Gå til innhold

IKM uke 3


Krumelur

Anbefalte innlegg

Bare å opprette en ny gruppe først som sist. IKM 16. januar her. Hadde aldri trodd jeg skulle være med i så mange ikm-grupper før det ble noe, men vi satser på at dette blir uka! En ting er sikkert, nå skal jeg kose med med vin i jula!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da hopper jeg og inn her, syklusen ser ut til å ha kommet tilbake til normal etter utskrapning. IKM 18.jan og nå blir d skikkelig prøving! Skal på sykehuset så fort som mulig på nyåret for å ta blodprøver iom at vi har mistet tre ganger på rad. Godt å få oppfølging!

Satser virkelig på at spira sitter til mange av oss denne pp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmf, må vel hive meg på denne jeg også! Misforstå meg rett, veldig hyggelig å prate med dere damer, men snakkinga vår skulle gjerne ha foregått på 1.trimester-gruppa og ikke i bli-gravid-gruppa ;) Har IKM lørdag 18.januar. Krysser fingrene for oss alle i denne pp! Og ei god jul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dessverre med her jeg også. Haff. Trodde virkelig jeg var gravid denne måneden! Mensen var en uke forsinket og jeg var morgenkvalm. Så nå er jeg ganske sint og frustrert.

Jeg har ikm 17. Dette er vår pp8. Synes det må bli vår tur snart!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff Sokkedyret, føler med deg! Har blitt så lett gravid før men nå har jeg fått smake litt på den frustrasjonen. Føles som om hele høsten har dreid seg om å lage barn! Vet jeg ikke har noen rett til å klage men hadde jo sett for meg at det skulle gå like lett denne gangen. . Får bare peise på rundt nyttår og satse på å treffe blink...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så utrolig sint, frustrert, lei meg og umotivert nå! Jeg skal nå prøve å glemme alt sammen litt over julen og bare prøve å kose meg. Kan ikke starte prøvingen før etter nyttår likevel. Prøver å glemme alt nå og så snakkes vi på nyåret. Nytt år nye muligheter...?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg hiver meg med dere igjen her. Har stort sett variert mellom 28 og 32 dager, så da havner jeg på ca 13.januar (men sist var det plutselig bare 24 dager, så hvem vet?) 

Men vi satser på et nyttårsmirakel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hopper jeg og inn her, syklusen ser ut til å ha kommet tilbake til normal etter utskrapning. IKM 18.jan og nå blir d skikkelig prøving! Skal på sykehuset så fort som mulig på nyåret for å ta blodprøver iom at vi har mistet tre ganger på rad. Godt å få oppfølging!

Satser virkelig på at spira sitter til mange av oss denne pp!!

Får håpe på en måte at de finner noe hvis de kan hjelpe deg med det. Jeg har vert gjennom det samme. Vi fikk blodprøveskjemaet med oss på sykehuset, så vi fikk tatt de samme dag som jeg tok utskrapningen. Krysser fingrene for deg og at det ordner seg. Kom som et lite sjokk på meg har fått barn før, men nå skal plutselig problemene dukke opp. Jeg blei utredet etter 3. aborten, men har nå mistet for 4. gang.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmf, må vel hive meg på denne jeg også! Misforstå meg rett, veldig hyggelig å prate med dere damer, men snakkinga vår skulle gjerne ha foregått på 1.trimester-gruppa og ikke i bli-gravid-gruppa ;) Har IKM lørdag 18.januar. Krysser fingrene for oss alle i denne pp! Og ei god jul :)

Er så enig med deg. Hadde og planer om første trimester og ikke her. Får krysse fingrer, men ikke bein for at dette er mnden vårs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dessverre med her jeg også. Haff. Trodde virkelig jeg var gravid denne måneden! Mensen var en uke forsinket og jeg var morgenkvalm. Så nå er jeg ganske sint og frustrert.

Jeg har ikm 17. Dette er vår pp8. Synes det må bli vår tur snart!!!

Får håpe det er vårs tur denne mnden. Er slitende når det går så lenge, når det er noe vi virkelig ønsker. Enda verre er det når en virkelig har håpet oppe pga. mensen som ikke kommer når den skal.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff Sokkedyret, føler med deg! Har blitt så lett gravid før men nå har jeg fått smake litt på den frustrasjonen. Føles som om hele høsten har dreid seg om å lage barn! Vet jeg ikke har noen rett til å klage men hadde jo sett for meg at det skulle gå like lett denne gangen. . Får bare peise på rundt nyttår og satse på å treffe blink...

Er løye med hva vi forventer. Jeg er og den som har blitt lett gravid, men nå har jeg bare brukt lengre å lengre tid for hver gang. Den siste gangen kjente jeg mesten at ser ut som jeg ikke kan bli gravid lengre, så nå kan jeg bare gi opp. Blei gravid då, men gikk igjen galne veien. Satser på for oss her inne at det er vårs mnd. Krysse fingrer, men vi må huske alle å ikke krysse bein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Da hopper jeg og inn her, syklusen ser ut til å ha kommet tilbake til normal etter utskrapning. IKM 18.jan og nå blir d skikkelig prøving! Skal på sykehuset så fort som mulig på nyåret for å ta blodprøver iom at vi har mistet tre ganger på rad. Godt å få oppfølging!

Satser virkelig på at spira sitter til mange av oss denne pp!!

Får håpe på en måte at de finner noe hvis de kan hjelpe deg med det. Jeg har vert gjennom det samme. Vi fikk blodprøveskjemaet med oss på sykehuset, så vi fikk tatt de samme dag som jeg tok utskrapningen. Krysser fingrene for deg og at det ordner seg. Kom som et lite sjokk på meg har fått barn før, men nå skal plutselig problemene dukke opp. Jeg blei utredet etter 3. aborten, men har nå mistet for 4. gang.

