Jallow B Skrevet 4. februar 2014 Forfatter #251 Skrevet 4. februar 2014 DONE. Blir lettere for hver gang, mindre andpusten. Økt 6, level 1.
Jallow B Skrevet 4. februar 2014 Forfatter #252 Skrevet 4. februar 2014 Level 1, dag 2 gjennomført! Masse tyngre i dag enn i går, veldig smertefullt å trene styrke med heftig gangsperr! Men herlighet så digg det er! Utrolig glad for at denne tråden ble opprettet, eller så hadde eg aldri komt i gang Sitter å gruer meg til dagens økt og utsetter den i det lengste Startet i går og har så vondt at jeg ville nesten grine da jeg skulle ta ned ei bok fra bokhylla ikveld Snakk om å være helt ute å kjøre, kjenner at kroppen virkelig trenger dette! Anonymous poster hash: 44952...559 Blir lettere på dag 3/4, iallefall hos meg
Monajenten Skrevet 4. februar 2014 #253 Skrevet 4. februar 2014 Da er økt 2 gjennomført! Det var tungt men hadde trodd det skulle være verre i dag. Tok 70 kettlebellswings i tillegg, pluss 6 min med rockeringen. Svett!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #254 Skrevet 4. februar 2014 Nå har jeg endelig gjennomført økt 2, og selv om jeg har veldig mye vondter etter igår, klarte jeg meg mye bedre idag. Klarte å fullføre det meste, og følte at dette gikk utrolig fort Så nå ser jeg faktisk litt lysere på dette! Anonymous poster hash: 44952...559
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #255 Skrevet 4. februar 2014 Da er økt 2 gjennomført! Det var tungt men hadde trodd det skulle være verre i dag. Tok 70 kettlebellswings i tillegg, pluss 6 min med rockeringen. Svett! Har du en sånn kettlebellskule da, og veier den noe? Fy søren du er RÅ dame! Stå på! Anonymous poster hash: 44952...559
Monajenten Skrevet 4. februar 2014 #256 Skrevet 4. februar 2014 Da er økt 2 gjennomført! Det var tungt men hadde trodd det skulle være verre i dag. Tok 70 kettlebellswings i tillegg, pluss 6 min med rockeringen. Svett! Har du en sånn kettlebellskule da, og veier den noe? Fy søren du er RÅ dame! Stå på! Anonymous poster hash: 44952...559 Tusen takk Ja jeg har en, ønsket meg til jul og fikk heldigvis Min er 12 kg. Trodde jeg skulle dø på slutten men overlevde heldigvis Jeg må bare takke den som startet tråden for det er vanvittig motiverende og jeg gleder meg jo til å oppdatere her inne. Tror jeg kommer til å klare å fullføre pga dere fine damer her inne!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #257 Skrevet 4. februar 2014 Da er økt 2 gjennomført! Det var tungt men hadde trodd det skulle være verre i dag. Tok 70 kettlebellswings i tillegg, pluss 6 min med rockeringen. Svett! Har du en sånn kettlebellskule da, og veier den noe? Fy søren du er RÅ dame! Stå på! Anonymous poster hash: 44952...559 Tusen takk Ja jeg har en, ønsket meg til jul og fikk heldigvis Min er 12 kg. Trodde jeg skulle dø på slutten men overlevde heldigvis Jeg må bare takke den som startet tråden for det er vanvittig motiverende og jeg gleder meg jo til å oppdatere her inne. Tror jeg kommer til å klare å fullføre pga dere fine damer her inne! Wow, 12 kg er jo faktisk mye! Kanskje jeg skal vurdere å kjøpe en slik, hører folk har så bra resultat med sånn kettlebells-trening. Helt enig, hadde aldri orket å tenkt tanken på å begynne om det ikke var for denne tråden- og hadde jeg begynt ville nok første og siste økt vært igår! Synes det er sååå motiverende, og vil ikke være en av di som faller av lasset. Anonymous poster hash: 44952...559
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #258 Skrevet 4. februar 2014 Da er økt 2 gjennomført! Det var tungt men hadde trodd det skulle være verre i dag. Tok 70 kettlebellswings i tillegg, pluss 6 min med rockeringen. Svett! Har du en sånn kettlebellskule da, og veier den noe? Fy søren du er RÅ dame! Stå på! Anonymous poster hash: 44952...559 Tusen takk Ja jeg har en, ønsket meg til jul og fikk heldigvis Min er 12 kg. Trodde jeg skulle dø på slutten men overlevde heldigvis Jeg må bare takke den som startet tråden for det er vanvittig motiverende og jeg gleder meg jo til å oppdatere her inne. Tror jeg kommer til å klare å fullføre pga dere fine damer her inne! Wow, 12 kg er jo faktisk mye! Kanskje jeg skal vurdere å kjøpe en slik, hører folk har så bra resultat med sånn kettlebells-trening. Helt enig, hadde aldri orket å tenkt tanken på å begynne om det ikke var for denne tråden- og hadde jeg begynt ville nok første og siste økt vært igår! Synes det er sååå motiverende, og vil ikke være en av di som faller av lasset. Anonymous poster hash: 44952...559 Hehe ja, for svake meg er den rimelig tung. Jeg syns det er gøy i tillegg til god trening så det er en god investering. Nekter å falle av lasset selv, så tråden er genial! Her må vi støtte hverandre så ingen faller av lasset Anonymous poster hash: 2e89b...772
