snille_snille Skrevet 30. januar 2014 #151 Skrevet 30. januar 2014 Vi tenker å fortsette med Ripped in 30 når vi har fullført 30 day shred.Jeg er MED på ripped in 30 days etter vi er ferdige med denne her Jeg også! Jeg blir også med på det Men fins den også på yourtube eller bør jeg bestille? Evnt fra hvor? #A1 Anonymous poster hash: 35bbf...554 Jeg vet ikke om den finnes på YouTube. I går bedtile jeg den og 6 week 6 pack på Amazon til 50 kr stykket. Så nå har jeg treningsopplegget klart frem til i mai. I sommer skal jeg føle meg vel i bikini!
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #152 Skrevet 30. januar 2014 Spørs om jeg må bestille noen dvd'er jeg også Nå er jeg ferdig med økt 8, 22 igjen Ha en fin dag alle sammen!! #A1 Anonymous poster hash: 35bbf...554
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #153 Skrevet 30. januar 2014 Alle 4 ukene med ripped in 30 ligger på YouTube. Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7
nerdybirdy Skrevet 30. januar 2014 #154 Skrevet 30. januar 2014 Hallo treningsbirdies Økt nummer 5 unnagjort! Føles bare så trolig deilig etterpå nå, og jeg er begynt å gå mye dypere ned i øvelsene, hurra! Nå er det belønningen i form av ett glass colazero som inntas i godstolen med god samvittighet 5 down, 25 to go!!!! Ha en fin dag
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #155 Skrevet 30. januar 2014 Jeg har gjennomført økt 2 i dag. I noen uker har jeg trent med kettlebell 3 ganger i uken, og satser jeg på og gjennomføre denne treningen i tillegg. #A2 Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7
Monajenten Skrevet 30. januar 2014 #156 Skrevet 30. januar 2014 Herregud så motiverende å lese om dere!! Jeg skal være med, venter fortsatt på DVD'ene, UTÅLMODIG!!!
Hellinor Skrevet 30. januar 2014 #157 Skrevet 30. januar 2014 Herregud så motiverende å lese om dere!! Jeg skal være med, venter fortsatt på DVD'ene, UTÅLMODIG!!! Kan du ikke bruke Youtube, Monajenten?
Nodisc Skrevet 30. januar 2014 #158 Skrevet 30. januar 2014 Off, av og til skal det ei ny bukse til før eg innser at kaloriane har lagt seg på magen.. det skal vekk!!! Ripped er no lasta ned så no slenge eg meg med og! Vekt: 59, 5 Magemål: 80
Monajenten Skrevet 30. januar 2014 #159 Skrevet 30. januar 2014 Herregud så motiverende å lese om dere!! Jeg skal være med, venter fortsatt på DVD'ene, UTÅLMODIG!!! Kan du ikke bruke Youtube, Monajenten? Jo kan i utgangspunktet det men mannen ville også være med så da blir det litt trangt foran maskinen😑
Skyfrihimmel Skrevet 30. januar 2014 #160 Skrevet 30. januar 2014 Pause dag i dag, så svimmel. Håper det ikke er syke på vei, håper det går over så jeg kan trene igjen i mårgen:)
snille_snille Skrevet 30. januar 2014 #161 Skrevet 30. januar 2014 Ferdig med økt 9. Bare en dag igjen på nivå 1. Men jeg får en utfordring i helga. Skal reise bort på besøk. Treningstøy og manualer blir med i sekken, håper jeg får til noen økter!
Jallow B Skrevet 30. januar 2014 Forfatter #162 Skrevet 30. januar 2014 Dag 6 gjort. Jeg er sliten pga lite søvn, og merket det aaabsolutt på cardio. Men jeg gjennomførte. Imorgen blir det pause, for jeg skal ut og danse. Tre timer dansing på byen gjelder også som trim, spør du meg
Skyfrihimmel Skrevet 30. januar 2014 #163 Skrevet 30. januar 2014 Jeg trente:) slengte meg egentlig på sofaen, siden jeg var litt uvel. Men min supre mann motiverte/provoserte meg til å trene gir du deg allerede nå? Phuuu så nå ligger jeg veldig fornøyd å sliten på sofaen. Tok like greit en liten runde på møllen også
DramaMama Skrevet 31. januar 2014 #164 Skrevet 31. januar 2014 Dag 6 i går gikk greit. Kjenner at jeg ikke blir støl lenger, det er deilig. Tok en sniktitt på level 2, ser hardere ut, men ikke uoverkommelig!
