Gå til innhold

IKM uke 3


Krumelur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lurer på om jeg faktisk har hatt forsinket EL jeg! Har hatt mye mer utflod (EL-slim?) som startet lørdag og som kommer enda, enn fra ons/tors forrige uke når det egentlig skulle komme. Og jeg har pittelitt ømme pupper og noen få krampe-tak nederst i magen også som forsterker mistanken.. Så da er kanskje min IKM litt forsinket denne måneden også tenker jeg, dvs den kommer sikkert rundt mandag 20.des i stedet for lørdag 18.des. Men vi får se hva som skjer! Kroppen lever sitt eget liv, hører iallefall ikke på hodet mitt ;) Hehe! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, skjønner at det er leit. Klem til deg!

 

Her har jeg av en eller annen grunn nesten ikke fått sove i natt, så dette blir en lang dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går gikk jeg å la meg halv 9 etter å ha strevd med å holde øynene oppe en stund, og nå sitter jeg visst med tunge øyne igjen - og klokka er ikke mer enn 6!

 

*symptomjakten har startet*  :bond:   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt trøtt jeg og, men ble seint i går og tidlig i dag. Vært en lang dag på jobben og kjenner jeg gleder meg på senga tidlig i dag!! Er vel sånn av og til, prøver å ikke legge så alt for mye i det. Men litt vanskelig håper jo at d er en grunn t at en er så trøtt!! Krysser fingrene for oss alle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg legger ikke noe i symptomer lenger for jeg kan visst innbille meg alt mulig har jeg funnet ut. Forrige måned fikk jeg psykisk morgenkvalme =S når jeg først begynte å være med på forumet så lo jeg av alle som hadde så mye symptomer og så var det ingenting. Sånn skulle jeg nå aldri holde på. Nå klarer jeg visst å innbille meg alt mulig =P Haff. Blir gal av å prøve for lenge!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 dpo idag, er trøtt og sliten... mye mer enn normalt. Og da jeg tok av bh-en isted så fikk jeg litt sprengesmerter? i brystene.(hadde det slik forrige svangerskap også)
Har også begynt å bli litt følsom, småen kom hjem fra barnehagen og sa at det var noen som hadde slått han, da begynte jeg nesten å gråte... Men dette kan også være helt normale reaksjoner som kommer hver gang i ventetiden på tanta.

Symptom jakten er i full gang ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så typisk at en går å kjenner etter... Kan jo bli helt tullete av mindre... Men går alikavell å håper å drømmer... Å kjenner å jakter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet veldig godt at det meste er helt vanlig - klarte også å finne symtomer mens jeg gikk på p-piller jeg...  :fnise:  

mens jeg håpte på et "uhell"..  Men nå håper vi på hell og lykke i jakten på gullegget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kroppen er ikke lett å forstå seg på, den er et mysterium. Ikke meningen vi skal klare å finne ut av alt som skjer med den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.. Enten så klarer jeg plutselig ikke å lage kaffe lenger eller så vet da søren..

 

Drakk ikke såå mye kaffe da jeg gikk gravid for fire år siden, men nå drikker jeg hvertfall tre kopper dagen.. Akkurat nå smaker kaffen usj!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe godt å høre at det ikke bare er meg som innbiller meg ting med kroppen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok.. Enten så klarer jeg plutselig ikke å lage kaffe lenger eller så vet da søren..

Drakk ikke såå mye kaffe da jeg gikk gravid for fire år siden, men nå drikker jeg hvertfall tre kopper dagen.. Akkurat nå smaker kaffen usj!! :(

kaffi har nesten vert et av de første symptomene på at jeg var gravid, de gangene jeg har vert det. Plutselig endrer smaken seg og smaker helt pyton.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg stikker det egentlig litt uansett hvor jeg er i syklusen så det sier meg ikke så mye lengre... Går litt opp og ned da så jeg satser på at når det er ekstra mye så er det kanskje noe som skjer, enten EL, mensen eller om en har vært så heldig...

Vi holder fortsatt på med sex annenhver dag siden jeg ikke vet når EL er/har vært/kommer. Håper den har vært litt tidlig så slipper jeg å vente så lenge. Blir kanskje tidenes korteste dpo-periode... Men det kan jo også være at den ikke har vært enda og da er det lenge igjen! Så irriterende å ikke vite. Men er ikke så dumt med sex annenhver dag da. Tenker å fortsette med det neste måned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Regner med du mener januar?! ;)

Hehehehe er fremdeles i før-jul-modus tydeligvis ;) Mente januar selvfølgelig ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut til at jeg fikk rekordtidlig EL denne syklusen, så da tror jeg at jeg havner på IKM den 17. i stedet for 21. Helt ok med litt kortere ventetid. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om man kan få positivt utslag på EL test om man har blitt gravid?

Tok EL test nå for moro skyld og fikk positiv test. Og det er nå andre gang i denne syklusen, foruten eggløsningen jeg hadde i jula i følge kalkulatoren.. Hm... Merkelig ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om man kan få positivt utslag på EL test om man har blitt gravid?

Tok EL test nå for moro skyld og fikk positiv test. Og det er nå andre gang i denne syklusen, foruten eggløsningen jeg hadde i jula i følge kalkulatoren.. Hm... Merkelig ...

har hørt om det ja, tror jeg.. Så spennende da! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut til at jeg fikk rekordtidlig EL denne syklusen, så da tror jeg at jeg havner på IKM den 17. i stedet for 21. Helt ok med litt kortere ventetid. :D

Min kom 3 dager før forventet, skal jeg også sette IKM 3 dager før da????????

Jeg sier ikke nei til litt kortere ventetid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Noen som vet om man kan få positivt utslag på EL test om man har blitt gravid?

Tok EL test nå for moro skyld og fikk positiv test. Og det er nå andre gang i denne syklusen, foruten eggløsningen jeg hadde i jula i følge kalkulatoren.. Hm... Merkelig ...

har hørt om det ja, tror jeg.. Så spennende da! :)

 

Det har jeg også hørt. Hvor mange DPO er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Det ser ut til at jeg fikk rekordtidlig EL denne syklusen, så da tror jeg at jeg havner på IKM den 17. i stedet for 21. Helt ok med litt kortere ventetid. :D

Min kom 3 dager før forventet, skal jeg også sette IKM 3 dager før da????????

Jeg sier ikke nei til litt kortere ventetid :)

Hvis du vet hvor lang lutealfase du har, og du vet sikkert når EL var, så kan du også med stor sikkerhet forutsi når mensen kommer, ja.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Det ser ut til at jeg fikk rekordtidlig EL denne syklusen, så da tror jeg at jeg havner på IKM den 17. i stedet for 21. Helt ok med litt kortere ventetid. :D

Min kom 3 dager før forventet, skal jeg også sette IKM 3 dager før da????????

Jeg sier ikke nei til litt kortere ventetid :)

Hvis du vet hvor lang lutealfase du har, og du vet sikkert når EL var, så kan du også med stor sikkerhet forutsi når mensen kommer, ja.

 

Den har alltid pleid å være 14 dager, og jeg har sykluser på 28 dager.

Da tar jeg rett og slett å setter meg selv til IKM den 16 januar!

Weeeee kortere ventetid :duskedame: :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke sikker på hvor mange dpo jeg er pga EL testene:/ blir forvirret.. Første dag i siste mens var den 13 desember, og EL i mellomjula.. Hm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...