Jenny** Skrevet 27. januar 2014 #76 Skrevet 27. januar 2014 Jeg starter i dag . Kjenner jeg er klar og motivert Flinke dere er!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #77 Skrevet 27. januar 2014 Dag 6 gjennomført! Er nesten ikke støl/stiv i det hele tatt i dag. Så kjemp dere gjennom de første dagene!! Godt å se at flere er i gang! Dette skal vi klare sammen!! Anonymous poster hash: 35bbf...554
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #78 Skrevet 27. januar 2014 Hva med å føre en liste da, hvem som er påmeldt. Så ser vi til slutt hvem og hvor mange som gjennomførte og på hvor lang tid? - #A1 oppstartsdag: 23/1 - - - - - - Anonymous poster hash: 35bbf...554
nerdybirdy Skrevet 27. januar 2014 #79 Skrevet 27. januar 2014 Dag 2: oki, dette var ganske tøft. Rimelig stiv og støl etter i går Må si jeg synes første circut er den tøffeste, spesielt på styrke!!!! Lårene mine hater meg Føler det er totalt mislykket at baby sover i 2. etasje for å si det sånn 2 down 28 to go!!!!!
nerdybirdy Skrevet 27. januar 2014 #80 Skrevet 27. januar 2014 - #A1 oppstartsdag: 23/1 - Nerdybirdy oppstartsdag: 26/1 - - - - -
Jallow B Skrevet 27. januar 2014 Forfatter #82 Skrevet 27. januar 2014 - #A1 oppstartsdag: 23/1 - Nerdybirdy oppstartsdag: 26/1 - Jallow B oppstartsdag: 25/1 - - - -
Monajenten Skrevet 27. januar 2014 #83 Skrevet 27. januar 2014 Så utrolig flinke dere er! Jeg er imponert Jeg skal også være med, men venter fortsatt på DVD'ene:) Her har også mannen sagt at han skal være med! Er veldig klar nå så de må forte seg å komme
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #84 Skrevet 27. januar 2014 Hjelper ikke på stølheten å tøye ut. Faktisk kan det gjøre vondt verre å tøye etter at kroppen har blitt mørbanket etter en hardt treningsøkt. Anonymous poster hash: 5230f...102
Jallow B Skrevet 27. januar 2014 Forfatter #85 Skrevet 27. januar 2014 Hjelper ikke på stølheten å tøye ut. Faktisk kan det gjøre vondt verre å tøye etter at kroppen har blitt mørbanket etter en hardt treningsøkt. Anonymous poster hash: 5230f...102 For meg hjalp det å gjøre noe yoga etterpå.
Berta_78 Skrevet 27. januar 2014 #86 Skrevet 27. januar 2014 Dag 2. Uhyre mer slitsomt idag pga stølheta, så jeg gjorde litt yoga på slutten. Lar ungen trene sammen med meg også Men, jeg blir nok å ta pause på dag 6, om ikke stølheta går ned. Kroppen må få hvile også.. Ikke hvil! "If you want for change to happen, you gotta add stress" :-D Stølheten gir seg etter noen dager. Men man er litt grunnsår i hele perioden!
Jallow B Skrevet 27. januar 2014 Forfatter #87 Skrevet 27. januar 2014 Dag 2. Uhyre mer slitsomt idag pga stølheta, så jeg gjorde litt yoga på slutten. Lar ungen trene sammen med meg også Men, jeg blir nok å ta pause på dag 6, om ikke stølheta går ned. Kroppen må få hvile også.. Ikke hvil! "If you want for change to happen, you gotta add stress" :-D Stølheten gir seg etter noen dager. Men man er litt grunnsår i hele perioden! Pfffft...om kroppen min blir så støl at jeg ikke klarer å hoppe, så tar jeg en dags pause, du
snille_snille Skrevet 27. januar 2014 #88 Skrevet 27. januar 2014 - #A1 oppstartsdag: 23/1 - Nerdybirdy oppstartsdag: 26/1 - Jallow B oppstartsdag: 25/1 - snille_snille oppstartsdag: 22/1 - - - -
Jenny** Skrevet 27. januar 2014 #89 Skrevet 27. januar 2014 Pjuh da var første treningsøkt over Slitsomt, men godt å kjenne at man har brukt kroppen.