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #165 Skrevet 31. januar 2014 3. økt er gjennomført etter en 30 minutters økt med kettlebell. Vi skal på hytta i helgen, men har pakket ned vekter og matte slik at jeg får holdt planen #A2 Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7
nerdybirdy Skrevet 31. januar 2014 #166 Skrevet 31. januar 2014 God treningsformiddag Økt nummer 6 unnagjort mens det soves i annen etasje! Og der våknet arvingen....ikke nyte min vanlige colazero-belønning altså, buhu. 6down - 24 togo
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #167 Skrevet 31. januar 2014 Så flinke dere er! Jeg brygger vist på noe, har vondt i kroppen. Vil ikke gå glipp av treningen i dag, men tror jeg gjør vondt værre om jeg trener. Hva tror dere? #A1 Anonymous poster hash: 35bbf...554
Jallow B Skrevet 31. januar 2014 Forfatter #168 Skrevet 31. januar 2014 Så flinke dere er! Jeg brygger vist på noe, har vondt i kroppen. Vil ikke gå glipp av treningen i dag, men tror jeg gjør vondt værre om jeg trener. Hva tror dere? #A1 Anonymous poster hash: 35bbf...554 Prøv, og se det an underveis.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #169 Skrevet 31. januar 2014 Så flinke dere er! Jeg brygger vist på noe, har vondt i kroppen. Vil ikke gå glipp av treningen i dag, men tror jeg gjør vondt værre om jeg trener. Hva tror dere? #A1 Anonymous poster hash: 35bbf...554 Prøv, og se det an underveis. Beklage jallowB, har tilbragt storsett hele dagen i sengen og har ikke vært i form. Lå med joggebukse og tykk genser + to dyner og enda frøs jeg Håper formen blir bedre i morgen. Lykke til med treningen og god helg alle sammen! #A1 Anonymous poster hash: 35bbf...554
nerdybirdy Skrevet 31. januar 2014 #170 Skrevet 31. januar 2014 Så flinke dere er! Jeg brygger vist på noe, har vondt i kroppen. Vil ikke gå glipp av treningen i dag, men tror jeg gjør vondt værre om jeg trener. Hva tror dere? #A1 Anonymous poster hash: 35bbf...554 Prøv, og se det an underveis. Beklage jallowB, har tilbragt storsett hele dagen i sengen og har ikke vært i form. Lå med joggebukse og tykk genser + to dyner og enda frøs jeg Håper formen blir bedre i morgen. Lykke til med treningen og god helg alle sammen! #A1 Anonymous poster hash: 35bbf...554 God bedring
DramaMama Skrevet 31. januar 2014 #171 Skrevet 31. januar 2014 God bedring til deg #A1! Her skal vi snart ta treningen - vi har sen middag i dag, så vi skal trene, dusje og kose oss med mat til slutt! (Svinefilet, fløtegratinert sellerirot, sopp og grønnsaker - fredagskos. Føler meg svært flink som ikke har kjøpt sjokolade i dag!) God helg alle shreddere!
snille_snille Skrevet 31. januar 2014 #172 Skrevet 31. januar 2014 God bedring håper du blir frisk nå snart! I dag ble jeg ferdig med nivå 1 nå. I morgen skal jeg kaste meg over nytt og tyngre nivå! I kveld fikk jeg med meg min 60 år gamle mor! Hun syns det var bra og skal prøve seg alene også! God helg alle sammen!
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #173 Skrevet 31. januar 2014 God bedring #A1. Her er vi kommet oss på hytta, og har endelig fått det godt og varmt. I morgen satser jeg på og ta en økt mens mannen går en tur med ungene #A1 Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #174 Skrevet 31. januar 2014 God bedring #A1. Her er vi kommet oss på hytta, og har endelig fått det godt og varmt. I morgen satser jeg på og ta en økt mens mannen går en tur med ungene #A1 Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7 Ble feil fra mobilen skulle være #A2 Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2014 #175 Skrevet 1. februar 2014 Da var økt nr. 4 gjennomført Hvor mange økter måtte dere gjennom før dere så noen resultater? #A2 Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå