Gå til innhold

AUGUST 2014 baby


Valiana

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nydelig at det går fremover, er 13 +0 idag. Termin 17.august.

Flere som fortsatt en noe kvalme?

Har en grusom kveldskvalme enda, legger meg kl 21, stakkars mannen min :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juubi :) Nettopp tilbake fra UL; så en flott liten krabat som sprellet rundt inni der :) Meget lav risiko for alle trisomier, faktisk like liten risk for Downs som hos en 15 åring, he he :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig at det går fremover, er 13 +0 idag. Termin 17.august.

Flere som fortsatt en noe kvalme?

Har en grusom kveldskvalme enda, legger meg kl 21, stakkars mannen min :(

12+3 og fortsatt kvalm. Var kvalm i hele går, men er litt bedre i dag...uch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Skjønner at det er stor forskjell mellom de ulike legekontorene i forhold til hvor ofte de setter opp timer. Mitt legekontor forholder seg ikke helt til retningslinjene, men ser ut til å sette opp kontroll hver 4. Uke, også tidlig i svangerskapet. Slik var det i forrige svangerskap også, på annet legekontor. Da gikk jeg bare til fastlege, siden jeg var for sent ute med å bestille time til jordmor. Denne gangen skal jeg til jordmor i uke 25, lyst å teste hvordan det fungerer også :-)

 

Var på min 2. Kontroll på tirsdag, og denne gangen fikk jeg høre hjertelyden -herlig :-) magen har poppet skikkelig ut. Føler noen "kvernende" bevegelser innimellom, men usikker på om det er babyen eller luft... 15+0 i dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jejj! :) Nå har jeg fått brev fra ahus, fødeplass og UL i boks. UL blir 10. mars, nesten bare 4 uker til. :)

 

Hvor lang tid tok det før du fikk svar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Juubi :) Nettopp tilbake fra UL; så en flott liten krabat som sprellet rundt inni der :) Meget lav risiko for alle trisomier, faktisk like liten risk for Downs som hos en 15 åring, he he :D

Det hadde jeg også :) Fin beskjed å få! Godt det gikk bra i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig at det går fremover, er 13 +0 idag. Termin 17.august.

Flere som fortsatt en noe kvalme?

Har en grusom kveldskvalme enda, legger meg kl 21, stakkars mannen min :(

 

Jeg har også termin 17.08, men regner meg 12+6, sikkert forskjellige utregninger hos legene :) Hvor har du fødeplass? Hadde vært så trivelig å møte noen på Ahus  :fnise:

 

Jeg er fortsatt kvalm jeg også, men fikk i dag Zofran på Ahus, det var enten det eller innleggelse, etter at Afipran ikke virket... Så nå har jeg min første kvalme- og oppkastfrie kveld siden starten av desember  :skya: Oioioi som jeg gleder meg til å kunne nyte svangerskapet nå! Og å være mett og få litt polstring  :vekt:

 

På sykehuset fikk jeg også en UL, og fikk se verdens herligste lille dansebaby igjen. Var ikke forberedt på UL, og ikke på hvor fantastisk fint det var å få se knøttet nå! Var blitt myyye større på to og en halv uke. Og jeg gikk fra å ha skikkelig jentefølelse til total guttefølelse  :strix: Blir skikkelig overraska om det viser seg å være jente på OUL, men selvsagt like glad uansett hvem nå denne lille turnebabyen viser seg å være. 

 

 

 

Fru.Frøken, on 07 Feb 2014 - 11:55, said:

Jejj!  :) Nå har jeg fått brev fra ahus, fødeplass og UL i boks. UL blir 10. mars, nesten bare 4 uker til. 

 

 

Når har du termin da, Fru.Frøken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jejj! :) Nå har jeg fått brev fra ahus, fødeplass og UL i boks. UL blir 10. mars, nesten bare 4 uker til. :)

 

Hvor lang tid tok det før du fikk svar?

 

Tok faktisk akkurat en mnd. papirene ble sendt inn den 7. forrige mnd. :)

 

 

 

 

Fru.Frøken, on 07 Feb 2014 - 11:55, said:

Jejj!  :) Nå har jeg fått brev fra ahus, fødeplass og UL i boks. UL blir 10. mars, nesten bare 4 uker til. 

 

 

Når har du termin da, Fru.Frøken?

 

Jeg har termin den 10 foreløpig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, litt blodig slim når jeg var på do. Har kjent sånne kraftige stikninger som man får ved modning også. Vet jo at litt sånn sikkert ikke er farlig, men blir litt nervøs uansett da jeg mistet på denne tiden av svangerskapet ifjor.

 

Håper det ikke kommer noe mer. Kjenner meg litt anspent nå ja..

 

13+2 idag.

 

 

Jaja, krysser fingrene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke no, kasta faktisk opp i sta, følt meg litt uggen i dag. Første gang siden i uke 9... men føler meg ikke kvalm lenger heldigvis. Trodde jeg slapp unna nå som jeg er 14 uker på vei. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spyr som en gal igjen.holder ikke på noe. Fy faen.dette er helt klart siste barn.

  

Skjønner ikke no, kasta faktisk opp i sta, følt meg litt uggen i dag. Første gang siden i uke 9... men føler meg ikke kvalm lenger heldigvis. Trodde jeg slapp unna nå som jeg er 14 uker på vei. :P

Dere har ikke fått omgangssyke da? Hvis det kom brått på?

 

Her var kvalmen på retur rundt uke 10, men så dukket den opp igjen gitt. Forrige svangerskap varte sen helt til fødsel, men heldigvis lite oppkast. Selv om jeg ikke er sååå kvalm, så kjenner jeg at jeg blir fryktelig sur av å være kvalm :P Får håpe det gir seg, ellers blir jeg en skikkelig fest å være sammen med de neste 25 ukene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, litt blodig slim når jeg var på do. Har kjent sånne kraftige stikninger som man får ved modning også. Vet jo at litt sånn sikkert ikke er farlig, men blir litt nervøs uansett da jeg mistet på denne tiden av svangerskapet ifjor.

 

Håper det ikke kommer noe mer. Kjenner meg litt anspent nå ja..

 

13+2 idag.

 

 

Jaja, krysser fingrene :-)

 

Jeg krysser alt jeg har med deg!! Du er to dager foran meg, skummelt å tenke på at det fortsatt kan gå galt. Vi satser på at det bare er livmoren som strekker seg litt ekstra akkurat i dag, og at det er et blodkar eller en rift som blør litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Uff, litt blodig slim når jeg var på do. Har kjent sånne kraftige stikninger som man får ved modning også. Vet jo at litt sånn sikkert ikke er farlig, men blir litt nervøs uansett da jeg mistet på denne tiden av svangerskapet ifjor.

 

Håper det ikke kommer noe mer. Kjenner meg litt anspent nå ja..

 

13+2 idag.

 

 

Jaja, krysser fingrene :-)

Jeg krysser alt jeg har med deg!! Du er to dager foran meg, skummelt å tenke på at det fortsatt kan gå galt. Vi satser på at det bare er livmoren som strekker seg litt ekstra akkurat i dag, og at det er et blodkar eller en rift som blør litt.

Takk for det du:-) Har ikke kommet noe særlig mer nå. Satser på at det bare var en rift eller noe :-)

 

 

 

Anonymous poster hash: 35561...aab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Uff, litt blodig slim når jeg var på do. Har kjent sånne kraftige stikninger som man får ved modning også. Vet jo at litt sånn sikkert ikke er farlig, men blir litt nervøs uansett da jeg mistet på denne tiden av svangerskapet ifjor.

 

Håper det ikke kommer noe mer. Kjenner meg litt anspent nå ja..

 

13+2 idag.

 

 

Jaja, krysser fingrene :-)

Jeg krysser alt jeg har med deg!! Du er to dager foran meg, skummelt å tenke på at det fortsatt kan gå galt. Vi satser på at det bare er livmoren som strekker seg litt ekstra akkurat i dag, og at det er et blodkar eller en rift som blør litt.
Takk for det du:-) Har ikke kommet noe særlig mer nå. Satser på at det bare var en rift eller noe :-)

 

 

 

Anonymous poster hash: 35561...aab

..skulle ikke være anonym...skjer støtt og stadig at jeg ikke huker av :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei!

Har termin i midten av august:) noen flere?

Skal føde på ahus og har en sønn på 13 mndr:)

 

Har termin 10 foreløpig og skal føde på ahus. :)

Har du fått time til ul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei!

Har termin i midten av august:) noen flere?

Skal føde på ahus og har en sønn på 13 mndr:)

Har termin 10 foreløpig og skal føde på ahus. :)

Har du fått time til ul?

 

Jepp, 10. mars :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok ikke jeg har noe omgangssjuke, er ikke mer kvalm nå.. hadde nok blitt dårligere vil jeg tro. Var på selskap i går, ble litt sent, og har følt meg helt bakfull i dag... skjedde etter å ha vært på bursdag sent forrige uke også,.. kan bli dårlig av brus og skjønner jeg. :P

Off, teit å ha så lite energi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Hei!

Har termin i midten av august:) noen flere?

Skal føde på ahus og har en sønn på 13 mndr:)

 

Har termin 10 foreløpig og skal føde på ahus. :)

Foreløpig 16. Her:)

Født på ahus før?

Jeg har foreløpig termin 17., og skal på Ahus :) Da kan vi jo komme dit samtidig  :laugh:

Jeg fikk forrige på Ahus, og hadde en fantastisk god opplevelse. Herlig med svær fødestue og badekar. Det var litt dramatisk rett etter fødsel, men de var veldig dyktige og de tok aldri babyen ut av rommet og bort fra oss, så vi visste hele tiden hva som skjedde. Bodde på barselsavdelinga etterpå, og flotte folk der også. Så jeg gleder meg til å dra dit igjen :)

 

Jeg har ennå ikke skjønt om jeg er kommet til 2.trimester etter BIM sin utregning, men er 12+2 i dag, jublejuble! Herlig å være over 12 uker. Men er dessverre så fryktelig dårlig ennå, så jeg er ikke så aktiv her... Håper det kommer seg snart  :pls: Skjønt forrige gang ble det ikke bedre før jeg fikk Zofran i uke 26. Hyperemesis sucks!!! Håper sånn jeg snart kan nyte svangerskapet (Dagens utblåsning, sorry).

 

Og håper også jeg kan kjenne liv snart, det er såååå deilig! Tror jeg har kjent noe et par ganger, men regner det ikke før jeg er helt sikker ;) Forrige gang kjente jeg det ca. uke 15, så håper det kommer snart:)

Kanskje vi sees der da;) hadde en jævlig fødsel forrige gang, håper på bedre opplevelse med nestemann!

 

Har du fått time til ul enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere her inne som fortsatt er sinnsykt slitne? Jeg eier ikke energi! Nå er heldigvis kvalmen på retrett, men jeg sovner fortsatt på sofaen rett etter ungene om kvelden. Kan ikke huske at jeg har vært såååå trett, såååå lenge med de andre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere her inne som fortsatt er sinnsykt slitne? Jeg eier ikke energi! Nå er heldigvis kvalmen på retrett, men jeg sovner fortsatt på sofaen rett etter ungene om kvelden. Kan ikke huske at jeg har vært såååå trett, såååå lenge med de andre....

Jeg var sånn til ca uke 21 sist gang, nå er jeg 14+5 og er så trett at jeg ser i kryss ! :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere her inne som fortsatt er sinnsykt slitne? Jeg eier ikke energi! Nå er heldigvis kvalmen på retrett, men jeg sovner fortsatt på sofaen rett etter ungene om kvelden. Kan ikke huske at jeg har vært såååå trett, såååå lenge med de andre....

Jaaa....har ikke noe energi hele dagen heller. Godt man har en ektefelle som kan steppe inn når man ikke orker å gjøre noe annet enn å ligge på sofaen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner virkelig å kvikne til! Er i storform om dagen! Vet ikke hva jeg skal synes om det... Sist sv.skap var jeg dårlig hele tiden, var det ikke det ene, så var det det andre liksom:-/ så nå når jeg er i finfin form blir jeg klart bekymra igjen... Men torsdag er det tid for kontroll og forhåpentlivis høre hjertelyd <3 er foresten 11+2 i dag..(har bare "flytta" inn i 2.trim for å følge dere, selvom jeg ikke offesielt er inne i gruppa enda, hehe.. Men aug gruppa på 1.trim er død..:P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...