Gå til innhold

AUGUST 2014 baby


Valiana

Anbefalte innlegg

Gruppa er hemmelig så ingen som ser hva som skrives. Send meg en melding med navn eller dere kan gå inn på august 2014 under terminklubb, der finner dere navnet mitt og mer info

Jeg prøvde å sende deg en melding på face. men du fikk den kanskje ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker stort sett mobilen til surfing og da er facebook litt enklere :-P Hopper overalt på skjermen min her. .. hehe.

Mange som er aktive på facebook da? Eller er det helst her inne i termingruppene folk henger? Lenge siden jeg har vært her inne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi,på tide å melde seg inn her da :-)

13+0 uker i dag :-) Ser flere har vært på tidlig ultralyd, har vært på to allerede her,pga tidligere

aborter...krysser fingre og tær for at det skal gå bra denne gangen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Gruppa er hemmelig så ingen som ser hva som skrives. Send meg en melding med navn eller dere kan gå inn på august 2014 under terminklubb, der finner dere navnet mitt og mer info

Jeg prøvde å sende deg en melding på face. men du fikk den kanskje ikke?

 

Har svart på noen melding nå fru frøken, men om du ikke har fått svar så prøv å legge meg til som venn, og send meg en pmher inne med navn så jeg vet hvem dj er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos legen i dag og fikk høre hjertelyd:D har vært litt bekymra siden jeg er i så god form, hehe men alt var normalt så da er det bare lykken her <3 legen ville forestn jeg skulle følge menstermin og ikke den som ble satt på tidlig ul... Hmm.. Han mente jeg skulle holde på menstermin helt til OUL for det var da de fastslo termindato.. Jaja er nå uansett bare 3 dager fra eller til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noe. Nå som har sendt meg venneforespørsler på som jeg ikke har lagt til? Har et par "venner" jeg ikke vet hvem er!

Ja, sendte en melding også. Ikke fått den? 

Johansen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

12+0 :) Da hopper jeg inn i 2 trimester idag :) Skal på oppfølgings UL på mandag og ha første kontrollen. Venter fortsatt på svar fra Ahus, men det tar vel sin tid. Fortsatt sinsykt dårlig form og er sykemeldt 100% på 7 uka.

Gratulerer!

Håper du blir bedre snart. Du har vært innlagt flere ganger, sant? 

9. uke med sykemelding her, og er sm frem til 10.03... Men fikk endelig Zofran i forrige uke, og det hjelper veldig! I noen timer, i alle fall, og prøver å begrense bruken. Men hey! Nå kaster jeg bare opp et par-tre ganger om dagen, og det kan jeg leve med!

Har du fått medisiner?

 

Takk for det :) Jeg har vært innlagt 4 ganger for IV behandling. Fikk bare Afipran mot kvalmen. Regner med og bli sykemeldt lenger egentlig, har blitt fulgt nøye opp av Sykehuset her (Ringerike) og de har vært kjempe flinke, men fra og med mandagen er det fastlegen som skal overta oppfølging. Synes det er drit kjipt og være sm med tanke på jobb, tenker alt for mye på det. For heller prøve og glede meg over 12 uker :)

 

Funker Afipran for deg da? Når du fortsatt er dårlig?

Jeg fikk Zofran i forrige svangerskap, da jeg fortsatt var så dårlig og var -10% av utgangsvekta i uke 27. Så denne gangen visste jeg jo at det funker for meg, og fikk endelig denne gangen på fredag da jeg var 13 uker. Kjennes som jeg har våknet fra en tre måneders dvale, at jeg ikke har vært til stede i livet før nå :) Så jeg anbefaler å spørre om Zofran om Afipran ikke virker for deg. 

 

Dårlig samvittighet for jobb er kjent, ja.... Men vi kan jo ikke noe for at vi er syke, og har jo ingen sjans til å jobbe. Håper du har en forståelsesfull sjef? Det hjelper på.

 

Gratulerer med 12 uker, Billamor!

