Gå til innhold

30 days shred


Jallow B

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

 

Level 1, dag 2 gjennomført! Masse tyngre i dag enn i går, veldig smertefullt å trene styrke med heftig gangsperr! Men herlighet så digg det er! Utrolig glad for at denne tråden ble opprettet, eller så hadde eg aldri komt i gang :P

Sitter å gruer meg til dagens økt og utsetter den i det lengste :P Startet i går og har så vondt at jeg ville nesten grine da jeg skulle ta ned ei bok fra bokhylla ikveld :fnise: 

Snakk om å være helt ute å kjøre, kjenner at kroppen virkelig trenger dette!

 

Anonymous poster hash: 44952...559

 

 

Blir lettere på dag 3/4, iallefall hos meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er økt 2 gjennomført! Det var tungt men hadde trodd det skulle være verre i dag.

Tok 70 kettlebellswings i tillegg, pluss 6 min med rockeringen. Svett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg endelig gjennomført økt 2, og selv om jeg har veldig mye vondter etter igår, klarte jeg meg mye bedre idag. Klarte å fullføre det meste, og følte at dette gikk utrolig fort :P
Så nå ser jeg faktisk litt lysere på dette! :)



Anonymous poster hash: 44952...559
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er økt 2 gjennomført! Det var tungt men hadde trodd det skulle være verre i dag.

Tok 70 kettlebellswings i tillegg, pluss 6 min med rockeringen. Svett!

Har du en sånn kettlebellskule da, og veier den noe?

 

Fy søren du er RÅ dame! Stå på! :D

 

Anonymous poster hash: 44952...559

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Da er økt 2 gjennomført! Det var tungt men hadde trodd det skulle være verre i dag.

Tok 70 kettlebellswings i tillegg, pluss 6 min med rockeringen. Svett!

Har du en sånn kettlebellskule da, og veier den noe?

 

Fy søren du er RÅ dame! Stå på! :D

 

Anonymous poster hash: 44952...559

Tusen takk :) Ja jeg har en, ønsket meg til jul og fikk heldigvis :D Min er 12 kg. Trodde jeg skulle dø på slutten men overlevde heldigvis :P

 

Jeg må bare takke den som startet tråden for det er vanvittig motiverende og jeg gleder meg jo til å oppdatere her inne. Tror jeg kommer til å klare å fullføre pga dere fine damer her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Da er økt 2 gjennomført! Det var tungt men hadde trodd det skulle være verre i dag.

Tok 70 kettlebellswings i tillegg, pluss 6 min med rockeringen. Svett!

Har du en sånn kettlebellskule da, og veier den noe?

 

Fy søren du er RÅ dame! Stå på! :D

 

Anonymous poster hash: 44952...559

Tusen takk :) Ja jeg har en, ønsket meg til jul og fikk heldigvis :D Min er 12 kg. Trodde jeg skulle dø på slutten men overlevde heldigvis :P

 

Jeg må bare takke den som startet tråden for det er vanvittig motiverende og jeg gleder meg jo til å oppdatere her inne. Tror jeg kommer til å klare å fullføre pga dere fine damer her inne!

 

Wow, 12 kg er jo faktisk mye! :P Kanskje jeg skal vurdere å kjøpe en slik, hører folk har så bra resultat med sånn kettlebells-trening.

 

Helt enig, hadde aldri orket å tenkt tanken på å begynne om det ikke var for denne tråden- og hadde jeg begynt ville nok første og siste økt vært igår! Synes det er sååå motiverende, og vil ikke være en av di som faller av lasset.

 

Anonymous poster hash: 44952...559

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Da er økt 2 gjennomført! Det var tungt men hadde trodd det skulle være verre i dag.

Tok 70 kettlebellswings i tillegg, pluss 6 min med rockeringen. Svett!

Har du en sånn kettlebellskule da, og veier den noe?

 

Fy søren du er RÅ dame! Stå på! :D

 

Anonymous poster hash: 44952...559

Tusen takk :) Ja jeg har en, ønsket meg til jul og fikk heldigvis :D Min er 12 kg. Trodde jeg skulle dø på slutten men overlevde heldigvis :P

 

Jeg må bare takke den som startet tråden for det er vanvittig motiverende og jeg gleder meg jo til å oppdatere her inne. Tror jeg kommer til å klare å fullføre pga dere fine damer her inne!

Wow, 12 kg er jo faktisk mye! :P Kanskje jeg skal vurdere å kjøpe en slik, hører folk har så bra resultat med sånn kettlebells-trening.

 

Helt enig, hadde aldri orket å tenkt tanken på å begynne om det ikke var for denne tråden- og hadde jeg begynt ville nok første og siste økt vært igår! Synes det er sååå motiverende, og vil ikke være en av di som faller av lasset.

 

Anonymous poster hash: 44952...559

Hehe ja, for svake meg er den rimelig tung. Jeg syns det er gøy i tillegg til god trening så det er en god investering.

 

Nekter å falle av lasset selv, så tråden er genial! Her må vi støtte hverandre så ingen faller av lasset :)

 

Anonymous poster hash: 2e89b...772

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

Da er økt 2 gjennomført! Det var tungt men hadde trodd det skulle være verre i dag.

Tok 70 kettlebellswings i tillegg, pluss 6 min med rockeringen. Svett!

Har du en sånn kettlebellskule da, og veier den noe?

 

Fy søren du er RÅ dame! Stå på! :D

 

Anonymous poster hash: 44952...559

Tusen takk :) Ja jeg har en, ønsket meg til jul og fikk heldigvis :D Min er 12 kg. Trodde jeg skulle dø på slutten men overlevde heldigvis :P

 

Jeg må bare takke den som startet tråden for det er vanvittig motiverende og jeg gleder meg jo til å oppdatere her inne. Tror jeg kommer til å klare å fullføre pga dere fine damer her inne!

Wow, 12 kg er jo faktisk mye! :P Kanskje jeg skal vurdere å kjøpe en slik, hører folk har så bra resultat med sånn kettlebells-trening.

 

Helt enig, hadde aldri orket å tenkt tanken på å begynne om det ikke var for denne tråden- og hadde jeg begynt ville nok første og siste økt vært igår! Synes det er sååå motiverende, og vil ikke være en av di som faller av lasset.

 

Anonymous poster hash: 44952...559

Hehe ja, for svake meg er den rimelig tung. Jeg syns det er gøy i tillegg til god trening så det er en god investering.

 

Nekter å falle av lasset selv, så tråden er genial! Her må vi støtte hverandre så ingen faller av lasset :)

 

Anonymous poster hash: 2e89b...772

Skulle ikke være anonym :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bah, jeg falt av hesten i går og har en skikkelig hoven ankel. Klarer knapt nok å gå på den, langt mindre hoppe...

Prøvde å trene i går kveld, klarte bare mageøvelsene og brystøvelsene, alt som legger vekt på beinet er umulig. Er såå skuffet, jeg var jo så godt i gang, skulle over på level 2 i dag!

Nå må jeg vel begynne på nytt så fort foten føles bedre. :(

*mumlermassestyggeord*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bah, jeg falt av hesten i går og har en skikkelig hoven ankel. Klarer knapt nok å gå på den, langt mindre hoppe...

Prøvde å trene i går kveld, klarte bare mageøvelsene og brystøvelsene, alt som legger vekt på beinet er umulig. Er såå skuffet, jeg var jo så godt i gang, skulle over på level 2 i dag!

Nå må jeg vel begynne på nytt så fort foten føles bedre. :(

*mumlermassestyggeord*

Du får ha god bedring, og håper du raskt blir bedre.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Økt nr. 8 gjennomført :)

 

Jeg bruker pulsklokke, og i dag ble det 412 kcal. på kettlebell og 293 kcal. på 30 day shred. Er det noen andre som bruker pulsklokke for å se hvor mye en forbrenner?

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når blir det vondt etter 1 trening? Vurdere å begynne idag, men har en zumba trening i ettermiddag og etter å ha lest her er det kanskje ikke lurt å ta treningen før zumba?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God formiddag treningsvenner  :laugh:

 

Da var økt 10 overstått. Siste dag på level 1 woop woop. Gleder meg til å ta fatt på level2, gøy å begynne på noe annet, kjenner jeg var litt lei av de samme øvelsene nå på slutten :)

 

Ha en fin dag  :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når blir det vondt etter 1 trening? Vurdere å begynne idag, men har en zumba trening i ettermiddag og etter å ha lest her er det kanskje ikke lurt å ta treningen før zumba?

Jeg kjente ingenting samme dag og tenkte at dette var "piece of cake" men dagen etterpå holde jeg bokstvelig talt på å dø av smerter i absolutt hele kroppen :P Men de fleste er nok bedre trent enn meg, skal ikke så mye til :)

Du får ha lykke itl om du henger deg på, jo fler- jo bedre :D

 

Anonymous poster hash: 44952...559

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bah, jeg falt av hesten i går og har en skikkelig hoven ankel. Klarer knapt nok å gå på den, langt mindre hoppe...

