Gå til innhold

30 days shred


Jallow B

Anbefalte innlegg

Ååååå!! Jeg er så bakrus! ;( :P må nesten le, er jo selvforskylt. Men det er første ordentlige festen etter fødselen, så det gjorde godt også. Men det blir ingen trening i dag. Hvordan går det med dere, trening og alkohol?

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååååå!! Jeg er så bakrus! ;( :P må nesten le, er jo selvforskylt. Men det er første ordentlige festen etter fødselen, så det gjorde godt også. Men det blir ingen trening i dag. Hvordan går det med dere, trening og alkohol?

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Du får ta det igjen i morgen, og håper du har fått en fin sofadag.

 

Her blir det lite alkohol for tiden, for det er ikke lett å finne barnevakt.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det en sen treningsøkt til meg å være, for her ble det en våkenatt med ei som trengte bøtta noen ganger. Heldigvis er det helg og vi begge er hjemme slik at jeg fikk sove noen timer på formiddagen. 1 time med Jillian er nå en fast avtale 5-6 dager i uken :)

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh dere er så flinke! Jeg begynte på jobb igjen denne uka og har rett og slett ikke hatt overskudd til å trene etterpå. To uker til på jobb så skal jeg ha mer permisjon så henger jeg meg på igjen da :) #A3

 

Anonymous poster hash: 04098...592

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det en sen treningsøkt til meg å være, for her ble det en våkenatt med ei som trengte bøtta noen ganger. Heldigvis er det helg og vi begge er hjemme slik at jeg fikk sove noen timer på formiddagen. 1 time med Jillian er nå en fast avtale 5-6 dager i uken :)

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

god innstilling det å ta 5-6 treningsdager :) Godt jobba i kveld :)

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh dere er så flinke! Jeg begynte på jobb igjen denne uka og har rett og slett ikke hatt overskudd til å trene etterpå. To uker til på jobb så skal jeg ha mer permisjon så henger jeg meg på igjen da :) #A3

 

Anonymous poster hash: 04098...592

Liker innstillingen din, at du ikke gir opp, men setter treningen bare på vent til du både har tid og overskudd. Håper og regner med å se deg om et par uker :) 

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- #A1

- #A5

- #A2

- snille_snille

- DramaMama

-Jellow B

-HvittHus

- I scream for icecream

-#A4

- ღ٥ﻻ ﻉ√٥ﺎ ٱυღ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en treningsfri dag i går. Tiden strakk ikke til. Sykt barn, uventet besøk og planlagte middagsbesøk, og plutselig var dagen gått. Men det blir full rulle igjen i kveld!

Fikk du tatt økten din i går?

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Ble en treningsfri dag i går. Tiden strakk ikke til. Sykt barn, uventet besøk og planlagte middagsbesøk, og plutselig var dagen gått. Men det blir full rulle igjen i kveld!

Fikk du tatt økten din i går?

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

 

Nå er det kun 5 økter igjen! Litt irriterende at jeg var så nær å fullføre på 30/30, men ikke alltid det går. 30 økter på 31 dager er ikke så verst det heller. Begynt å forbedre meg mentalt til ripped in 30 nå. Tenker at jeg tar en pausedag først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 2 på level 2 gjennomført. Var lurt med treningsfri i går som formen var så dårlig, men i dag var det i gang igjen. Håper det går bra me alle dere :)

 

Snille_snille, tenk at du er kommet så langt! :) Flink du er! Vi skal følge deg videre med annen trening etterpå vet du :) Heia deg!! :)

 

#A1



Anonymous poster hash: 35bbf...554
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens økt gjennomført, først 30 day shred, level 2 dag 8, og etterpå ripped in 30, week 2 dag 1. Er det flere av dere som går inn i cm. men det går sakte med vekten?

 

Her går det fint med cm. men det går så sakte med vekten at jeg blir litt demotivert, men har ikke tenkt å gi opp for har sett meg ut noe klær jeg har lyst på.

 

#A2



Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens økt gjennomført, først 30 day shred, level 2 dag 8, og etterpå ripped in 30, week 2 dag 1. Er det flere av dere som går inn i cm. men det går sakte med vekten? Her går det fint med cm. men det går så sakte med vekten at jeg blir litt demotivert, men har ikke tenkt å gi opp for har sett meg ut noe klær jeg har lyst på. #A2 Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Her går det og seint med vekta, men tror det er fordi jeg bygger muskler, så er ikke såååå bekymret.

