Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #351 Skrevet 7. februar 2014 Da var dagens økt gjennomført først 45 min. med kettlebell, og etterpå siste dag på level 1. #A2 Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7
snille_snille Skrevet 7. februar 2014 #352 Skrevet 7. februar 2014 Dagens økt gjennomført! Kjenner det mer i kroppen på level 2 enn 1. Vondt i legger og håndledd! Æsj da Nå får du meg til å grue mæ for level 2 :I Men om formen min er ok i morgen skal jeg ta dag 10 på level 1 og håper jeg er der jeg slapp, hvis ikke må jeg nok ha en dag til på level 1 før oppstart av level 2 #A1 Anonymous poster hash: 35bbf...554 Jeg syns også første dag på nivå 2 var sykt tung. I går var dag 6 og det går mye bedre! Kjenner jeg mestrer mer for hver dag, men er helt kake etterpå. Det er ikke noe å grue seg til, det er bare slik det må være for å få progresjon i treningen
ღ٥ﻻ ﻉ√٥ﺎ ٱυღ Skrevet 7. februar 2014 #353 Skrevet 7. februar 2014 Økt 3 av 30 ferdi :-) Plages av sting i siden i dag :-( har dere det slik? Går det over? Fryktelig plagsomt og vondt!!!
Monajenten Skrevet 7. februar 2014 #354 Skrevet 7. februar 2014 Herregud jeg må legge meg! Men treningen er unnagjort, dag 4 + 50 kettlebellswings og rockering i 13 minutter. Er dausliten, og i dag var helt klart den verste dagen til nå, til tross for at jeg kjenner at kondisen er noe forbedret. Gruer meg til morgendagen, men satser på at det er fordi jeg er trøtt. Motivasjonen bør komme sigende i løpet av natten Trener du midt på natten Håper du får sove godt og at motivasjonen kommer snikende. Syns du er tøff som trener så mye. For meg holder det med 30 day shred. Har vurdert å ta noen min med rockering, men det har ikke blitt noe av. Stå på! Det kan vel nesten kalles midt på natten ja, men det har kun vært de to siste dagene. Skal ikke bli en vane Takk for det, det er jo tungt å trene andre ting i tillegg men siden jeg allerede er varm da, så syns jeg det er greit å utnytte Men jeg forstår absolutt at det holder med 30 day, gjør vel egentlig det hos meg også, er bare så lei slapp kropp
snille_snille Skrevet 7. februar 2014 #355 Skrevet 7. februar 2014 Økt 3 av 30 ferdi :-) Plages av sting i siden i dag :-( har dere det slik? Går det over? Fryktelig plagsomt og vondt!!! Jeg får det hvis jeg har spist for tett opp mot trening (dett gjelder all type trening for meg). For at jeg skal slippe unna bør jeg vente 1.5-2 timer fra jeg har spist til jeg trener.
nerdybirdy Skrevet 7. februar 2014 #356 Skrevet 7. februar 2014 hellu treningsfrender Nettopp ferdig med dag 2 på level 2, og det er fremdeles litt tøft kjenner jeg. Har ikke så mye gangsperr etter trening, men sliter litt med balanse, og knær på enkelte av øvelsene, så kann ikke ta dem fullt ut, men er supersvett etter trening!!!! Men det går fremover...har veieforbud frem til dag 30 men har snikmålt meg rundt livet og her er det over 6 cm forsvunnet. Kan ikke si at jeg merker det så mye enda på klær etc (går fremdeles mye i strechbukser og store ammetopper). Håper å bli bikineklar til sommeren så jeg er med på alt av tiltak etter vi er ferdig med denne her . Ser tom på vektnedgangsvideoer på youtube for motivasjon Tradisjonen tro er det nå lettbrus i glasset og DIB (har måttet kutte colazero, baby ble gal av det....) klem til alle dere flinke treningsbærter
snille_snille Skrevet 7. februar 2014 #357 Skrevet 7. februar 2014 hellu treningsfrender Nettopp ferdig med dag 2 på level 2, og det er fremdeles litt tøft kjenner jeg. Har ikke så mye gangsperr etter trening, men sliter litt med balanse, og knær på enkelte av øvelsene, så kann ikke ta dem fullt ut, men er supersvett etter trening!!!! Men det går fremover...har veieforbud frem til dag 30 men har snikmålt meg rundt livet og her er det over 6 cm forsvunnet. Kan ikke si at jeg merker det så mye enda på klær etc (går fremdeles mye i strechbukser og store ammetopper). Håper å bli bikineklar til sommeren så jeg er med på alt av tiltak etter vi er ferdig med denne her . Ser tom på vektnedgangsvideoer på youtube for motivasjon Tradisjonen tro er det nå lettbrus i glasset og DIB (har måttet kutte colazero, baby ble gal av det....) klem til alle dere flinke treningsbærter 6 cm, det er jo helt utrolig! Stå på videre!
