Gå til innhold

30 days shred


Jallow B

Anbefalte innlegg

 

kan jeg finne level 2 og 3 av 30 days shred gratis på nettet? Noen som har link?

 

Anonymous poster hash: 70e30...fb2

Her http://m.youtube.com/watch?v=_JGtSuIQ0UI

 

Men du må spole forbi level 1. 29 minutter og noen sekunder :-)

 

Anonymous poster hash: 62a6f...f98

 

Ja, så den, men den hakket så veldig selv om jeg bufret hele videoen først. Ende opp med å laste den ned fra piratebay, dask på lanken! 

 

Anonymous poster hash: 70e30...fb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

 

kan jeg finne level 2 og 3 av 30 days shred gratis på nettet? Noen som har link?

 

Anonymous poster hash: 70e30...fb2

Her http://m.youtube.com/watch?v=_JGtSuIQ0UI

 

Men du må spole forbi level 1. 29 minutter og noen sekunder :-)

 

Anonymous poster hash: 62a6f...f98

Ja, så den, men den hakket så veldig selv om jeg bufret hele videoen først. Ende opp med å laste den ned fra piratebay, dask på lanken!

 

Anonymous poster hash: 70e30...fb2

Det var det jeg gjorde også :-P

Har ikke funnet bare level 2 på youtube, men level 1 og 3 ligger der. Ripped in 30 ligger også ute, week 1,2,3 og 4 :-)

 

Anonymous poster hash: 62a6f...f98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Endelig! Da har jeg tatt enda en 30 days shred økt. Ble level 2. Kjenner at jeg er i mye bedre fysisk form enn sist da jeg trente, så noe har jeg gjort rett i mellomtiden. Blir vel en økt til eller to før jeg fortsetter med level 3. Men jeg kommer ikke til å trene 30days shred dag etter dag, men som en fin økt innimellom for variasjon.

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Så bra at du kjenner at formen blir bedre! :-) Hva trener du for noe utenom 30DS?

Jeg har begynt å løpe mye. Så jeg varierer på å løpe lange turer og intervaller. Også trener jeg basis styrke utenom.

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pga overnattingsgjester i hus hele helga har det ikke blitt tid til trening. Men i kveld ble det nok en runde 6w6p. Var godt etter flere dagers pause.

 

Kjekt å se at flere kaster seg på og trener! Stå på alle sammen💪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pga overnattingsgjester i hus hele helga har det ikke blitt tid til trening. Men i kveld ble det nok en runde 6w6p. Var godt etter flere dagers pause.

 

Kjekt å se at flere kaster seg på og trener! Stå på alle sammen💪

Wow! Tar du 6weeks sixpack?! Flink du! :-)

Jeg innbille meg at det er beintøft... Er det det? Level 2 i 30DS her,og jeg syns det er hardt nok :-P

Men funker 6w6p? Hvor lenge har du trent det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Endelig! Da har jeg tatt enda en 30 days shred økt. Ble level 2. Kjenner at jeg er i mye bedre fysisk form enn sist da jeg trente, så noe har jeg gjort rett i mellomtiden. Blir vel en økt til eller to før jeg fortsetter med level 3. Men jeg kommer ikke til å trene 30days shred dag etter dag, men som en fin økt innimellom for variasjon.

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Så bra at du kjenner at formen blir bedre! :-) Hva trener du for noe utenom 30DS?
Jeg har begynt å løpe mye. Så jeg varierer på å løpe lange turer og intervaller. Også trener jeg basis styrke utenom.

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Så flink du er :-)

Her blir det ikke mulighet til løping. Er alenemor,så er låst fast hjemme :-P

 

Anonymous poster hash: 62a6f...f98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

 

Endelig! Da har jeg tatt enda en 30 days shred økt. Ble level 2. Kjenner at jeg er i mye bedre fysisk form enn sist da jeg trente, så noe har jeg gjort rett i mellomtiden. Blir vel en økt til eller to før jeg fortsetter med level 3. Men jeg kommer ikke til å trene 30days shred dag etter dag, men som en fin økt innimellom for variasjon.

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Så bra at du kjenner at formen blir bedre! :-) Hva trener du for noe utenom 30DS?
Jeg har begynt å løpe mye. Så jeg varierer på å løpe lange turer og intervaller. Også trener jeg basis styrke utenom.

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Så flink du er :-)

Her blir det ikke mulighet til løping. Er alenemor,så er låst fast hjemme :-P

 

Anonymous poster hash: 62a6f...f98

Forstår det ja. Vi har mølle hjemme som jeg bruker mest tid på. Er sjelden jeg har mulighet til turer ute, men får hvertfall trent kondisjon nok hjemme.

 

#A1

 

Anonymous poster hash: 35bbf...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på week1 dag to på ripped. Har tatt alle fire uken, så opphold med to uker sykdom.

Så nå satser jeg på ripped in 30 en gang til!! Likte den DVD bedre enn 30 day shred,

 

Anonymous poster hash: de5c9...6af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle begynt på level 2 i dag, men nå må jeg ha en liten pause selv om jeg absolutt ikke har lyst :angry:  Kjenner ubehag i ene akillesen innimellom og særlig når jeg prøver å hoppe. Skal ha helt treningsfri i dag og kanskje en dag til... Æsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Pga overnattingsgjester i hus hele helga har det ikke blitt tid til trening. Men i kveld ble det nok en runde 6w6p. Var godt etter flere dagers pause.

 

Kjekt å se at flere kaster seg på og trener! Stå på alle sammen💪

Wow! Tar du 6weeks sixpack?! Flink du! :-)

Jeg innbille meg at det er beintøft... Er det det? Level 2 i 30DS her,og jeg syns det er hardt nok :-P

Men funker 6w6p? Hvor lenge har du trent det?

