Gå til innhold

30 days shred


Jallow B

Anbefalte innlegg

Heisann. Begynte med dette igår jeg. Dere inspirerte meg. Problemet er at jeg er så sjøl idag at jeg såvidt ikke kan hverken gå eller reise meg. Det er jo ikke sjans å klare noe idag md denne stølheten. Aldri opplevd lignende

Jeg hadde også en slik dag igår (dag 2 på level 1), men utrolig nok klarte jeg treningen utrolig bra. Tidligere hadde jeg så vondt at jeg såvidt kom meg opp trappen og ville nesten grina da jeg måtte løfte barna :P

Men pinte meg gjennom treningen, og utrolig nok klarte jeg meg mye bedre enn dag 1. 

Kom igjen, du klarer dette!!! :) Ikke gi opp nå, nå er du igang!

 

Anonymous poster hash: 44952...559

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann. Begynte med dette igår jeg. Dere inspirerte meg. Problemet er at jeg er så sjøl idag at jeg såvidt ikke kan hverken gå eller reise meg. Det er jo ikke sjans å klare noe idag md denne stølheten. Aldri opplevd lignende

Bit det i deg, litt av poenget med programmet er å stresse musklaturen og dermed få resultater fort.

Varm opp og heng med så godt du klarer. Det blir lettere :)

 

Stå på! :)

 

#A4

 

Anonymous poster hash: 6ae11...ba5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Heisann. Begynte med dette igår jeg. Dere inspirerte meg. Problemet er at jeg er så sjøl idag at jeg såvidt ikke kan hverken gå eller reise meg. Det er jo ikke sjans å klare noe idag md denne stølheten. Aldri opplevd lignende

Jeg hadde også en slik dag igår (dag 2 på level 1), men utrolig nok klarte jeg treningen utrolig bra. Tidligere hadde jeg så vondt at jeg såvidt kom meg opp trappen og ville nesten grina da jeg måtte løfte barna :P

Men pinte meg gjennom treningen, og utrolig nok klarte jeg meg mye bedre enn dag 1.

Kom igjen, du klarer dette!!! :) Ikke gi opp nå, nå er du igang!

 

Anonymous poster hash: 44952...559

Jeg får bare prøve. Jeg vagger som en pingvin og jeg velter meg inn i bil osv for jeg er ødelagt i lårene. ... Jeg måtte krabbe meg opp og ned trappa idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Heisann. Begynte med dette igår jeg. Dere inspirerte meg. Problemet er at jeg er så sjøl idag at jeg såvidt ikke kan hverken gå eller reise meg. Det er jo ikke sjans å klare noe idag md denne stølheten. Aldri opplevd lignende

Jeg hadde også en slik dag igår (dag 2 på level 1), men utrolig nok klarte jeg treningen utrolig bra. Tidligere hadde jeg så vondt at jeg såvidt kom meg opp trappen og ville nesten grina da jeg måtte løfte barna :P

Men pinte meg gjennom treningen, og utrolig nok klarte jeg meg mye bedre enn dag 1.

Kom igjen, du klarer dette!!! :) Ikke gi opp nå, nå er du igang!

 

Anonymous poster hash: 44952...559

Jeg får bare prøve. Jeg vagger som en pingvin og jeg velter meg inn i bil osv for jeg er ødelagt i lårene. ... Jeg måtte krabbe meg opp og ned trappa idag.

 

Hahaha, høres akkurat ut som meg :hoho: Naboen spurte meg forresten tidligere idag om jeg hadde fallt og slått meg krafitg på isen :fnise:

 

Anonymous poster hash: 44952...559

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk noen rare spm idag også. Og minsten våknet 4 ganger i natt og jeg måtte opp trappa. Da... forsto jeg hvor ille det var.... jeg bokstavelig krabbet. Fikk ikke beina rett plassert ned...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk noen rare spm idag også. Og minsten våknet 4 ganger i natt og jeg måtte opp trappa. Da... forsto jeg hvor ille det var.... jeg bokstavelig krabbet. Fikk ikke beina rett plassert ned...

Jeg tok det som et tegn på at jeg hadde behov for denne treningen. Gruer meg også til imorgen, treningen idag var mye verre enn igår! Klarte ikke sovne siden jeg hadde så vondt. Men somsagt så trenger jeg denne oppstrammingen, og selv om jeg ikke henger så godt med er det bedre enn å ikke røre på seg i det hele og store :) Jeg SKAL komme meg igjennom dette, uansett hvor mye smerter jeg har.

Hiv deg runt, ikke tenk. Vips så er du ferdig med dagens økt også!

 

Anonymous poster hash: 44952...559

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Fikk noen rare spm idag også. Og minsten våknet 4 ganger i natt og jeg måtte opp trappa. Da... forsto jeg hvor ille det var.... jeg bokstavelig krabbet. Fikk ikke beina rett plassert ned...

Jeg tok det som et tegn på at jeg hadde behov for denne treningen. Gruer meg også til imorgen, treningen idag var mye verre enn igår! Klarte ikke sovne siden jeg hadde så vondt. Men somsagt så trenger jeg denne oppstrammingen, og selv om jeg ikke henger så godt med er det bedre enn å ikke røre på seg i det hele og store :) Jeg SKAL komme meg igjennom dette, uansett hvor mye smerter jeg har.

Hiv deg runt, ikke tenk. Vips så er du ferdig med dagens økt også!

