Gå til innhold

30 days shred


Jallow B

Anbefalte innlegg

Etter 35 min. med kettlebell ble økt nr. 6 gjennomført. Jeg føler kroppen får juling, men regner med at jeg blir sterkere med tiden.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nettopp gjennomført 1.økt, og beina mine hater meg! Omg! Hvordan klarer dere fortsette dag etter dag?? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med å finne tid idag. Ei febersyk lita jente sover i armene mine. Vi får se til kvelden om jeg får lurt inn ei økt :) #A3

 

Anonymous poster hash: 04098...592

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal begynne når dvdene kommer i posten. Jeg fikk mannen med også! Kommer med mål og slikt den dagen jeg begynner.

Hvilken #A blir jeg? #A4? 5?



Anonymous poster hash: a8258...458
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir #A5, og på YouTube finner du 30 day shred hvis du vil starte i dag.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir #A5, og på YouTube finner du 30 day shred hvis du vil starte i dag.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Jeg vet de finnes på youtube, men det blir litt liten skjerm å sitte studd foran pcskjermen! Vi har også veldig tregt nett her (bor på landet, har maks hastighet de leverer her), så vi måtte hatt det på elendig kvalitet om ikke avspillingen skal bufre hvert andre minutt... 

 

Jeg tror uansett filmene kommer idag eller i morgen. De skal være sendt før helgen i hvert fall. 

 

#A5

 

Anonymous poster hash: a8258...458

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

I forhold til sykdom. Om man kjenner man "brygger" på noe, har jeg den filosofi at da trener man, evt moderere økta. Ofte hjelper det på og man føler seg bedre/blir frisk. trening utløser adrenalin og andre stoffer som bedrer immunforsvar, men rett etter ei økt, særlig om den er litt tung,- så er immunforsvaret litt dårligere enn normal. Viktig og dusje og bli ren og varm og tørr med en eneste gang etterpå!!! Rett i dusjen uten noe tur innom kjøkken for drikke, eller vaskerommet og sette på treningsklær på vask. Rett i dusj, føn håret bli TØRR så fort som mulig :) Gjerne varm te med honning eller noe etter økta også :)

 

Kan ikke huske sist jeg ble syk etter et slikt valg. Men har man først blir syk (ofte blir man jo syk "plutselig",- man går liksom ikke og brygger i dagesvis), og har vært senge-/sofaliggende en periode,- så blir det litt annerledes. Som #A1. Hun har vært syk, og følte seg litt bedre..Da tror jeg man bør vente til man er over "tvil om man er frisk".... Febermåling er alfa og omega og en spasertur som "test" kan være greit. Høy puls er ofte tegn på at kroppen anstrenger seg, og om en rolig gåtur øker pulsen unormalt mye, kan man kanksje vente en dag til med mer intensiv trening :) Men det skader ikke og prøve. Ingen har dødd av og trene med influensa...SÅ er man utålmodig og føler man bare "Må" prøve og trene,-risikerer man bare en dag eller to til ekstra som syk :)

 

Anonymous poster hash: 4d21e...4ac

Jeg tenker likt som deg ang dette med sykdom. Og var til legen for andre grunner enn influensaen i dag og spurte med det samme hva han tenkte. Han sa at kroppen er fullstendig nedbrutt av influensaen, slik at jeg må hvile flere dager før oppstart av treningen igjen. Men han så på meg at jeg hadde fått utbytte av treningen allerede og heiet på meg videre ;) så jeg skal hvertfall bli feber fri og være uten kroppsvondt noen dager før jeg gjennopptar treningen. Også tror jeg at jeg gjør lurt i å trene level 1 flere enn en dag selv om jeg bare har igjen dag 10 der. Vil ikke starte for raskt med level 2. Kommer til å henge etter dere da, men det får bare være.

 

Takk for de gode tankene:)

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes! Er jeg som startet denne tråden: http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144116988-beklager-men-ble-inspirert-hva-synes-dere-om-denne-kroppen/page-3#entry146086112

Har akkurat gjennomfør 1. økt, og jeg holder på å falle sammen her :P Absolutt hele kroppen verker! Dette var ikke spesielt gøy, så jeg lurer på hvordan dere klarer å finne motivasjonen til å trene dette hver dag? :) Vet jo at gevinsten blir en strammere og penere kropp, men det er jo sååå tung! Hilsen latmakken



Anonymous poster hash: 44952...559
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppla Hei! Etter noen runder kvalme og latterlig fulle dager (dårlig unnskyldning) er jeg klar for økt 5 i kveld. Var inne på tanken å gi meg m dette, men dere flotte, flinke damene fikk meg på bedre tanker. Dere er så motiverende! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hjelpes! Er jeg som startet denne tråden: http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144116988-beklager-men-ble-inspirert-hva-synes-dere-om-denne-kroppen/page-3#entry146086112

 

Har akkurat gjennomfør 1. økt, og jeg holder på å falle sammen her :P Absolutt hele kroppen verker! Dette var ikke spesielt gøy, så jeg lurer på hvordan dere klarer å finne motivasjonen til å trene dette hver dag? :) Vet jo at gevinsten blir en strammere og penere kropp, men det er jo sååå tung! Hilsen latmakken

 

Anonymous poster hash: 44952...559

Så flott å se at du tok i mot tipset og startet på nytt med 30DS!:)

Det skal være tøft i starten, men det blir mye lettere på dag 6-7!;) kom igjen, dette klarer du!:)

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppla Hei! Etter noen runder kvalme og latterlig fulle dager (dårlig unnskyldning) er jeg klar for økt 5 i kveld. Var inne på tanken å gi meg m dette, men dere flotte, flinke damene fikk meg på bedre tanker. Dere er så motiverende! :D

Godt å hør at gruppen fungerer som den skal og fikk deg til å fortsette! Vil se deg bli med oss videre til dag 30!!:) kom igjen, dette skal vi klare sammen!!:):)

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått DVD'ene mine og begynner imorgen!! Hurra :D

 

Jallow B Oppstart 25/2

Anonym1 (#A1) Oppstart 22/2

Nerdybirdy Oppstart 26/2

Kaffeglad Oppstart 26/2

Tyra79 Oppstart 25/2

Skyfrihimmel Oppstart 24/2

HvittHus Oppstart 27/2

Snille_Snille Oppstart 22/2

Dramamama Oppstart 25/2

Anonym 2 Oppstart 23/2

Jenny ** Oppstart 27/2

Hellinor Oppstart 26/2

klishe89 Oppstart 28/1

Monajenten Oppstart 4/2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Ferdig med økt 7 i dag. Har fått vondt i det ene kneet, og det er den øvelsen hvor man flytter seg sideveis samtidig som man løfter vektene opp og fram som gjør det. Men det gikk greit når jeg ikke gikk så langt ned og ut, så klarte å gjennomføre uten å bli verre likevel (var også litt forsiktig i utfall)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

Ferdig med økt 7 i dag. Har fått vondt i det ene kneet, og det er den øvelsen hvor man flytter seg sideveis samtidig som man løfter vektene opp og fram som gjør det. Men det gikk greit når jeg ikke gikk så langt ned og ut, så klarte å gjennomføre uten å bli verre likevel (var også litt forsiktig i utfall)

Huff da, det høres ikke bra ut. Håper du passer på å sette rompa ut og stive av ene benet liksom(ikke greit å forklare). Men om du får mer vondt av den øvelsen, ville jeg gjort noe annet for ben og armer som du får til:)

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orket ikke vente til imorgen så tok det nå istedenfor!

 

Var tungt men overkommelig! Avsluttet med 60 kettlebell swings :D Får ta flere imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orket ikke vente til imorgen så tok det nå istedenfor!

 

Var tungt men overkommelig! Avsluttet med 60 kettlebell swings :D Får ta flere imorgen.

Hva er kettlebells swings? :P

Har hørt mye positivt om kettlebells, men blir ikke helt klok på hva det er. 

 

Anonymous poster hash: 44952...559

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg orket ikke vente til imorgen så tok det nå istedenfor!

 

Var tungt men overkommelig! Avsluttet med 60 kettlebell swings :D Får ta flere imorgen.

Hva er kettlebells swings? :P

Har hørt mye positivt om kettlebells, men blir ikke helt klok på hva det er.

 

Anonymous poster hash: 44952...559

Var grådig vanskelig å forklare så her kommer bilde: (ikke av meg, hehe ;) )

post-328920-32023_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orket ikke vente til imorgen så tok det nå istedenfor!

 

Var tungt men overkommelig! Avsluttet med 60 kettlebell swings :D Får ta flere imorgen.

Så bra :) Har du et godt program du følger?

 

Jeg kombinerer også kettlebell trening med 30 day shred. På iPad kan en laste ned en app med Lauren Brooks som gir en god treningsøkt, men jeg kan godt tenke meg et program til å bytte mellom.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er imponert over dere som trener andre ting i tillegg til 30 day shred. For meg er dette mer enn nok! Stå på videre :)

 

I kveld står økt 14 for tur. Snart halvveis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Økt nr.7 er gjennomført, men i dag var det på grunn av dere jeg fikk gjort treningen. Det er motiverende å se hvor mange som trener med Jillian nå.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....unnskyld. Jeg har sluntret :/

 

Skal trene rett etter jobb idag, sverger. Ble uhyre lite søvn og myyyye stress i helga, ikke helt som planlagt.

LOVER!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg orket ikke vente til imorgen så tok det nå istedenfor!

 

Var tungt men overkommelig! Avsluttet med 60 kettlebell swings :D Får ta flere imorgen.

Så bra :) Har du et godt program du følger?

 

Jeg kombinerer også kettlebell trening med 30 day shred. På iPad kan en laste ned en app med Lauren Brooks som gir en god treningsøkt, men jeg kan godt tenke meg et program til å bytte mellom.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Jeg tok bare 3x20 reps i går fordi jeg ikke klarte mer, hehe, så dessverre ingen program her. Er det mange forskjellige øvelser på programmet til Lauren Brooks? Enkelt å følge?

:)

Endret av Monajenten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg fikk begynt i går, da eg omsider mottok kari traa treningstights og topp! Det var digg!:D

Abonnement på iForm med velkomstgave? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...