Gå til innhold

30 days shred


Jallow B

Anbefalte innlegg

 

 

Jeg har fremdeles vond ankel, men skal ut i dag og få tak i en skikkelig støttebandasje og joggesko som går over anklene! Jeg vil fortsette!

 

Dere er flinke damer! :)

Har du skadet deg?

Jeg har utrolig vondt i begge anklene, men vet jeg har problemer med beina og tror det kan være derfor. Alltid når jeg har trent har jeg fått utrolig vondt, men stattebandasje kan jo være en ide. Det har jeg ikke tenkt på :)

 

Anonymous poster hash: 44952...559

Ja, jeg falt av hesten for noen dager siden og skadet ankelen. Dvs, den har aldri vært i orden etter at jeg ble tråkket på av en hest for mange år siden, den er konstant hoven og burde nok vært tappet. Etter fallet ble den vond igjen. Bør nok egentlig få tatt en MR-undersøkelse, siden den har vært dårlig i så mange år, men den har aldri vært konstant vond, som nå.

 

Har trua på støttebandasje, da blir leddet mer stabilt. :) Og jeg bruker en yogamatte som underlag når jeg hopper, jo mer demping jo bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg startet igår, men måtte bare stoppe med èn gang. Knærne og korsryggen har en litt dårlig periode ( noe jeg er vant til fra før av, det kommer og går.. ) så igår kjørte jeg kun styrkeøvelser jeg vet jeg greier, i ca 15min.

 

Merker at det er de-motiverende når jeg ikke KAN gjøre det pga smerter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mye hopp og sprett her? Har egentlig litt lyst til å være med, men de som bor i leiligheten under tåler ikke så mye dunking i gulvet..og det er ikke akkuratt lydløst når jeg hopper.. hehe :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er økt 5 på nivå 1 unnagjort! Skulle egentlig hatt den i går men da hadde jeg ikke sjans. Men tok ihvertfall 70 squats i går pluss 20 min med rockering så fikk nå gjort noe :)

 

Deilig å trene tidlig hehe, skal på fest i kveld og nektet å gå to dager uten treningen så da ble det nå :)

 

Stå på jenter, dere er flinke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brukerer dere manteler/hanteler eller hva det heter, og evt hvor mange kilo?
Jeg har ikke det, og orker heller ikke kjøpe det da de mest sannsynligvis bare blir liggende å støve ned senere. Bruker kun vannflasker på 500 ml, men det er ikke nok vekt for min del. Noen andre gode tips til noe jeg kan bruke? :)



Anonymous poster hash: 44952...559
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vekter på 1kg, har tyngre og, men de ligger å støvler ned et eller annet mystisk sted... Så de på 1kg får holde ;)

 

#A4

 

Anonymous poster hash: 6ae11...ba5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker vekter på 2 kg. og har tenkt å kjøpe vekter på 5 kg. til jeg skal starte med ripped in 30.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Økt 8 på nivå 2. I dag fikk jeg lurt med meg kjæresten min. Stakkars, det var litt vel tøft for han å hoppe rett på nivå 2 ja 😛

 

Nivå 2 er blitt overkommelig, om 2 dager er jeg klar for nivå 3 😊

Endret av snille_snille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå melder jeg meg ut :(
Jeg er så lite flink til å motivere meg selv, og det verste jeg gjør er faktisk å trene. Vet at dette er eneste måten til å få en oppstramming, og den ultimate sjansen, men nå er jeg lei :( Et ork å motivere seg, og ga meg etter 5 minutter med trening idag :( Flaut, for jeg merker jo allerede STORE foranringer på formen :(

Men jeg har ikke det "vinnerinstinkt" genet en plass, og det har jeg aldri hatt. Så det må nok bli treningssenteret på meg, for det er det flere treninger jeg liker så mye bedre (spinning, aerobic…). Men styrke er ikke min ting, og det har det aldri vært. Jeg liker utholdenhetstrening, så hadde det vært hoppnig og dansing hele filmen skulle jeg nok klart det. 