 

Anonymous poster hash: 44952...559

Men hvordan klarer du.... når man er så støl at å reise seg er vanskelig....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Fikk noen rare spm idag også. Og minsten våknet 4 ganger i natt og jeg måtte opp trappa. Da... forsto jeg hvor ille det var.... jeg bokstavelig krabbet. Fikk ikke beina rett plassert ned...

Jeg tok det som et tegn på at jeg hadde behov for denne treningen. Gruer meg også til imorgen, treningen idag var mye verre enn igår! Klarte ikke sovne siden jeg hadde så vondt. Men somsagt så trenger jeg denne oppstrammingen, og selv om jeg ikke henger så godt med er det bedre enn å ikke røre på seg i det hele og store :) Jeg SKAL komme meg igjennom dette, uansett hvor mye smerter jeg har.

Hiv deg runt, ikke tenk. Vips så er du ferdig med dagens økt også!

 

Anonymous poster hash: 44952...559

Men hvordan klarer du.... når man er så støl at å reise seg er vanskelig....?

 

Jeg klarer ikke, men jeg piner meg. Det gjør så dørgelig vondt, men har tydeligvis et pågangsmot jeg ikke har kjent tidligere. 

Jeg må nesten løfte meg opp, og rulla omtrent ut av senga i morrest. Alt gjør vondt, bare å løfte hendene litt er dødsvondt- for ikke å snakke om beina som ikke er i vater i det hele og store. 

Men jeg VIL klare det og jeg SKAL klare det. Jeg biter smerten i meg, og prøver å ikke la det sette en stopper selv om det ikke gjør annet enn vondt vondt vont. 

 

Anonymous poster hash: 44952...559

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Fikk noen rare spm idag også. Og minsten våknet 4 ganger i natt og jeg måtte opp trappa. Da... forsto jeg hvor ille det var.... jeg bokstavelig krabbet. Fikk ikke beina rett plassert ned...

Jeg tok det som et tegn på at jeg hadde behov for denne treningen. Gruer meg også til imorgen, treningen idag var mye verre enn igår! Klarte ikke sovne siden jeg hadde så vondt. Men somsagt så trenger jeg denne oppstrammingen, og selv om jeg ikke henger så godt med er det bedre enn å ikke røre på seg i det hele og store :) Jeg SKAL komme meg igjennom dette, uansett hvor mye smerter jeg har.

Hiv deg runt, ikke tenk. Vips så er du ferdig med dagens økt også!

 

Anonymous poster hash: 44952...559

Men hvordan klarer du.... når man er så støl at å reise seg er vanskelig....?

Jeg var like stiv og støl så tidlig, men du klaret treningen. Du varmer opp musklene under oppvarmingen, og på en eller annen måte som klarer du å gjennomføre! Stivheten ble bedre for meg på dag 5 tror jeg.

 

Dette går bra, stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvveis, 15 økter på 15 dager :) så nå følger en liten statusrapport:

 

Lår -1 cm

Rumpe -2cm

Hofter -3 cm

Midje (smaleste stedet) -2,5 cm

Midje (med navlen) -2 cm

Arm -2 cm

 

Jeg veier meg hver fredag, så det får vente 2 dager.

 

Jeg er strålende fornøyd med dette, men det kan hende det er noe feilmåling siden jeg var litt usikker på nøyaktig hvor jeg målte sist. Men jeg kjenner jo på klærne at noe har skjedd, så det kan ikke være alt for mye feil.

 

Så stå på alle sammen, dette gir resultater!

Endret av snille_snille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det an å henge seg på nå? Jeg har tidligere gjennomført level 1, men kom aldri i gang med level 2.

 

Kan legge inn vekt og mål i morgen, og oppstart blir også i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går det an å henge seg på nå? Jeg har tidligere gjennomført level 1, men kom aldri i gang med level 2.

 

Kan legge inn vekt og mål i morgen, og oppstart blir også i morgen.

Bli med du! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Går det an å henge seg på nå? Jeg har tidligere gjennomført level 1, men kom aldri i gang med level 2.

 

Kan legge inn vekt og mål i morgen, og oppstart blir også i morgen.

Bli med du! :)

Takk😊 Da starter jeg friskt på level 1 igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med økt 9. I dag var 9-åringen med, han tar jo push-ups som en gud. Veldig koselig. Synes særlig øvelsene som involverer skuldrene er tunge, eller går det greit. Ikke støl lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med dag 10 på level 1 :) måtte jo selvfølgelig smugkikke på morgendagens utfordringer på level 2..... Hjelp! Tenker jeg holder meg til Anita jeg. Noen her som klarer å holde følge med Nataly ? :D

 

Anonymous poster hash: 04098...592

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Level 1, dag 7 :)

 

Jeg greide ikke å vente, og målte midja..6cm mindre. SEKS CM.

Det var sykt imponerende! Utrolig jobb du har gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 3 på level 2, kjenner det bra i leggene, så har ikke jogget på et par dager. Usikker om jeg skal ta en jogge runde i morgen eller ei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sprøtt.

Merker forskjell på kondisen også, men desverre stopper korsryggen og knærne ( gamle skader... ) meg fra å gjøre enkelte ting fullt ut, men jeg prøver å gjøre andre styrkeøvelser der de ikke funker.

 

Har bare mistet 1-2cm på rumpe/bryst, men det passer meg helt fint. Jeg liker pæreformen min, og vil helst ikke ha noe mindre rumpe enn jeg allerede har, men stramme opp. 

Klærne sitter...annerledes? Og jeg har mer hylle på rumpa ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wee😅ferdig med dag 1 😳😜

Sitter nå og spiser en boks tunfisk,for man må vel ha i seg noe proteiner etterpå? Hva spiser dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...