Gå til innhold

IKM uke 3


Krumelur

Anbefalte innlegg

Jeg ligger noen ganger ganske lenge opp ned etterpå. Synes det renner mindre ut når jeg har ligget litt sånn enn når jeg bare reiser meg. Er litt redd det ikke er nok "fart" når han kommer og at de da ikke kommer langt nok opp... Vet ikke helt hva som er normalt...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror nok de kommer dit de skal, Sokkedyret:-) Man må jo huske å at det er mange millioner, og det trengs bare én. Mener å ha lest at det ikke er nødvendig ed alke sånne ligge-med-beina-opp og lignende triks. Men drt skader jo ikke;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel gidd opp å ligge med rompa i høyden, men hvis jeg ikke må på do så ligger jeg med det til dagen etter. Må jeg på do eller skal andre ting, så prøver jeg å ligge min. 30 min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går alltid på do, er så redd for uvi. Ligger en stund først da ;) Huff, 1 dpo, er jammen lenge til det er noe svar å få....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja får håpe at i hvert fall en kommer seg dit den skal... Ble plutselig så redd og nedbør i dag. Har egentlig hatt en god følelse for denne måneden men plutselig ble jeg litt lammet av frykt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt mens murringer helt siden min siste mens som jeg fikk den 13 desember, og har hatt det siden da, litt mindre nå men det er der enda. Har hatt sengekos nesten annenhver dag siden jeg var ferdig med siste mens. Lurer på hvorfor jeg har hatt murringer hele tiden. Tok ut hormonspiral den 10desember. Og hormonspiral virker jo bare lokalt, så man kan bli gravid med en gang når man har tatt den ut. Men vet ikke... TR har ikke kommet enda vertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige periode hadde jeg da i det minste murringer et par dager som varte til TR kom, nå merker jeg ingenting :(

 

Har sovet masse (par timer mer enn vanlig), drukket rooibos te og slappet av..

Kommer til å være to lange uker før TR kommer igjen, null feeling og null håp her i gården på at det fester seg en spire :(

Buhu!!! *dagens utblåsning*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige periode hadde jeg da i det minste murringer et par dager som varte til TR kom, nå merker jeg ingenting :(

Har sovet masse (par timer mer enn vanlig), drukket rooibos te og slappet av..

Kommer til å være to lange uker før TR kommer igjen, null feeling og null håp her i gården på at det fester seg en spire :(

Buhu!!! *dagens utblåsning*

I feel you.. Akkurat samme følelse her! Aaah frustrerende! Og ALLE rundt meg blir gravide, helt vanvittig! Bare i løpet av 1 uke har jeg fått vite at 6 stk jeg kjenner skal ha barn. Og her sitter jeg, 30 år, gift, fast jobb, fantastisk mann, hus, bil, økonomien på stell og null barn i sikte.. Hehe pessimisten i meg er virkelig sutrete i dag kjenner jeg ;) Det var min utblåsning for dagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her også, ALLE er gravide om dagen..

Enten akkurat fortalt omverdenen at de skal skal første-, andre- eller tredjemann eller så er de sprekkferdige :( Selvfølgelig unner jeg dem det, men sårt når man er prøver selv.. Huff!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her også :( mannfolket skal bli onkel igjen, jeg skal få en ny kusine/fetter, naboen fikk nettopp unge og 2 til venner har nettopp fått unge..
Jeg unner dem alt godt altså og er veldig glad på deres vegne, men faen heller! Jeg og vil! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig med dere!! Noe av det verste er at de som er gravide eller nylig fått barn rundt meg, vet jeg har blitt gravid på første eller andre forsøk. Så utrolig frustrerende å sitte igjen og prøve og prøve uten resultat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt hvordan dere har det. Jeg er jo så heldig at jeg har en herlig gutt, så sier til meg selv at det ikke er verdens undergang hvis jeg ikke får fler. Men er utrolig mange som har fått nr to rundt meg nå, blant annet min søster. Og ønsket er sterkt. Skulle egentlig vært på ordinær ultralyd på torsdag, med den som viste seg å være exu. Litt kjipt at jeg ikke engang har blitt gravid igjen. Måtte dette bli vår måned, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt jeg ikke er alene om pessimismen. Er ikke serlig positiv selv denne mnden. Krysser fingrene gjør eg, men er alikevel ikke positiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Venter tante rød rundt 11. januar og hadde forhåpentligvis sex til riktig tid i romjulen :P Er så innmari spent og håper veldig, samtidlig som jeg synes det er litt skummelt at jeg muligens kan være gravid! (Har nettopp startet å prøve, så skal vel litt til.)

 

 

Symptomer jeg føler på kroppen: (Selv om jeg har hørt at man ikke merker symptomer så tidlig.)

 

- Veldig trøtt (Sov 12 timer i natt og har likevel hvilt middag i dag.)

- Såre brystvorter.

- Rart "trykk" helt nederst i magen, klarer ikke helt å forklare det.

 

Sikkert bare jeg som er paranoid, siden jeg synes det er litt småscary at jeg og samboeren har bestemt oss for å prøve å lage baby :laugh:

Har ikke gåttt på p-piller i det siste, men hoppet av i svingen en periode.

 

 

Trykk i magen og såre brystvorter er vel kanskje bare tegn på PMS??

 

Lykke til alle sammen! Klem fra veldig spent jente 27

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker ofte symptomer ei uke i forveien. De er ofte like symptomene på at mensen nermer seg, men av og til har de skilt seg ut. Før kunne jeg si jeg var sikker på at jeg var gravid, men kroppen har endret seg de siste 2 årene, så nå er det skjelden jeg kan si sikkert at jeg er gravid, for symptomene er mer like både når jeg er gravid og når mensen nermer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt så mye rare symptomer som har vist seg å enten være PMS eller bare ønsketenkning... Stoler ikke på kroppen i det hele tatt lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det vært familieforøkelse hos 2 av søsknene våre siste året, og vi får stadig spørsmål om ikke vi også snart skal ha. Blir jo bare svadasvar med at vi får se hva som skjer og joda, etterhvert.. Selv om jeg egentlig har lyst å si at vi prøver så godt vi kan!  Men jeg har troa på at vi får det til dette året :D Selv om vi ikke har prøvd så lenge, har ønsket vært her hos meg i mange år. 

 

Men jeg kjenner flere som har strevd lenge før de ble gravide, så sjansen for at flere av de dere også kjenner har gjort det er vel stor. 

 

Snart er det vår tur til å juble jenter - ikke gi opp!!!   :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Venter tante rød rundt 11. januar og hadde forhåpentligvis sex til riktig tid i romjulen :P Er så innmari spent og håper veldig, samtidlig som jeg synes det er litt skummelt at jeg muligens kan være gravid! (Har nettopp startet å prøve, så skal vel litt til.)

 

 

Symptomer jeg føler på kroppen: (Selv om jeg har hørt at man ikke merker symptomer så tidlig.)

 

- Veldig trøtt (Sov 12 timer i natt og har likevel hvilt middag i dag.)

- Såre brystvorter.

- Rart "trykk" helt nederst i magen, klarer ikke helt å forklare det.

 

Sikkert bare jeg som er paranoid, siden jeg synes det er litt småscary at jeg og samboeren har bestemt oss for å prøve å lage baby :laugh:

Har ikke gåttt på p-piller i det siste, men hoppet av i svingen en periode.

 

 

Trykk i magen og såre brystvorter er vel kanskje bare tegn på PMS??

 

Lykke til alle sammen! Klem fra veldig spent jente 27

Velkommen inn :) IKM 11/1 er vel strengt tatt uke 2, men på sånne ca-dager er det ikke så lett å vite. 

Mange tegn kan være både PMS og gravid, men vi håper på to magiske streker på pinnen og ingen TR!

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som bruker litt tid på å bli gravide, men som klarer det på egen hånd likevel. Selv har jeg blitt veldig lett gravid, men har mistet flere ganger... Har blitt litt vanskeligere nå tydeligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så nettop at det står på bruksanvisningen på EL-testene at urinen skal være romtemperert. Jeg har bare testet rett etter jeg har tatt urinprøven. Venter dere litt så den blir romtemperert? Fortsatt bare negative tester men lurte på om det kan være grunnen...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...