Gå til innhold

IKM uke 3


Krumelur

Anbefalte innlegg

Prøver å tenke litt sånn jeg og! Blir det ikke klaff denne runden må jeg prøve å slappe av litt.. Vi har prøvd siden juni. Ikke at det er leenge men lenge nok.. I tilleg har vi desembergutt fra før og skjønner jo at det ikke er superpraktisk å ha bursdag sist på året, men vi kommer nok ikke til å slutte å prøve. Skal bare prøve å løfte fokuset litt ;) Jepp, veldig enkelt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor gammel er gutten din? Min ble akkurat to. Vil gjerne ha søsken til han før han blir tre, men ser ut som om det ikke er noen selvfølge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok veldig sant. man blir veldig god på å få kroppen til å fortelle det man vil at den skal fortelle.

 

man kan ikke noe annet enn å prøve å ignorere det, og bare vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry men jeg må bare klage litt nå. Faens naboer! Nå har de satt på full dansemusikk til ungene på 2 og 5, og de hopper rundt på gulvet der oppe! Klokken er 22!!!!
De holder faktisk ungene våkne til klokken 24 nesten hver eneste dag for å få sovet lenge om morgenen selv... Holder seriøst på å bli gal!

Har prøvd å gi beslked flere ganger men de bryr seg overhodet ikke om det.

Som regel får jeg svaret "Det er unger i sin beste alder, så det er lite vi kan gjøre for å roe dem"...

Jeg spyr av hele stedet snart, vil flytte NÅ!

 

Hyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyl!!!!!!

 

 

 

(ja jeg er ekstremt humørsyk i disse dager om dere lurte hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier bare en ting jeg.. Bekymringsmelding til barnevernet!!

Har tenkt tanken, men er det ikke et litt tynt grunnlag bare fordi de legger ungene sent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor gammel er gutten din? Min ble akkurat to. Vil gjerne ha søsken til han før han blir tre, men ser ut som om det ikke er noen selvfølge...

Han er akkurat blitt 5 år og skal begynne på skolen til høsten... Wææ, rå skummelt for mammaen.. Føler meg så gammel ;) Hadde en plan om å ha tre-fire år mellom, men pga div sykdom hos meg har ikke vi kunnet prøve før nå.. Så vi er passe overklar for at det skal klaffe :) Har vel innfunnet oss med at vi får to "enebarn".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å det var dumt krumelur :-(

 

Jeg tror jeg har fått soppinfeksjon i underlivet! Alt skulle visst gå galt denne måneden! EL som er 1,5 uke forsinket, UVI og nå kanskje sopp. Haff! Blir neppe noe graviditet nå. Men det hadde jo vært litt komisk om det ble noe etter denne syke måneden her.

Jeg har aldri hatt sopp før da så jeg vet ikke om det er det. Men det svir/klør der nede... Bør en gå til legen og få diagnose eller skal jeg bare gå på apoteket og få noe for det...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd Krumelur...

Huff, Sokkedyret det hørtes ikke godt ut.. Tror de sier at hvis du ikke har hatt d før bør en få d påvist. Men kan jo bare dra en tur på apoteket å kjøpe canesten og prøve. Blirdbedre er d sopp blir d ikke bedre drar du til legen ;) God bedring!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg googlet litt og det stod at en skulle gå til legen hvis en ikke har hatt det før, så da gjør jeg det. Fikk en legetime i morgen så da går det jo fort. Å jeg blir så oppgitt av alt som skulle gå galt denne måneden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjipt, Krumelur. :(

 

Og Sokkedyret, makan til uflaks denne måneden, da! :klem: Typisk at man får sopp etter antibiotikakur. (Når man først har det er man ikke i tvil, for å si det sånn ... Jeg har ønsket meg balltre med pigger ...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å vite når jeg ikke har hatt det før. Kan jo være noe annet. Greit å få sjekket det. Jeg har jo aldri vært på en sånn type undersøkelse hos legen før da så jeg er litt nervøs =S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja når du får time med en gang er det klart det ikke skader å gå til legen, jeg mente bare at jeg har også lurt på om jeg hadde sopp noen ganger, men da jeg først fikk det var det virkelig ingen tvil, selv om jeg ikke hadde hatt det tidligere! Å si at det klør er på INGEN måte dekkende, hehe. Canesten hjelper fort, heldigvis. Bare litt ekkelt med den vagitorien, når den løser seg opp kommer det ut massssse guff etterpå. :sprettoy: God bedring. Igjen. :)

Endret av Kjøttmeis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har IKM nå til lørdag/søndag!

Aldri i min villeste fantasi ville det ha ant meg at et forsøk på å bli gravid, skulle være så nervepirrende!!!

 

Jeg testet idag 10 DPO, og fikk negativt svar.

Har fått rare kviser på haka, er trøtt, gikk på toalettet nå og oppdaget tykt gult utflod...

Bortsett fra dette har jeg svake mensmurringer innimellom, men ikke så veldig merkbart.

 

Sånn helhetlig sett så vil jeg nok si at jeg er symptomfri, da alle de ovennevnte symptomene (bortsett fra kvisene) kan ha en naturlig forklaring.

Vi har vel alle hørt om de symtomfrie, vordende mødre som ante fred og ingen fare før testen smalt opp med teksten "Gravid"!

 

Jeg krysser fingrene for at jeg kan være ei slik en!!! :heiajente:

 

Regner med at jeg venter imorgen, og svir av enda en billigtest (wondfo) på torsdag som kommer!

Endret av ~•~Vasteros~•~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja når du får time med en gang er det klart det ikke skader å gå til legen, jeg mente bare at jeg har også lurt på om jeg hadde sopp noen ganger, men da jeg først fikk det var det virkelig ingen tvil, selv om jeg ikke hadde hatt det tidligere! Å si at det klør er på INGEN måte dekkende, hehe. Canesten hjelper fort, heldigvis. Bare litt ekkelt med den vagitorien, når den løser seg opp kommer det ut massssse guff etterpå. :sprettoy: God bedring. Igjen. :)

Hamn kanskje jeg har noe annet da... Det klør ikke så voldsomt som du beskriver. Det er mer sårt og vondt. Men føles mer som en sånn kløe som er fordi en har sår... Sikkert bra jeg skal til legen!

Er også veldig trøtt og uvel om dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres veldig ut som sopp for meg. Første gangen jeg hadde det gikk det kanskje to dager før jeg fikk behandlet det, og det ble så sårt og vondt at det seriøst var vondt å gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter utallige svake streker på billig strimler, kjørte jeg på i morges med en CB digital... Og der stod det "GRAVID" gitt!! Så nå erklærer jeg meg offisielt for gravid :sol:

 

Det som er litt rart er at de symptomene jeg hadde, har på en måte gitt seg.. Har bare litt murringer nederst i magen... Ingen ømme bryst eller kvalme... Hm... men det kommer sikkert.. Masse å glede seg til fremover vil jeg tro ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter utallige svake streker på billig strimler, kjørte jeg på i morges med en CB digital... Og der stod det "GRAVID" gitt!! Så nå erklærer jeg meg offisielt for gravid :sol:

 

Det som er litt rart er at de symptomene jeg hadde, har på en måte gitt seg.. Har bare litt murringer nederst i magen... Ingen ømme bryst eller kvalme... Hm... men det kommer sikkert.. Masse å glede seg til fremover vil jeg tro ;)

Metzi, hvor lenge har du drevet og testet (siden hvor mange DPO)?

Og når startet de svake positiv-testene å vise seg?

 

Jeg er 10 DPO idag, og hadde negativ resultat.

Jeg vet det enda er "for tidlig" å få et positivt resultat (gjennomsnittlig sett) da det tar egget mellom 7 - 12 dager å feste seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Sier bare en ting jeg.. Bekymringsmelding til barnevernet!!

Har tenkt tanken, men er det ikke et litt tynt grunnlag bare fordi de legger ungene sent?

 

Bekymringsmelding bare fordi akkurat den familien ikke følger norges svar på leggetider? Om de danser og koser seg er vel ikke akkurat DET grunn til bekymring.

 

Anonymous poster hash: 26127...135

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Etter utallige svake streker på billig strimler, kjørte jeg på i morges med en CB digital... Og der stod det "GRAVID" gitt!! Så nå erklærer jeg meg offisielt for gravid :sol:

 

Det som er litt rart er at de symptomene jeg hadde, har på en måte gitt seg.. Har bare litt murringer nederst i magen... Ingen ømme bryst eller kvalme... Hm... men det kommer sikkert.. Masse å glede seg til fremover vil jeg tro ;)

Metzi, hvor lenge har du drevet og testet (siden hvor mange DPO)?

Og når startet de svake positiv-testene å vise seg?

 

Jeg er 10 DPO idag, og hadde negativ resultat.

Jeg vet det enda er "for tidlig" å få et positivt resultat (gjennomsnittlig sett) da det tar egget mellom 7 - 12 dager å feste seg.

 

 

Hm.. Jeg tok første testen på fredag.. Da var jeg 10 dpo.. Den var negativ.. Så tok jeg en lørdag morgen (11 dpo), den viste veldig svak strek men kom ikke før etter ca 8-9 min... Så visste ikke om den var å regne som positiv da.. På søndag og igår kom det svak strek innenfor fristen..

Idag har jeg IKM, så spanderte derfor på meg å bruke CB digital som har ligget og støvet bort i skuffen og ventet på rette anledning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...