Fikk du tatt blodprøver samme dag? Vi fikk beskjed om at vi måtte vente til alle hormoner var ute av kroppen. Vi mistet en gang før vi fikk gutten vår også..

Fikk du noe svar etter utredning? Er virkelig tøft å miste, men prøver å fokusere på det positive og kose oss masse med gutten vår! Synes du er utrolig tøff som har gått igjennom d du har gjort nå! Håper du får kose deg masse i julen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også mista flere ganger. To SAer før jeg fikk gutten min (var over et år i mellom de to, men) og exu nå i høst. Både med sønnen min og i høst ble jeg gravid på første forsøk, og de to andre gangene var det ikke planlagt (men ønska). Det som stresser meg litt er at de ikke kunne si med sikkerhet at den gjenværende egglederen var helt god den heller. Men jeg velger å tro det, satser på at gutten min kom derfra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er så kjipt når mn har mista flere ganger, er at man blir så nervøs hele svangerskapet når det går bra også. Var så utrolig mye bekymra da jeg gikk med den ungen jeg har...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det satser vi på Krumelur!! Og dette skal bli vår og flere andre sin pp!! Håper virkelig du blir like lett gravid nå som tidligere!! Og hvis jeg ikke husker helt feil tror vel du at du får eggløsning på "rett" side denne gangen!! Krysser fingrene for at alt ordner seg for deg!!

Dette blir en spennende pp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Da hopper jeg og inn her, syklusen ser ut til å ha kommet tilbake til normal etter utskrapning. IKM 18.jan og nå blir d skikkelig prøving! Skal på sykehuset så fort som mulig på nyåret for å ta blodprøver iom at vi har mistet tre ganger på rad. Godt å få oppfølging!

Satser virkelig på at spira sitter til mange av oss denne pp!!

Får håpe på en måte at de finner noe hvis de kan hjelpe deg med det. Jeg har vert gjennom det samme. Vi fikk blodprøveskjemaet med oss på sykehuset, så vi fikk tatt de samme dag som jeg tok utskrapningen. Krysser fingrene for deg og at det ordner seg. Kom som et lite sjokk på meg har fått barn før, men nå skal plutselig problemene dukke opp. Jeg blei utredet etter 3. aborten, men har nå mistet for 4. gang.

Fikk du tatt blodprøver samme dag? Vi fikk beskjed om at vi måtte vente til alle hormoner var ute av kroppen. Vi mistet en gang før vi fikk gutten vår også..

Fikk du noe svar etter utredning? Er virkelig tøft å miste, men prøver å fokusere på det positive og kose oss masse med gutten vår! Synes du er utrolig tøff som har gått igjennom d du har gjort nå! Håper du får kose deg masse i julen!!

Jeg harfaktor leiden homozygot. Så jeg har større sjanse for å få blodpropper, når jeg blir gravid, så er det mest sansynlig blodpropper i morkaken somgjør at jeg mister. Bruker blodfortynnende nå og starter op på crinone etter eggløsning ved positiv test starter jeg opp på klexane. Bruker nå albyle. Jeg fikk bekjed om at jeg kunne ta de med en gang, Skal kos oss masse i julen, åper du får gjort det samme. Er en vanvittig påkjenning på kroppen fysisk og psykisk. Kosa oss med med de små vi har ja det er sikkert.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også mista flere ganger. To SAer før jeg fikk gutten min (var over et år i mellom de to, men) og exu nå i høst. Både med sønnen min og i høst ble jeg gravid på første forsøk, og de to andre gangene var det ikke planlagt (men ønska). Det som stresser meg litt er at de ikke kunne si med sikkerhet at den gjenværende egglederen var helt god den heller. Men jeg velger å tro det, satser på at gutten min kom derfra ;)

  

Det som er så kjipt når mn har mista flere ganger, er at man blir så nervøs hele svangerskapet når det går bra også. Var så utrolig mye bekymra da jeg gikk med den ungen jeg har...

Satsa på at den gjeværende egglederen er fin. Er sant som du sier. At en blir reddere i svangerskapet, redd for at det skal gå galt igjenn. Jeg har vert den som koser meg i svangerskapet, men sier at bler jeg gravid, så kommer dette til å bli et svangerskap der jeg ikke kommer til å slappe av før eg har en baby i armene. Når jeg først er komt over de 12 ukene, så er det om det blir en prematur baby og om jeg får lov til å føde vaginalt eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da melder jeg meg på her også :( Ikm 19 januar. Skulle jo vært i 2 trimester jeg egentlig, men mistet i uke 9 i slutten av november. Har den første vanlige mens etter SA nå, men den varte bare i 3 dager med moderat blødning. Forventet meg en mens fra helvete egentlig, for er det jeg har lest at de fleste har. Hvordan var det med dere første mens etter at dere hadde mistet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en kraftigere blødning enn vanlig men ca samme lengde som den bruker å være. Ved SAene jeg har hatt var blødninga mer normal enn nå, men d var også tidligere. Jeg skulle vært i uke 14 nå, og vi hadde planlagt å si det til kommende storebror nå i jula..

Men vi får prøve å legge d bak oss og se framover! Snart nytt år og nye muligheter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang jeg mistet fikk jeg kraftigere blødninger enn ellers ved mens og kraftige ryggsmerter. Eller de andre gangene har mensen vert kraftigere første gang etter jeg mistet og 2 av gangene har kroppen brukt bort i mot et halvt år på å normalisere seg. De 2 gangene fikk jeg bldninger ca ei uke før mensen så jeg blødde i 14 dager ca. Totalt ved hver menstruasjon i et halvt år eller så hadde jeg blødninger etter mensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...