 

Det funker litt, men virkningen er best dagen etterpå, kaster ikke opp vær dag men sånn ca annen vær, oppe 10 ganger i løpet av natta på do enda.Skal inn til legen på mandag igjen får høre litt hva han tenker. Håper bare alt er bra med foster, jeg tenker egentlig mest på det. Har heldigvis en veldig forståelses full sjef :) men gruer meg alikevell like mye til og gi beskjed om videre sykemeldinger. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hva står hb for på helsekortet? :P

Det er på godt norsk blodprosent :-)
Hva er normalt? Hvis det går an å spørre om?:P

11,7- 15,3, har man mindre er det litt lavt og man vil få beskjm om å ta jerntilskudd. Jeg har 12,6 vist nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da sier jeg takk for meg. Fikk konstatert MA på UL idag i uke 13. Fosteret har vært død siden uke 8. Helt uvirkelig. Lykke til videre til dere alle. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sier jeg takk for meg. Fikk konstatert MA på UL idag i uke 13. Fosteret har vært død siden uke 8. Helt uvirkelig. Lykke til videre til dere alle. Klem

Off, så ferlt! :( klemmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sier jeg takk for meg. Fikk konstatert MA på UL idag i uke 13. Fosteret har vært død siden uke 8. Helt uvirkelig. Lykke til videre til dere alle. Klem

Uff, synes det er så mange som har mistet nå. Føler med deg. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter:) var i dag på min første kontroll og fikk høre et bankende hjerte:D Legen regnet ut terminen min til å være 23.08.14. Det jeg ikke får til å stemme er at han samtidig sa at jeg i dag er 12+1. Jeg trodde at den terminen skulle tilsi at jeg i dag er 13+1.

Noen som har god greie på dette her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter:) var i dag på min første kontroll og fikk høre et bankende hjerte:D Legen regnet ut terminen min til å være 23.08.14. Det jeg ikke får til å stemme er at han samtidig sa at jeg i dag er 12+1. Jeg trodde at den terminen skulle tilsi at jeg i dag er 13+1.

Noen som har god greie på dette her inne?

Jeg og hadde termin 23.08 var idag 13 uker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sier jeg takk for meg. Fikk konstatert MA på UL idag i uke 13. Fosteret har vært død siden uke 8. Helt uvirkelig. Lykke til videre til dere alle. Klem

Så trist :( God klem til deg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter:) var i dag på min første kontroll og fikk høre et bankende hjerte:D Legen regnet ut terminen min til å være 23.08.14. Det jeg ikke får til å stemme er at han samtidig sa at jeg i dag er 12+1. Jeg trodde at den terminen skulle tilsi at jeg i dag er 13+1.

Noen som har god greie på dette her inne?

Min lege satt meg og på termin 28.aug og er da 12+2 i dag
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sier jeg takk for meg. Fikk konstatert MA på UL idag i uke 13. Fosteret har vært død siden uke 8. Helt uvirkelig. Lykke til videre til dere alle. Klem

Klem til deg<3 ufattelig trist når sånt skjer.. Lykke til videre..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei jenter:) var i dag på min første kontroll og fikk høre et bankende hjerte:D Legen regnet ut terminen min til å være 23.08.14. Det jeg ikke får til å stemme er at han samtidig sa at jeg i dag er 12+1. Jeg trodde at den terminen skulle tilsi at jeg i dag er 13+1.

Noen som har god greie på dette her inne?

Min lege satt meg og på termin 28.aug og er da 12+2 i dag
Leste feil haha, trodde det sto 28.8, men hvis du har termin 23.8 må legen tatt feil ja.. Med tanke på at jeg er 12+2 og har termin fem dager etter deg;) skal du kanskje være 13+0 i dag da?:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Hva står hb for på helsekortet? :P

Det er på godt norsk blodprosent :-)
Hva er normalt? Hvis det går an å spørre om?:P
11,7- 15,3, har man mindre er det litt lavt og man vil få beskjm om å ta jerntilskudd. Jeg har 12,6 vist nok.
Ok, takk for oppklaring i dette ;) jeg hadde vel 11,9 så da er jeg innafor ;P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer tuslende inn her jeg og, ble så ensomt på 1 trimester :P Og siden jeg er 12+1 regner jeg meg som endel av gruppa:) Hvem må jeg kontakte angående facebook gruppa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei jenter:) var i dag på min første kontroll og fikk høre et bankende hjerte:D Legen regnet ut terminen min til å være 23.08.14. Det jeg ikke får til å stemme er at han samtidig sa at jeg i dag er 12+1. Jeg trodde at den terminen skulle tilsi at jeg i dag er 13+1.

Noen som har god greie på dette her inne?

Min lege satt meg og på termin 28.aug og er da 12+2 i dag
Leste feil haha, trodde det sto 28.8, men hvis du har termin 23.8 må legen tatt feil ja.. Med tanke på at jeg er 12+2 og har termin fem dager etter deg;) skal du kanskje være 13+0 i dag da?:)

Hehe. Ja, var det jeg og trodde. Men da holder jeg meg til det jeg opprinnelig tenkte:) takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...