Gå til innhold

IKM uke 3


Krumelur

Anbefalte innlegg

Jeg hadde ikke kraftigere blødninger etter BO/SA faktisk. Mine TR har vært mye svakere og mindre enn før, og derfor får jeg litt hetta og tror noe er galt (hypokonder ;) ). Hadde brun utflod i 2 dager før mensen"kom" i gang denne perioden, og den stoppet etter 3 dager. Men nå nettopp fosset det plutselig veldig tyntflytende "blod", hva skjer med kroppen min? Helt merkelig... Har kjøpt slike EL-tester med smileys for å bruke denne pp, spent på om det blir noe utslag på de eller ei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Årh nå har jeg blitt syk :-(

Må bli fort frisk så det ikke ødelegger prøvingen!

Selv om jeg har vanskelig for å motivere meg selv for prøving denne måneden. Føler at det er ikke noe poeng for det skjer jo ingenting likevel. Eneste som skjer er jo at jeg blir skuffet og lei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årh nå har jeg blitt syk :-(

Må bli fort frisk så det ikke ødelegger prøvingen!

Selv om jeg har vanskelig for å motivere meg selv for prøving denne måneden. Føler at det er ikke noe poeng for det skjer jo ingenting likevel. Eneste som skjer er jo at jeg blir skuffet og lei...

Huff, d e ikke bra.. Håper du blir fort frisk!! Er ikke enkelt å holde motivasjonen oppe nei.. D å bli dratt ned hver måned tærer på, kanskje d kan være litt godt å ta en liten pause og bare drite i når el og TR er? Tror kroppen merker godt når vi blir for stressa og tror ikke d er særlig lurt heller. Men enkel er d ikke, skulle helst vært gravid i går 😄

Håper i hvertfall at formen kommer seg fort!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årh nå har jeg blitt syk :-(

Må bli fort frisk så det ikke ødelegger prøvingen!

Selv om jeg har vanskelig for å motivere meg selv for prøving denne måneden. Føler at det er ikke noe poeng for det skjer jo ingenting likevel. Eneste som skjer er jo at jeg blir skuffet og lei...

Så kjedelig å bli syk - god bedring til deg!

Høres ut som det ville være lurt å ta en pausemnd fra stress om å prøve som Mia sier over her. Selv om det er vanskelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt en pausemåned forrige måned. Funket bra helt til mensen var en uke forsinket og vi fikk virkelig forhåpningene opp for så å bli mer skuffet enn noen gang. Nå vil jeg ikke kaste bort mer tid uten å prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sokkedyret: krysser fingrene for deg. Håper du ikke blir syk i alllefall ikke så det går ut over selve prøvingen. Det tar på å prøve i flerne mnd. Er negativ og mister håpet, men samtidig ligger håpet der. Nei nå må det bli vårs tur denne mnden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rekner med og håper jeg verper et eg eller 2 i mårå. Skal ta en el. test i dag og håper den er positiv. Er i dag den pleier å bli det, hvis det ikke har endret seg siden jeg mistet. Så nå blir det noen spennende 14 dager og litt til her inne for oss alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper syklusen min også er blitt stabil nå, kan jo være at jeg ikke hadde eggløsning i det hele tatt forrige måned, men fikk ekstremt mange positive tester over flere dager. Denne ventetiden er møkkakjedelig!!!! Blir snart sprø!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at el er onsdag eller torsdag. Så er vel på tide å begynne å hive seg rundt;-) synes det skal klaffe denne mnd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tester litt etter el, og i dag kom en svak strek :) Har også kjent litt murring i magen i kveld, så fint at det er ferie og masse tid til kos  :nissekyss:

Håper ferietiden gjør kroppene våre klare til å ta i mot en spireo g holde godt fast på den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamsenvil ha nr 2:Er så enig med deg. Syns vi kunne fått et svar raskere jeg, eller gått i hi noen dager for så åvåkne til enten testing eller mens. Vil jo så klart ha en positiv test, men hvis mensen først skal komme så. Er pyton ventetiden. Først må en vente på eggløsning, så må en vente for å finne ut om det er positivt eller negativt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamsenvil ha nr 2:Er så enig med deg. Syns vi kunne fått et svar raskere jeg, eller gått i hi noen dager for så åvåkne til enten testing eller mens. Vil jo så klart ha en positiv test, men hvis mensen først skal komme så. Er pyton ventetiden. Først må en vente på eggløsning, så må en vente for å finne ut om det er positivt eller negativt.

Å gå i hi var jo faktisk en god ide hehehe :)

Er dårlig gjort å la oss måtte vente så lenge, og så attpåtil å dele den opp i flere biter er ihvertfall dårlig gjort!

Kjenner jeg meg selv rett så kommer jeg til å hamstre inn med billistrimler og teste hver dag fra 1dpo... jepp jeg er gal :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Mamsenvil ha nr 2:Er så enig med deg. Syns vi kunne fått et svar raskere jeg, eller gått i hi noen dager for så åvåkne til enten testing eller mens. Vil jo så klart ha en positiv test, men hvis mensen først skal komme så. Er pyton ventetiden. Først må en vente på eggløsning, så må en vente for å finne ut om det er positivt eller negativt.

 

Å gå i hi var jo faktisk en god ide hehehe :)

Er dårlig gjort å la oss måtte vente så lenge, og så attpåtil å dele den opp i flere biter er ihvertfall dårlig gjort!