I scream for icecream! Skrevet 7. februar 2014 #358 Skrevet 7. februar 2014 Woohoo, nå er jeg også igang! Økt 1 ferdig! Er supermotivert! Nå skal jeg snart gå en laaaang tur og gå innom butikken og kjøpe godis. Det har jeg fortjent. Neeeeeida. Skal handle inn masse sunn og fristende mat. Har satt opp strengt kostholdsprogram fremover også, vil ha mest mulig ut av dette her! Gleder meg til følge dere alle sammen! <3
IceNose Skrevet 7. februar 2014 #359 Skrevet 7. februar 2014 Kanskje jeg kan få dere enda mer motivert med mine målinger?Jeg var ferdig med mine 30 dager for to dager siden Jeg endret og kosthold.Koste meg litt i helgene.Spiste magert, lite og ofte.Nesten ikke fett,ikke karbo og ikke sukker.Jeg har gått ned 3,5 kg, 2 cm pr lår, 4 cm på rumpa og 5 cm på magen! Stå på!!
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #360 Skrevet 7. februar 2014 Da var dag 1, level 1, gjennomført! Første trening jeg har gjort på ti år! Jeg er dessverre ekstremt lat, og eneste jeg vanligvis gjør som er aktivt, er å løpe etter ettåringen! Trodde jeg skulle svime av et par ganger, og er helt skjelven nå! Stå på, damer, dere er motivasjonen min! Er det noen som har tenkt å legge ut før og etter bilder her inne? Tenkte jeg skulle prøve å få det til (hvis man ser endring da, er vel ikke mye poeng i det hvis ikke...). #A5 Anonymous poster hash: a8258...458 Jeg la ut et bilde her tilfeldigvis for å høre hva andre syntes om meg. De fleste var enig i at jeg kanskje trengte en liten oppstramming, og rett etterpå dukket denne herlige tråden opp. Så nå har jeg akkurat gjennomført dag 5 på level 1 Har ikke turt å måle meg, da hele uken desverre har vært stappet av middagsselskaper og restaurant med dessert av ulike årsaker med jobben. Men fra idag av blir det andre boller, og jeg skal prøve å leve mye mere sunt resten av tiden. Har heldigvis ingenting usunt i skapene eller faktisk noe som inneholder sukker, og hvis jeg klarer å holde meg unna å handle det tror jeg det kan gi litt utslag på resultatene. Men her er en link til der jeg har lagt ut bilde: http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144116988-beklager-men-ble-inspirert-hva-synes-dere-om-denne-kroppen/ Blir nok til å legge ut et "etterpåbilde" også når jeg er ferdig Håper så indelig jeg klarer å gjennomføre dette, men kjenner at det blir allerede tyngre og tyngre for hver dag å motivere seg selv om det er mange damer som er så flinke til å motivere. Men jeg SKAL og jeg VIL klare det, for nå er jeg i gang! Anonymous poster hash: 44952...559
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #361 Skrevet 7. februar 2014 Da var dag 1, level 1, gjennomført! Første trening jeg har gjort på ti år! Jeg er dessverre ekstremt lat, og eneste jeg vanligvis gjør som er aktivt, er å løpe etter ettåringen! Trodde jeg skulle svime av et par ganger, og er helt skjelven nå! Stå på, damer, dere er motivasjonen min! Er det noen som har tenkt å legge ut før og etter bilder her inne? Tenkte jeg skulle prøve å få det til (hvis man ser endring da, er vel ikke mye poeng i det hvis ikke...). #A5 Anonymous poster hash: a8258...458 Jeg la ut et bilde her tilfeldigvis for å høre hva andre syntes om meg. De fleste var enig i at jeg kanskje trengte en liten oppstramming, og rett etterpå dukket denne herlige tråden opp. Så nå har jeg akkurat gjennomført dag 5 på level 1 Har ikke turt å måle meg, da hele uken desverre har vært stappet av middagsselskaper og restaurant med dessert av ulike årsaker med jobben. Men fra idag av blir det andre boller, og jeg skal prøve å leve mye