Gå til innhold

AUGUST 2014 baby


Valiana

Anbefalte innlegg

Er det noen som har forslag om "ikke halsbrannfremkallende pålegg?" Kjenner jeg blir kvalm ved tanken på å spise gulost de neste 24 ukene :( Halsbrannen er på full fart fremover. Mye tidligeredenne gangen, men ikke spille at jeg må bygge opp under hodet enda. Har også kastet opp 2 dager på rad, og DET synes jeg er både bortkastet og unødvendig i uke 16.

 

Og- er det sånn at de fleste her er med i Facebook gruppa? Er det flere enn meg som ikke er med?

 

jeg sliter utrolig med halsbrann og i går fant jeg ut at skinkeost/baconost og div. tubeoster virket ganske lindrene. om ikke annet enn bare bittelitt, så var det bedre enn mye annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjelper det ikke med Gaviscon da? Det fungerer som bare det for meg. Kan da spise hva jeg vil. Jeg er heller ikke med i facebook gruppa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 14+4 i dag, og mannen er mest sansynlig bortreist når på den tiden vi har fått OUL (om 5 uker), så vi har blitt enige om å ta en privat ekstra, for han har så utrolig lyst til det, så blir en om 1 uke. iiiiikkk..

 

da er jeg jo 15+4 sånn ca, er det noe sjans for å se kjønn da tror dere?

 

jeg skal forresten på apoteket i dag å kjøpe Gaviscon for å prøve det. jeg har bare ikke orket å karre meg ned til byen å fikse det ennå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forresten noen andre som sliter med at dem ikke har med seg hjernen om dagen?

 

Jeg er normalt sett en ganske distrè person, men nå er det helt ille. Jeg klarer knapt nok å snu meg før jeg har mistet oversikt over alt jeg eier. I dag fant jeg melka i kjøkkenskapet sammen med glassene f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facebookgruppa er skjult, så ingen som ser dere er medlem der :-)

 

Gaviskon er vidundermiddel mot halsbrann! Smaker kritt, men det er det som funker :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er 14+4 i dag, og mannen er mest sansynlig bortreist når på den tiden vi har fått OUL (om 5 uker), så vi har blitt enige om å ta en privat ekstra, for han har så utrolig lyst til det, så blir en om 1 uke. iiiiikkk..

 

da er jeg jo 15+4 sånn ca, er det noe sjans for å se kjønn da tror dere?

 

jeg skal forresten på apoteket i dag å kjøpe Gaviscon for å prøve det. jeg har bare ikke orket å karre meg ned til byen å fikse det ennå :)

Hei! Jeg er 14+5 og var på ultralyd igår. Etter 14 fullgåtte skal det være fullt mulig å se kjønn. Vi fikk vite igår og jordmor var rimelig sikker på jente. Hun sa hun fikk sjokk hvis det ikke viste jente på ordinær ultralyd. Likevel vil jeg ikke tro 100% på det ennå. De kan jo ta feil selvagt. Men ja, du kan godt få sjekket kjønnet nå :-)

 

Lykke til da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fastlegen hadde ultralyd, fikk sett ET foster som turnet rund. Kjønn kunne han ikke si noe om, men det vil jeg heller ikke vite så tidlig da det er usikkert uansett.

Glad og letta... EN baby!!!! HURRA!!!!

Terminen ville han ikke gjøre noe med, 14 +3 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fastlegen hadde ultralyd, fikk sett ET foster som turnet rund. Kjønn kunne han ikke si noe om, men det vil jeg heller ikke vite så tidlig da det er usikkert uansett.

Glad og letta... EN baby!!!! HURRA!!!!

Terminen ville han ikke gjøre noe med, 14 +3 :-)

Så bra! Greit å vite at det bare blir en unge da, særlig når man har mange fra før :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Fastlegen hadde ultralyd, fikk sett ET foster som turnet rund. Kjønn kunne han ikke si noe om, men det vil jeg heller ikke vite så tidlig da det er usikkert uansett.

Glad og letta... EN baby!!!! HURRA!!!!

Terminen ville han ikke gjøre noe med, 14 +3 :-)

Så bra! Greit å vite at det bare blir en unge da, særlig når man har mange fra før :P

Ja, en holder i massvis. Mye lettere å realisere våre planer, pluss nyte spedbarnstida og småbarnstida. Har had to tette og det var så travelt at vi knapt husker babytida med nr 3....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Fastlegen hadde ultralyd, fikk sett ET foster som turnet rund. Kjønn kunne han ikke si noe om, men det vil jeg heller ikke vite så tidlig da det er usikkert uansett.

Glad og letta... EN baby!!!! HURRA!!!!

Terminen ville han ikke gjøre noe med, 14 +3 :-)

Så bra! Greit å vite at det bare blir en unge da, særlig når man har mange fra før :P
Ja, en holder i massvis. Mye lettere å realisere våre planer, pluss nyte spedbarnstida og småbarnstida. Har had to tette og det var så travelt at vi knapt husker babytida med nr 3....

Det er det vi har nå. To tette. Men syns det går veldig greit nå. Det har vært hektisk. De begynte nettopp fullt i barnehage (de gikk på halv plass før og vsr mye hjemme da vi begge jobbet turnus). Det ble plutselig superenkelt nå som de går i b.hage hver dag. Så jeg føler meg klar for en til nå. Men tiden får vise hvilken type baby det blir. Nekter å tro at sjokket blir større enn å gå fra 0-1 baby :P ....sålenge barnet er friskt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har hørt hjertet med dopler hjemme?

 

vi fikk doppleren i posten forrige lørdag og hørte hjertet samme dagen. 13+1. men jeg måtte lete litt før jeg fant den og ikke kun min egen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har hørt hjertet med dopler hjemme?

 

Jeg hørte den for første gang i går, var da 13+5 :) Helt utrolig deilig og beroligende. Fant den heeelt nede ved skambenet. Det som nesten var vel så herlig var at jeg kunne høre at babyen min rørte på seg der inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er det noen som har forslag om "ikke halsbrannfremkallende pålegg?" Kjenner jeg blir kvalm ved tanken på å spise gulost de neste 24 ukene :( Halsbrannen er på full fart fremover. Mye tidligeredenne gangen, men ikke spille at jeg må bygge opp under hodet enda. Har også kastet opp 2 dager på rad, og DET synes jeg er både bortkastet og unødvendig i uke 16.

Og- er det sånn at de fleste her er med i Facebook gruppa? Er det flere enn meg som ikke er med?

 

 

jeg sliter utrolig med halsbrann og i går fant jeg ut at skinkeost/baconost og div. tubeoster virket ganske lindrene. om ikke annet enn bare bittelitt, så var det bedre enn mye annet.

  

Hjelper det ikke med Gaviscon da? Det fungerer som bare det for meg. Kan da spise hva jeg vil. Jeg er heller ikke med i facebook gruppa.

Nei dessverre, tubeoster gjør ikke susen her. Eplemos fra Askim bærpresseri kan jeg spise, og gulost. Spiser såklart andre ting også, men det er så dumt av meg...

Gaviscon er det som hjelper meg best, men det fjerner ikke halsbrannen. Var en del plaget før første svangerskap også, men det tok virkelig av i graviditeten. Kjenner lusa på gangen, så jeg gjør lurt i å ikke trigge mer enn nødvendig.

 

Jeg tror jeg dropper Facebook- gruppa. Er med i ei fb gruppe fra forrige svangerskap. Det er utrolig koselig. Dere er sikkert også minst like hyggelige, men jeg vet ikke om jeg har tid til å ha det koselig med så mange :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fastlegen hadde ultralyd, fikk sett ET foster som turnet rund. Kjønn kunne han ikke si noe om, men det vil jeg heller ikke vite så tidlig da det er usikkert uansett.

Glad og letta... EN baby!!!! HURRA!!!!

Terminen ville han ikke gjøre noe med, 14 +3 :-)

Så gøy da 😊

 

Jeg er heller ikke med i fb gruppen... Hvordan blir jeg medlem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bli med når graviditeten blir mer offentlig. ;-)

 

Anonymous poster hash: 35561...aab

Det var meg...den der anonymknappen lever sitt eget liv :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men jeg vil veldig gjerne skifte nick også, men husker ikke hvordan jeg gjorde det. Trenger nytt da det er for langt pluss at jeg bor ikke på vestlandet lenger :P Noen som kan hjelpe meg?? Gikk inn på rediger profil men da kom mailadressen min opp som brukernavn...fant ikke nicket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har forslag om "ikke halsbrannfremkallende pålegg?" Kjenner jeg blir kvalm ved tanken på å spise gulost de neste 24 ukene :( Halsbrannen er på full fart fremover. Mye tidligeredenne gangen, men ikke spille at jeg må bygge opp under hodet enda. Har også kastet opp 2 dager på rad, og DET synes jeg er både bortkastet og unødvendig i uke 16.

 

Og- er det sånn at de fleste her er med i Facebook gruppa? Er det flere enn meg som ikke er med?

Jeg er ikke med!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 14+4 i dag, og mannen er mest sansynlig bortreist når på den tiden vi har fått OUL (om 5 uker), så vi har blitt enige om å ta en privat ekstra, for han har så utrolig lyst til det, så blir en om 1 uke. iiiiikkk..

 

da er jeg jo 15+4 sånn ca, er det noe sjans for å se kjønn da tror dere?

 

jeg skal forresten på apoteket i dag å kjøpe Gaviscon for å prøve det. jeg har bare ikke orket å karre meg ned til byen å fikse det ennå :)

I uke 15 bør de som driver med ul til daglig, kunne gjøre en kvalifisert gjetning på kjønn, hvis babyen er villig til å vise seg frem...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du går inn på endre profil kommer det opp på venstre siden, der kan man klikke på endre visnings navn :-)

 

Takk for hjelpen, nå jeg endret det som du kan se ;)   Vestlandsfanden på barnimagen does no longer excist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...