Gå til innhold

IKM uke 3


Krumelur

Anbefalte innlegg

Kan heller ikke se bildet ditt, kosti. (Kommer ikke inn på galleriet heller på mobilen.) Du må gjøre som girasol sier. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg ble gravid med sønnen min stakk det litt på ene siden noen dager etter el. Det synes jeg det har gjort må og. Men egentlig på begge sider nå da. Har besøk av søsteren min nå, med et lite nurk på en mnd. Sååå søt atte:-)

 

Jeg har også sånne stikkninger på den ene siden.. Har hatt det et par dager nå.. Krysser fingrene for at det betyr at det er noe som fester seg der inne :)

Har også vært veldig uggen, kvalm og slapp i det siste.. Tør lissom ikke helt å håpe på at det er en spire som gror, så venter vel nesten mer på at det skal bryte ut noe sykdom her snart :(

Kjenner at ventetiden begynner å bli vanskelig, skulle gjerne bare tatt en test og funnet ut av det med en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det stikker noe innmari jeg. Mest på den riktige sida, men litt på andre også. Blir spennende å se om det er noe, eller bare innbilning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok 2! billig strimmel tester i dag og de var selvfølgelig negative, men når jeg fikk dem i posten klarte jeg ikke å styre meg rett og slett!

 

Er bare 5 DPO :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke så store forhåpninger. Hver gang testen har dalt, så har det gått galne veien. Tester igjen i mårå tidlig, så får jeg se hva den sier. Men klarer ikke å være positiv lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å få litt smålig vondt i den ene brystvorten nå, litt øm, og var småkvalm idag tidlig. Har også hetebyger om kvelden og litt vondt i ryggen. Selvfølgelig leter jeg etter symptomer som en idiot nå! hehe

Sier hver gang at jeg ikke skal bry meg men klarer aldri å la være :fnise:

7 dpo idag.

 

Noen andre gale symptomjegere der ute???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så store forhåpninger. Hver gang testen har dalt, så har det gått galne veien. Tester igjen i mårå tidlig, så får jeg se hva den sier. Men klarer ikke å være positiv lenger.

Det kan jo være at konsentrasjonen av urinen var litt sterkere første gang du fikk streken?

Jeg fikk svakere streker forrige svangerskap om om den ikke var konsentrert nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å få litt smålig vondt i den ene brystvorten nå, litt øm, og var småkvalm idag tidlig. Har også hetebyger om kvelden og litt vondt i ryggen. Selvfølgelig leter jeg etter symptomer som en idiot nå! hehe

Sier hver gang at jeg ikke skal bry meg men klarer aldri å la være :fnise:

7 dpo idag.

 

Noen andre gale symptomjegere der ute???

Har sluttet med å lete etter symptomer for jeg finner så mye rart som viser seg å ikke være noe. Så jeg prøver å ignorere alt jeg kjenner og ikke legge noe i det... Men det er ikke alltid så lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har ikke så store forhåpninger. Hver gang testen har dalt, så har det gått galne veien. Tester igjen i mårå tidlig, så får jeg se hva den sier. Men klarer ikke å være positiv lenger.

 

Det kan jo være at konsentrasjonen av urinen var litt sterkere første gang du fikk streken?

Jeg fikk svakere streker forrige svangerskap om om den ikke var konsentrert nok.

Satse på det, men etter å ha holdt meg i 10 timer å drukket lite, så burde den være sterkere enn en som er tatt etter 7 timer å drukket lite. Eg får sjå. Sko det være endringer til det positive som jeg tviler på, så er det legetime i mårå for å ta blodprøve. Fortsetter med medisinene i allefall noen dager til.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å få litt smålig vondt i den ene brystvorten nå, litt øm, og var småkvalm idag tidlig. Har også hetebyger om kvelden og litt vondt i ryggen. Selvfølgelig leter jeg etter symptomer som en idiot nå! hehe

Sier hver gang at jeg ikke skal bry meg men klarer aldri å la være :fnise:

7 dpo idag.

 

Noen andre gale symptomjegere der ute???

Her har du også en gal symptomjeger! Er plutselig veldig oppmerksom på alt som skjer i kroppen, så tolker det meste som et symptom på at det er noe som spirer og gror inni der 😜 blir kanskje ikke noe bedre at jeg leser alt jeg kommer over av innlegg og artikler om tidlig symptomer.. Jaja, lurer vel egentlig bare meg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har begynt å få litt smålig vondt i den ene brystvorten nå, litt øm, og var småkvalm idag tidlig. Har også hetebyger om kvelden og litt vondt i ryggen. Selvfølgelig leter jeg etter symptomer som en idiot nå! hehe

Sier hver gang at jeg ikke skal bry meg men klarer aldri å la være :fnise:

7 dpo idag.

 

Noen andre gale symptomjegere der ute???

En stk.symptomjeger her ;-) Men er bare 4dpo, så jeg må vel roe ned noen dager til :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å si at jeg selvfølgelig tisser litt oftere, (men det kan jo være fordi jeg drikker litt mer nå for tiden hehe) og jeg har godtesug hele tiden! Pleier aldri å ha det.

Fant en eske med Pepita kjeks nå nettopp, den går ned på høykant! :Hehe::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så mye stikkinger og vondt nedi magen men regner med det er på grunn av UVIen. Jeg vil egentlig vente 2 uker med å teste hvis ikke mensen kommer for jeg har så lyst til å kunne komme med en positiv test på mannens bursdag. Tenk så gøy det hadde vært. Men mensen kommer vel med skuffelsen som hører med. Håper håper håper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg må teste i morra. IKM er på mandag. Men spørsmålet er om jeg skal pakke med meg rødvin på helgetur eller ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å forberede meg på at tanta kommer her. Mye murringer i både mage og rygg her i kveld, og bare måtte hive meg over en sjokolade i stad :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nesten le av megselv, leser at Dr Mcstuffins har IKM på mandag og blir kjempesjalu! Min er først på lørdag neste uke.. hehe, ingen symptomer av noe slag her, men hiver meg over sjokolade uansett, baddie, håper vi alle får det vi ønsker, 2 streker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ingen symptomer her i gården, ingen murringer eller stikkinger, ingen verdens ting. Så kjedelig  :cry: Får vel vente til TR kommer og prøve på nytt neste mnd, og da får jeg forhåpentligvis utslag på EL-testen også!  :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hohoi. Ingen mens her enda. Så får se over helgen hva det blir TR eller gravid. Krysser fingrene. Kommer TR så er det bare å hive seg i høyet igjen 😄

God helg damer😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhm... 15 min etter at jeg skrev forrige innlegg begynte det å murre i magen! What the..? Haha kanskje det er ønsketenkning? ;)

 

God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker som så at jo mer faen jeg gir, jo større er vel sannsynligheten for at jeg blir gravid, hehe. Derfor drar jeg på lønningspils i dag og tar meg nettopp en pils. God helg til dere fine damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...