Gå til innhold

30 days shred


Jallow B

Anbefalte innlegg

Går det an å lage en tråd som KUN inneholder resultater? Jeg startet i går og det hadde vært kjempemotiverende med en tråd hvor det lå resultater f.eks etter 10, 20 og 30 dager. Har prøvd å lese litt på denne men man faller jo helt av etter ørten innlegg om folk som hopper av/tar pause pga kneplager, diaré og you name it😄

 

Anonymous poster hash: 2b8dc...eee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min 4 dag i dag....motivasjonen svikter litt...synes det blir tyngre og tyngre jeg.  Beina er tunge som tømmerstokker.

 

Enig i å opprette ny tråd.

 

Noen som påtar seg jobben :)

 

 

Kitty



Anonymous poster hash: 26da9...c6a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Min 4 dag i dag....motivasjonen svikter litt...synes det blir tyngre og tyngre jeg. Beina er tunge som tømmerstokker.

 

Enig i å opprette ny tråd.

 

Noen som påtar seg jobben :)

 

 

Kitty

 

Anonymous poster hash: 26da9...c6a

Da trenger du en dags pause:-) opplegget blir ikke ødelagt av den grunn, motivasjonen øker og kroppen takler treningen bedre. Jeg tenker å ta treningsfri ca hver 4.dag.

 

Anonymous poster hash: 2b8dc...eee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Min 4 dag i dag....motivasjonen svikter litt...synes det blir tyngre og tyngre jeg. Beina er tunge som tømmerstokker.

 

Enig i å opprette ny tråd.

 

Noen som påtar seg jobben :)

 

 

Kitty

 

Anonymous poster hash: 26da9...c6a

Da trenger du en dags pause:-) opplegget blir ikke ødelagt av den grunn, motivasjonen øker og kroppen takler treningen bedre. Jeg tenker å ta treningsfri ca hver 4.dag.

 

Anonymous poster hash: 2b8dc...eee

 

Jeg har best effekt av å bare fortsette, uten noen pause. Jeg syntes også den 4.-5. dagen var det verste, og så ble det bare lettere. Men du vet nok hva som føles best for deg :-) Det skumle med å ta pause, er jo det at du må komme i gang igjen... Måtte ta pause her pga anklene mine (hadde nådd level 2, i 30 day shred), og som jeg har skrevet flere ganger i denne tråden, så har jeg hatt vansker med å komme i gang igjen... Dette var mer enn en dags pause da, og det har jo selvfølgelig også mye å si.

 

Anonymous poster hash: a8258...458

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ferdig med ripped in 30, jeg begynte på den rett etter jeg var ferdig med 30 day shred. Jeg har hatt noe sykdom i løpet av ripped og har tatt noen dager med annen JM trening og tok hvert nivå 7 ganger.

 

Mine resultater:

 

shred ripped totalt

lår -2 cm -1 cm - 3cm

Rumpe -2 cm -3cm -5 cm

Hofter -4 cm -2 cm - 6 cm

midje -5 cm -2 cm - 7 cm

Navle -4 cm -1 cm - 5 cm

Arm -2 cm - 1 cm - 3 cm

 

Vekt -0.6 kg etter shred måler i morgen etter ripped.

 

Jeg er veldig fornøyd med dette og det gir meg mot til å fortsette videre med JM trening :) Stå på alle dere som nettopp har startet dette gir resultater!

Endret av snille_snille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Min 4 dag i dag....motivasjonen svikter litt...synes det blir tyngre og tyngre jeg. Beina er tunge som tømmerstokker.

 

Enig i å opprette ny tråd.

 

Noen som påtar seg jobben :)

 

 

Kitty

 

Anonymous poster hash: 26da9...c6a

Da trenger du en dags pause:-) opplegget blir ikke ødelagt av den grunn, motivasjonen øker og kroppen takler treningen bedre. Jeg tenker å ta treningsfri ca hver 4.dag.

 

Anonymous poster hash: 2b8dc...eee

 

Jeg har best effekt av å bare fortsette, uten noen pause. Jeg syntes også den 4.-5. dagen var det verste, og så ble det bare lettere. Men du vet nok hva som føles best for deg :-) Det skumle med å ta pause, er jo det at du må komme i gang igjen... Måtte ta pause her pga anklene mine (hadde nådd level 2, i 30 day shred), og som jeg har skrevet flere ganger i denne tråden, så har jeg hatt vansker med å komme i gang igjen... Dette var mer enn en dags pause da, og det har jo selvfølgelig også mye å si.

 

Anonymous poster hash: a8258...458

 

Ja men det er nettopp det, slike pauser har en tendens til å utvilke seg til lange pauser. Og nå var jeg så godt i gang.... Vanskelig.

 

JEg tenkte på det her no i kveld, at herres, jeg er så stiv og støl,og låk i kroppen, at den kjennes som den er 100 år....jeg er ikke det spor spretten og lett og smidig, bare stiv og verker og føler meg ødelagt :(

Enda jeg ikke greier alle push upsene, og ikke alle øvelsene, og ikke går langt nok ned i beina.

 

Men jeg er no støl, og det må bety noe.

 

Håoer det går seg til.

 

Har også gått en time rask tur i dag.

 

Spiste kyllingfillet til frokost, laks og eggerøre til mellommåltid, og laks og eggerøre til lunch.

Kyllingfillet til middag, og brødskive med leverpostei til kvelds.

Og spist noen druer, og kokt skinke.

 

Dårlig mat,  jeg vet,  men det ble slik i dag.

 

Kitty

 

Anonymous poster hash: 26da9...c6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ikke bra dag treningsmessig. Ble ikke i dag. Men i morra.

Tar fredagen som en hviledag.



Anonymous poster hash: 26da9...c6a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mårgen er jeg ferdig med week 1 på ripped:) søndag blir pause dag, å week 2 på mandag:) spent på hvordan week 2 er, week 1 var grei syns jeg.

 

Anonymous poster hash: de5c9...6af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på tur i helgen. Fredag var en planlagt pausedag, mens jeg egentlig hadde tenkt å trene på lørdag. Lørdag ble en lang dag i bil med pizza til lunsj og middag... jeg orka ikke å trene når vi omsider kom hjem.

 

I dag ble det extreme shed and shred level 1+2. Syns det var hardt, hadde ikke mye å gi på slutten. Syns også det var flere vanskelige og sammensatte øvelser som jeg ikke klarte spesielt på level 2. Satser på jeg lærer etter hvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det mandag igjen, første økt denne uken ble extreme shed & shred, og jeg fikk brukt 789 kcal.

 

Bruker dere andre pulsklokke?

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det mandag igjen, første økt denne uken ble extreme shed & shred, og jeg fikk brukt 789 kcal.

 

Bruker dere andre pulsklokke?

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Det ble level 1 & 2.

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det første økt på 6 week 6 pack. Planen er å veksle mellom denne og killer buns and thighs slik at det blir litt variasjon. Når jeg har tid kommer jeg til å ta litt lengre økter som shed og shred og no more trouble zones.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det No more trouble zones. Nå har jeg begynt å grue meg til påsken, for vi skal på hytta sammen med svigerinnen min med familien, og da får jeg ikke trent med JM.

 

Hvis en prater om trening eller sier en har lyst å trene til dem får en som regel beskjed om at en trenger psykolog.

 

Vi har ikke møttes på en stund, så jeg har ikke sagt noe om forandringene jeg har gjort her hjemme. De kommer nok til å få litt sjokk, for nå er det mange cm og kg som er borte siden sist.

 

#A2

 

 

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk litt ekstra tid i dag, så nå ble det en runde med Killer abs.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk litt ekstra tid i dag, så nå ble det en runde med Killer abs.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Hvordan er killer abs i forhold til 6 week 6 pack?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På jobbreise frem til torsdag. Det blir aalltid mye mat på slike turer og derfor har ekstra utvalg i klær på dagtid måtte vike plass for treningstøy i kofferten. Planen var å bruke YouTube og spille av JM på hotellet sitt treningsrom.

