Gå til innhold

30 days shred


Jallow B

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Wee😅ferdig med dag 1 😳😜

Sitter nå og spiser en boks tunfisk,for man må vel ha i seg noe proteiner etterpå? Hva spiser dere?

Jeg spiser cottage cheese med eple og kanel eller egg med avokado og tomat :)

 

 

Ferdig med økt 3 nå (!!!) Det ble sent men måtte en tur på Barneklinikken med minsten (var heldigvis ingenting galt :) ) Bestemte meg for at jeg skulle trene uansett, nekter å falle av lasset!

Ble 12 min med rockering i tillegg, droppet kettlebellswings i dag, men tar det igjen imorgen :)

 

Jeg vurderer å skrive inn vekten og målene jeg hadde på dag 1 her på tråden, for så å oppdatere på slutten og muligens en gang sånn ca halvveis, men jeg veide et par kg mer enn jeg trodde så er litt sur! Men det gjør det jo forsåvidt bare ekstra motiverende å fortsette da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, når jeg blir frisk, skal jeg hive meg med! :) Gjennomførte hele greia for snart 4 årsiden ( !! Er det virkelig så lenge siden??), og vet at jeg har veldig god effekt at det, og at det strammer opp kroppen i en fei! :P Vet forsåvidt også hvor vondt det gjør på begynnelsen av hvert level :P Tror riktignok jeg kommer til å legge inn noen pausedager innimellom når jeg kjenner jeg trenger det, for helsa mi er ikke like god som den en gang var :P Men jeg tenker at 5 økter i uka burde være realistisk å få til, klarer jeg 6 eller 7 får det bli en god bonus..! :) Må vel prøve å lytte til kroppen så jeg ikke går på en skikkelig treningssmell og stopper helt opp ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med økt 9, og bare en økt igjen på level 1 :)

 

Hvor mange er det som skal over på ripped in 30 etterpå?

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen treningsbærter  :sol:

 

Første dag på level 2, og jeg er SVETT. Men mye gøyere enn level 1, det må jeg si! Håper dette går veien! Føler egentlig ikke jeg kan se så mye enda :( men er i merkbart bedre form

 

Jeg er for øvrig med på ripped etter vi er ferdig, men kan ikke begynne på den før mandag 3.3, så om noen andre vil være med kan vi jo starte en tilsvarende tråd?

 

Hå en fin treningsdag

 

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med økt 9, og bare en økt igjen på level 1 :)

 

Hvor mange er det som skal over på ripped in 30 etterpå?

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Jeg skal over på det etterpå. Tror det er viktig å ha en plan til etterpå. Kan ikke slutte med de gode rutinene etter 30 dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil også være med :D

 

Begynte i går og er så støl i dag at jeg ikke skjønner hvordan jeg skal greie å gjennomføre i dag, og lurer hvertfall på hvordan det skal gå på jobb i morgen! ;)

 

Har prøvd denne videoen tidligere også, men aldri fullført.. denne gangen SKAL jeg greie det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med økt 9, og bare en økt igjen på level 1 :)

Hvor mange er det som skal over på ripped in 30 etterpå?

#A2Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Skal prøve meg på denne etter 30 days;)

 

Six week sixpack etter det igjen da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med økt 9, og bare en økt igjen på level 1 :)

 

Hvor mange er det som skal over på ripped in 30 etterpå?

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Er med :-) men det blir jo litt etter mange andre :-( er akkurat ferdi med dag 2,på level 1 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ferdig med økt 9, og bare en økt igjen på level 1 :)

Hvor mange er det som skal over på ripped in 30 etterpå?

#A2Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Skal prøve meg på denne etter 30 days;)

 

Six week sixpack etter det igjen da???

Nøyaktig det som er planen min! Har treningsopplegget klart hele våren. I sommer skal jeg være superfitt! 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bah, jeg falt av hesten i går og har en skikkelig hoven ankel. Klarer knapt nok å gå på den, langt mindre hoppe...

Prøvde å trene i går kveld, klarte bare mageøvelsene og brystøvelsene, alt som legger vekt på beinet er umulig. Er såå skuffet, jeg var jo så godt i gang, skulle over på level 2 i dag!

Nå må jeg vel begynne på nytt så fort foten føles bedre. :(

*mumlermassestyggeord*

Masse god bedring! :)

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Økt nr. 8 gjennomført :)

 

Jeg bruker pulsklokke, og i dag ble det 412 kcal. på kettlebell og 293 kcal. på 30 day shred. Er det noen andre som bruker pulsklokke for å se hvor mye en forbrenner?

