALLE SAMMEN :D :D :D Er så glad for at jeg er medlem her akkurat nå, kanskje jeg for en gangs skyld klarer å gå ned i vekt og få en litt mer stram kropp enn tidligere! :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:   :hoppe:  :hoppe:



Anonymous poster hash: 44952...559
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, for min egen del legger jeg inn vekt og mål her, da blir jeg pushet videre enda mer og blir motivert til å "bevise" at jeg kan få det til!

 

Dette er vekt og mål den dagen jeg startet:

 

Vekt: 61,6 kg

Byste: 91 cm

Midje: 70 cm

Hofte: 99 cm

Høyre lår: 58 cm

Venstre lår: 57,5 cm

 

Målet mitt er egentlig 55 kg, smalere hofter og liv, og stramme opp lårene. Kjenner at jeg er sterkere i lårene men det er absolutt det som plager meg mest så håper på resultater.

Skrevet

 

Level 1, dag 7 :)

 

Jeg greide ikke å vente, og målte midja..6cm mindre. SEKS CM.

Wow! Er det mulig?!?! Det er jo helt utrolig!! Husker ikke målene dine jeg, men kan ikke skjønne at du hadde så mye å ta av? ;) har du trent noe annet i tillegg? :) Du har vært kjempe flink! Fortsett slik! :)

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

 

 

Er nok mye vann som går først, regner jeg med ;)

 

Jeg skal måle og legge ut målene her på dag ti, så kan man se underveis..

Skrevet

Her skar alt seg i dag så jeg må sette startdato 7 februar.

 

Startvekt: 75,8 kg (grøss)

Skrevet

 

 

Halvveis, 15 økter på 15 dager :) så nå følger en liten statusrapport:

 

Lår -1 cm

Rumpe -2cm

Hofter -3 cm

Midje (smaleste stedet) -2,5 cm

Midje (med navlen) -2 cm

Arm -2 cm

 

Jeg veier meg hver fredag, så det får vente 2 dager.

 

Jeg er strålende fornøyd med dette, men det kan hende det er noe feilmåling siden jeg var litt usikker på nøyaktig hvor jeg målte sist. Men jeg kjenner jo på klærne at noe har skjedd, så det kan ikke være alt for mye feil.

 

Så stå på alle sammen, dette gir resultater!

Så flink du har vært snille_snille!! :) Du har virkelig fått til en fin forandring! Fortsett slik! :) Også har du vært så flink som har klart å trene hver dag. Vi var jo egentlig kommet likt, men jeg står fortsatt still på dag 9 pga influensaen. Lykke til på siste halvdel! :)

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Takk for det! Planen er å gjennomføre på 30 dager, men i dag er jeg hjemme med febersykt og snørrete barn, så da spørs det om jeg klarer å holde meg frisk... krysser fingrene

 

Håper du er på bedringens vei og snart er klar for å fortsette :)

 

Sykdom er det lite å få gjort med ja. 

 

Jeg trillet en langtur i dag, for å se hvordan formen var. Gikk saktere og brukte derfor lengre tid, men forbrente 460kcal og følte at kroppen fungerte greit. Men jeg er veldig forkjølet, så vi får se. Men jeg ønsker veldig å komme i gang i morgen. 

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Skrevet

Her skar alt seg i dag så jeg må sette startdato 7 februar.

 

Startvekt: 75,8 kg (grøss)

Det går fint vettu :) Men så flott at du straks er i gang :) Lykke til! :)

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Skrevet

Da begynner jeg og mannen imorra! Skal få ordnet med målebånd og vekt, så skal jeg skrive det inn her :) 

#A5



Anonymous poster hash: a8258...458
Skrevet

Ferdig med økt 10 level 1, joho. Det var skikkelig tungt å motivere seg i dag, but I did it! Inn til innerste hakk på beltet i dag ;) 

Skrevet

#A4 er nede for telling :(

 

Dag 5 level 2 er fullført, jeg er halvveis, men nå finner jeg senga.. Vondt i ledda, tung i hode, frossen... Lukter influensa lang vei :/

 

Håper den ikke slår rot i kroppen, men stikker så fort som dem kom! Vil ikke ha ødelagt mine 30days.. Krysser fingrene!

