Gå til innhold

AUGUST 2014 baby


Valiana

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Endelig med her! 12+0 i dag. Ul på mandag i forbindelse med fostervannsprøve. Hvis alt er ok så langt, så begynner det å bli tid for å røpe hemmeligheten til venner, foreldre og jobben!

Beklager at jeg ikke var så aktiv på 1.tri, men jeg var ute av stand til å gjøre noe annet enn å jobbe, lese på 1.tri, spise appelsiner og gulrøtter, og sove.... Håper det blir bedre snart...

Har dilla på gule greier her også! Juice,solo,appelsin....hvor er du fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har termin i midten av august:) noen flere?

Skal føde på ahus og har en sønn på 13 mndr:)

Har termin 10 foreløpig og skal føde på ahus. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei!

Har termin i midten av august:) noen flere?

Skal føde på ahus og har en sønn på 13 mndr:)

 

Har termin 10 foreløpig og skal føde på ahus. :)

Foreløpig 16. Her:)

Født på ahus før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei!

Har termin i midten av august:) noen flere?

Skal føde på ahus og har en sønn på 13 mndr:)

 

Har termin 10 foreløpig og skal føde på ahus. :)
Foreløpig 16. Her:)

Født på ahus før?

Jeg har også foreløpig termin 16. august, men bor for langt unna til å føde på A-hus. Men koselig å følge hverandre her inne uansett. Første gang for omtrent 5 år siden fikk jeg meg ei barnimagenvenninne som jeg så smått har kontakt med idag (aldri møttes da, kun på facebook..hehe,men føles nærmest som vi kjenner hverandre)

 

Anonymous poster hash: 35561...aab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

Hei!

Har termin i midten av august:) noen flere?

Skal føde på ahus og har en sønn på 13 mndr:)

 

Har termin 10 foreløpig og skal føde på ahus. :)
Foreløpig 16. Her:)

Født på ahus før?

Jeg har også foreløpig termin 16. august, men bor for langt unna til å føde på A-hus. Men koselig å følge hverandre her inne uansett. Første gang for omtrent 5 år siden fikk jeg meg ei barnimagenvenninne som jeg så smått har kontakt med idag (aldri møttes da, kun på facebook..hehe,men føles nærmest som vi kjenner hverandre)

 

Anonymous poster hash: 35561...aab

Sorry, skulle da ikke være anonym ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei!

Har termin i midten av august:) noen flere?

Skal føde på ahus og har en sønn på 13 mndr:)

Har termin 10 foreløpig og skal føde på ahus. :)

Foreløpig 16. Her:)

Født på ahus før?

 

Blir min første fødsel, men har vært med på fødsel der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer jeg luskende over hit  :hjertesmil:

12+1 i dag, og over natten fikk jeg mage! Klarer ikke å skjule den i vanlige klær lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også 12+1 i dag :)

 

Tidlig UL ifb med duotest/trisomitesting på fredag. Spent og gleder meg! Håper alt står bra til med den lille!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir lett bekymret jeg, merker jo ikke noe enda. Trodde jeg skulle føle meg mer gravid etter hvert liksom, denne helga har jeg ikke følt voksesmerter engang. :(

Noen som også ikke kjenner noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner heller ingenting, men magen vokser og jeg hører hjertelyden med Angelsound. Så tar det med knusende ro og regner med vi bare er blant de heldige som ikke merker så mye! Hvor langt på vei er du? Jeg er 14+0 i dag :)

Blir lett bekymret jeg, merker jo ikke noe enda. Trodde jeg skulle føle meg mer gravid etter hvert liksom, denne helga har jeg ikke følt voksesmerter engang. :(

Noen som også ikke kjenner noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker 0 ting selv. Sett bortifra matlyst og lite energi da. Men lite voksesmerter etc.. Var på ul for en uke siden, så ikke så veldig bekymret:)) Vi får nyte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 13+3, men har ikke fått høre noe hjerte eller hatt ul enda, så derfor. Hadde jeg hørt hjerte eller hatt ul så hadde jeg jo visst at det var noen inni der. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sniker meg over litt jeg også 12+3 i dag :D

 

og har også plutselig fått mage som er vanskelig å sjule, men nå er nyheten ute blant di fleste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner heller ingenting, men magen har plutselig vokst (håper jeg ikke bare har blitt feit) og jeg tilbragte hele fredagskvelden hulkende foran tegnefilmer på tv.. Så noe er det der  :fnise:

Nyt, nyt, nyt! Før det blir tungt og bekkenet krangler, og halsbrannen dukker opp og du egentlig bare vil ligge på sofaen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei!

Har termin i midten av august:) noen flere?

Skal føde på ahus og har en sønn på 13 mndr:)

Har termin 10 foreløpig og skal føde på ahus. :)

Foreløpig 16. Her:)

Født på ahus før?