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Jeg bruker pulsklokke. Forbrenner ca 275kcal hver økt på level 1.

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte gå over til en annen type trening etter en tur til legen. Har noen låsninger i ryggen som må sjekkes ut før jeg får lov med "hard" aktivitet. Har nå gått over til turer, yoga og svømming. Har gått ned 5 kilo siden jeg begynte :) Lykke til til alle her inne :)

Huff da :/ Håper du fort blir bedre! Lykke til du også! :)

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Level 2, dag 4 fullført! Nermer meg halvveis :)

 

Fikk komplemang av en kollega i dag på at jeg så bra ut og at treningen viser. Har fått en strammere og mer trent kropp. Så er ikke bare noe jeg føler, er faktisk mulig for andre å se det og :) wow!

Det er god treningsmotivasjon :)

 

#A4

 

(PS startet treningen ved nyttår, så har et par uker generell trening før jeg startet med 30days)

 

Anonymous poster hash: 6ae11...ba5

 

Så flink du har vært! :) Målte du deg før du startet treningen ved nyttår også kanskje? Så godt det må være å se så klare resultater! :)

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvveis, 15 økter på 15 dager :) så nå følger en liten statusrapport:

 

Lår -1 cm

Rumpe -2cm

Hofter -3 cm

Midje (smaleste stedet) -2,5 cm

Midje (med navlen) -2 cm

Arm -2 cm

 

Jeg veier meg hver fredag, så det får vente 2 dager.

 

Jeg er strålende fornøyd med dette, men det kan hende det er noe feilmåling siden jeg var litt usikker på nøyaktig hvor jeg målte sist. Men jeg kjenner jo på klærne at noe har skjedd, så det kan ikke være alt for mye feil.

 

Så stå på alle sammen, dette gir resultater!

 

Så flink du har vært snille_snille!! :) Du har virkelig fått til en fin forandring! Fortsett slik! :) Også har du vært så flink som har klart å trene hver dag. Vi var jo egentlig kommet likt, men jeg står fortsatt still på dag 9 pga influensaen. Lykke til på siste halvdel! :)

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Level 1, dag 7 :)

 

Jeg greide ikke å vente, og målte midja..6cm mindre. SEKS CM.

Wow! Er det mulig?!?! Det er jo helt utrolig!! Husker ikke målene dine jeg, men kan ikke skjønne at du hadde så mye å ta av? ;) har du trent noe annet i tillegg? :) Du har vært kjempe flink! Fortsett slik! :)

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weeferdig med dag 1

Sitter nå og spiser en boks tunfisk,for man må vel ha i seg noe proteiner etterpå? Hva spiser dere?

 

Ja, hva skal man spise? Det er jo ganske godt fordelt mellom styrke og kondisjonstrening. Er det ikke slik at etter kondisjonstrening skal man tilføre karbohydrater og etter styrke skal man tilføre protein? Eller var dette det man skulle spise før trening?!? Nå ble jeg forvirret her :P

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Weeferdig med dag 1

Sitter nå og spiser en boks tunfisk,for man må vel ha i seg noe proteiner etterpå? Hva spiser dere?

Jeg spiser cottage cheese med eple og kanel eller egg med avokado og tomat :)

 

 

Ferdig med økt 3 nå (!!!) Det ble sent men måtte en tur på Barneklinikken med minsten (var heldigvis ingenting galt :) ) Bestemte meg for at jeg skulle trene uansett, nekter å falle av lasset!

Ble 12 min med rockering i tillegg, droppet kettlebellswings i dag, men tar det igjen imorgen :)

 

Jeg vurderer å skrive inn vekten og målene jeg hadde på dag 1 her på tråden, for så å oppdatere på slutten og muligens en gang sånn ca halvveis, men jeg veide et par kg mer enn jeg trodde så er litt sur! Men det gjør det jo forsåvidt bare ekstra motiverende å fortsette da.

 

 

Så flink du var som trente så sent! Også rockering i tillegg da ;) Trener du forresten den først eller etterpå? 