 

Anonymous poster hash: 6ae11...ba5

Skrevet

Dagens økt gjennomført!

 

Kjenner det mer i kroppen på level 2 enn 1. Vondt i legger og håndledd!

Skrevet

#A4 er nede for telling :(

 

Dag 5 level 2 er fullført, jeg er halvveis, men nå finner jeg senga.. Vondt i ledda, tung i hode, frossen... Lukter influensa lang vei :/

 

Håper den ikke slår rot i kroppen, men stikker så fort som dem kom! Vil ikke ha ødelagt mine 30days.. Krysser fingrene!

 

Anonymous poster hash: 6ae11...ba5

uffda! Håper du blir frisk fort. God bedring!

Skrevet

Level 1 dag 4 over! Dårlig og umotivert trening i dag, håpe det tar seg opp til i mårra! Im gonna get ripped!

Skrevet

 

Kjære dere damer, jeg blir bare SÅÅÅ uendelig motivert av dere! :D Er kun på dag 4 og skal til å gjennomføre økten nå, men på grunn av dere gleder jeg meg faktisk istedenfor å grue meg. 

Jeg har i flere år prøv å slanke meg 5-6 kg, men har kun vært støttemedlem på treningssenter i alle år. Hvis dere fortsetter med den positive gleden og energien- og ikke minst motivasjonen skal jeg ikke tenke på å melde meg inn på noe treningssenter igjen. Denne hjemmetreningen er jo SÅ mye enklere enn å planlegge hele dagen for å få til å dra på trening, som tar bortimot 2 timer tilsammen i motsetning til dette som tar 30 min og man ikke har behov for å dra ut i all slags vær og vind, skaffe barnevakt eller stresse avgårde etter middag...

 

Jeg elsker dere, STÅ PÅ ALLE SAMMEN :D :biggrin: :D Er så glad for at jeg er medlem her akkurat nå, kanskje jeg for en gangs skyld klarer å gå ned i vekt og få en litt mer stram kropp enn tidligere! :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:   :hoppe:  :hoppe:

 

Anonymous poster hash: 44952...559

 

Så ikke dette innlegget før nå jeg :o Men så godt å høre at vi hjelper deg! Håper du følger med lenge, og at du kommer nærmere de målene du har satt deg :) Lykke til!

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Skrevet

Ok, for min egen del legger jeg inn vekt og mål her, da blir jeg pushet videre enda mer og blir motivert til å "bevise" at jeg kan få det til!

 

Dette er vekt og mål den dagen jeg startet:

 

Vekt: 61,6 kg

Byste: 91 cm

Midje: 70 cm

Hofte: 99 cm

Høyre lår: 58 cm

Venstre lår: 57,5 cm

 

Målet mitt er egentlig 55 kg, smalere hofter og liv, og stramme opp lårene. Kjenner at jeg er sterkere i lårene men det er absolutt det som plager meg mest så håper på resultater.

 

Så flott! 

 

Jeg er sikker på at du kommer mye nærmere målet ditt etter endt program :) Lykke til fremover :)

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Skrevet

#A4 er nede for telling :(

 

Dag 5 level 2 er fullført, jeg er halvveis, men nå finner jeg senga.. Vondt i ledda, tung i hode, frossen... Lukter influensa lang vei :/

 

Håper den ikke slår rot i kroppen, men stikker så fort som dem kom! Vil ikke ha ødelagt mine 30days.. Krysser fingrene!

 

Anonymous poster hash: 6ae11...ba5

Huff ja, dette høres ut som meg på søndag, å har ikke fått trent siden :/ God bedring! Håper du blir fort frisk! :)

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Skrevet

Ferdig med økt 10 level 1, joho. Det var skikkelig tungt å motivere seg i dag, but I did it! Inn til innerste hakk på beltet i dag ;)

Wow! Så flink du er :) Kjempe bra at du fikk det til selv om det var hardt :) Også må det være godt å se resultater av treningen :) 

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Skrevet

Dagens økt gjennomført!

 

Kjenner det mer i kroppen på level 2 enn 1. Vondt i legger og håndledd!

Æsj da :( Nå får du meg til å grue mæ for level 2 :I 

 

Men om formen min er ok i morgen skal jeg ta dag 10 på level 1 og håper jeg er der jeg slapp, hvis ikke må jeg nok ha en dag til på level 1 før oppstart av level 2 :( 

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Skrevet

Jeg gikk over på level 2 idag og det var ikke så ille som jeg hadde trodd :) merkes at man allerede har trent i 10 dager. Regner med jeg kommer til å kjenne det i morgen men det er jo bare godt å kjenne at man lever :P. #A3

 

Anonymous poster hash: 04098...592

Skrevet

Herregud jeg må legge meg! Men treningen er unnagjort, dag 4 + 50 kettlebellswings og rockering i 13 minutter. Er dausliten, og i dag var helt klart den verste dagen til nå, til tross for at jeg kjenner at kondisen er noe forbedret.

 

Gruer meg til morgendagen, men satser på at det er fordi jeg er trøtt. Motivasjonen bør komme sigende i løpet av natten ;)

Skrevet

Da var dag 1, level 1, gjennomført! Første trening jeg har gjort på ti år! Jeg er dessverre ekstremt lat, og eneste jeg vanligvis gjør som er aktivt, er å løpe etter ettåringen! 
Trodde jeg skulle svime av et par ganger, og er helt skjelven nå! Stå på, damer, dere er motivasjonen min! 

Er det noen som har tenkt å legge ut før og etter bilder her inne? Tenkte jeg skulle prøve å få det til (hvis man ser endring da, er vel ikke mye poeng i det hvis ikke...).

#A5



Anonymous poster hash: a8258...458
Skrevet
Her er forresten mine mål og vekt før start.

Vekt: 67 kg
Overarm: 29 cm
Bryst: 92 cm
Midje: 78,5 cm
Hofte: 97 cm
Rumpe: 104 vm
Lår: 63,5 cm
Legg: 36 cm

#A5


Anonymous poster hash: a8258...458
Skrevet

Æsj, jeg ville jo være med på denne tråden, men her ble vi syke og hele pakka. Skal begynne idag, har målt meg og veid med og allting. :) Gleder meg til å sette igang! Har trent 30 day shred av og på i lang tid, men aldri klart 30 dager i ett strekk, så håååper jeg klarer den denne gangen. :)

Skrevet

 

 

Er det noen som har tenkt å legge ut før og etter bilder her inne? Tenkte jeg skulle prøve å få det til (hvis man ser endring da, er vel ikke mye poeng i det hvis ikke...).

 

#A5

 

Anonymous poster hash: a8258...458

 

 

Jeg skal prøve å få lagt ut anonymiserte bilder på slutten, ja. Legger kun ut mål foreløbig :)

 

Igår måtte jeg ta en fri-dag. Hodepine nesten hele dagen, altfor lite søvn hele uka. Får gjort det idag, siden jeg kan slumre lenge imorgen ;)

Skrevet

Herregud jeg må legge meg! Men treningen er unnagjort, dag 4 + 50 kettlebellswings og rockering i 13 minutter. Er dausliten, og i dag var helt klart den verste dagen til nå, til tross for at jeg kjenner at kondisen er noe forbedret.

 

Gruer meg til morgendagen, men satser på at det er fordi jeg er trøtt. Motivasjonen bør komme sigende i løpet av natten ;)

Trener du midt på natten ;) Håper du får sove godt og at motivasjonen kommer snikende. Syns du er tøff som trener så mye. For meg holder det med 30 day shred. Har vurdert å ta noen min med rockering, men det har ikke blitt noe av.

 

Stå på!

Skrevet

 

Da var dag 1, level 1, gjennomført! Første trening jeg har gjort på ti år! Jeg er dessverre ekstremt lat, og eneste jeg vanligvis gjør som er aktivt, er å løpe etter ettåringen!

Trodde jeg skulle svime av et par ganger, og er helt skjelven nå! Stå på, damer, dere er motivasjonen min!

 

Er det noen som har tenkt å legge ut før og etter bilder her inne? Tenkte jeg skulle prøve å få det til (hvis man ser endring da, er vel ikke mye poeng i det hvis ikke...).

 

#A5

 

Anonymous poster hash: a8258...458

Nå er det bare å stå på i 29 dager, før du vet ordet av det er du på vei til å bli godt trent. Dette kommer til å gå bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...