Gå til innhold

30 days shred

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg starter i dag . Kjenner jeg er klar og motivert :)

Flinke dere er!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dag 6 gjennomført! 

Er nesten ikke støl/stiv i det hele tatt i dag. Så kjemp dere gjennom de første dagene!! :)

Godt å se at flere er i gang! Dette skal vi klare sammen!!

Anonymous poster hash: 35bbf...554
Skrevet

Hva med å føre en liste da, hvem som er påmeldt. Så ser vi til slutt hvem og hvor mange som gjennomførte og på hvor lang tid?

- #A1                              oppstartsdag:           23/1

-

-

-

-

-

-

Skrevet

Dag 2:

oki, dette var ganske tøft. Rimelig stiv og støl etter i går ;) Må si jeg synes første circut er den tøffeste, spesielt på styrke!!!!

Lårene mine hater meg :( Føler det er totalt mislykket at baby sover i 2. etasje for å si det sånn

2 down 28 to go!!!!!  

Skrevet

- Nerdybirdy                   oppstartsdag:           26/1

-

-

-

-

-

Skrevet

- Nerdybirdy                   oppstartsdag:           26/1

- Jallow B                        oppstartsdag:           25/1

-

-

-

-

Skrevet

Så utrolig flinke dere er! Jeg er imponert :) Jeg skal også være med, men venter fortsatt på DVD'ene:) Her har også mannen sagt at han skal være med! :D Er veldig klar nå så de må forte seg å komme ;)

Skrevet

Hjelper ikke på stølheten å tøye ut. Faktisk kan det gjøre vondt verre å tøye etter at kroppen har blitt mørbanket etter en hardt treningsøkt.

Anonymous poster hash: 5230f...102

Skrevet

Hjelper ikke på stølheten å tøye ut. Faktisk kan det gjøre vondt verre å tøye etter at kroppen har blitt mørbanket etter en hardt treningsøkt.

Anonymous poster hash: 5230f...102

For meg hjalp det å gjøre noe yoga etterpå.

Skrevet

Dag 2.

Uhyre mer slitsomt idag pga stølheta, så jeg gjorde litt yoga på slutten. Lar ungen trene sammen med meg også ;)

Men, jeg blir nok å ta pause på dag 6, om ikke stølheta går ned. Kroppen må få hvile også..

Ikke hvil! "If you want for change to happen, you gotta add stress" :-D

Stølheten gir seg etter noen dager. Men man er litt grunnsår i hele perioden!

Skrevet

Dag 2.

Uhyre mer slitsomt idag pga stølheta, så jeg gjorde litt yoga på slutten. Lar ungen trene sammen med meg også ;)

Men, jeg blir nok å ta pause på dag 6, om ikke stølheta går ned. Kroppen må få hvile også..

Pfffft...om kroppen min blir så støl at jeg ikke klarer å hoppe, så tar jeg en dags pause, du ;)

Skrevet

- #A1 oppstartsdag: 23/1

- Nerdybirdy oppstartsdag: 26/1

- Jallow B oppstartsdag: 25/1

- snille_snille oppstartsdag: 22/1

-

-

-

-

Skrevet

Pjuh da var første treningsøkt over :)

Slitsomt, men godt å kjenne at man har brukt kroppen.

Skrevet

Dag 2.

Pfffft...om kroppen min blir så støl at jeg ikke klarer å hoppe, så tar jeg en dags pause, du ;)

BRA jallow! Jillian sier faktisk også at man egentlig bør ha en hviledag minst en gang i uka (trene 5 dager, en hviledag) for at kroppen skal få restituere seg. Hvil om man er for sliten er bra, men bare en dags pause!

Jeg har funnet ut å gå en tur med barnevogn også hjelper på stølheten ;) 

Skrevet

BRA jallow! Jillian sier faktisk også at man egentlig bør ha en hviledag minst en gang i uka (trene 5 dager, en hviledag) for at kroppen skal få restituere seg. Hvil om man er for sliten er bra, men bare en dags pause!

Nettopp.

Man skal ikke være redd for å pushe kroppen og smerter, men man skal samtidig huske å lytte til kroppen :)

Skrevet

Har gjennomført to økter. Med to dager i mellom pga tidenes kaoshelg. Men det hjalp på stølheten for jeg var stiv som en stokk i lår og mage etter runde 1. Nå går det mye bedre. Runde tre i kveld. Gleder meg!

Skrevet

Var slik jeg mente ja, men skrev feil dato på meg selv :P

Så flinke dere er alle sammen! For et team! Gleder meg til å se når alle er i gang! :)

Må bare få sagt det en gang til, at jeg var kjempe støl til å med i går (dag5), og kunne knapt gå trapper/sette meg/reise meg o.l. Men i dag er det bare så vidt jeg kjenner det.

Men ble dere enige om man skal ha en restitusjonsdag innimellom eller ikke? Synes det er rart hun ikke skriver/sier det om det er behov for det. Hvis ikke skal jeg pushe meg max og fullføre 30 days nonstop! :)

#A1

- #A1 oppstartsdag: 22/1

- Nerdybirdy oppstartsdag: 26/1

- Jallow B oppstartsdag: 25/1

- snille_snille oppstartsdag: 22/1

-

-

-

-

Skrevet

hun sier det i ripped in 30 days, kanskje det er hardere økter der....

jeg tenker å fullføre på 30 dager, med mindre melkesyra tar knekken på meg fullstendig :P  hihi

Skrevet

jeg tenker å fullføre på 30 dager, med mindre melkesyra tar knekken på meg fullstendig :P hihi

Satser på å fullføre på 30 dager jeg også, med mindre det blir veldig vanskelig å få det til. Har enda 24dager igjen, mye kan skje. Men vi får se!:)

#A1

Skrevet

jeg tenker å fullføre på 30 dager, med mindre melkesyra tar knekken på meg fullstendig :P hihi

Satser på å fullføre på 30 dager jeg også, med mindre det blir veldig vanskelig å få det til. Har enda 24dager igjen, mye kan skje. Men vi får se!:)

#A1

Planen min er også å fullføre på 30 dager uten pause. Det heter jo 30 day shred ;) økt 6 kommer når gutten sover søtt i kveld!

Skrevet

Dag 2.

Når Jillian kommer med den supre kommentaren om at you gotta add stress, så mener hun jo at man ikke skal ta pause i løpet av de 22 minuttene økta varer.

Skrevet

Dag 2.

Når Jillian kommer med den supre kommentaren om at you gotta add stress, så mener hun jo at man ikke skal ta pause i løpet av de 22 minuttene økta varer.

Ja ja :-) Men jeg tolker at hun mener at det skal være grådig ubehagelig i 25 minutter for at man skal kunne endre på kroppen, og stølheten er en del av pakka (ubehaget).

Skrevet

Jeg hater seriøst å bli svett!! :spy: Men nå er jeg igang, og det var ikke så ille som forventet. :danse:

Skrevet

Dag 5 gjennomført:) tror jeg er på dag 5 har i vertfall gjennomført hverdag siden oppstart. Synes egentlig det går overraskende bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...