Lykke til damer, jeg beundrer virkelig pågangsmotet deres! Vær STOLTE av dere selv og det dere klarer å gjennomføre! :D



Anonymous poster hash: 44952...559
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Og nå melder jeg meg ut :(

Jeg er så lite flink til å motivere meg selv, og det verste jeg gjør er faktisk å trene. Vet at dette er eneste måten til å få en oppstramming, og den ultimate sjansen, men nå er jeg lei :( Et ork å motivere seg, og ga meg etter 5 minutter med trening idag :( Flaut, for jeg merker jo allerede STORE foranringer på formen :(

 

Men jeg har ikke det "vinnerinstinkt" genet en plass, og det har jeg aldri hatt. Så det må nok bli treningssenteret på meg, for det er det flere treninger jeg liker så mye bedre (spinning, aerobic…). Men styrke er ikke min ting, og det har det aldri vært. Jeg liker utholdenhetstrening, så hadde det vært hoppnig og dansing hele filmen skulle jeg nok klart det.

 

Lykke til damer, jeg beundrer virkelig pågangsmotet deres! Vær STOLTE av dere selv og det dere klarer å gjennomføre! :D

 

Anonymous poster hash: 44952...559

Hva med å kjøpe deg noen DVD'er med Zumba så kan du trene "med oss" likevel? Jeg har noen sånne og de er utrolig gøye!

 

Syns du er flink som prøvde, men kjedelig at du gir deg når du merker resultater :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Og nå melder jeg meg ut :(

Jeg er så lite flink til å motivere meg selv, og det verste jeg gjør er faktisk å trene. Vet at dette er eneste måten til å få en oppstramming, og den ultimate sjansen, men nå er jeg lei :( Et ork å motivere seg, og ga meg etter 5 minutter med trening idag :( Flaut, for jeg merker jo allerede STORE foranringer på formen :(

 

Men jeg har ikke det "vinnerinstinkt" genet en plass, og det har jeg aldri hatt. Så det må nok bli treningssenteret på meg, for det er det flere treninger jeg liker så mye bedre (spinning, aerobic…). Men styrke er ikke min ting, og det har det aldri vært. Jeg liker utholdenhetstrening, så hadde det vært hoppnig og dansing hele filmen skulle jeg nok klart det.

 

Lykke til damer, jeg beundrer virkelig pågangsmotet deres! Vær STOLTE av dere selv og det dere klarer å gjennomføre! :D

 

Anonymous poster hash: 44952...559

Hva med å kjøpe deg noen DVD'er med Zumba så kan du trene "med oss" likevel? Jeg har noen sånne og de er utrolig gøye!

 

Syns du er flink som prøvde, men kjedelig at du gir deg når du merker resultater :(

 

DET kan jeg gjøre!!! :D

Synes det er mye morsommere, så skal se om jeg finner noe på nett! Dette var hvertfall ikke noe for meg, for meg må jeg finne noe jeg liker for at jeg skal komme meg gjennom det :P

 

Anonymous poster hash: 44952...559

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det 30 min med Insanity istedenfor! Fy søren, tror aldri jeg har vært så sliten før! 
Takk for motivasjon, Monajenten :D Skal gjøre mitt beste med å variere litt, men gjøre mitt beste for å holde med på ett eller annet vis hver dag!

Ha en fin lørdagslveld alle sammen! :hoppe:



Anonymous poster hash: 44952...559
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DET kan jeg gjøre!!! :D

Synes det er mye morsommere, så skal se om jeg finner noe på nett! Dette var hvertfall ikke noe for meg, for meg må jeg finne noe jeg liker for at jeg skal komme meg gjennom det :P

 

 

Anonymous poster hash: 44952...559

 

http://www.youtube.com/channel/UConrMq-4C_ykPGueZ1qczlg

 

Anbefaler denne kanalen. Hun er morsom, og har gode videoer å trene til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Og nå melder jeg meg ut :(

Jeg er så lite flink til å motivere meg selv, og det verste jeg gjør er faktisk å trene. Vet at dette er eneste måten til å få en oppstramming, og den ultimate sjansen, men nå er jeg lei :( Et ork å motivere seg, og ga meg etter 5 minutter med trening idag :( Flaut, for jeg merker jo allerede STORE foranringer på formen :(

 

Men jeg har ikke det "vinnerinstinkt" genet en plass, og det har jeg aldri hatt. Så det må nok bli treningssenteret på meg, for det er det flere treninger jeg liker så mye bedre (spinning, aerobic…). Men styrke er ikke min ting, og det har det aldri vært. Jeg liker utholdenhetstrening, så hadde det vært hoppnig og dansing hele filmen skulle jeg nok klart det.

 

Lykke til damer, jeg beundrer virkelig pågangsmotet deres! Vær STOLTE av dere selv og det dere klarer å gjennomføre! :D

 

Anonymous poster hash: 44952...559

Hva med å kjøpe deg noen DVD'er med Zumba så kan du trene "med oss" likevel? Jeg har noen sånne og de er utrolig gøye!

 

Syns du er flink som prøvde, men kjedelig at du gir deg når du merker resultater :(

 

DET kan jeg gjøre!!! :D

Synes det er mye morsommere, så skal se om jeg finner noe på nett! Dette var hvertfall ikke noe for meg, for meg må jeg finne noe jeg liker for at jeg skal komme meg gjennom det :P

 

Anonymous poster hash: 44952...559

 

Har du forsøkt treningsenter på nett? Her er det endel forskjellige treninger og velge mellom

 

http://livegym.no/tag/trening+p%C3%A5+nett/

 

Anonymous poster hash: 5e799...fbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da ble det 30 min med Insanity istedenfor! Fy søren, tror aldri jeg har vært så sliten før! 

Takk for motivasjon, Monajenten :D Skal gjøre mitt beste med å variere litt, men gjøre mitt beste for å holde med på ett eller annet vis hver dag!

 

Ha en fin lørdagslveld alle sammen! :hoppe:

 

Anonymous poster hash: 44952...559

 

Fant du insanity på nett, evt hvor eller har du kjøpt dvd?

 

Anonymous poster hash: 5e799...fbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennomført dag 4 på Level 1!

Hadde planer om å ta en hviledag i dag (siden jeg er såpass utrent :P), men jeg innbiller meg at jeg allerede merker forandringer og det gjorde meg motivert til å fullføre en økt i dag og ;)

 

Er det for optimistisk å tro at noe skjer etter bare 4 dager? Synes liksom magen er mindre "oppblåst" og klærne sitter piiiiittelitt løsere :P Ved neste lønning skal jeg kjøpe meg ny vekt!

 

Jeg synes hvertfall det var lettere i dag, selv om jeg fortsatt er ganske støl og vond overalt.

Sliter med push-ups da, som jeg ser flere her gjør ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler heller et målebånd enn vekt ;) muskler veier mer enn fett så det vises raskere på målebåndet :) #A3

 

Anonymous poster hash: 04098...592

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler heller et målebånd enn vekt ;) muskler veier mer enn fett så det vises raskere på målebåndet :) #A3

 

Anonymous poster hash: 04098...592

 

Ja, jeg skal fram med målebåndet også :)

 

Men hadde vært artig å veid meg etter noen uker/måneds tid for å se om jeg får noen andre tall der også :P

Endret av 2_små_og_flere_grå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var dag 2/30 vel overstått. Jeg er gjennomsvett og støøøøl fra igår. For et helvete, men dette skal jeg klare! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, målte meg nå for moro skyld og jeg har allerede mista 3 cm på midjen! Sikkert vann, men likevel da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...