Kjenner jeg meg selv rett så kommer jeg til å hamstre inn med billistrimler og teste hver dag fra 1dpo... jepp jeg er gal :(

tihi. Håper dere finner ut hva dere vil. Er jo kjekt å fortsette hvis dere er klar for det begge. Er akurat lik med testingen. Begynner tidlig og når jeg er komt på 9 -10 dpo og testene fortsatt er negative, så kommer skuffelsen og. Løye med det, kan ikke forvente så tidlig positiv test, men jeg har fått positiv så tidlig flere ganger og da er forventelsen deretter.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hiver meg på hos dere, og håper vi møtes i 1.trim-gruppa neste mnd. jeg har eggløsning på min manns bursdag, vet ikke om jeg gidder kjøpe gave til han, eller bare pakke inn meg selv???

 

ble gravid i pp1 forrige gang, og trodde vel at sånn skulle det være, er nå på pp 7... blir like skuffet hver gang... føler også hele høsten har gått til prøving, håp og skuffelse... samt at vår sønn vokser fra oss. hadde sett for meg å ha han halvt i bhg mens jeg var i permisjon, og gå redusert på jobb etter at de begge var i bhg... nå går lille venn fullt, fordi jeg jobber fult, for å få full perm... ond sirkel...

 

måtte 2014 bli ett gledens år for oss alle !!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ludviksmamma: Høres ut som en god ide å bare sette en liten sløyfe på deg selv tilbursdagen hans. Det tror jeg han liker!!

 

Her ser det ut til at EL kommer litt tidlig. Tok en test i går (bare sånn for... Gøy(?)) og der var det en svak strek. Hadde også smerter på siden nede i magen i går og utfolder har begynt så smått. Så vi begynte å legge inn aksjer i går til tross for sykdom. Håper det går denne måneden selv om jeg er syk. Har lest at kroppen vil ikke prioritere å bli gravid hvis den er opptatt med andre ting (som å bekjempe influensa). Men men får bare håpe.

Noen som vet om det er veldig negativt for prøvingen å ta paracet? Har jo blitt litt nå siden jeg er syk. Prøver vanligvis å ta minst mulig smertestillende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ludviksmamma: Høres ut som en god ide å bare sette en liten sløyfe på deg selv tilbursdagen hans. Det tror jeg han liker!!

 

Her ser det ut til at EL kommer litt tidlig. Tok en test i går (bare sånn for... Gøy(?)) og der var det en svak strek. Hadde også smerter på siden nede i magen i går og utfolder har begynt så smått. Så vi begynte å legge inn aksjer i går til tross for sykdom. Håper det går denne måneden selv om jeg er syk. Har lest at kroppen vil ikke prioritere å bli gravid hvis den er opptatt med andre ting (som å bekjempe influensa). Men men får bare håpe.

Noen som vet om det er veldig negativt for prøvingen å ta paracet? Har jo blitt litt nå siden jeg er syk. Prøver vanligvis å ta minst mulig smertestillende.

Man kan jo ta paracet selv om man er gravid, så kan ikke tenke meg at det skulle gjøre noe (i en viss mengde så klart).  Krysser fingrene for positiv test neste gang - og god bedring! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Girasol. Går sakte men sikkert fremover!

Satser på at paraceten ikke har noe å si. Tar minst mulig sånn i tilfelle.

 

Vi har tenkt å ha sex minst annenhver dag hele denne måneden. I tillegg tester jeg etter EL og så blir det nok litt ekstra når testene er positiv. Men har prøvd så mange måneder å ha mye sex rundt EL og det har ikke skjedd noe så tenkte vi må prøve å bare ha sex ofte over lengre tid. Håper virkelig det blir noe snart.

Kjenner jeg gruer meg litt til nyttår for jeg er så redd dette året blir veldig vanskelig hvis vi ikke blir gravid. Det kan bli et fantastisk år med graviditet og baby eller et helt forferdelig år med prøving og skuffelser og utredning og jeg tør ikke engang tenke på et eventuelt resultat av en utredning. Håper virkelig det går vår vei snart!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paracet er ikke farlig. Men ibux kan visst forskyve el såvidt jeg har skjønt. Her har vi også satt i gang;-) enda noen dager til el, men best å være på den sikre siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å prøve igjen med rooibos-te og. Blir bare så sykt lei. Men skal prøve å drikke 2-3 kopper dagen fra i dag. Tenkte også å kjøpe grapefruktjuice når jeg kommer meg på butikken i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen damer :)

 

Prøver denne PP'en også, selv om jeg skal bort en tur fra torsdag så får vi bare prøve..

Begynte med EL-slim i går, hatt sex i dag å skal smiske litt ekstra med gubben frem til torsdag morgen før jeg reiser ;)

 

Kjøpt Rooibos-te også å drukket et par kopper av den, er lov å håpe :D

 

IKM onsdag 15/torsdag 16..

Endret av EM86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så sykt lei av å prøve. Føles bare som veldig mye innsats og venting for ingenting. Uansett hva vi gjør så blir det jo bare skuffelser. Jobber med å motivere meg selv hver dag nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er tøtft å prøve å stå i og at det ikke klaffer. Krysser fingrene for deg. Har barn fra før, men vi har prøvd i 2 år snart, men jeg mister gang på gang. Syns det er prøvingen som tar på. Har lyst, men syns og det er et mas å ikke velge når jeg vil, men i flere dager går det på hva kroppen sier, men samtidig vet jeg at det er et must hvis ikke går det i allefall ikke. Tihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten fullt utslag på el-test her i går kveld  :strix:

 

Ha en flott siste 2013-dag da damer - krysser alle fingre for at 2014 gir oss alle  :babysmokk:

 

Nyt kvelden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bare å satse for fullt framover nå!! Jeg tester ikke etter EL men etter mine beregninger og tegn fra kroppen er den rett rundt hjørnet! Masse lykke til alle sammen!!

Og sokkedyret det er fryktelig tøft å prøve, men vi må bare bite tenna sammen å håpe at d ordner seg til slutt. Håper virkelig du finner motivasjonen!!

 

Riktig godt nytt år flotte damer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...