Jeg syns ikke 6w6p er så hard. Men jeg fullførte 30 day shred og ripped før jeg begynte på 6w6p. Jeg er enda på nivå 1, skal jo gjøre den i 3 uker og siden jeg veksler med den og killer buns and thighs tar det litt lengre tid... jeg har 5 økter igjen før jeg går over på level 2.

 

Jeg begynner å se mer markerte muskler, men tviler på at jeg får en godt synlig 6p. Men det er god trening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det første økt på nivå 2 på killer buns and thighs. Og den var hard! Svetten rant og det var utrolig tungt. Herlig følelse å slappe av i sofaen nå ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Jeg har akkurat begynt, på dag nr 2, nivå 1. Jeg blir veldig inspirert av denne tråden! Tusen takk :-D

Jeg har ikke kjøpt vekter enda og bruker kun 1 1\2 l brusflasker, men de er ganske vanskelige å holde i lengden. Hvor mange kg kjører dere på med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har akkurat begynt, på dag nr 2, nivå 1. Jeg blir veldig inspirert av denne tråden! Tusen takk :-D

Jeg har ikke kjøpt vekter enda og bruker kun 1 1\2 l brusflasker, men de er ganske vanskelige å holde i lengden. Hvor mange kg kjører dere på med?

Så bra at du vil være med oss! Jeg bruker vekter på 1 kg. Det holdt i massevis i starten. Nå burde jeg nok ha kjøpt nye og tyngre, men jeg har trent med JM i 4 mnd nå. Lykke til og gled deg til resultatene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første dag level 2 unnagjort! Tillater meg og ha en pause dag med jevne mellomrom pga akilles som til tider er litt vond. Ville gått litt fortere uten den, men har jo trent 2 uker nå og blitt helt rå på å spise frukt og grønt.

 

Heia-heia :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg jogget/løpt (intervalltrening). Var stiv og støl fra i går. I morgen blir det nok enda en gang med level 1. Kjøpte meg forresten vekter i dag. 3 kg. Kanskje jeg kjøpte dem litt tung? Jeg får se i morgen hvordan det blir å trene med dem....:-)

Prøver å spise sunt og merker allerede nå at jeg har bedre samvittighet, og jeg kjenner meg mye bedre :-)

 

Dere er kjempe flinke og ikke minst inspirerende alle sammen!!

 

Hvor mange kg/cm ønsker dere å gå ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg jogget/løpt (intervalltrening). Var stiv og støl fra i går. I morgen blir det nok enda en gang med level 1. Kjøpte meg forresten vekter i dag. 3 kg. Kanskje jeg kjøpte dem litt tung? Jeg får se i morgen hvordan det blir å trene med dem....:-)

Prøver å spise sunt og merker allerede nå at jeg har bedre samvittighet, og jeg kjenner meg mye bedre :-)

 

Dere er kjempe flinke og ikke minst inspirerende alle sammen!!

 

Hvor mange kg/cm ønsker dere å gå ned?

Så bra! Vekter på 3 kilo høres litt tungt ut (i allefall for meg), men jeg er liten og ikke særlig sterk :wink:  De jeg bruker er på 1,5 kilo og i noen øvelser er de mer enn nok, mens i andre øvelser kunne jeg fint hatt litt tyngre vekter. Har mye bedre samvittighet jeg også, etter at jeg begynnte med dette. Har ikke tenkt så på cm jeg ønsker og gå ned, bare få litt mindre mage og gå ned 5 kilo hadde vært fint. Er ganske fornøyd om jeg klarer 3 kilo også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phoi!! Da er jeg ferdig med økten for i dag. Med en feiltagelse satte jeg på level 2 (!!!). Oppdaget det da "vindmøllen" var motsatt vei enn på level 1. Siden jg først hadde begynt, tenkte jeg at jeg liker gjerne kunne fortsette :cool:. Og fytte rakkern! Den økten sved!!!!! Deilig å være ferdig med den. Må si at jeg "jukset" litt. Klarte ikke å fullføre alle repitisjonene med vekter og knebøy, men svetten silte.

 

Om ikke dette vil gi resultater så skjønner jeg ingen ting! Jeg vil ha bort mageflesket og se litt muskler pluss stramme opp!! :briller2: Men regner med det kan ta litt tid....

 

Hvordan går det med dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld tok jeg 2 økt på level 2 på killer buns and thighs. Den er tung, men jeg syns det gikk mye bedre enn første gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ferdig med trening nr 4 på level 1, 30 days shred :-) Fremdeles tungt, men allikevel noe lettere siden jeg nå begynner å kjenne programmet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Er det noen som kan gi meg en bra link på level 3, 30 days shred? Har bare nr 1 og 2, og skulle gjerne hatt nr 3 også.... :-)

Har forresten kommet meg på dag 6 level 1 og i morgen er det en uke siden jeg startet opp. Skal måle og veie meg da!! :haar:

 

Hvordan går det med dere andre? Henger dere med? Fremgang?

Håper forresten alle har hatt en fin 17.mai! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært litt hektisk i det siste, men har trent hver dag med unntak av 16 mai da var det så mye som skulle ordnes. I kveld er planen å begynne på level 2 på 6w6p ☺

 

Hvordan går det med dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er :-)

Jeg tok dag 1 på level 3 i går og trodde jeg skulle svime av!! Fy flate så tungt... Men det var jo de andre levelene i starten også :-)

Fått bort 3 cm på lår, 5 på rumpe og 6 på magen så langt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...