 

Jeg har foreløpig termin 17., og skal på Ahus :) Da kan vi jo komme dit samtidig  :laugh:

Jeg fikk forrige på Ahus, og hadde en fantastisk god opplevelse. Herlig med svær fødestue og badekar. Det var litt dramatisk rett etter fødsel, men de var veldig dyktige og de tok aldri babyen ut av rommet og bort fra oss, så vi visste hele tiden hva som skjedde. Bodde på barselsavdelinga etterpå, og flotte folk der også. Så jeg gleder meg til å dra dit igjen :)

 

Jeg har ennå ikke skjønt om jeg er kommet til 2.trimester etter BIM sin utregning, men er 12+2 i dag, jublejuble! Herlig å være over 12 uker. Men er dessverre så fryktelig dårlig ennå, så jeg er ikke så aktiv her... Håper det kommer seg snart  :pls: Skjønt forrige gang ble det ikke bedre før jeg fikk Zofran i uke 26. Hyperemesis sucks!!! Håper sånn jeg snart kan nyte svangerskapet (Dagens utblåsning, sorry).

 

Og håper også jeg kan kjenne liv snart, det er såååå deilig! Tror jeg har kjent noe et par ganger, men regner det ikke før jeg er helt sikker ;) Forrige gang kjente jeg det ca. uke 15, så håper det kommer snart:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også 12+1 i dag :)

 

Tidlig UL ifb med duotest/trisomitesting på fredag. Spent og gleder meg! Håper alt står bra til med den lille!!

Fikk du ikke svar på alt på fredag? Blodprøveresultatene mine var klare da jeg var på ul, så jeg fikk resultatet med en gang. Heldigvis er det aller størst sjanse for at alt er bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har sniklest både på 1. trimester og her, men har ikke fått noe navn før akkurat nå. Er 13+5 i dag og har en gutt på 13 mnd fra før. Ser det er flere her som skal ha to relativt tette :) (Både spennende, skummelt, morsomt og kanskje ren galskap dette her...hehe)

 

Har hatt et litt annerledes svangerskap så langt enn sist - en del kvalm fram til uke 10-11 og veeeldig trøtt. Har vært plaget av tette bihuler (tror iallfall det er det?) de siste par ukene. Flere som plages av dette? Er ganske slitsomt, for hodet blir jo så tungt av det... tar gjerne i mot tips om noe som kan hjelpe! Bruker saltvannsspray, men har ikke den helt store effekten synes jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plages av tett nese når jeg skal sove. Bruker vanlig nesespray, en dusj i kun det ene neseboret. Vet det er fy, men både jordmor og lege ville heller jeg skulle sove enn å la være. Skal sies st jeg har skjev nesevegg innvendig, så dette er noe jeg har gjort hver dag i mange mange år før leggetid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er også 12+1 i dag :)

 

Tidlig UL ifb med duotest/trisomitesting på fredag. Spent og gleder meg! Håper alt står bra til med den lille!!

Fikk du ikke svar på alt på fredag? Blodprøveresultatene mine var klare da jeg var på ul, så jeg fikk resultatet med en gang. Heldigvis er det aller størst sjanse for at alt er bra :)

 

Jeg tok blodprøve for en uke siden og skal på UL nå på fredag så håper jeg får svar når jeg er der ja. Veldig spennende! Merker jeg ikke er klar for dårlige nyheter i det hele tatt......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har sniklest både på 1. trimester og her, men har ikke fått noe navn før akkurat nå. Er 13+5 i dag og har en gutt på 13 mnd fra før. Ser det er flere her som skal ha to relativt tette :) (Både spennende, skummelt, morsomt og kanskje ren galskap dette her...hehe)

 

Har hatt et litt annerledes svangerskap så langt enn sist - en del kvalm fram til uke 10-11 og veeeldig trøtt. Har vært plaget av tette bihuler (tror iallfall det er det?) de siste par ukene. Flere som plages av dette? Er ganske slitsomt, for hodet blir jo så tungt av det... tar gjerne i mot tips om noe som kan hjelpe! Bruker saltvannsspray, men har ikke den helt store effekten synes jeg

Jeg bruker også vanlig nesespray om natten. Sover dårlig som gravid i utgangspunktet, så hvis jeg ikke får puste sliter jeg skikkelig. Gjorde dette hele forrige svangerskap også. Verre for baby med en mor som ikke sover tenker jeg (og legen min er enig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg er også 12+1 i dag :)

 

Tidlig UL ifb med duotest/trisomitesting på fredag. Spent og gleder meg! Håper alt står bra til med den lille!!

 

Fikk du ikke svar på alt på fredag? Blodprøveresultatene mine var klare da jeg var på ul, så jeg fikk resultatet med en gang. Heldigvis er det aller størst sjanse for at alt er bra :)

Jeg tok blodprøve for en uke siden og skal på UL nå på fredag så håper jeg får svar når jeg er der ja. Veldig spennende! Merker jeg ikke er klar for dårlige nyheter i det hele tatt......

Å sånn ja :P Hodet mitt tolket det som at du hadde vært på ul på fredag :P Får skylde på ammetåke siden jeg fortsatt ammer....

Skjønner godt du er spent, jeg var kvalm da jeg kjørte innover til Riksen. Var hos en veldig hyggelig overlege. Forklarte fint både under ul undersøkelsen og da resultatene var klare. Det første han sa (etter her er det liv) var at han så nesebein, og da slapp noe av nervøsiteten.

Jeg tok også blodprøve 14 dager før ul, så da er sikkert dine klare også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, her hopper jeg inn! Kjekt å se flere med august babyer i magen! 

 

Baby nr 3 på vei her. Med to forskjellige terminer, da tidlig UL indikerte at jeg er 12 uker idag, men menstermin mener jeg er 12+5 idag.. Så jeg er iallefall på den sikre siden nå! :) 

Finnes det noen facebook gruppe for oss? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...