Gå til innhold

IKM uke 3


Krumelur

Anbefalte innlegg

Begynte sjekke i dag for EL og jammen fikk jeg ikke full uttelling allerede i dag, to dager før jeg hadde forventa det..

Teststrek mørkere enn kontrollstrek og murring så her er det bare å kjøre på ;) Hihi..

 

Godt nytt år damer..

Vi får tenke positivt å krysse fingra for at 2014 gir oss voksende mager og et lite nurk (eller kanskje to) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt nyttår!

 

Lærer jammen mye om kroppen av å være prøver. I dag skjønte jeg hva el-slimet er; lett når det kom ifht alt jeg har lest om det! Og masse murringer i går, og fortsatt i dag. Tror ikke jeg kommer til å fortsette å teste for el hvis tegnene er så klare hver mnd. Men veldig greit for å lære :) 

 

Stå på damer  :humpe: og prøv å ikke glemme  :yvonne: på veien 

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår :-) Håper dette blir et fruktbart år ;-) Vi stod sammen ved midnatt i går og håpte og ønsket at dette blir året vi får baby, eller i hvert fall blir gravid.

Nå er vel de fleste her godt i gang med å legge inn aksjer. Det er i hvert fall vi. Vi har det veldig koselig om dagen. Prøver å ha fokus på at det skal være kos og fordi en har lyst og ikke bare for å bli gravid. Håper EL er like rundt hjørnet for nå er mange aksjer lagt inn. Har testet etter EL siden lørdag og har fått svake streker hver dag. Tidligere har jeg fått helt blank frem til det nærmet seg EL, da har de blitt litt og litt sterkere. Har kjøpt fra et annet sted nå så kanskje disse er litt annerledes...? Får bare vent på en klart positiv test. EL-sliter har begynt så den er vel på vei tipper jeg.

Sitter her med rooibos te og grapefruktjuice og håper det skal hjelpe.

Håper håper håper det er vår tur snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på om el er i dag. Stikker på begge sider. El-testen var nesten positiv på dagen i går. Måtte teste tidlig for vi skulle bort. I dag var det bare en svak strek, hadde riktignok drukket en del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her jeg også.
Har IKM 16/1, og dette er min 2pp etter MA i oktober- Mistet i uke 11. 

Håpet å være i 1.trimester nå, men TR kom 6 dager over tiden.
I ettertid har jeg tenkt at det tar vel tid for syklusen å "komme" i gang igjen etter MA.....

 

Tenker fortsatt mye på at jeg egentlig skulle vært 23 uker på vei nå..... Uff for en høst det har vært....

 

Krysser fingrene for oss alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny jeg også! Men må hive meg med her jeg også.. :)

Det er vår første prøveperiode. IKM ca 18.01.14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guud som det stikker til på høyre siden!!! *vondt* :/

 

Haff, sterk strek på testen i dag også, men samboer var for sliten til sex i dag tidlig så det var nedtur..

Skulle gjerne hatt litt mer sex for å få lagt inn flest mulig aksjer.. Men får bare krysse fingra for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rimelig sikker på at el er i natt eller i morgen. Testen i kveld var så og si positiv og det er ømt i understellet. Syns det har stukket på både høyre og venstre side, men nå kjenner jeg tydelig at det er venstre side som gjelder. Godt er det, siden det er der jeg har eggleder. Fikk sendt inn en ladning nå nettopp så da bør vi være i rute;-) Kan si at det var en ren pliktrunde på ca fem min, vi er begge trøtte etter nyttårsfeiringen i går... Tvi tvi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser på den testen som positiv ja!

 

Håper mine blir positive snart. Kjennes ut som det er på vei med litt stikkinger og murringer men ingen positive tester enda. Men men får bare smøre meg med tålmodighet og fortsette å kose med mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig positiv eltest her nå, så da må det vel bli en omgang i dag og. Stoler ikke på at svømmerne fra i går holder lenge nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn var min og, Mamsen;-)

Krysser fingrene for oss :) Og selvfølgelig alle de andre som har fått og får positiv El test snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig mange som forteller om det fysiske som skjer under eggløsning, så da tenkte jeg at jeg kunne fortelle litt om det psykiske som skjer med meg nå som jeg har fått knallpositiv test.

Jeg har veldig lyst på sex akkurat nå, pleier ikke å føle det så ofte faktisk. For meg er det nok med sex 1 gang i uken, men mannfolket vil ha det daglig, så er aldri jeg som tar initiativ til det. Men ikveld er det min tur moahahaha! Så meg i speilet isted og følte meg faktisk litt penere enn normalt... jeg ser jo helt lik ut som jeg gjorde igår da jeg følte meg helt rævva, men idag er det liksom noe annerledes der?

Dette er bare noen rare tanker fra meg :)

 

Hvordan føler du deg under eggløsning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haff! Enda ikke positiv EL test her. Tror kanskje den blir litt forsinket denne måneden. Forventet den i morgen men da vil jeg tro testen hadde vært positiv i dag. Får bare vente og fortsette å teste og ha sex. Håper ikke jeg kommer i neste ikm-gruppe, synes denne var så koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tenkt på at jeg føler meg noe annerledes, annet enn å kjenne etter alle mulige symptomer da  :P

Trodde murringene hadde gitt seg etter nyttårsaften, men i kveld er de visst tilbake. Og korsrygg/bekken også; måtte frem med varmeflaska faktisk. 

 

EL kan vel lett forskyve seg litt Sokkedyret, det hender vel også at stigingen av LH er så kort at det ikke rekker å gi full positiv test? 

 

Håper vi alle hopper videre til 1.trimester etter denne gruppa  :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så sykt lei av å prøve. Føles bare som veldig mye innsats og venting for ingenting. Uansett hva vi gjør så blir det jo bare skuffelser. Jobber med å motivere meg selv hver dag nå!

skjønner deg såååå godt !! men jeg har en følelse av dette blir "vårt år" !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge min kalender hadde jeg EL den 27 desember. Tok en EL test idag for morro skyld da jeg ikke fikk di før idag, og jammen var den positiv. Hm. Litt rart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... Forrige mnd fikk jeg positiv EL-test med sånne billig-tester 48 timer før EL, men denne mnd kjøpte jeg clearblue tester som viser smiletegn ved positiv test, og den har jeg fremdeles ikke fått positiv på! Min EL skal etter kalenderen være på lørdag og testen skal vel vise positiv ca 36-48 timer før EL ikke sant? En smule frustrerende.. Heldigvis er mannen klar som et egg for tia, så vi hopper til sengs hver dag uansett om testen viser negativ ;)

 

Lykke til med hopping i høyet damer, og kos dere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå håper jeg den testen er negativ i mårra for nå er vi litt lei av pliktpulings her.. knall positiv i ettermiddag, el-smerter siden i går ( virker som om de har gitt seg nå). Lagt inn aksjer både i går og i dag så bør jo være innafor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...