Monajenten Skrevet 4. februar 2014 #259 Skrevet 4. februar 2014 Da er økt 2 gjennomført! Det var tungt men hadde trodd det skulle være verre i dag. Tok 70 kettlebellswings i tillegg, pluss 6 min med rockeringen. Svett! Har du en sånn kettlebellskule da, og veier den noe? Fy søren du er RÅ dame! Stå på! Anonymous poster hash: 44952...559 Tusen takk Ja jeg har en, ønsket meg til jul og fikk heldigvis Min er 12 kg. Trodde jeg skulle dø på slutten men overlevde heldigvis Jeg må bare takke den som startet tråden for det er vanvittig motiverende og jeg gleder meg jo til å oppdatere her inne. Tror jeg kommer til å klare å fullføre pga dere fine damer her inne! Wow, 12 kg er jo faktisk mye! Kanskje jeg skal vurdere å kjøpe en slik, hører folk har så bra resultat med sånn kettlebells-trening. Helt enig, hadde aldri orket å tenkt tanken på å begynne om det ikke var for denne tråden- og hadde jeg begynt ville nok første og siste økt vært igår! Synes det er sååå motiverende, og vil ikke være en av di som faller av lasset. Anonymous poster hash: 44952...559 Hehe ja, for svake meg er den rimelig tung. Jeg syns det er gøy i tillegg til god trening så det er en god investering. Nekter å falle av lasset selv, så tråden er genial! Her må vi støtte hverandre så ingen faller av lasset Anonymous poster hash: 2e89b...772 Skulle ikke være anonym
DramaMama Skrevet 5. februar 2014 #260 Skrevet 5. februar 2014 Bah, jeg falt av hesten i går og har en skikkelig hoven ankel. Klarer knapt nok å gå på den, langt mindre hoppe... Prøvde å trene i går kveld, klarte bare mageøvelsene og brystøvelsene, alt som legger vekt på beinet er umulig. Er såå skuffet, jeg var jo så godt i gang, skulle over på level 2 i dag! Nå må jeg vel begynne på nytt så fort foten føles bedre. *mumlermassestyggeord*
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #261 Skrevet 5. februar 2014 Bah, jeg falt av hesten i går og har en skikkelig hoven ankel. Klarer knapt nok å gå på den, langt mindre hoppe... Prøvde å trene i går kveld, klarte bare mageøvelsene og brystøvelsene, alt som legger vekt på beinet er umulig. Er såå skuffet, jeg var jo så godt i gang, skulle over på level 2 i dag! Nå må jeg vel begynne på nytt så fort foten føles bedre. *mumlermassestyggeord* Du får ha god bedring, og håper du raskt blir bedre. #A2 Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #262 Skrevet 5. februar 2014 Økt nr. 8 gjennomført Jeg bruker pulsklokke, og i dag ble det 412 kcal. på kettlebell og 293 kcal. på 30 day shred. Er det noen andre som bruker pulsklokke for å se hvor mye en forbrenner? #A2 Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7
junimamma81 Skrevet 5. februar 2014 #263 Skrevet 5. februar 2014 Når blir det vondt etter 1 trening? Vurdere å begynne idag, men har en zumba trening i ettermiddag og etter å ha lest her er det kanskje ikke lurt å ta treningen før zumba?
nerdybirdy Skrevet 5. februar 2014 #264 Skrevet 5. februar 2014 God formiddag treningsvenner Da var økt 10 overstått. Siste dag på level 1 woop woop. Gleder meg til å ta fatt på level2, gøy å begynne på noe annet, kjenner jeg var litt lei av de samme øvelsene nå på slutten Ha en fin dag
craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 5. februar 2014 #265 Skrevet 5. februar 2014 Du merker det dagen etter, da gjør det litt vondt
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #266 Skrevet 5. februar 2014 Når blir det vondt etter 1 trening? Vurdere å begynne idag, men har en zumba trening i ettermiddag og etter å ha lest her er det kanskje ikke lurt å ta treningen før zumba? Jeg kjente ingenting samme dag og tenkte at dette var "piece of cake" men dagen etterpå holde jeg bokstvelig talt på å dø av smerter i absolutt hele kroppen Men de fleste er nok bedre trent enn meg, skal ikke så mye til Du får ha lykke itl om du henger deg på, jo fler- jo bedre Anonymous poster hash: 44952...559
Monajenten Skrevet 5. februar 2014 #267 Skrevet 5. februar 2014 Bah, jeg falt av hesten i går og har en skikkelig hoven ankel. Klarer knapt nok å gå på den, langt mindre hoppe... Prøvde å trene i går kveld, klarte bare mageøvelsene og brystøvelsene, alt som legger vekt på beinet er umulig. Er såå skuffet, jeg var jo så godt i gang, skulle over på level 2 i dag! Nå må jeg vel begynne på nytt så fort foten føles bedre. *mumlermassestyggeord* Huff så kjedelig God bedring til deg!
