Gå til innhold

30 days shred


Jallow B

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har så dårlig samvittighet! :( for dere, for meg, for hele 30days shred! :( har ikke fått trent på en uke og jeg er fremdeles veldig syk ;( tror jeg har bihulebetennelse, og tørr ikke trene ;( men er så lei meg, for jeg var så godt i gang. Selv om jeg vet at jeg kommer til å fortsette og komme i mål når jeg først blir frisk, er det det at jeg måtte ha et så langt opphold som irriterer meg ;( har bare kommet til 9/30 og nå vært syk fra lørdag-lørdag+++ ;(

Håper hvertfall dere får trent og kost dere!

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så dårlig samvittighet! :( for dere, for meg, for hele 30days shred! :( har ikke fått trent på en uke og jeg er fremdeles veldig syk ;( tror jeg har bihulebetennelse, og tørr ikke trene ;( men er så lei meg, for jeg var så godt i gang. Selv om jeg vet at jeg kommer til å fortsette og komme i mål når jeg først blir frisk, er det det at jeg måtte ha et så langt opphold som irriterer meg ;( har bare kommet til 9/30 og nå vært syk fra lørdag-lørdag+++ ;(

Håper hvertfall dere får trent og kost dere!

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Jeg har full forståelse for at du er lei deg! Men som du sier kommer du sterkere tilbake. Jeg skal trene videre etter disse 30 dagene, så bare ta den tiden du trenger og forsett etterpå, flere av oss er her da også!

 

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Da ble det 30 min med Insanity istedenfor! Fy søren, tror aldri jeg har vært så sliten før! 

Takk for motivasjon, Monajenten :D Skal gjøre mitt beste med å variere litt, men gjøre mitt beste for å holde med på ett eller annet vis hver dag!

 

Ha en fin lørdagslveld alle sammen! :hoppe:

 

Anonymous poster hash: 44952...559

 

Fant du insanity på nett, evt hvor eller har du kjøpt dvd?

 

Anonymous poster hash: 5e799...fbf

 

Jeg lastet det ned fra pirate bay? for ett par år siden. Bodde i USA hvor jeg spilte basketball, og det trente vi Insanity hver enste dag før selve basketballtreningen begynte. Har aldri sett så fit ut, så bestemte meg for å kanskje prøve igjen siden jeg fikk så utrolig gode resultatet. Var et helvette å komme seg igjennom, men du verden så mye verdt det det var. Hadde heldigvis en stor gruppe og jeg MÅTTE gjøre dette for å få trene, og da var det ikke like ille som nå når jeg må trene alene. Men filmen ble med nedlastningen, men kanskje jeg klarer å følge ihvertfall littt av dette nå. Ikke noe jeg kommer til å orke hver dag, men skal henge med så godt som mulig :)

 

Anonymous poster hash: 44952...559

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner ikke den "Insanity" DVD'n jeg :/

 

http://www.platekompaniet.no/Search.aspx?q=%22Jillian+Michaels%22&f=DVD

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Du kan ikke laste ned?

http://thepiratebay.se/torrent/6494528/FULL_Insanity_Workout__Workout_sheet___Nutrition_diet

 

Bruker et nedlastningsprogram som heter utorrent eller noe slikt. Her får du full pakke med alle filmene, og en plan for hvordan film du skal trene etter hver dag. Har også fri fra trening ca. 1 gang i uken. 

Tror ikke dette er så stort i Norge, så det kan hende du må bestille fra amazon eller ebay:

http://www.ebay.com/itm/SUPREME-13-DVD-SET-GET-INSANE-ABS-W-SUPREME-WORKOUT-BRAND-NEW-AS-SEEN-ON-TV-/201027722006?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2ece2f9b16

Men dette er sinnsykt hard trening i forhold til 30 day shred, synes nå jeg. Og du får virkelig brukt alle musklene på en helt annen måte. Minuset er (synes late meg :P) at treningene varer en del lengre (tror det er rundt 50 minutter?). 

Tror nok ikke jeg tar dette helt ut, det orker jeg garantert ikke, men skal holde på med en eller annen form for trening hver dag så jeg ikke faller av lasset på den måten :)

 

Anonymous poster hash: 44952...559

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå kjenner jeg at jeg begynner å bli lei nivå 2. Heldigvis bare 1 dag igjen!

 

Følte ikke jeg klarte å gi det lille ekstra på kondisjonen i dag. Litt skuffet over meg selv, spesielt etter at jeg har kosa meg masse i helgen... i går ble det masse popkorn på kino og i dag hadde vi vafler som morsdagskos. Burde jo ha tatt i litt ekstra i dag...

 

Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kjenner jeg at jeg begynner å bli lei nivå 2. Heldigvis bare 1 dag igjen!

 

Følte ikke jeg klarte å gi det lille ekstra på kondisjonen i dag. Litt skuffet over meg selv, spesielt etter at jeg har kosa meg masse i helgen... i går ble det masse popkorn på kino og i dag hadde vi vafler som morsdagskos. Burde jo ha tatt i litt ekstra i dag...

 

Hvordan går det med dere andre?

Jeg sitter og manner meg opp til å sette igang. Har ikke lyst idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Nå kjenner jeg at jeg begynner å bli lei nivå 2. Heldigvis bare 1 dag igjen!

 

Følte ikke jeg klarte å gi det lille ekstra på kondisjonen i dag. Litt skuffet over meg selv, spesielt etter at jeg har kosa meg masse i helgen... i går ble det masse popkorn på kino og i dag hadde vi vafler som morsdagskos. Burde jo ha tatt i litt ekstra i dag...

 

Hvordan går det med dere andre?

