Gå til innhold

IKM uke 3


Krumelur

Anbefalte innlegg

Samme her. Vært litt mye av pliktpulings her også. Blir litt slitsomt i lengden d ja. "Jør d bare for å jøre d" føles slik, men prøver å kose oss masse i forveien med forspill :) kjøpte EL testene på billigtester, veit ikke helt om di er til å stole på, men gir di en sjangs. Så får prøve å slappe av å kose masse i helgen før jeg drar på nattevaktene mine hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også kjøpt på billigtester. Liker de ikke så godt. De har jo en svak strek hele tiden. Noen andre jeg hadde var helt negativ til den steg opp mot EL.

Tror jeg skal slutte å stole på EL-tester og heller ha sex jevnt gjennom hele perioden. Det er vel egentlig det som er mest anbefalt. Det sa legen min også. Sex annenhver dag. Satser på det jeg. Kan jo teste gjennom denne måneden bare for å se.

Jeg har en litt god følelse for at det skjer snart! Håper virkelig det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også vært usikker på de billigtestene. Men det var jo ingen tvil når den først ble positiv! I mitt tilfelle stemmer det bra både med syklus og med symptomer. Fortsatt positiv i dag, og er øm på begge sidene. Hvorfor det, mon tro? Synes det egget kan slippe nå, og fra venstre side!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine tester er lik de som "mammsen vil ha nummer to" har lagt ut bilde av. Blir vel positive til slutt mine også. Men jeg tror LH stigningene mine kan være veldig korte så er ikke sikkert jeg får det med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

El testen idag var litt svakere, så kan jeg da si at jeg har entret dpo land???? :):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

El testen idag var litt svakere, så kan jeg da si at jeg har entret dpo land???? :):):)

Det vil jeg tro! Her har jeg fortsatt el- smerter så regner med at egget ikkevhar sluppet enda.. hva skjera lissom?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

El testen idag var litt svakere, så kan jeg da si at jeg har entret dpo land???? :) :) :)

Det vil jeg tro! Her har jeg fortsatt el- smerter så regner med at egget ikkevhar sluppet enda.. hva skjera lissom?!?

 

Jeg også har litt smerter enda, håper på at det bare er at jeg er litt øm etter å ha hatt sex hver dag i en uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt negativ test. Merkelig. Den var sterkere den første jeg tok på lørdag. Men det var jo dag 9 i syklusen så det kan vel ikke stemme...? En kan vel ikke ha EL før en er skikkelig ferdig med mensen?

Satser på den er litt sen eller at testene ikke fungerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har brukt opp testene mine, så jeg er på annahver-dag-trikset :) 

 

Kroppen er en rar sak, Sokkedyret, så ikke godt å vite hva den finner på av og til.. Sist mnd kom min mens ca en uke før jeg hadde regnet med, så da må jo EL ha flyttet på seg også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kroppen er ikke helt til å bli klok på! Jeg fikk mensen en uke for sent forrige måned. Så da var jo sikkert EL sen også (testet ikke forrige måned). Så da er den kanskje sen denne måneden også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Testen var gudsjelov negativ da jeg kom hjem i dag. Så da får gutta fra i går eller forgårs gjøre jobben, gidder ikke å ha sex igjen før jeg selv har lyst;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper spiren sitter til mange av oss denne pp!!

Nå har gubben dratt på hyttetur... Etter beregning er EL i morgen, selv om jeg tror den har vært, så er ikke særlig happy for at gubben dro. Men hadde bare vært surmuling hvis jeg holdt han hjemme... Men har lagt inn godt med aksjer tidligere i uka og får ta en runde i morgen og søndag så får vi se..

Men må si jeg kjenner igjen følelsen av plikt sex... Ikke bestandig like kos, men prøver å flytte fokus og kose oss mest! Nå begynner den værste tida, vente, lure, spekulere, håpe, drømme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da brukte jeg også opp min siste EL-test, og den var negativ så det suste etter.. Jaja, da blir det bare å forsette å ha sex hver eller annenhver dag i en uke eller litt mer fremover. Har ikke tro på at det går i denne perioden heller, har mistet litt håpet kjenner jeg :( Pessimisten i meg sier "hei hei" ;) Har bestemt meg for å ikke teste før evt tre-fire dager etter IKM om TR ikke kommer som planlagt 18.des. Blir så skuffet hver gang jeg ser de blendahvite testene.. Får heie på dere andre og krysse fingrene for dere i mellomtiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La inn soldater igår kveld. Så håper mange kom seg opp egglederne, har litt små murring nå, håper det er positiv murring:) et litt annet sp.mål: etter mannen er kommet, da ligger dere sikkert en stund etterpå, men kommer noe av sæden ut til dere ved do besøk en stund etter samleie? Bare lurer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La inn soldater igår kveld. Så håper mange kom seg opp egglederne, har litt små murring nå, håper det er positiv murring:) et litt annet sp.mål: etter mannen er kommet, da ligger dere sikkert en stund etterpå, men kommer noe av sæden ut til dere ved do besøk en stund etter samleie? Bare lurer. :)

Mesteparten av spermet renner ut hos alle, er bare en bitteliten del som forsvinner opp i livmoren.

Hos meg renner det meste ut når jeg reiser meg etter samleie, og så renner litt etter itt ut etterpå. (det blir som utflod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så nøye med å ligge i ro. Det er mange millioner av dem og de som kommer helt opp i egglederne kommer visst dit ved ejokulasjonen.. det er da de har fart på seg visstnok;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamsen vil ha nr2! : skjønner hehe:) Bruker å ligge en liten stund med bekkenet i været før jeg reiser meg og kliper igjenn så lenge jeg klarer hoho.

 

Krumelur: hihi, ja, kjenner det når han ejakulerer... Rart.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å bli liggende 5-10 min, bare for å hjelpe svømmerne litt ekstra :) 

 

Fikk lagt inn en runde med aksjer i går også. Da var det skikkelig ømt når han ble ivrig.. Stikkinger på høyre side i går kveld og nå i dag morges. Var det kanskje da egget egentlig slapp tro? Siden det var så mye murringer kvelden før også. Hva tror dere? 

 

Nå skal jeg lage en kanne med rooibos-te og kose meg med den mens jeg rydder vekk jula! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å bli liggende 5-10 min, bare for å hjelpe svømmerne litt ekstra :)

 

Fikk lagt inn en runde med aksjer i går også. Da var det skikkelig ømt når han ble ivrig.. Stikkinger på høyre side i går kveld og nå i dag morges. Var det kanskje da egget egentlig slapp tro? Siden det var så mye murringer kvelden før også. Hva tror dere? 

 

Nå skal jeg lage en kanne med rooibos-te og kose meg med den mens jeg rydder vekk jula! 

Etter at jeg har testet for el et par runder nå, har jeg funnet ut at jeg har vondt før egget slipper, og rett etterpå. Denne gangen har jeg hatt vondt i tre dager, det er litt lengre enn normalt. Testen var positiv til mårran i går og negativ på ettermiddagen, og jeg hadde ganske mye murringer hele dagen på jobb. I går kveld var jeg bare øm. Det er verst når jeg har eggløsning på høyre side, da er det direkte vondt, sånn at jeg må ta smertestillende. Forrige gang kjente jeg det helt bak i ryggen. Har alltid kjent stikking ved el, men etter at jeg fikk gutten min har det tatt helt av. Vet ikke om det kan være fordi jeg har blitt eldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...