klishe89 Skrevet 5. februar 2014 #268 Skrevet 5. februar 2014 Jeg måtte gå over til en annen type trening etter en tur til legen. Har noen låsninger i ryggen som må sjekkes ut før jeg får lov med "hard" aktivitet. Har nå gått over til turer, yoga og svømming. Har gått ned 5 kilo siden jeg begynte Lykke til til alle her inne
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #269 Skrevet 5. februar 2014 Da var endelig dag 3 gjennomført, og du verden så tungt det var idag. Idag slet jeg virkelig med å komme meg gjennom øvelsene, beina verker så enormt mye. MEN dette skal jeg vinne, kroppen skal ikke få stoppe meg enda! Anonymous poster hash: 44952...559
DramaMama Skrevet 5. februar 2014 #270 Skrevet 5. februar 2014 Takk dere! Jeg oppdaterer så fort jeg henger meg på igjen. Mulig den går seg til såpass at jeg kan få tapet den i morgen... Jeg merker forskjell på buksene mine, og det er altså på en drøy uke!!
Monajenten Skrevet 5. februar 2014 #271 Skrevet 5. februar 2014 Da var endelig dag 3 gjennomført, og du verden så tungt det var idag. Idag slet jeg virkelig med å komme meg gjennom øvelsene, beina verker så enormt mye. MEN dette skal jeg vinne, kroppen skal ikke få stoppe meg enda! Anonymous poster hash: 44952...559 Huff, jeg skal ha tredje økt i dag og er mye mer støl i kroppen enn jeg var i går. Blir spennende😑 Godt jobbet! 👏
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #272 Skrevet 5. februar 2014 Level 2, dag 4 fullført! Nermer meg halvveis Fikk komplemang av en kollega i dag på at jeg så bra ut og at treningen viser. Har fått en strammere og mer trent kropp. Så er ikke bare noe jeg føler, er faktisk mulig for andre å se det og wow! Det er god treningsmotivasjon #A4 (PS startet treningen ved nyttår, så har et par uker generell trening før jeg startet med 30days) Anonymous poster hash: 6ae11...ba5
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #273 Skrevet 5. februar 2014 Level 2, dag 4 fullført! Nermer meg halvveis Fikk komplemang av en kollega i dag på at jeg så bra ut og at treningen viser. Har fått en strammere og mer trent kropp. Så er ikke bare noe jeg føler, er faktisk mulig for andre å se det og wow! Det er god treningsmotivasjon #A4 (PS startet treningen ved nyttår, så har et par uker generell trening før jeg startet med 30days) Anonymous poster hash: 6ae11...ba5 Har ikke kommet til level 2 enda, men hvordan er den i forhold til level 1? Tyngre, andre øvelser, like mye vondter i begynnelsen? Kan jo se over filmen, men det kjenner jeg ikke helt at jeg gidder nå på grunn av treigt nett Anonymous poster hash: 44952...559
nimmelim Skrevet 5. februar 2014 #274 Skrevet 5. februar 2014 Heisann. Begynte med dette igår jeg. Dere inspirerte meg. Problemet er at jeg er så sjøl idag at jeg såvidt ikke kan hverken gå eller reise meg. Det er jo ikke sjans å klare noe idag md denne stølheten. Aldri opplevd lignende
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #275 Skrevet 5. februar 2014 Level 2, dag 4 fullført! Nermer meg halvveis :)Fikk komplemang av en kollega i dag på at jeg så bra ut og at treningen viser. Har fått en strammere og mer trent kropp. Så er ikke bare noe jeg føler, er faktisk mulig for andre å se det og wow!Det er god treningsmotivasjon #A4(PS startet treningen ved nyttår, så har et par uker generell trening før jeg startet med 30days)Anonymous poster hash: 6ae11...ba5 Har ikke kommet til level 2 enda, men hvordan er den i forhold til level 1? Tyngre, andre øvelser, like mye vondter i begynnelsen?Kan jo se over filmen, men det kjenner jeg ikke helt at jeg gidder nå på grunn av treigt nett Anonymous poster hash: 44952...559 Tyngre for armene, og mer planke trening.. For meg som hater Armhevingene er det ikke optimalt men er 10 dager, så jeg skal holde ut På den positive siden så klarer jeg nå å ta Armhevingene, det klarte jeg ikke før jeg startet! Ikke like mye vondt, den skikkelig vonde gangsperren gav seg rundt dag 6-7 for min del iallefall, nå kjenner jeg at jeg har trent, men på en god måte ikke vondt å leve slik som rundt dag 2-4 Hihi #A4 Anonymous poster hash: 6ae11...ba5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå