Gå til innhold

30 days shred


Jallow B

Anbefalte innlegg

Jeg skulle slenge på meg ei jakke idag som jeg vet ikke passer. Bare for å ha noe over. Og den passet!!! Jeg har ikke fått igjen glidelåsen siden før graviditet :D JM here i come :D. A3

 

Anonymous poster hash: 04098...592

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På grunn av festligheter fredag tok jeg fridag i går, og la alt til rette for trening i dag tidlig. Men våknet med vond og sår hals, vondt i kroppen, tett i nesa og slapp som bare det:/ blir så lei av dette. Men kan ikke noe for det. Håper dere holder dere friske. Jeg har igjen 4 dager på level 2, men kjenner godt resultatene allerede selv om det har blitt mange sykedager i tillegg til 1-2dager fri i uka. Stå på alle sammen!:)

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag prøvde jeg No more trouble zones, og den er tøff, men det var fint med en forandring. Jeg tror det er viktig å variere for at en ikke skal gå lei, og at kroppen får noen nye utfordringer.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velger å fortsette der jeg slapp selv om det er noen uker siden siste trening ( for motivasjonens skyld) dag 5 på nivå 2 fullført :) #A3

 

Anonymous poster hash: 04098...592

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en økt med no more trouble zones i dag også, men i morgen satser jeg på en økt med banish fat boost metabolism. Jeg kommer til å veksle mellom forskjellige treninger denne mnd. og så gå tilbake til 30 day shred og ripped in 30 igjen i april.

 

#A2



Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er, dere som klarer dette! Jeg skulle egentlig ha oppstart helt på nytt før helga, men det ble ikke noe da magen har slått seg vrang, med kvalme og oppblåsthet. Håper på oppstart før denne helga, men vi får se om magen kommer i lage igjen! 

Heier på dere! 

#A5



Anonymous poster hash: a8258...458
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye sykdom på denne tida! Håper du blir fort frisk igjen. Nå som jeg er igang igjen vil jeg prøve å variere litt. Tenkte annenhver dag med 30 days shred og så fant jeg en yoga video med JM som jeg skal bruke de andre dagene. Hadde første dag med yoga idag og gud hvor godt det gjorde :) A3

 

Anonymous poster hash: 04098...592

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye sykdom nå ja, også varer det så lenge. Har ikke trent siden fredag jeg nå, må starte rolig med gå/joggetur i morgen.

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle egentlig begynne på week 2 på ripped i går, men feber, vondt i kropp og kvalme satte en stopper for det. Nå ligger jeg strekk ut på sofaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som er syke får ha god bedring, så får vi håpe sykdommen forsvinner raskt igjen.

 

Jeg har i dag hatt en økt med banish fat boost metabolism, og pulsklokken viser at på 50 minutter forbruker jeg 540 kcal. og det hjelper godt på Lifesum appen når en ikke får så mange kcal. daglig.

 

Hvordan er det med dere og huden rundt magen, for når jeg står ser magen flat ut og ikke så ille,men når jeg ligger i planke får jeg en stor hudpose som henger langt unna magemusklene.

 

#A2



Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra trening. Kommer til å bruke programmene 2-3 dager i uka for god hjemmetrening. Trenger kun stramme opp bittelitt .

 

Anonymous poster hash: eb8db...97e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere sett JM har kommet ut med en ny DVD One Week Shred, det blir vel den neste jeg må få tak i.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var dagens økt gjennomført, i dag ble det no more trouble zones. Jeg har også fått bestilt one week shred så nå blir det venting ved postkassen igjen.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

One week shred har jeg ikke hørt om. Er det et treningsprogram, eller flere nivåer?

 

Håper å få begynt med week 2 i morgen. Formen er bedre, men er sliten og trenger en dag ekstra pause.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

One week shred har jeg ikke hørt om. Er det et treningsprogram, eller flere nivåer?

 

Håper å få begynt med week 2 i morgen. Formen er bedre, men er sliten og trenger en dag ekstra pause.

 

Det er 2 30 minutters program som er den siste treningsdvd hun har laget, den ble utgitt nå i mars, og det ligger bare en liten titt ute på yoytube.

 

 

 

Får håpe du snart blir helt frisk, for det er ikke gøy å gå rundt sliten og trett.

 

#A2

 

 

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg ferdig med dagens økt, i dag ble det Banish fat boost metabolism. Da har jeg bare en økt igjen denne uken for jeg regner med å ta treningsfri på søndag. :hoppe:

 

#A2



Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte på week 2 i dag. Det var tøft etter 3 dager borte pga sykdom. Tok det litt rolig for å bli kjent med øvelsene og være snill med kroppen.

 

Armhevingene på denne var jo helt syke! Måtte ned på kne igjen jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger fortsatt med, men må trene litt annenhver dag dessverre :( men har ikje tenkt å gi meg, men ble ikke som planlagt...

 

Har der oppnådd gode resultat??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad for nå har jeg trent med JM i snart 6 uker, og jeg har gått inn 11 cm i livet, nå er jeg 87 cm og jeg var 98 cm da jeg startet.

 

#A2



Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er så glad for nå har jeg trent med JM i snart 6 uker, og jeg har gått inn 11 cm i livet, nå er jeg 87 cm og jeg var 98 cm da jeg startet.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Du har vært utrolig flink og må være stolt over deg selv! Er riktig imponerende at du orker 2 økter på en gang! Stå på videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er så glad for nå har jeg trent med JM i snart 6 uker, og jeg har gått inn 11 cm i livet, nå er jeg 87 cm og jeg var 98 cm da jeg startet.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Du har vært utrolig flink og må være stolt over deg selv! Er riktig imponerende at du orker 2 økter på en gang! Stå på videre :)

 

Takk, dette er første gangen jeg har klart og holde meg til treningsplanen, men jeg tar bare 2 økter når de er på 30 min. er treningen på 60 min. holder det med en økt.

 

Nå er jeg ferdig med dagens økt, og i dag ble det banish fat boost metabolism.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 4 på week 2, og syns jeg begynner å få mer taket på denne også, selv om første runde med kondisjon med 2 plankeøvelser nesten tar knekken på meg.

 

I morgen blir det treningsfri pga jobbting utover ettermiddagen og kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det no more trouble zones, og nå skal jeg ut og gå en liten tur i det fine været :)

 

#A2



Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner kun dag en og to på youtube jeg. Heter det ikke day 3 og day 4 osv da ? Ser dere skriver week 2 . Forvirra hehe. Gjorde dag en om igjen jeg når jeg ikke fant dag 3 jeg var ute etter.

 

Anonymous poster hash: eb8db...97e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du begynt på 30 day shred eller ripped in 30?

 

30 day shred har 3 nivå. Du skal trene hvert nivå i 10 dager før du går videre på neste nivå.

 

Ripped in 30 har 4 nivå, eller uker. Du skal trene samme video i 1 uke før du går videre.

 

Det er altså ikke en ny treningsvideo for hver dag. Håper du ble klokere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...