Jeg sitter og manner meg opp til å sette igang. Har ikke lyst idag!

Kom igjen! Dette får du til! Kast deg rundt også er du ferdig om 30 min! Heia heia :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Nå kjenner jeg at jeg begynner å bli lei nivå 2. Heldigvis bare 1 dag igjen!

 

Følte ikke jeg klarte å gi det lille ekstra på kondisjonen i dag. Litt skuffet over meg selv, spesielt etter at jeg har kosa meg masse i helgen... i går ble det masse popkorn på kino og i dag hadde vi vafler som morsdagskos. Burde jo ha tatt i litt ekstra i dag...

 

Hvordan går det med dere andre?

Jeg sitter og manner meg opp til å sette igang. Har ikke lyst idag!

Kom igjen! Dette får du til! Kast deg rundt også er du ferdig om 30 min! Heia heia :)

 

Setter igang kl. 22. Har lurt med mannen. Fnis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Økt 3, level 1, unnagjort! Tyngste dagen til nå. Lemster overalt, og alt var bare kjempetungt! Håper det blir enklere i morgen, kjenner motivasjonen synker når ting blir verre fremfor bedre. Men, dette skal jeg bare klare. 

Neste økt står for dør: 05:45, før babyen våkner og før mannen må dra på jobb!

#A5



Anonymous poster hash: a8258...458
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Økt 3, level 1, unnagjort! Tyngste dagen til nå. Lemster overalt, og alt var bare kjempetungt! Håper det blir enklere i morgen, kjenner motivasjonen synker når ting blir verre fremfor bedre. Men, dette skal jeg bare klare. 

 

Neste økt står for dør: 05:45, før babyen våkner og før mannen må dra på jobb!

 

#A5

 

Anonymous poster hash: a8258...458

 

Samme her! Er så støøøl, og føler det ikke blir enklere, bare verre. Men deilig når man er ferdig! :) Bra jobba!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 8, level 2 fullført.

 

Er delvis slått ut av et magevirus.. Satt hele førmiddagen på toalettet... Men beit det i meg nå i kveld, og henger med.

Ble bare en 70% innsats, men tenkte det var bedre enn 0... :)

 

Kjenner jeg er lei level 2.. Igrunn lei hele shreden... Snart ny level, snart i mål, snart mulighet for å vende tilbake til joggingen igjen, med litt mer muskler i kjernen og armene. Absolutt noe som kommer godt med!

 

#A4

 

Anonymous poster hash: 6ae11...ba5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sliter også voldsomt med motivasjonen nå :-/ bare gjør det fordi jeg må. Straks halvveis og prøver å fokusere på at det er bra for meg. Merker lite både på vekt og cm. Bare holde ut noen dager til så blir det sikkert bedre :) om ikke annet så er jeg ihverfall sterkere i armene :)

 

Anonymous poster hash: 04098...592

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jeg oppdaterte igår kveld, men jeg hadde da altså økt 4 for en times tid siden nå. Jeg må bare fortelle at magemusklene mine endelig er kommet sammen igjen etter svangerskap for 11 måneder siden! Det motiverer, det og i tillegg til at økten idag var adskillig enklere enn den igår kveld! 

Men, er det flere som har problemer med anklene under den cardio-øvelsen, hvor man hopper og sprer armer og bein? (husker ikke hva den heter, og klarer ikke forklare bedre nå på morrakvisten). Jeg får så grusomt vondt i den ene ankelen under denne øvelsen. Håper det bare er en form for stølhet, men det føles som om jeg har strekt den. 

#A5



Anonymous poster hash: a8258...458
Lenke til kommentar
Del på andre sider

#A5:

 

Jeg får det også til tider faktisk..men ikke sånn at det er smertefult. Da ville jeg enten prøvd med sko, om du ikke gjør det, eller å ta en annen cardio-øvelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva spiser dere til middag? Det samme som resten av familien?

 

Vi spiser relativt sunt hele tiden, så ja.

 

Kylling/fisk/kjøtt, grønnsaker og ris/couscous. Salat og frukt i løpet av dagen.

Jeg holder meg unna brød, men skal prøve min mors lavkarbobrød..

 

--

 

Update; Igår danset jeg meg svett istedetfor 30 days. Trengte å gjøre noe annet som også ga meg trim, så jeg satte på favoritt-dancehallen og danset i vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på folkens!!!

 

Jeg skulle trent i går men har fått en kink i nakken og hadde ikke sjans :( Det er så vondt, klarer omtrent ikke å snu på den. Går med skal hele tiden så håper jeg får til en økt i dag, skal ihvertfall prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#A5:

 

Jeg får det også til tider faktisk..men ikke sånn at det er smertefult. Da ville jeg enten prøvd med sko, om du ikke gjør det, eller å ta en annen cardio-øvelse.

Da prøver jeg med sko først, og ser om det hjelper! Trener bare på sokkelesten nå, for å ikke vekke baby, men kan jo prøve å hoppe stille. Jeg er ikke så trampete av meg likevel :) 

 

#A5

 

Anonymous poster hash: a8258...458

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er dagens økt med 30 day shred på level 2 gjennomført, men i dag tok jeg første dag på ripped in 30 i tillegg. Takk folkens for motivasjon til å trene :)

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er dagens økt med 30 day shred på level 2 gjennomført, men i dag tok jeg første dag på ripped in 30 i tillegg. Takk folkens for motivasjon til å trene :)

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Jeg er imponert! Jeg var nesten død etter første dag på nivå 2. Flink du er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fornøyd med meg selv! Dag 8 gjennomført! Aldri trent før for jeg gir alltid opp! IKKE NÅ! :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...