mere sunt resten av tiden. Har heldigvis ingenting usunt i skapene eller faktisk noe som inneholder sukker, og hvis jeg klarer å holde meg unna å handle det tror jeg det kan gi litt utslag på resultatene. Men her er en link til der jeg har lagt ut bilde: http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144116988-beklager-men-ble-inspirert-hva-synes-dere-om-denne-kroppen/ Blir nok til å legge ut et "etterpåbilde" også når jeg er ferdig Håper så indelig jeg klarer å gjennomføre dette, men kjenner at det blir allerede tyngre og tyngre for hver dag å motivere seg selv om det er mange damer som er så flinke til å motivere. Men jeg SKAL og jeg VIL klare det, for nå er jeg i gang! Anonymous poster hash: 44952...559 Dette klarer du fint, og bare tenk på bildet du skal legge ut neste gang. Denne treningen virker, for jeg som sliter med å gå ned i str. har gått ned 1 buksestr. på 10 dager. #A2 Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #362 Skrevet 7. februar 2014 #A4 er på bedringens vei i dag. Fortsatt slapp og noen kvalmebølger, men tror jeg skal putte i meg en dose ibux og bite det i meg om litt. Vil ikke falle av lasset! Vil klare det! Dere motiverer! Stå på jenter! #A4 Anonymous poster hash: 6ae11...ba5
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #363 Skrevet 7. februar 2014 Da var dag 1, level 1, gjennomført! Første trening jeg har gjort på ti år! Jeg er dessverre ekstremt lat, og eneste jeg vanligvis gjør som er aktivt, er å løpe etter ettåringen! Trodde jeg skulle svime av et par ganger, og er helt skjelven nå! Stå på, damer, dere er motivasjonen min! Er det noen som har tenkt å legge ut før og etter bilder her inne? Tenkte jeg skulle prøve å få det til (hvis man ser endring da, er vel ikke mye poeng i det hvis ikke...). #A5 Anonymous poster hash: a8258...458 Jeg la ut et bilde her tilfeldigvis for å høre hva andre syntes om meg. De fleste var enig i at jeg kanskje trengte en liten oppstramming, og rett etterpå dukket denne herlige tråden opp. Så nå har jeg akkurat gjennomført dag 5 på level 1 Har ikke turt å måle meg, da hele uken desverre har vært stappet av middagsselskaper og restaurant med dessert av ulike årsaker med jobben. Men fra idag av blir det andre boller, og jeg skal prøve å leve mye mere sunt resten av tiden. Har heldigvis ingenting usunt i skapene eller faktisk noe som inneholder sukker, og hvis jeg klarer å holde meg unna å handle det tror jeg det kan gi litt utslag på resultatene. Men her er en link til der jeg har lagt ut bilde: http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144116988-beklager-men-ble-inspirert-hva-synes-dere-om-denne-kroppen/ Blir nok til å legge ut et "etterpåbilde" også når jeg er ferdig Håper så indelig jeg klarer å gjennomføre dette, men kjenner at det blir allerede tyngre og tyngre for hver dag å motivere seg selv om det er mange damer som er så flinke til å motivere. Men jeg SKAL og jeg VIL klare det, for nå er jeg i gang! Anonymous poster hash: 44952...559 Spennende! Bare knip igjen munnen for godsaker og søtsaker, så får du nok en ufattelig lekker kropp (du har veldig godt utgangspunkt i hvert fall!). Jeg skal også prøve å endre kostholdet fremover, men jeg er så innmari glad i brød, dessverre. Tror det gjør meg smellfeit... Har kjøpt inn salat og andre grønne greier, samt kylling og fisk, så håper på en sunnere hverdag heretter! Vi skal klare dette! Anonymous poster hash: a8258...458
