Gå til innhold

30 days shred


Jallow B

Anbefalte innlegg

Hei alle!

 

Idag har jeg tatt økt 1 av level 2. Det var sinnsykt hardt, men deilig og gøy med litt nye øvelser. Man blir jo veldig lei av de samme etter en stund. Jeg har allerede gått ned 11 cm på midjen, det er nesten ikke til å tro! :) Håper det fortsetter slik! Jeg er virkelig ikke flink til å spise riktig, det irriterer meg! Hadde nok fått enda mer effekt av treningen om jeg spiste mindre klin. Hva spiser dere andre?

Wow, det er jo kjempebra :) 11 cm er mye på så kort tid.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da var dagens økt med Jillian over, først 30 day shred level 3, og så rippe in 30 week 3. I helgen prøvde jeg meg på yoga meltdown istedenfor det vanlige, men jeg må nok trene mye mer for å få til de øvelsene.

 

Det er vinterferie her og planen er å få til 2 økter med trening hver dag denne uken.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en pause dag i går, men klar i dag:)

 

Har ikke fått målt meg, men ser at kroppen har endret seg(litt) så er super happy:) snart halvveis:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 31 dager har jeg nå gjennomført 30 day shred. Jeg er utrolig stolt og glad for at jeg holdt ut. Jeg vil takke dere alle for at dere har vært med meg i denne prosessen, noen dager har det vært beinhardt!

 

Resultater:

Lår - 2 cm

Rumpe - 2 cm

Hofter - 4 cm

Midje - 5 cm

Navle - 4 cm

Arm - 2 cm

Vekt 0.9 kg

 

Lår, rumpe og arm er ikke endret siden dag 15, men jeg kjenner at jeg er mye sterkere. På søndag starter jeg på ripped in 30. Jeg kommer til å henge her med dere mens jeg holder på.

 

Stå på alle sammen og god helg!

Utrolig bra jobbet Snille_snille :) Masse lykke te med ripped :) Kjempe fine resultat du har fått! Og jeg må si jeg er imponert over at du klarte det på så kort tid :) Tenkt at vi startet samtidig og jeg er bare halvveis i dag :( Sånn er det bare. Lykke til framover, vi skal følge deg der også :) 

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med noen dager treningsfri grunnet sliten kropp, fest/morro og bakrus, er jeg nå i gang igjen og tok igjen for fult i dag. 20 jogging på mølla først, så halve 30 days avbrutt av baby, på igjen fra starten også trilletur i mye bakker i 7,5km og forbrente over 1000kcal tilsammen :) Er halvveis i opplegget, dag 5 på level 2 fullført :)

 

#A1



Anonymous poster hash: 35bbf...554
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Etter 31 dager har jeg nå gjennomført 30 day shred. Jeg er utrolig stolt og glad for at jeg holdt ut. Jeg vil takke dere alle for at dere har vært med meg i denne prosessen, noen dager har det vært beinhardt!

 

Resultater:

Lår - 2 cm

Rumpe - 2 cm

Hofter - 4 cm

Midje - 5 cm

Navle - 4 cm

Arm - 2 cm

Vekt 0.9 kg

 

Lår, rumpe og arm er ikke endret siden dag 15, men jeg kjenner at jeg er mye sterkere. På søndag starter jeg på ripped in 30. Jeg kommer til å henge her med dere mens jeg holder på.

 

Stå på alle sammen og god helg!

Utrolig bra jobbet Snille_snille :) Masse lykke te med ripped :) Kjempe fine resultat du har fått! Og jeg må si jeg er imponert over at du klarte det på så kort tid :) Tenkt at vi startet samtidig og jeg er bare halvveis i dag :( Sånn er det bare. Lykke til framover, vi skal følge deg der også :)

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Takk! Du har vært så uheldig med sykdom at det er bra du i det hele tatt henger med! Stå på videre så er du snart ferdig og klar til nye utfordringer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 2 på ripped week 1. I dag har jeg blitt stiv og støl i rumpe og bakside lår. Ikke så ille som på første nivå med shred, men kjente noen øvelser var tyngre i dag pga stivheten. Men jeg liker ripped, dette blir gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 2 på ripped week 1. I dag har jeg blitt stiv og støl i rumpe og bakside lår. Ikke så ille som på første nivå med shred, men kjente noen øvelser var tyngre i dag pga stivheten. Men jeg liker ripped, dette blir gøy!

Er du veldig sterk i armene?

Jeg sliter litt enda med de øvelsene hvor jeg må holde hele kroppen, men det blir vel lettere når mye av vekten forsvinner.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Ble ikke 30 days shred i dag på meg, for jeg har fått 6 gratis PT timer, så jeg løp 45min på mølla og hadde en time effektiv styrketrening med PT etterpå. :) 

 

#A1



Anonymous poster hash: 35bbf...554
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dag 2 på ripped week 1. I dag har jeg blitt stiv og støl i rumpe og bakside lår. Ikke så ille som på første nivå med shred, men kjente noen øvelser var tyngre i dag pga stivheten. Men jeg liker ripped, dette blir gøy!

Er du veldig sterk i armene?

Jeg sliter litt enda med de øvelsene hvor jeg må holde hele kroppen, men det blir vel lettere når mye av vekten forsvinner.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Tror ikke jeg er veldig sterk i armene, men har blitt en del sterkere enn når jeg startet. Tidligere måtte jeg f.eks ta armhevinger på knærne, nå tar jeg de strake.

 

Syns også det er tungt når vi skal ha øvelser hvor vi må stå i plankeposisjon og gjøre ting, men biter tenna sammen og prøver å la kjernemusklaturen ta det meste, slik at det ikke blir for tungt på armene.

 

Ferdig med dag 3 week 1 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange er fortsatt med?

 

Jeg har i dag prøvd meg på Banish Fat Boost Metabolism, før 30 day shred level 1 som jeg starter med på nytt igjen i dag.

 

Vekten står på et platå, men jeg har ikke tenkt å gi meg så lett denne gangen.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mange er fortsatt med?

 

Jeg har i dag prøvd meg på Banish Fat Boost Metabolism, før 30 day shred level 1 som jeg starter med på nytt igjen i dag.

 

Vekten står på et platå, men jeg har ikke tenkt å gi meg så lett denne gangen.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Anklene mine er helt bra idag, så det blir oppstart i løpet av et par dager her! Begynner da helt på nytt på 30 day shred. Skal "teste ut" anklene ved å traske noen timer på kjøpesenteret idag, sist jeg gjorde det, endte det ikke så bra. Men er de bra i kveld, så er jeg straks i gang igjen.

 

#A5

 

Anonymous poster hash: a8258...458

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens!

 

Jeg har ramla bittelitt av lasset. Har hatt to dager nå der jeg ikke har fått trent. Har vært dårlig og det har blitt sene kvelder, så har ikke hatt hverken ork eller tid. Men idag SKAL jeg trene og tar da økt 13 av 30. Skal gjennomføre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg også blitt småsyk :( Kjente at det kom i går, men trente rolig og det gikk fint. I dag blir det nok en pause. Er tett i hele topplokket og kjenner at det blir enkle løsninger på alt etter en slitsom dag på jobb. Satser på at en ettermiddag på sofaen vil gjøre underverker!

Endret av snille_snille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener ikke 30 days hver dag pga annen trening, men i dag er også en økt over. Ferdig med dag 6 på level 2.



Anonymous poster hash: 35bbf...554
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er på dag 10 på level 1 i kveld. Gleder meg til noe nytt i morgen.

Det er litt tiltak å starte etter barna har lagt seg hver kveld, men vi bruker heldigvis bare 25min da :)

Er det mange som fortsatt henger med da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen effekt på meg enda. Ikke krympet i cm noen plasser selv om kostholdet er bedre nå enn før jeg startet. Samboeren min har krympet på lår og bryst.

Men det er fortsatt 20 dager igjen da :)

Jeg er sterkere i armene da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) jeg er her og titter innom iblant. Har hatt 3 uker opphold nå men kroppen min verker fortsatt etter treninga. Trente mye før graviditet så jeg skjønner ikke dette, kanskje jeg har overbelastet kroppen. Det er leggene som er verst. Nå er jeg ei ganske stor jente med mine 103 kg på 165 cm så jeg lurer på om dette blir for tungt for kroppen rett og slett. sikkert ikke rart det ettersom de må stå imot "trykket" :P Tror muligens jeg skal gå over på en slik yoga video jeg så (ingen hopping) for å få trent styrke og så tilbake til JM når jeg er litt lettere :) #A3

 

Anonymous poster hash: 04098...592

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom aldri ordentlig igang igjen, det gikk tre dager så var ankelen like ille. Har nå fått henvisning til MR. Har derimot vært flink med kostholdet, og har gått ned 4 kg siden denne tråden ble startet. Så får jeg heller sykle, svømme eller trene på mer skånsomme måter enn så lenge.

 

Håper alle dere dyktige damer når målene deres! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått trent 1 time med Jillian i dag også. Nå er jeg blitt hekta, for i går da jeg skulle legge meg kommenterte samboeren min at jeg har fått mer struttende pupper, og at magen min er nesten helt flat.

 

Dette er den første sommeren etter jeg har fått barn at jeg ikke gruer meg til å gå på stranda med ungene.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trente tirsdag dag 5 level 2, og i går dag 6. Men det er fryktelig tungt da jeg har fått en soppinfeksjon i munn og svelg som jeg tror kroppen jobber hardt med. 

Går lite ned i cm, en cm på overarmene og en cm på muffinstoppen, men spiser fremdeles for mye sjokolade så det er nok grunnen. :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 2 dagers pause pga forkjølelse var jeg i gang med okt 5 på week 1 i ripped. Mulig jeg tar et par dager ekstra på week 1 før jeg går videre. I dag og onsdag var litt roligere økter pga formen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...