nerdybirdy Skrevet 27. januar 2014 #90 Skrevet 27. januar 2014 Dag 2. Uhyre mer slitsomt idag pga stølheta, så jeg gjorde litt yoga på slutten. Lar ungen trene sammen med meg også Men, jeg blir nok å ta pause på dag 6, om ikke stølheta går ned. Kroppen må få hvile også.. Ikke hvil! "If you want for change to happen, you gotta add stress" :-D Stølheten gir seg etter noen dager. Men man er litt grunnsår i hele perioden! Pfffft...om kroppen min blir så støl at jeg ikke klarer å hoppe, så tar jeg en dags pause, du BRA jallow! Jillian sier faktisk også at man egentlig bør ha en hviledag minst en gang i uka (trene 5 dager, en hviledag) for at kroppen skal få restituere seg. Hvil om man er for sliten er bra, men bare en dags pause! Jeg har funnet ut å gå en tur med barnevogn også hjelper på stølheten
Jallow B Skrevet 27. januar 2014 Forfatter #91 Skrevet 27. januar 2014 BRA jallow! Jillian sier faktisk også at man egentlig bør ha en hviledag minst en gang i uka (trene 5 dager, en hviledag) for at kroppen skal få restituere seg. Hvil om man er for sliten er bra, men bare en dags pause! Jeg har funnet ut å gå en tur med barnevogn også hjelper på stølheten Nettopp. Man skal ikke være redd for å pushe kroppen og smerter, men man skal samtidig huske å lytte til kroppen
kaffeglad Skrevet 27. januar 2014 #92 Skrevet 27. januar 2014 Har gjennomført to økter. Med to dager i mellom pga tidenes kaoshelg. Men det hjalp på stølheten for jeg var stiv som en stokk i lår og mage etter runde 1. Nå går det mye bedre. Runde tre i kveld. Gleder meg!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #93 Skrevet 27. januar 2014 Var slik jeg mente ja, men skrev feil dato på meg selv Så flinke dere er alle sammen! For et team! Gleder meg til å se når alle er i gang! Må bare få sagt det en gang til, at jeg var kjempe støl til å med i går (dag5), og kunne knapt gå trapper/sette meg/reise meg o.l. Men i dag er det bare så vidt jeg kjenner det. Men ble dere enige om man skal ha en restitusjonsdag innimellom eller ikke? Synes det er rart hun ikke skriver/sier det om det er behov for det. Hvis ikke skal jeg pushe meg max og fullføre 30 days nonstop! #A1 - #A1 oppstartsdag: 22/1 - Nerdybirdy oppstartsdag: 26/1 - Jallow B oppstartsdag: 25/1 - snille_snille oppstartsdag: 22/1 - - - - Anonymous poster hash: 35bbf...554
nerdybirdy Skrevet 27. januar 2014 #94 Skrevet 27. januar 2014 hun sier det i ripped in 30 days, kanskje det er hardere økter der.... jeg tenker å fullføre på 30 dager, med mindre melkesyra tar knekken på meg fullstendig hihi
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #95 Skrevet 27. januar 2014 hun sier det i ripped in 30 days, kanskje det er hardere økter der.... jeg tenker å fullføre på 30 dager, med mindre melkesyra tar knekken på meg fullstendig hihi Satser på å fullføre på 30 dager jeg også, med mindre det blir veldig vanskelig å få det til. Har enda 24dager igjen, mye kan skje. Men vi får se! #A1 Anonymous poster hash: 35bbf...554
snille_snille Skrevet 27. januar 2014 #96 Skrevet 27. januar 2014 hun sier det i ripped in 30 days, kanskje det er hardere økter der.... jeg tenker å fullføre på 30 dager, med mindre melkesyra tar knekken på meg fullstendig hihi Satser på å fullføre på 30 dager jeg også, med mindre det blir veldig vanskelig å få det til. Har enda 24dager igjen, mye kan skje. Men vi får se! #A1 Anonymous poster hash: 35bbf...554 Planen min er også å fullføre på 30 dager uten pause. Det heter jo 30 day shred økt 6 kommer når gutten sover søtt i kveld!
SagflisiHåret Skrevet 27. januar 2014 #97 Skrevet 27. januar 2014 Dag 2. Uhyre mer slitsomt idag pga stølheta, så jeg gjorde litt yoga på slutten. Lar ungen trene sammen med meg også Men, jeg blir nok å ta pause på dag 6, om ikke stølheta går ned. Kroppen må få hvile også.. Ikke hvil! "If you want for change to happen, you gotta add stress" :-D Stølheten gir seg etter noen dager. Men man er litt grunnsår i hele perioden! Pfffft...om kroppen min blir så støl at jeg ikke klarer å hoppe, så tar jeg en dags pause, du BRA jallow! Jillian sier faktisk også at man egentlig bør ha en hviledag minst en gang i uka (trene 5 dager, en hviledag) for at kroppen skal få restituere seg. Hvil om man er for sliten er bra, men bare en dags pause! Jeg har funnet ut å gå en tur med barnevogn også hjelper på stølheten Når Jillian kommer med den supre kommentaren om at you gotta add stress, så mener hun jo at man ikke skal ta pause i løpet av de 22 minuttene økta varer.
Berta_78 Skrevet 27. januar 2014 #98 Skrevet 27. januar 2014 Dag 2. Uhyre mer slitsomt idag pga stølheta, så jeg gjorde litt yoga på slutten. Lar ungen trene sammen med meg også Men, jeg blir nok å ta pause på dag 6, om ikke stølheta går ned. Kroppen må få hvile også.. Ikke hvil! "If you want for change to happen, you gotta add stress" :-DStølheten gir seg etter noen dager. Men man er litt grunnsår i hele perioden! Pfffft...om kroppen min blir så støl at jeg ikke klarer å hoppe, så tar jeg en dags pause, du BRA jallow! Jillian sier faktisk også at man egentlig bør ha en hviledag minst en gang i uka (trene 5 dager, en hviledag) for at kroppen skal få restituere seg. Hvil om man er for sliten er bra, men bare en dags pause! Jeg har funnet ut å gå en tur med barnevogn også hjelper på stølheten Når Jillian kommer med den supre kommentaren om at you gotta add stress, så mener hun jo at man ikke skal ta pause i løpet av de 22 minuttene økta varer. Ja ja :-) Men jeg tolker at hun mener at det skal være grådig ubehagelig i 25 minutter for at man skal kunne endre på kroppen, og stølheten er en del av pakka (ubehaget).
HvittHus Skrevet 27. januar 2014 #99 Skrevet 27. januar 2014 Jeg hater seriøst å bli svett!! Men nå er jeg igang, og det var ikke så ille som forventet.
Skyfrihimmel Skrevet 27. januar 2014 #100 Skrevet 27. januar 2014 Dag 5 gjennomført:) tror jeg er på dag 5 har i vertfall gjennomført hverdag siden oppstart. Synes egentlig det går overraskende bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå