Gå til innhold

30 days shred


Jallow B

Anbefalte innlegg

 

 

Jeg orket ikke vente til imorgen så tok det nå istedenfor!

 

Var tungt men overkommelig! Avsluttet med 60 kettlebell swings :D Får ta flere imorgen.

Så bra :) Har du et godt program du følger?

 

Jeg kombinerer også kettlebell trening med 30 day shred. På iPad kan en laste ned en app med Lauren Brooks som gir en god treningsøkt, men jeg kan godt tenke meg et program til å bytte mellom.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Jeg tok bare 3x20 reps i går fordi jeg ikke klarte mer, hehe, så dessverre ingen program her. Er det mange forskjellige øvelser på programmet til Lauren Brooks? Enkelt å følge?

:)

 

Hun går gjennom hver enkelt øvelse, og når en har gjort det kan en gå over på treningen. Det er litt samme system som med Jillian der en har noen øvelser, og så tar en de en gang til. Hun er flink til å forklare slik at en tar øvelsen riktig. Det er 3 forskjellige treningsøkter + oppvarming og avsluttning. Appen kostet 14 kr. og det er den vel verdt.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

 

 

Jeg orket ikke vente til imorgen så tok det nå istedenfor!

 

Var tungt men overkommelig! Avsluttet med 60 kettlebell swings :D Får ta flere imorgen.

Så bra :) Har du et godt program du følger?

 

Jeg kombinerer også kettlebell trening med 30 day shred. På iPad kan en laste ned en app med Lauren Brooks som gir en god treningsøkt, men jeg kan godt tenke meg et program til å bytte mellom.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Jeg tok bare 3x20 reps i går fordi jeg ikke klarte mer, hehe, så dessverre ingen program her. Er det mange forskjellige øvelser på programmet til Lauren Brooks? Enkelt å følge?

:)

Hun går gjennom hver enkelt øvelse, og når en har gjort det kan en gå over på treningen. Det er litt samme system som med Jillian der en har noen øvelser, og så tar en de en gang til. Hun er flink til å forklare slik at en tar øvelsen riktig. Det er 3 forskjellige treningsøkter + oppvarming og avsluttning. Appen kostet 14 kr. og det er den vel verdt.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Tusen takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Eg fikk begynt i går, da eg omsider mottok kari traa treningstights og topp! Det var digg!:D

Abonnement på iForm med velkomstgave? :D

Jepp! Kunne ikkje dy meg! 3 utgaver + treningskle for 99 er jo en sjukt bra dreal:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Eg fikk begynt i går, da eg omsider mottok kari traa treningstights og topp! Det var digg!:D

Abonnement på iForm med velkomstgave? :D
Jepp! Kunne ikkje dy meg! 3 utgaver + treningskle for 99 er jo en sjukt bra dreal:D

Hihi, jeg gjorde det samme :D Fått første bladet men ikke treningsklærne enda. Skal avbestille bladet når klærne har kommet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Eg fikk begynt i går, da eg omsider mottok kari traa treningstights og topp! Det var digg! :D

Abonnement på iForm med velkomstgave? :D

Jepp! Kunne ikkje dy meg! 3 utgaver + treningskle for 99 er jo en sjukt bra dreal:D

 

Er det en treningstights eller? Og hvordan er den å ha på? :)

 

Dere altså, like før jeg trykker på bestillknappen, for jeg bare elsker klærne fra Kari Traa! :P

 

Anonymous poster hash: 44952...559

Lenke til kommentar
Del på andre sider


Hei treningsbuddies  :duskedame:


 


På søndag fullførte jeg dag 8, jippiiiii 


 


Men så hadde jeg pause i går, mega søvnunderskudd, så var helt kake :(


 


Nettopp ferdig med økt nummer 9, så siste dag på level1 i morgen  :tommelopp:


 


Velkommen alle nye :strix:


 


 


Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

 

Eg fikk begynt i går, da eg omsider mottok kari traa treningstights og topp! Det var digg! :D

Abonnement på iForm med velkomstgave? :D
Jepp! Kunne ikkje dy meg! 3 utgaver + treningskle for 99 er jo en sjukt bra dreal:D

Er det en treningstights eller? Og hvordan er den å ha på? :)

 

Dere altså, like før jeg trykker på bestillknappen, for jeg bare elsker klærne fra Kari Traa! :P

 

Anonymous poster hash: 44952...559

Treningstights ja! Eg syns den va knalldigg! Også ser den skikkelig bra ut :) do it! Verdt det :) også er det ekstra motiverende å trene i fine og ordentlige treningsklær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Eg fikk begynt i går, da eg omsider mottok kari traa treningstights og topp! Det var digg!:D

Abonnement på iForm med velkomstgave? :D
Jepp! Kunne ikkje dy meg! 3 utgaver + treningskle for 99 er jo en sjukt bra dreal:D
Hihi, jeg gjorde det samme :D Fått første bladet men ikke treningsklærne enda. Skal avbestille bladet når klærne har kommet :P

Hehe samma her, avbestiller etter neste blad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag hadde jeg virkelig ikke lyst å trene, men nå er økt 14 unnagjort og det føles topp. Er utrolig motiverende når vi trener sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2økt gjennomført. Puh! Når blir det lettere? Når så/kjente (på klærne) dere resultater?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiv meg på jeg og,straks klar for økt tre😃har så vondt at jeg nesten ikke klarer å gå,men jeg skal gjennomføre en økt i dag og😊er spent på hvordan jeg skal klare å holde motivasjonen i gang så lenge...Lurer også på hvor lang tid det tok før dere andre merket noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Level 2, dag 3 er fullført :)

 

Buksene mine føles romsligere, jeg føler magen er flatere (ikke lenger mulig å mistolke om det er familieforøkelse på gang eller ikke ;)), Kunne ha skjorte på jobben i dag uten at puppene prøvde sprenge ut knappene.