 

Litt skuffet når det viste seg at det ikke var noe internettdekning på treningsrommet. Det ble 10 min på tredemølle, ca 10 min med et utvalg JM øvelser og ca 10 min svømming i et lite egnet basseng. Ble ikke det samme, fikk ikke tatt i på samme måte som med JM! Kjedelig! Hadde lyst til å trene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ramla utpå på lørdag, med null trening og masse snop, slik gikk lørdagen, søndagen, ja endog mandagen.

 

Så det hjelper vel fint lite å følge JM og sukk mat i 4 dager når man fuckker det til ved å ramle av lasset i 3 dager.....

 

*Griner-oppgitt-over-meg-selv*

 

Men, jeg tok meg inn igjen i går. Og gjorde JM 30 days, og så 10 minutt på mølla etterpå.

Og sunn mat.

Og 3 liter vann.

 

Nå er klokka 08:45, jeg har fri, og har drukket 1 liter vann, spist kyllingsalat, og skal nå finne frem ypu tube videoen med JM og ta den 27 minutts økta, og så se om jeg makter mølla etterpå.

 

Jeg blir så lei meg for at jeg har så lav selv-disiplin....tenk at jeg kunne ramle av, IGJEN.... Jeg kommer jo ingen vei når jeg til stadighet går ett skritt frem , og TO tilbake.

 

Kitty



Anonymous poster hash: 26da9...c6a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vert flink i dag. Både tatt halvtimen med JM og gått en times tur ute, pluss 15 minutt på mølla.

 

Det er hvist enten eller her hos meg.

 

Kitty



Anonymous poster hash: 26da9...c6a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det ikke funka å trene på treningsrommet i går ommøblerte jeg hotellrommet mitt slik st det ble treningsstudio. Følte ikke jeg fikk maks utbytte, gulvet var glatt, jeg mangla treningsmatte og vekt og det var trangt. Men jeg gjennomførte økt 2 på 6 week 6 pack. Nå er det middag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå tatt meg selv i nakken, for jeg er for flink til å finne unnskyldninger for og ikke ha tid til å trene. I dag stod jeg opp 40 minutter tidligere enn jeg pleier, og har nå fått tatt 30 day shred level 1.

Endret av ronja røverdatters mamma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på week 2 dag 4. På ripped in 30. Litt tyngre level,kjenner det spes i håndledd., spent på hvordan week 3 og 4 er tørr ikke se, haha. Likte vertfall level 1 godt.

 

Skal prøve å få skvisa inn en gå tur i dag også. Snart sommer og kroppen er ikke helt klar...

 

Anonymous poster hash: de5c9...6af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha vært på jobbreise med alt for mye god mat siden tirsdag er det godt å komme hjem. Jeg er fornøyd med å ha trent hver dag, ikke fult så fornøyd med all maten jeg har spist...

 

I kveld gjorde jeg økt 3 med 6 week 6 pack. Hadde egentlig tenkt å ta en økt til, men det ble bare med den ene i dag. I morgen blir det en times økt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det siste økt før vi reiser på påskeferie :) det ble Banish fat boost metabolism i dag, i går ble det No more trouble zones, men jeg ser jeg glemte å skrive det her inne.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha vært på jobbreise med alt for mye god mat siden tirsdag er det godt å komme hjem. Jeg er fornøyd med å ha trent hver dag, ikke fult så fornøyd med all maten jeg har spist...

 

I kveld gjorde jeg økt 3 med 6 week 6 pack. Hadde egentlig tenkt å ta en økt til, men det ble bare med den ene i dag. I morgen blir det en times økt!

Jeg synes du er flink som har klart å trene når du er på jobbreise, for det krever en del selvdisiplin.

 

#A2

 

Anonymous poster hash: 4a8f0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaggu ble det en 27 minutts økt med level 1 i dag også!!! STOLT av meg selv.  + 15 minutt på mølla.

 

Kitty



Anonymous poster hash: 26da9...c6a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...