HvittHus Skrevet 10. februar 2014 #426 Skrevet 10. februar 2014 (endret) Ferdig med økt 8. Økt sju ble tatt på lørdag formiddag, før vi skulle ha selskap. Da var jeg skikkelig stolt av meg selv gitt. Måtte bare stoppe opp to ganger idag, så dette hjelper jammen på kondisen. Dere som sliter litt med motivasjonen, kjør en hviledag mellom øktene en stund slik at kroppen får litt hvile. Endret 10. februar 2014 av HvittHus
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #427 Skrevet 10. februar 2014 Ja her blir det jammen hviledag idag. Kroppen verker etter en dag på jobb der jeg virkelig fikk kjenne på de ømme musklene mine. Gjør vondt å puste, sliiiiten. Får gjøre et nytt forsøk i morgen etter ei god natts søvn. Dere er flinke #A3 Anonymous poster hash: 04098...592
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #428 Skrevet 10. februar 2014 Ja her blir det jammen hviledag idag. Kroppen verker etter en dag på jobb der jeg virkelig fikk kjenne på de ømme musklene mine. Gjør vondt å puste, sliiiiten. Får gjøre et nytt forsøk i morgen etter ei god natts søvn. Dere er flinke #A3 Anonymous poster hash: 04098...592
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #429 Skrevet 10. februar 2014 Ja her blir det jammen hviledag idag. Kroppen verker etter en dag på jobb der jeg virkelig fikk kjenne på de ømme musklene mine. Gjør vondt å puste, sliiiiten. Får gjøre et nytt forsøk i morgen etter ei god natts søvn. Dere er flinke #A3 Anonymous poster hash: 04098...592
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #430 Skrevet 10. februar 2014 Ja her blir det jammen hviledag idag. Kroppen verker etter en dag på jobb der jeg virkelig fikk kjenne på de ømme musklene mine. Gjør vondt å puste, sliiiiten. Får gjøre et nytt forsøk i morgen etter ei god natts søvn. Dere er flinke #A3 Anonymous poster hash: 04098...592
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2014 #431 Skrevet 10. februar 2014 Jadda :-0 Anonymous poster hash: 04098...592
I scream for icecream! Skrevet 10. februar 2014 #432 Skrevet 10. februar 2014 Dag 4 ferdig! Hadde SÅ ikke lyst, men er glad nå.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #433 Skrevet 11. februar 2014 Ja her blir det jammen hviledag idag. Kroppen verker etter en dag på jobb der jeg virkelig fikk kjenne på de ømme musklene mine. Gjør vondt å puste, sliiiiten. Får gjøre et nytt forsøk i morgen etter ei god natts søvn. Dere er flinke #A3 Anonymous poster hash: 04098...592 Får håpe en god natts søvn får deg tilbake til treningsmodus. #A2 Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #434 Skrevet 11. februar 2014 Da er dagens økt gjennomført først først 30 day shred level 2 dag 4, og deretter ripped in 30 week 1 dag 2. Før jeg varmet opp i dag var jeg så støl jeg hadde problemer med å sette meg på do, men heldigvis kommer det seg når man får varmet opp. #A2 Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7
craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 11. februar 2014 #435 Skrevet 11. februar 2014 Dag 9!! Siste dag level 1 imorgen
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2014 #436 Skrevet 11. februar 2014 Dag 4, level 1. Jeg tror det er dag 4, i hvert fall... Jeg går litt surr i dagene. Har ikke fått hjernen tilbake etter svangerskap og ammetåke enda. Idag har det gått i diarè, mageknip deluxe (håper virkelig ikke det er virus), hold i siden, og mild migrene. Men, jeg fullførte med stil - gjennomvåt og andpusten!Det er endringer på gang. Magemusklene mine har endelig funnet sin rette plass igjen, de kom aldri sammen igjen etter fødselen, jeg kunne få en finger imellom dem. Nå er de helt tette! På tide. Sånn ellers ser jeg bare smellfeit ut for tiden, og synes jeg blir feitere for hver dag, av en eller annen grunn. Vet ikke om det stemmer da... #A5 Anonymous poster hash: a8258...458
snille_snille Skrevet 11. februar 2014 #437 Skrevet 11. februar 2014 Første økt på nivå 3, og dette likte jeg! Jeg slet med nivå 2, syns den var tung. Dette førte også til at jeg til tider slet med motivasjonen. Nivå 3 var nesten som en befrielse! Det var tungt selv kondisjonsøvelser hadde vekter, men det gikk mye lettere. Motivasjonen er på topp igjen, 9 dager igjen! Stå på alle sammen!
craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 12. februar 2014 #438 Skrevet 12. februar 2014 Siste dag på level 1 ferdig! Going strong Er det mange som har detti av lasset? ?