ormeynglet Skrevet 7. februar 2014 #364 Skrevet 7. februar 2014 For en genial tråd. Jeg startet opp på lørdag, og er i dag på dag 7, level 1. Synes kondis og magedelen er overkommelige, men styrkebiten er litt tung. Spesielt push-ups og de der sideutfallene med armene opp og fram...gosj! Jeg bruker manualer på 2.5 kg hver. Så langt så har jeg vel egentlig gått opp 1 kg, men fikk mensen i dag, så håper det har noe med saken å gjøre. Pluss at man kanskje bygger litt muskler?!? Skulle gjerne gått både inn og ned litt, så håper dette funker. Morsomt å lese om andres erfaringer her inne:)
craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 7. februar 2014 #365 Skrevet 7. februar 2014 Dag 5 over.. Synes det er greit, tar såpass kort tid. Men sliter med motivasjon :/
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #366 Skrevet 7. februar 2014 Dag 5 over.. Synes det er greit, tar såpass kort tid. Men sliter med motivasjon :/ Bah :-( sliter også med motivasjon... Meen vi skal klare det :-) er trossalt bare 30 dager av våre liv! :-) Anonymous poster hash: e87af...dfd
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #367 Skrevet 7. februar 2014 Jeg tar en dag av gangen. Har kjempelyst til å gjennomføre alle videoene til jillian men tør ikke sette det som mål. Idag er målet å fullføre økt 12. Formen og treningslysta går opp og ned hele tiden. Jeg er helt elendig på å fullføre hva enn jeg begynner på. Hjelper veldig å gå inn her hver dag og bli motivert av alle dere #A3 Anonymous poster hash: 04098...592
Hellinor Skrevet 7. februar 2014 #368 Skrevet 7. februar 2014 Første dag på level 2 i dag… djiz… litt tyngre det ja, gitt. Synes ikke cardioøktene på level 1 var spesielt slitsomme, men det var de på level 2, ja. Men gikk fort da, plutselig ferdig.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #370 Skrevet 7. februar 2014 Gjennomført dag 3 på Level 1 Kjenner at jeg fort kan bli lei, men viiiiiil så gjerne gjennomføre hele også da... trenger det virkelig! Anonymous poster hash: 49493...dcb
2_små_og_flere_grå Skrevet 7. februar 2014 #371 Skrevet 7. februar 2014 Gjennomført dag 3 på Level 1 Kjenner at jeg fort kan bli lei, men viiiiiil så gjerne gjennomføre hele også da... trenger det virkelig! Anonymous poster hash: 49493...dcb Skulle ikke være anonym..
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2014 #372 Skrevet 7. februar 2014 Dag 6 level 2 er fullført! *phu* Nå var det å sige sammen i godstolen på hytta å se reprise av OL åpningen Formen er ikke heeeelt 100%, men fikk pressen meg gjennom 30min, hadde det ikke vært for et sykt vinnerinnstinkt som sier jeg SKAL ha 30/30 så hadde jeg nok blitt på sofaen i kveld! Så takk for denne tråden, dere er knall! #A4 Anonymous poster hash: 6ae11...ba5
DramaMama Skrevet 8. februar 2014 #373 Skrevet 8. februar 2014 Jeg har fremdeles vond ankel, men skal ut i dag og få tak i en skikkelig støttebandasje og joggesko som går over anklene! Jeg vil fortsette! Dere er flinke damer!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #374 Skrevet 8. februar 2014 Dag 1 på level 2. Nå er jeg sliten, og skal se på OL med god samvittighet. #A2 Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #375 Skrevet 8. februar 2014 Jeg har fremdeles vond ankel, men skal ut i dag og få tak i en skikkelig støttebandasje og joggesko som går over anklene! Jeg vil fortsette! Dere er flinke damer! Har du skadet deg? Jeg har utrolig vondt i begge anklene, men vet jeg har problemer med beina og tror det kan være derfor. Alltid når jeg har trent har jeg fått utrolig vondt, men stattebandasje kan jo være en ide. Det har jeg ikke tenkt på Anonymous poster hash: 44952...559
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå