Gå til innhold

IKM uke 3


Krumelur

Anbefalte innlegg

 

 

 

Takk Vasteros! Og gud så spennende med testen din, har hørt at andre har fått svak strek bittelitt etter fristen første gang. Heier av hele mitt hjerte!!

Tusen hjertelig takk Kjøttmeis :)

 

Jeg har lagt ut bilde av testen min i innlegget over, så får du se og dømme for deg selv om det i det hele tatt kan kalles en skyggestrek.

Det kan muligens være ønsketenkning, og at jeg derfor har begynt å se syner...haha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da ser det ut t at vi møtes på 1.tri da kjøttdeig og vasteros!! Masse gratulere ser strek på begge testene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det ut t at vi møtes på 1.tri da kjøttdeig og vasteros!! Masse gratulere ser strek på begge testene!!

Kjøttdeig??? HAHAHAHAHAHAHA nå lo jeg høyt på kontoret! ;) Hihihihi! 

 

Gratulerer Kjøttmeis og Vasteros :) :) :) 

 

Jeg er fortsatt på teste-streik, null testing for meg... Lurer på hvor lenge jeg klarer å holde meg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gallery_857778_7825_1765721.jpg

 

Her er min. :) Litt sterkere i virkeligheten, bildet er tatt etter 3-4 minutter.

Jeg ser streken din, jeg :) Åhh...vi går spennende tider i møte, Kjøttmeis :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser også strekene hos begge to, jippi jippi :)   GRATULERER :D

 

Jeg brukte kvelden i går til å tenke.. Kom frem til at jeg ikke orker bo her lenger enn tre måneder til, må fikse en del papirer, søke ny barnehage til guttungen, depositumslån osv..
Uansett om han skulle delvis skifte mening så er det allerede ute at han ikke har følelser for meg mer, og å bo her kun fordi han har skyldfølelse er ikke rett verken for vår del eller barna sin del.. Da er det bedre vi har en grei tone, kan klare snakke sammen å samarbeide om det som skal skje..

 

Jeg har vært alene på nytt sted før, hatt minimalt med nettverk rundt meg og i tillegg våkenetter og et barn med kolikk..

Selv om jeg hele tiden har ønsket at det ikke skulle være så stor aldersforskjell mellom barna mine så er det igrunn helt greit nå, eldstemann skjønner mer å kommer til å være såå stolt.. Han er en skjønn, underfundig liten fyr som er veldig glad i å hjelpe til i huset både med matlaging, rydding og vasking så tror det her kommer til å gå heelt fint :)  Får holde motet oppe, tenke positivt å ta vare på meg selv så den lille får det godt i magehuset :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatten av for deg, EM86, sånn hadde ikke jeg taklet det! Håper virkelig at dere i det minste kan ha et ok forhold til hverandre selv om dere ikke er et par lenger.

 

 

Og jeg lo også godt av kjøttdeig, hehehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Da ser det ut t at vi møtes på 1.tri da kjøttdeig og vasteros!! Masse gratulere ser strek på begge testene!!

Kjøttdeig??? HAHAHAHAHAHAHA nå lo jeg høyt på kontoret! ;) Hihihihi!

 

Gratulerer Kjøttmeis og Vasteros :) :) :)

 

Jeg er fortsatt på teste-streik, null testing for meg... Lurer på hvor lenge jeg klarer å holde meg!

Haha!! Sånn er der med autokorrekt på telefonen og når en ikke leser korrektur :) men regner med du skjønte hvem det var til kjøttmeis!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg er to dager over IKM, tok en test men den er blenda hvit :( Ingen mensen å se.....

Er mensen bare forsinket? Noen som har erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilu81: mange kvinner produserer ikke nok HCG tidlig i svangerskapet. Det kan derfor ta lengre tid før en graviditetstest slår ut med et positivt resultat.

Jeg vil råde deg til enten å ta en blodprøve hos legen din, da blodprøver kan påvise HCG uansett hvor lave verdiene er. Eller så kan du vente to - tre dager til før du tar en ny test hjemme!

Endret av ~•~Vasteros~•~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for rask svar, Vasteros. :) Sitter her og vet ikke helt hva jeg skal tenke. Delig med litt forklaring. Alle her inne som har fått posetiv teste, har fått resultater innen IKM. Mannen min sendte meg nettopp melding på Skype. Han er veldig nysgerrig, siden han viste at jeg skulle teste meg. Jeg avventer to-tre dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for rask svar, Vasteros. :) Sitter her og vet ikke helt hva jeg skal tenke. Delig med litt forklaring. Alle her inne som har fått posetiv teste, har fått resultater innen IKM. Mannen min sendte meg nettopp melding på Skype. Han er veldig nysgerrig, siden han viste at jeg skulle teste meg. Jeg avventer to-tre dager.

Hei!!

Vil bare si at når jeg var gravid i høst så testet jeg ikke positivt før fire dager etter IKM, denne gangen har jeg testen positivt før IKM så kan også variere!! Masse lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser også klart tydelig streker hos Kjøttmeis og Vasteros, grattis! :duskedame:

Måtte dem bli sterkere og sterkere og spiren klore seg fast!

 

Leser også stadig vekk at mange ikke får positiv test før langt over IKM.

Endret av peachpie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at flere ser det, nå som det har gått noen timer begynner jeg jo å lure på om jeg kanskje bare har drømt det. :ler: Ikke så kvalm i dag, men det verker ganske bra både i ryggen og like over skambeinet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle dere heldige:-) Har hatt menssmerter siden i går så jeg går bare og venter på tanta. Kommer vel hvert øyeblikk. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så gøy Kjøttmeis og Vasteros!  :strix:  Ingen problemer med å se de strekene! Men hvordan klarte dere å få bildet til å komme frem i innlegget?? Når andre har prøvd det blir det bare en linje ingen kan trykke på.. 

 

 

Så kjipt at tanta kom Mrs meg. Lykke til neste pp!

 

Det høres ut som du takler en sånn omvelting utrolig bra EM86 - men håper du har noen rundt deg som kan støtte deg uansett hva utfallet blir!

 

Jeg har drukket masse rooibos-te denne pp (2-4 kopper om dagen), og hadde også et par liter grapefruktjus rundt EL (1 stort glass om dagen, blandet med litt eplejus). Vet ikke om det var det som gjorde susen, men jeg ble hvertfall gravid :)  Lykke til de som prøver igjen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå gratulerer så mye Kjøttmeis og Vasteros :) Lykke til videre :)

 

Mensen min kom igår kveld... :cry3: Så da går jeg inn i pp3 siden jeg mistet sist :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...