 

Skriv gjerne inn vekten ja, det er veldig fint for oss andre å se hva du får til også :) Motiverende å følge :) 

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok økt nr seks som formiddagstrening i dag. Det passet ikke for meg. :cry:  Hadde lite krefter å gi og kjente kroppen protestere vilt. Så dermed fortsetter jeg med kveldstrening selv om man da har hele dagen til å grue seg på. :P

Endret av HvittHus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, når jeg blir frisk, skal jeg hive meg med! :) Gjennomførte hele greia for snart 4 årsiden ( !! Er det virkelig så lenge siden??), og vet at jeg har veldig god effekt at det, og at det strammer opp kroppen i en fei! :P Vet forsåvidt også hvor vondt det gjør på begynnelsen av hvert level :P Tror riktignok jeg kommer til å legge inn noen pausedager innimellom når jeg kjenner jeg trenger det, for helsa mi er ikke like god som den en gang var :P Men jeg tenker at 5 økter i uka burde være realistisk å få til, klarer jeg 6 eller 7 får det bli en god bonus..! :) Må vel prøve å lytte til kroppen så jeg ikke går på en skikkelig treningssmell og stopper helt opp ;)

 

Ja, gjør det :) Og tren så ofte som det føles greit ut for deg. Jeg hadde som mål å trene 30dager nonstop, men influensaen begrenset det hele. Så jeg har ikke trent siden lørdag, og tror ikke jeg starter før tidligst i morgen. Er blitt så potte forkjølet!

Lykke til!

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med økt 9, og bare en økt igjen på level 1 :)

 

Hvor mange er det som skal over på ripped in 30 etterpå?

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

 

Jeg blir gjerne med, men har ikke bestemt meg helt enda. Vil avgjøre det når jeg nærmer meg slutten på 30days først.

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok økt nr seks som formiddagstrening i dag. Det passet ikke for meg. :cry:  Hadde lite krefter å gi og kjente kroppen protestere vilt. Så dermed fortsetter jeg med kveldstrening selv om man da har hele dagen til å grue seg på. :P

Huff da :( Men da vet du at det ikke fungerer for deg. Greit å vite ;) Lykke til neste økt :)

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Ferdig med økt 9, og bare en økt igjen på level 1 :)

Hvor mange er det som skal over på ripped in 30 etterpå?

#A2Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Skal prøve meg på denne etter 30 days;)

 

Six week sixpack etter det igjen da???

Nøyaktig det som er planen min! Har treningsopplegget klart hele våren. I sommer skal jeg være superfitt! 😛

Jeg er med på begge to! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Weeferdig med dag 1

Sitter nå og spiser en boks tunfisk,for man må vel ha i seg noe proteiner etterpå? Hva spiser dere?

Jeg spiser cottage cheese med eple og kanel eller egg med avokado og tomat :)

 

 

Ferdig med økt 3 nå (!!!) Det ble sent men måtte en tur på Barneklinikken med minsten (var heldigvis ingenting galt :) ) Bestemte meg for at jeg skulle trene uansett, nekter å falle av lasset!

Ble 12 min med rockering i tillegg, droppet kettlebellswings i dag, men tar det igjen imorgen :)

 

Jeg vurderer å skrive inn vekten og målene jeg hadde på dag 1 her på tråden, for så å oppdatere på slutten og muligens en gang sånn ca halvveis, men jeg veide et par kg mer enn jeg trodde så er litt sur! Men det gjør det jo forsåvidt bare ekstra motiverende å fortsette da.

Så flink du var som trente så sent! Også rockering i tillegg da ;) Trener du forresten den først eller etterpå?

 

Skriv gjerne inn vekten ja, det er veldig fint for oss andre å se hva du får til også :) Motiverende å følge :)

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Rockering etterpå for da er jeg varm, og når jeg bruker kettlebell tar jeg den før rockeringen :)

 

Skriver inn vekt og mål senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Halvveis, 15 økter på 15 dager :) så nå følger en liten statusrapport:

 

Lår -1 cm

Rumpe -2cm

Hofter -3 cm

Midje (smaleste stedet) -2,5 cm

Midje (med navlen) -2 cm

Arm -2 cm

 

Jeg veier meg hver fredag, så det får vente 2 dager.

 

Jeg er strålende fornøyd med dette, men det kan hende det er noe feilmåling siden jeg var litt usikker på nøyaktig hvor jeg målte sist. Men jeg kjenner jo på klærne at noe har skjedd, så det kan ikke være alt for mye feil.

 

Så stå på alle sammen, dette gir resultater!

Så flink du har vært snille_snille!! :) Du har virkelig fått til en fin forandring! Fortsett slik! :) Også har du vært så flink som har klart å trene hver dag. Vi var jo egentlig kommet likt, men jeg står fortsatt still på dag 9 pga influensaen. Lykke til på siste halvdel! :)

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Takk for det! Planen er å gjennomføre på 30 dager, men i dag er jeg hjemme med febersykt og snørrete barn, så da spørs det om jeg klarer å holde meg frisk... krysser fingrene

 

Håper du er på bedringens vei og snart er klar for å fortsette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...