 

30 days har nok ikke så høy intensitet at den klarer å forbrenne så mye, men musklene bygges og det vil på lang sikt gjøre at vi forbrenner mer også i hverdagen, og at vi klarer å gi mer innsats på andre aktiviteter og få mer trening utav det :) (litt nedgang får vi, ogoppstrammingen gir noen cm, men tror det beste er mer muskler som vi har med oss videre i den nye treeningsherdagen vår :) på lang sikt er dette gull)

 

#A4

 

Anonymous poster hash: 6ae11...ba5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var allerede kommet i gang på eget initiativ når tråden startet, så jeg hadde en liten tjuvstart på resten. Men jeg er så glad for at tråden er her. Det er veldig motiverende og jeg føler virkelig at vi trener sammen! Så takk til alle sammen!

 

Jeg har gått ned ca 1 kg, hadde egentlig håpet på mer, men jeg prøver å si til meg selv at cm er viktigere. Nå kommer jeg jo oppi de klærne som jeg ønsket å komme oppi!

 

Håper at tråden fortsetter videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var allerede kommet i gang på eget initiativ når tråden startet, så jeg hadde en liten tjuvstart på resten. Men jeg er så glad for at tråden er her. Det er veldig motiverende og jeg føler virkelig at vi trener sammen! Så takk til alle sammen!

 

Jeg har gått ned ca 1 kg, hadde egentlig håpet på mer, men jeg prøver å si til meg selv at cm er viktigere. Nå kommer jeg jo oppi de klærne som jeg ønsket å komme oppi!

 

Håper at tråden fortsetter videre!

Vi må bare holde sammen, og ikke gi opp, for treningen går jo raskt når vi først setter igang. Jeg satser på 6 week six-pack, extreme shed andre skred, no more trouble zones, banish fat boost metabolism og yoga meltdown nå etterpå. Jeg kommer til og kombinere de programmene som er på ca. 30 min. opp til en time som tiden jeg har satt av til trening.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittet speilet i sta å så at jeg har fått en sinnsykt bra rumpe!! Var litt wow-faktor!

 

Andre som merker det på stussen nå mot slutten?

#A4

 

Anonymous poster hash: 6ae11...ba5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittet speilet i sta å så at jeg har fått en sinnsykt bra rumpe!! Var litt wow-faktor!

 

Andre som merker det på stussen nå mot slutten?

#A4

 

Anonymous poster hash: 6ae11...ba5

Så bra! Er godt når vi ser resultater!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme med sykt barn i dag og fant ut at jeg like greit kunne ta dagens økt mens gutten sløvet på sofaen.

 

Hadde mye energi og etter økt 6 på nivå 3 ble jeg inspirert av #A2 og gjentok nivå 1. Skulle ønske at jeg kunne trent på dagtid til vanlig også. Noe positivt med å være hjemme med sykt barn i hvert fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på igjen i dag, og med støttebandasje og sko kom jeg meg gjennom!

Vi kjører level 1 hele denne uka hvertfall, siden vi har mistet så mange dager. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 2 på level 2 :-) synes det er en del tyngre meen mye artigere :-)

Tenkte å ta mål og se om det har forsvunnet noen cm :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 1, level 2.

Anklene mine er nå dobbelt så store, og jeg må ha med dem ut til hver sin side for å klare å gå. Det stråler heftig fra anklene og opp i leggene... Håper sko og støttestrømper hjelper på snart, for det er umulig å yte maks når beina brukes såpass mye :( 

#A5



Anonymous poster hash: a8258...458
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 3 på level 2 gjennomført. Synes den er mye enklere i dag. Men det er fremdeles tungt. Og når det i tillegg er tungt å stå opp om morgenen, så blir det litt hardt! Men det går :) 

 

Ha en fin dag alle sammen!

 

#A1



Anonymous poster hash: 35bbf...554
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dag 1, level 2.

 

Anklene mine er nå dobbelt så store, og jeg må ha med dem ut til hver sin side for å klare å gå. Det stråler heftig fra anklene og opp i leggene... Håper sko og støttestrømper hjelper på snart, for det er umulig å yte maks når beina brukes såpass mye :(

 

#A5

 

Anonymous poster hash: a8258...458

Har du pratet med en lege, for du må være forsiktig slik at du ikke ødelegger beina.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 2 på level 2 :-) synes det er en del tyngre meen mye artigere :-)

Tenkte å ta mål og se om det har forsvunnet noen cm :-)

Hvor mange cm. er det blitt så langt?

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...