Skyfrihimmel Skrevet 12. februar 2014 #439 Skrevet 12. februar 2014 Har hatt en ukes stopp på grunn av skade i en fot:( lurer på og prøve meg i mårgen, tror jeg begynner level 2 på nytt... Så et steg frem og to tilbake:((
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #440 Skrevet 12. februar 2014 Første økt på nivå 3, og dette likte jeg! Jeg slet med nivå 2, syns den var tung. Dette førte også til at jeg til tider slet med motivasjonen. Nivå 3 var nesten som en befrielse! Det var tungt selv kondisjonsøvelser hadde vekter, men det gikk mye lettere. Motivasjonen er på topp igjen, 9 dager igjen! Stå på alle sammen! så utrolig flink du er! Er fortsatt ikke kommet i gang, håper på å starte i morgen. Og tror jeg må ta noen flere dager en en dag til på level 1, sepsielt når du sier level 2 er tung. Lykke til med de neste dagene! Håper du allerede ser god forandring! #A1 Anonymous poster hash: 35bbf...554
ღ٥ﻻ ﻉ√٥ﺎ ٱυღ Skrevet 12. februar 2014 #441 Skrevet 12. februar 2014 Dag 8/30 :-) bare 2 ganger til,så starter jeg på nivå 2 :-) det trenger jeg,blir litt kjedelig å gjøre det samme hver dag,kjeder meg så fort :-/ Merker stor forskjell i lårene og leggene! Magen er strammet mere inn,og rompa strutter :-) :-) gleder meg å se det ferdige resultatet :-)
I scream for icecream! Skrevet 12. februar 2014 #442 Skrevet 12. februar 2014 Hvordan går det med dere, jenter? Jeg er ferdig med dag 6! Har målt meg og har gått ned 8 cm rundt midjen, 2 cm rundt brystet, 5 cm rundt rompa/hoftene og 1 cm rundt overarmene. Er det egentlig mulig? Jeg er helt sjokkert altså! Men har tatt før og etterbilde og ser jo tydelig forskjell! Dette skal jeg klare! Mye bedre kondis idag, og synes treningene går mye raskere enn de gjorde før.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 #443 Skrevet 12. februar 2014 Hvordan går det med dere, jenter? Jeg er ferdig med dag 6! Har målt meg og har gått ned 8 cm rundt midjen, 2 cm rundt brystet, 5 cm rundt rompa/hoftene og 1 cm rundt overarmene. Er det egentlig mulig? Jeg er helt sjokkert altså! Men har tatt før og etterbilde og ser jo tydelig forskjell! Dette skal jeg klare! Mye bedre kondis idag, og synes treningene går mye raskere enn de gjorde før. Oj det er jo fantastisk!!Hva spiser og drikker du? Anonymous poster hash: 0f04d...064
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #444 Skrevet 13. februar 2014 Hurra!!!! Nå er jeg endelig i gang igjen Det var tungt, men godt. Skal trene level 1 i morgen også, selv om jeg egentlig er ferdig med dag 10 nå. #A1 Anonymous poster hash: 35bbf...554
snille_snille Skrevet 13. februar 2014 #445 Skrevet 13. februar 2014 Hurra!!!! Nå er jeg endelig i gang igjen Det var tungt, men godt. Skal trene level 1 i morgen også, selv om jeg egentlig er ferdig med dag 10 nå. #A1 Anonymous poster hash: 35bbf...554 Så bra at du er i gang igjen!
snille_snille Skrevet 13. februar 2014 #446 Skrevet 13. februar 2014 Ferdig med økt 3 på nivå 3. Er litt mindre aktivitet inne på tråden, hvem er det som fremdeles er med?
ღ٥ﻻ ﻉ√٥ﺎ ٱυღ Skrevet 13. februar 2014 #448 Skrevet 13. februar 2014 9 av 30 :-) haha føler meg sterk :-) Er alle med enda?
ღ٥ﻻ ﻉ√٥ﺎ ٱυღ Skrevet 13. februar 2014 #449 Skrevet 13. februar 2014 Ferdig med økt 3 på nivå 3. Er litt mindre aktivitet inne på tråden, hvem er det som fremdeles er med? Ups!! Gikk litt fort i svingen :-) såg ikke at du hadde sport samme spørsmål.. :-) hihi er helt vimsette etter treningen 😜
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #450 Skrevet 13. februar 2014 Jeg har slitt med helsa, men med to pausedager siste 4d så er formen der igjenn. I dag tidlig fullførte jeg dag 10 på level 2, i morgen er jeg klar for level 3 #A4 Anonymous poster hash: 6ae11...ba5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå