Gå til innhold

IKM uke 3


Krumelur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

 

 

Har ikke så store forhåpninger. Hver gang testen har dalt, så har det gått galne veien. Tester igjen i mårå tidlig, så får jeg se hva den sier. Men klarer ikke å være positiv lenger.

 

Det kan jo være at konsentrasjonen av urinen var litt sterkere første gang du fikk streken?

Jeg fikk svakere streker forrige svangerskap om om den ikke var konsentrert nok.

Satse på det, men etter å ha holdt meg i 10 timer å drukket lite, så burde den være sterkere enn en som er tatt etter 7 timer å drukket lite. Eg får sjå. Sko det være endringer til det positive som jeg tviler på, så er det legetime i mårå for å ta blodprøve. Fortsetter med medisinene i allefall noen dager til.

Drikker man veldig lite vann er det større sjanse for sa / mindre sjanse for å bli gravid. Kroppen vil ikke prioritere å opprettholde en graviditet hvis den sulter eller tørster. Høres ut som du drikker alt for lite jo alt for lite!

 

Anonymous poster hash: 9fdb8...5e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh... Falt for fristelsen og tok en test.. Er 10 dpo og den var selvsagt negativ :(

Kan det være at det er litt for tidlig å få positiv? Er det fortsatt håp lissom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har det begynt å murre i magen min også..
Stikker litt på høyre siden, men er trolig en logisk forklaring på det..
Sliten og trøtt også, men sover dårlig om natta så da er det sikkert derfor..
Finner liksom tegn, men finner også forklaring på det så klarer ikke helt håpe noe..

Er ikke mer enn 9 DPO så skal hvertfall holde meg til mandag med å teste, om jeg ikke merker noe til migrene så klart, da er det sikkert tegn på at TR er i anmarsj.. 

 

Mulig det blir film og et glass hvitt på meg i kveld, prøve slappe av å ikke tenke på testing,mulige tegn, andre som er/blir gravide osv osv..

God helg damer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er alene hjemme i helgen. Da får jeg så lyst til å teste, men det er altfor tidlig så må klare å la vær. Har to tester i skapet, en billig og en dyr... Må klare å bare la de ligge. Blir jo alltid bare skuffet likevel...

Er jo ikke optimale forhold for å bli gravid nå med UVI uansett. Men kjenner likevel at jeg har et lite håp denne måneden. Mer enn jeg har hatt de siste månedene. Uff, her skal det bli skuffelse om en ukes tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg må teste i morra. IKM er på mandag. Men spørsmålet er om jeg skal pakke med meg rødvin på helgetur eller ikke ;)

pakk en alkoholfri, så er du sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

Har ikke så store forhåpninger. Hver gang testen har dalt, så har det gått galne veien. Tester igjen i mårå tidlig, så får jeg se hva den sier. Men klarer ikke å være positiv lenger.

Det kan jo være at konsentrasjonen av urinen var litt sterkere første gang du fikk streken?

Jeg fikk svakere streker forrige svangerskap om om den ikke var konsentrert nok.

Satse på det, men etter å ha holdt meg i 10 timer å drukket lite, så burde den være sterkere enn en som er tatt etter 7 timer å drukket lite. Eg får sjå. Sko det være endringer til det positive som jeg tviler på, så er det legetime i mårå for å ta blodprøve. Fortsetter med medisinene i allefall noen dager til.

Drikker man veldig lite vann er det større sjanse for sa / mindre sjanse for å bli gravid. Kroppen vil ikke prioritere å opprettholde en graviditet hvis den sulter eller tørster. Høres ut som du drikker alt for lite jo alt for lite! Anonymous poster hash: 9fdb8...5e3

Jeg har altid hatt lit veskeinntak. Vet jeg drikker alt for lite. Eg er mer den som pøser på med væske på kvelde. så er jeg flink så har jeg fått i meg en til 1,5 liter.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg reiv av en strimmel her. Regna ikke med noe, bare 7 dpo og på ettermiddagen. Den var negativ, men greide såklart å ta den opp igjen fra søpla og der var det en skyggestrek. Er jo umulig å vite om det betyr noe, det var jo helt klart lenge etter fristen. Men blir jo litt gira! Tar nok en test i mårra tidlig;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi, den testelysta ja :) 

Planen er å holde til søndag hvis ingen TR dukker opp før det.... har 4 billigtester liggende. Har bestemt meg for å ikke kjøpe CB før det kommer noe som ligner på en strek på strimmel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha godt å se at det er flere enn meg som sniker seg til å ta testen opp igjen fra bosset for å sjekke =P Hehe. Spennende å se om det blir sterkere strek da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg ikke noen billigtester liggende så prøver å vente tolmodig til IKM.. Men er ikke lett, men vet at hadde jeg kjøpt det inn hadde det blitt testing i hytt og pine ;) Men er stadig på symtomjakt spekulerer og venter!! Håper virkelig at det klaffer for deg krumelur!!! Lykke til i morgen!! Vi har vel IKM samme dag? Lørdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå måtte jeg le :) Jeg har også tatt opp igjen tester for å sjekke på nytt  :fnise:   Godt å høre at det er litt normalt å gjøre sånt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så mye stikking nederst i magen!! Er spent på om det er noe... Sikkert ikke. Har hatt en del av det tidligere også uten at det var noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som ikke har lyst til å teste i det hele tatt, eller? :P Jeg merker at jeg egentlig har det helt perfekt nå, sånn midt mellom EL og IKM, for da er det ikke noe stress med å forføre mannen på riktig tidspunkt, og det er såpass lenge igjen til IKM at det er null poeng i å teste, og jeg kan fortsatt bare drømme og leve litt sånn vagt i håpet, uten at det blir for seriøst, liksom. (For en setning...) Jeg blir så vanvittig skuffet over negative tester at jeg helst ikke vil teste i det hele tatt, men vet jo at jeg gjør det likevel når IKM nærmer seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som ikke har lyst til å teste i det hele tatt, eller? :P Jeg merker at jeg egentlig har det helt perfekt nå, sånn midt mellom EL og IKM, for da er det ikke noe stress med å forføre mannen på riktig tidspunkt, og det er såpass lenge igjen til IKM at det er null poeng i å teste, og jeg kan fortsatt bare drømme og leve litt sånn vagt i håpet, uten at det blir for seriøst, liksom. (For en setning...) Jeg blir så vanvittig skuffet over negative tester at jeg helst ikke vil teste i det hele tatt, men vet jo at jeg gjør det likevel når IKM nærmer seg...

Har ikke lyst til å teste i det hele tatt jeg heller. Blir mer skuffa av å få negativ test enn hvis TR bare kommer. Skal forsøke å ikke teste i det hele tatt denne gangen, heller bare ha bind/tamponger i veska og være klar for blod ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, godt vi er to i hvert fall. Jeg har testet før IKM begge de to forrige periodene fordi vi skulle ut på et eller annet, og det hadde vært veldig greit å vite, men denne gangen er det ikke noe sånt, så nå skal jeg søren meg være sterk! Jeg får forvarsel om at mensen er på vei i form av temperaturfall og litt spotting dagen før, så da får jeg forberedt meg litt på nederlaget. Mye verre med en sånn blank test midt i morratrynet! :(

Endret av Kjøttmeis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke testet på flere måneder så nå har jeg litt lyst til å teste igjen. Men skal klare å holde meg til neste helg i hvert fall. Da er jeg over ikm. Krysser fingrene!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe vi får backe hverandre opp sånn at vi ikke tester oss ihjel og blir über-skuffa ;) Har vært testoman helt siden spontanaborten, først var det for å sjekke om hcg-nivået gikk ut av kroppen og så for å sjekke om en ny spire satt. Nei, nå blir det andre boller fremover, skal ta livet som det kommer og bevare forstanden min uten testing i hytt og gevær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mia og gullgutten: teesten i dag mårres var mye sterkere enn i går etter 15 -20 min. Så fikk et lite håp, men tok en ny test når jeg kom hjem og den var endå svakere enn i går. Så nå har jeg mistet håpet. Begynt å verke ganske godt i ryggen og nå. Typisk tegn jeg har hatt hver gang det går galt. Kjenner det er ganske tungt for jeg vet at gyn. ikke kan hjelpe meg mer i forhold til aborteringen. Var hos legen og tok blodpøve siden testen i dag var så positiv og jeg var positiv siden den var så ster, så var ganske lang nertur når den på ettermiddagen nesten var negativ. Begynner ikke blødningene før mandag tar jeg siste prøve for å få en bekreftelse på at det har gått galt. Tårer ikke å avslutte medisinene før jeg har fått bekreftelse på at jeg mister igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mia og gullgutten: teesten i dag mårres var mye sterkere enn i går etter 15 -20 min. Så fikk et lite håp, men tok en ny test når jeg kom hjem og den var endå svakere enn i går. Så nå har jeg mistet håpet. Begynt å verke ganske godt i ryggen og nå. Typisk tegn jeg har hatt hver gang det går galt. Kjenner det er ganske tungt for jeg vet at gyn. ikke kan hjelpe meg mer i forhold til aborteringen. Var hos legen og tok blodpøve siden testen i dag var så positiv og jeg var positiv siden den var så ster, så var ganske lang nertur når den på ettermiddagen nesten var negativ. Begynner ikke blødningene før mandag tar jeg siste prøve for å få en bekreftelse på at det har gått galt. Tårer ikke å avslutte medisinene før jeg har fått bekreftelse på at jeg mister igjen.

Nei huff Kosti :( Jeg håper det går bra med deg. Ikke gi opp alt håp enda og kryss fingrene for et mirakel :)

Hvilke medisiner er det du går på da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror egentlig at jeg er gravid. Ikke fordi jeg har noen symptomer, har bare hatt en følelse av at det kom til å klaffe denne mnd. Men nå kan det jo hende jeg jinxer det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...