Prøvde å trene i går kveld, klarte bare mageøvelsene og brystøvelsene, alt som legger vekt på beinet er umulig. Er såå skuffet, jeg var jo så godt i gang, skulle over på level 2 i dag!

Nå må jeg vel begynne på nytt så fort foten føles bedre. :(

*mumlermassestyggeord*

Huff så kjedelig :( God bedring til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte gå over til en annen type trening etter en tur til legen. Har noen låsninger i ryggen som må sjekkes ut før jeg får lov med "hard" aktivitet. Har nå gått over til turer, yoga og svømming. Har gått ned 5 kilo siden jeg begynte :) Lykke til til alle her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var endelig dag 3 gjennomført, og du verden så tungt det var idag. Idag slet jeg virkelig med å komme meg gjennom øvelsene, beina verker så enormt mye. MEN dette skal jeg vinne, kroppen skal ikke få stoppe meg enda! :trene:  



Anonymous poster hash: 44952...559
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dere! Jeg oppdaterer så fort jeg henger meg på igjen. Mulig den går seg til såpass at jeg kan få tapet den i morgen... Jeg merker forskjell på buksene mine, og det er altså på en drøy uke!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da var endelig dag 3 gjennomført, og du verden så tungt det var idag. Idag slet jeg virkelig med å komme meg gjennom øvelsene, beina verker så enormt mye. MEN dette skal jeg vinne, kroppen skal ikke få stoppe meg enda! :trene:

 

Anonymous poster hash: 44952...559

Huff, jeg skal ha tredje økt i dag og er mye mer støl i kroppen enn jeg var i går. Blir spennende😑

 

Godt jobbet! 👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Level 2, dag 4 fullført! Nermer meg halvveis :)

 

Fikk komplemang av en kollega i dag på at jeg så bra ut og at treningen viser. Har fått en strammere og mer trent kropp. Så er ikke bare noe jeg føler, er faktisk mulig for andre å se det og :) wow!

Det er god treningsmotivasjon :)

 

#A4

 

(PS startet treningen ved nyttår, så har et par uker generell trening før jeg startet med 30days)

 

Anonymous poster hash: 6ae11...ba5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Level 2, dag 4 fullført! Nermer meg halvveis :)

 

Fikk komplemang av en kollega i dag på at jeg så bra ut og at treningen viser. Har fått en strammere og mer trent kropp. Så er ikke bare noe jeg føler, er faktisk mulig for andre å se det og :) wow!

Det er god treningsmotivasjon :)

 

#A4

 

(PS startet treningen ved nyttår, så har et par uker generell trening før jeg startet med 30days)

 

Anonymous poster hash: 6ae11...ba5

Har ikke kommet til level 2 enda, men hvordan er den i forhold til level 1? Tyngre, andre øvelser, like mye vondter i begynnelsen?

Kan jo se over filmen, men det kjenner jeg ikke helt at jeg gidder nå på grunn av treigt nett :P

 

Anonymous poster hash: 44952...559

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Begynte med dette igår jeg. Dere inspirerte meg. Problemet er at jeg er så sjøl idag at jeg såvidt ikke kan hverken gå eller reise meg. Det er jo ikke sjans å klare noe idag md denne stølheten. Aldri opplevd lignende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Level 2, dag 4 fullført! Nermer meg halvveis :)Fikk komplemang av en kollega i dag på at jeg så bra ut og at treningen viser. Har fått en strammere og mer trent kropp. Så er ikke bare noe jeg føler, er faktisk mulig for andre å se det og :) wow!Det er god treningsmotivasjon :)#A4(PS startet treningen ved nyttår, så har et par uker generell trening før jeg startet med 30days)Anonymous poster hash: 6ae11...ba5

Har ikke kommet til level 2 enda, men hvordan er den i forhold til level 1? Tyngre, andre øvelser, like mye vondter i begynnelsen?Kan jo se over filmen, men det kjenner jeg ikke helt at jeg gidder nå på grunn av treigt nett :PAnonymous poster hash: 44952...559

Tyngre for armene, og mer planke trening.. For meg som hater Armhevingene er det ikke optimalt :P men er 10 dager, så jeg skal holde ut :)

På den positive siden så klarer jeg nå å ta Armhevingene, det klarte jeg ikke før jeg startet!

 

Ikke like mye vondt, den skikkelig vonde gangsperren gav seg rundt dag 6-7 for min del iallefall, nå kjenner jeg at jeg har trent, men på en god måte ;) ikke vondt å leve slik som rundt dag 2-4 ;) Hihi

 

#A4

 

Anonymous poster hash: 6ae11...ba5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...