DETTE FØLES BRAAAA!!!!!!!

 

#A4

 

PS. Hater forresten styrketreningen, med elsker virkningen det har på kroppen min <3

 

Anonymous poster hash: 6ae11...ba5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dag 2 på level 2 gjennomført etter en dags pause. Var helt kapittel å sovnet på sofaen kl 1950 i går.....trengte det sikkert så sur jeg var i hele går:)

 

Gjør dere noe med kosten?? Sliter litt der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 2 på level 2 gjennomført etter en dags pause. Var helt kapittel å sovnet på sofaen kl 1950 i går.....trengte det sikkert så sur jeg var i hele går:)

Gjør dere noe med kosten?? Sliter litt der..

Kjører vanlig kosthold, alt fra sunn wok, kjøttkaker og poteter til burger og pizza.

 

Tenker at jeg skal leve med dette i lang tid, så da funker dietter dårlig.

 

Normal kost og guffe på med trening :)

 

#A4

 

Anonymous poster hash: 6ae11...ba5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS. Om jeg skeier ut litt på maten så tenker jeg at jeg må gi en ekstra innsats på treningen

 

#A4

 

Anonymous poster hash: 6ae11...ba5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 2 på level 2 gjennomført etter en dags pause. Var helt kapittel å sovnet på sofaen kl 1950 i går.....trengte det sikkert så sur jeg var i hele går:)

 

Gjør dere noe med kosten?? Sliter litt der..

Jeg gjør ikke så mye med kosten. Prøver å begrense det usunne litt (mindre sjokolade, brus og chips), men ikke alt for mye. Da detter jeg alt for fort tilbake, og da blir gjerne inntaket større enn tidligere.

Men spiser normal frokost (2 skiver med ass pålegg), lunsj (2 knekkebrød og frukt), middag (alt fra spaghetti og kjøttdeig til kylling og fisk) og en kvelds på 2 skiver igjen.

 

Anonymous poster hash: 44952...559

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å se resultater etter ca 7-8 dager. Klærne satt bedre på. Nå etter 14 dager må jeg legge bort den buksa som satt best før, den er for stor og jeg må trekke den opp hele tiden. Topper sitter også mye løsere.

 

Jeg prøver å ligge på ca 1600 kalorier pr dag. I tillegg til å stramme opp ønsker jeg å ta av ca 5 kg. Unner meg noe godt av og til da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Level 1, dag 2 gjennomført! Masse tyngre i dag enn i går, veldig smertefullt å trene styrke med heftig gangsperr! Men herlighet så digg det er! Utrolig glad for at denne tråden ble opprettet, eller så hadde eg aldri komt i gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Level 1, dag 2 gjennomført! Masse tyngre i dag enn i går, veldig smertefullt å trene styrke med heftig gangsperr! Men herlighet så digg det er! Utrolig glad for at denne tråden ble opprettet, eller så hadde eg aldri komt i gang :P

Sitter å gruer meg til dagens økt og utsetter den i det lengste :P Startet i går og har så vondt at jeg ville nesten grine da jeg skulle ta ned ei bok fra bokhylla ikveld :fnise: 

Snakk om å være helt ute å kjøre, kjenner at kroppen virkelig trenger dette!

 

Anonymous poster hash: 44952...559

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Level 1, dag 2 gjennomført! Masse tyngre i dag enn i går, veldig smertefullt å trene styrke med heftig gangsperr! Men herlighet så digg det er! Utrolig glad for at denne tråden ble opprettet, eller så hadde eg aldri komt i gang :P

Sitter å gruer meg til dagens økt og utsetter den i det lengste :P Startet i går og har så vondt at jeg ville nesten grine da jeg skulle ta ned ei bok fra bokhylla ikveld :fnise:

Snakk om å være helt ute å kjøre, kjenner at kroppen virkelig trenger dette!

 

Anonymous poster hash: 44952...559

Kom igjen kast deg uti det! Det blir bedre om et par dager, jeg lover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Level 1, dag 2 gjennomført! Masse tyngre i dag enn i går, veldig smertefullt å trene styrke med heftig gangsperr! Men herlighet så digg det er! Utrolig glad for at denne tråden ble opprettet, eller så hadde eg aldri komt i gang :P

Sitter å gruer meg til dagens økt og utsetter den i det lengste :P Startet i går og har så vondt at jeg ville nesten grine da jeg skulle ta ned ei bok fra bokhylla ikveld :fnise: 

Snakk om å være helt ute å kjøre, kjenner at kroppen virkelig trenger dette!

 

Anonymous poster hash: 44952...559

 

 

hahaha ja! Eg la meg rett ned på sofaen etter denne økta og ble liggende en halvtimes tid.. Når eg da skulle gå i dusjen gjor det så vondt i beina at eg berre krabba meg bortover.. 

Det vanskeligste er egentlig det å komme i gang med økta! Men det er så utrulig digg etterpå!! Ligger å storkoser meg nydusja på sofaen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med økt nr 5. Kroppen sa stopp på lørdag, og jeg har brukt to dager i senga for å komme meg opp igjen. Dermed blir det shred hver annen dag for min del framover.

 

Så mitt råd er å lytte til kroppen og ta en hviledag når den sier det er nødvendig. Spesielt gjelder dette for de av oss som har spesielle fysiske utfordringer. :sad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er dag2, level1 gjennomført for meg, og jeg syntes kondisdelen var lettere enn i går, og jeg orket med. Spent på hva dette fører til :) Ble så inspirert av denne tråden at jeg bestemte meg for å gjennomføre denne gangen (har prøvd før, men gav opp på level 1).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...