Gå til innhold

30 days shred


Jallow B

Anbefalte innlegg

Ferdig med økt 8. Økt sju ble tatt på lørdag formiddag, før vi skulle ha selskap. :sjokkert: Da var jeg skikkelig stolt av meg selv gitt. Måtte bare stoppe opp to ganger idag, så dette hjelper jammen på kondisen.

Dere som sliter litt med motivasjonen, kjør en hviledag mellom øktene en stund slik at kroppen får litt hvile.

Endret av HvittHus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja her blir det jammen hviledag idag. Kroppen verker etter en dag på jobb der jeg virkelig fikk kjenne på de ømme musklene mine. Gjør vondt å puste, sliiiiten. Får gjøre et nytt forsøk i morgen etter ei god natts søvn. Dere er flinke :) #A3

 

Anonymous poster hash: 04098...592

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her blir det jammen hviledag idag. Kroppen verker etter en dag på jobb der jeg virkelig fikk kjenne på de ømme musklene mine. Gjør vondt å puste, sliiiiten. Får gjøre et nytt forsøk i morgen etter ei god natts søvn. Dere er flinke :) #A3

 

Anonymous poster hash: 04098...592

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her blir det jammen hviledag idag. Kroppen verker etter en dag på jobb der jeg virkelig fikk kjenne på de ømme musklene mine. Gjør vondt å puste, sliiiiten. Får gjøre et nytt forsøk i morgen etter ei god natts søvn. Dere er flinke :) #A3

 

Anonymous poster hash: 04098...592

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her blir det jammen hviledag idag. Kroppen verker etter en dag på jobb der jeg virkelig fikk kjenne på de ømme musklene mine. Gjør vondt å puste, sliiiiten. Får gjøre et nytt forsøk i morgen etter ei god natts søvn. Dere er flinke :) #A3

 

Anonymous poster hash: 04098...592

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja her blir det jammen hviledag idag. Kroppen verker etter en dag på jobb der jeg virkelig fikk kjenne på de ømme musklene mine. Gjør vondt å puste, sliiiiten. Får gjøre et nytt forsøk i morgen etter ei god natts søvn. Dere er flinke :) #A3

 

Anonymous poster hash: 04098...592

Får håpe en god natts søvn får deg tilbake til treningsmodus.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er dagens økt gjennomført først først 30 day shred level 2 dag 4, og deretter ripped in 30 week 1 dag 2. Før jeg varmet opp i dag var jeg så støl jeg hadde problemer med å sette meg på do, men heldigvis kommer det seg når man får varmet opp.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 4, level 1. Jeg tror det er dag 4, i hvert fall... Jeg går litt surr i dagene. Har ikke fått hjernen tilbake etter svangerskap og ammetåke enda. 

Idag har det gått i diarè, mageknip deluxe (håper virkelig ikke det er virus), hold i siden, og mild migrene. Men, jeg fullførte med stil - gjennomvåt og andpusten!

Det er endringer på gang. Magemusklene mine har endelig funnet sin rette plass igjen, de kom aldri sammen igjen etter fødselen, jeg kunne få en finger imellom dem. Nå er de helt tette! På tide. Sånn ellers ser jeg bare smellfeit ut for tiden, og synes jeg blir feitere for hver dag, av en eller annen grunn. Vet ikke om det stemmer da... 

#A5



Anonymous poster hash: a8258...458
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første økt på nivå 3, og dette likte jeg! :) Jeg slet med nivå 2, syns den var tung. Dette førte også til at jeg til tider slet med motivasjonen. Nivå 3 var nesten som en befrielse! Det var tungt selv kondisjonsøvelser hadde vekter, men det gikk mye lettere. Motivasjonen er på topp igjen, 9 dager igjen!

 

Stå på alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt en ukes stopp på grunn av skade i en fot:( lurer på og prøve meg i mårgen, tror jeg begynner level 2 på nytt...

Så et steg frem og to tilbake:((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første økt på nivå 3, og dette likte jeg! :) Jeg slet med nivå 2, syns den var tung. Dette førte også til at jeg til tider slet med motivasjonen. Nivå 3 var nesten som en befrielse! Det var tungt selv kondisjonsøvelser hadde vekter, men det gikk mye lettere. Motivasjonen er på topp igjen, 9 dager igjen!

 

Stå på alle sammen!

så utrolig flink du er! Er fortsatt ikke kommet i gang, håper på å starte i morgen. Og tror jeg må ta noen flere dager en en dag til på level 1, sepsielt når du sier level 2 er tung. 

Lykke til med de neste dagene! Håper du allerede ser god forandring! 

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 8/30 :-) bare 2 ganger til,så starter jeg på nivå 2 :-) det trenger jeg,blir litt kjedelig å gjøre det samme hver dag,kjeder meg så fort :-/

 

Merker stor forskjell i lårene og leggene! Magen er strammet mere inn,og rompa strutter :-) :-) gleder meg å se det ferdige resultatet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere, jenter? :) Jeg er ferdig med dag 6! Har målt meg og har gått ned 8 cm rundt midjen, 2 cm rundt brystet, 5 cm rundt rompa/hoftene og 1 cm rundt overarmene. Er det egentlig mulig? Jeg er helt sjokkert altså! Men har tatt før og etterbilde og ser jo tydelig forskjell! Dette skal jeg klare! Mye bedre kondis idag, og synes treningene går mye raskere enn de gjorde før. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere, jenter? :) Jeg er ferdig med dag 6! Har målt meg og har gått ned 8 cm rundt midjen, 2 cm rundt brystet, 5 cm rundt rompa/hoftene og 1 cm rundt overarmene. Er det egentlig mulig? Jeg er helt sjokkert altså! Men har tatt før og etterbilde og ser jo tydelig forskjell! Dette skal jeg klare! Mye bedre kondis idag, og synes treningene går mye raskere enn de gjorde før. :)

Oj det er jo fantastisk!!Hva spiser og drikker du? :)

 

Anonymous poster hash: 0f04d...064

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra!!!! Nå er jeg endelig i gang igjen :) Det var tungt, men godt. Skal trene level 1 i morgen også, selv om jeg egentlig er ferdig med dag 10 nå.

 

#A1

 



Anonymous poster hash: 35bbf...554
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hurra!!!! Nå er jeg endelig i gang igjen :) Det var tungt, men godt. Skal trene level 1 i morgen også, selv om jeg egentlig er ferdig med dag 10 nå.

 

#A1

 

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Så bra at du er i gang igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med økt 3 på nivå 3. Er litt mindre aktivitet inne på tråden, hvem er det som fremdeles er med?

Ups!! Gikk litt fort i svingen :-) såg ikke at du hadde sport samme spørsmål.. :-) hihi er helt vimsette etter treningen 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slitt med helsa, men med to pausedager siste 4d så er formen der igjenn.

 

I dag tidlig fullførte jeg dag 10 på level 2, i morgen er jeg klar for level 3 :)

 

#A4

 

Anonymous poster hash: 6ae11...ba5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...