Gå til innhold

IKM uke 3


Krumelur

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke sikker på hvor mange dpo jeg er pga EL testene:/ blir forvirret.. Første dag i siste mens var den 13 desember, og EL i mellomjula.. Hm..

Hvor lange sykluser pleier du å ha da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gidder ikke ta flere EL-tester. Var så frustrerende. Fortsetter med hyppig sex en ukes tid til for sikkerhets skyld så får vi bare se hva som skjer... Håpe håpe. Er faktisk litt positiv og optimistisk i dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlig, 28 dager..

Om lutealfasen din er på 14 dager også så skal ikke du ha IKM nå på fredag 10 januar?

Altså du er 11 DPO??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innbilte meg det var Ikm 14 januar, kanskje jeg regnet feil. Hm. Tørr ikke teste med graviditetstest enda, har en som ligger i skuffen å venter men. Tørr ikke bli for skuffet. Da er det bedre om TR kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innbilte meg det var Ikm 14 januar, kanskje jeg regnet feil. Hm. Tørr ikke teste med graviditetstest enda, har en som ligger i skuffen å venter men. Tørr ikke bli for skuffet. Da er det bedre om TR kommer

Oi men dette er jo bare bra for deg da :)

Jeg testet positivt 10 dpo sist :)

Hadde jeg vært deg så hadde jeg bestilt billigtester fra 2streker.no og testet meg ihjel! Men så er jeg da sikkert verdens største testoman hehehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe. Joda, tørr ikke håpe for mye enda. Prøve å holde meg så lenge som mulig. Helt til fredag om jeg klarer😝 men om det stemmer med at EL testene viser positiv ved graviditet så har jeg et lite håp i meg ja. Leste litt om det, og di fleste mener at det stemmer da. Men har litt is i magen enda. Prøver å ikke tenke for mye på det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Joda, tørr ikke håpe for mye enda. Prøve å holde meg så lenge som mulig. Helt til fredag om jeg klarer men om det stemmer med at EL testene viser positiv ved graviditet så har jeg et lite håp i meg ja. Leste litt om det, og di fleste mener at det stemmer da. Men har litt is i magen enda. Prøver å ikke tenke for mye på det

Lykke til ihvertfall :) Krysser fingrene for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til ja! Jeg blir helt gira av å lese her, er bare 3 DP0 men har bestilt tester siden som er nevnt ovenfor. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Forrige periode hadde jeg da i det minste murringer et par dager som varte til TR kom, nå merker jeg ingenting :(

Har sovet masse (par timer mer enn vanlig), drukket rooibos te og slappet av..

Kommer til å være to lange uker før TR kommer igjen, null feeling og null håp her i gården på at det fester seg en spire :(

Buhu!!! *dagens utblåsning*

I feel you.. Akkurat samme følelse her! Aaah frustrerende! Og ALLE rundt meg blir gravide, helt vanvittig! Bare i løpet av 1 uke har jeg fått vite at 6 stk jeg kjenner skal ha barn. Og her sitter jeg, 30 år, gift, fast jobb, fantastisk mann, hus, bil, økonomien på stell og null barn i sikte.. Hehe pessimisten i meg er virkelig sutrete i dag kjenner jeg ;) Det var min utblåsning for dagen ;)

 

ja, sånn er det... kusina min som ikke var sikker på om hun orket nr 4, OG kun har ett egg i året, er gravid, satt på første forsøk.... men her i gården er det bare tanter på besøk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fire dpo nå, tiden går så sakte... Har egentlig hatt en følelse av at det kom til å klaffe denne mnd, men nå som jeg går og venter er jeg bare redd for å bli skuffa igjen. Har masse strimmeltester så kan jo teste i vei, men er jo enda mange dager til det er noen vits i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En uke igjen her..

 

Begynner forbedre meg mentalt på en ny prøveperiode..

Ble jo gravid på første forsøk sist så dette er kjedelig, selv om jeg absolutt ikke har lov til å klage sånn egentlig!

 

Guttungen blir fire snart så hadde håpet å unngå å gå høygravid midtvinters igjen, det var ikke godt for bekkenet :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper vi alle snart har en spire i magen, rart om ikke noen av oss her inne har det denne måneden. Jeg er veldig spent, litt murring i magen nå i kveld, kanskje er det TR som er på tur. Hvem vet, ikke godt å vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på at min EL mest sannsynligvis var litt forsinket, er det ENDA lengre å vente på TR... Aaah...! Får bare fylle dagene med ting og tang sånn at tiden går fort :) Trening for eksempel ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg på sykehuset å venter på å få tatt blodprøver til utredning.. Liker ikke å ta blodprøver, blir kvalm og svimmel, i tillegg er jeg fastende.. Så detta blir gøy... Men må til da. Er veldig spent på om d klaffet denne pp. Har litt følelsen av d, men tørr ikke håpe for mye. Fallhøyden blir så stor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er første pp vi virkelig har truffet bra med timing, så jeg merker at det er vanskelig å holde forventningene nede nå. Litt over en uke til IKM. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er første pp vi virkelig har truffet bra med timing, så jeg merker at det er vanskelig å holde forventningene nede nå. Litt over en uke til IKM. :sukk:

Hihi må bare si det: for et artig brukernavn du har! Humret litt for meg selv her nå  :fnise:

 

Forventningene mine er på minus, så jeg orker faktisk ikke å tenke tanken engang.. Over 1,5 uker til IKM for min del! 

 

Lykke til Mia :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk heldigvis greit å ta blodprøver 6 glass!! Men besvimte ikke ;) så da er d bare å vente 6-8 uker før vi får svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er redd jeg aldri blir gravid med det stressnivået det er i min jobb... Uff. Håper ikke det har stor påvirkning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å sykemelde deg noen uker da Sokkedyret? Kjenner ei som sykemeldte seg fra rundt EL til IKM for å få slappet skikkelig av, de hadde holdt på nesten et år og hun jobba ofte overtid osv, ekstra stressende det når man er prøver..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å sykemelde deg noen uker da Sokkedyret? Kjenner ei som sykemeldte seg fra rundt EL til IKM for å få slappet skikkelig av, de hadde holdt på nesten et år og hun jobba ofte overtid osv, ekstra stressende det når man er prøver..

Ble hun gravid? Kan jo ikke holde på sånn lenge...

 

Anonymous poster hash: 9fdb8...5e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen! Hver gang jeg jobber overtid tenker jeg at det er da pokker ikke mulig å bli gravid med en sånn drittjobb. Har i blant lyst til å brøle til sjefen at jeg skal hjem og pule, for helvete! :fnise:

 

Edit: Forrige pp tok jeg faktisk ut avspasering ved EL, siden jeg visste at gubben også hadde turnusfri da. Ikke at det gjorde susen, men fikk i hvert fall slappet av, og det ble ikke like preg av pliktsex.

Endret av Kjøttmeis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...