Gå til innhold

IKM uke 3


Krumelur

Anbefalte innlegg

Det var kjedelig Lilu81, fikk virkelig opp håpet for deg her nå. :( Har lest om flere her som har trodd at mensen har kommet, men som så har testet positivt. Rart at tempen din fortsatt er så høy da, min har alltid droppet som en stein dagen før mensen kommer, så har den holdt seg på et sånt middels nivå under mensen, og så faller den ytterligere etter at mensen er ferdig. Du har ikke vært syk eller noe som kunne forklare at den har holdt seg høy?

 

Krysser aaaaalt for deg, Mrs-impatient! Hadde vært kjempegøy om det kom inn en sniker sånn på slutten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tempen gikk litt ned under blødningene, men så gikk den opp igjen, til samme som etter el. Derfor trodde jeg også at det var noe på gang. Ja, ja. Har jo ikke prøvd så lenge heller, begir oss ut på 4pp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan sikker slette meg fra listen. Er gravid, men venter egentlig bare bekreftelsen på blodprøven at jeg mister igjen. Har masse symptomer på at det går i vasken igjen. Skal inn på onsdag å ta siste blodprøve. Mistet de få symptomene jeg hadde. Får ikke sove før på morningen, det har skjedd hver gang jeg mister at jeg er trøtt, men får ikke sove. Hadde veldig vondt i magen både natt til søndag og til i dag. Natt til i dag var det masse sammentrekninger og jeg vurderte smertestillende, men klarte å la vær. Har ikke fått blødninger, men de kommer nok.

Huff, så tung tid du er i kosti... Er utrolig tungt å gå å vente på at det skal gå galt.. Må si at jeg krysser fingrene for at det skal gå bra, men skjønner jo at en innstiller seg på det kroppen gir signaler om.. Har tenkt mye på deg å lurt på hvordan det går med deg. Hvis du orker vil jeg gjerne høre hvordan prøven på onsdag går.

Jeg er litt i avventende modus selv, er gravid men klarer ikke tro at det skal gå bra. Har tatt to hcg målinger, første var lav og andre får jeg svar på i morgen, så blir det ul på mandag..

Ønsker deg lykke til og tenker på deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sukk, sukk, sukk, sukk, og atter sukk....

TR kom på fredag, 2 dager for tidlig... testet bare for gøy i dag, i håp om at jeg var gravid og hadde TR alikevell... men den var så negativ at det var som om den lo av meg.....

sukk sukk sukk sukk......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miaa og gullgutten: Jeg tar siste blodprøve i mårå. Får svar på torsdag. Skal gi beskjed hvordan det går på torsdag. Er inne å kikker, men orker ikke å være så aktiv. Kjenner jeg er veldig redd og klarer ikke annet enn å være negativ. Kjenner det er min måte å takle det på. Tar det negativt med et hint av håp eller hva jeg skal si. Er prøven positiv, så blir det 2 lange veker før jeg skal på ul. Hørtes godt ut å komme inn så tidlig på ul. Hvor mange uker er du. Krysser fingrwne for god stigning hos deg og lykke til på ul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosti: Krysser fingrene for deg og håper at prøvene viser god stigning!!! Skjønner at du ikke orker å være så aktiv her inne, men vit at flere tenker på deg og ønsker deg det beste :) Meg inkludert :) 

 

Mia: Masse lykke til med hcg-prøven og UL på mandag! :)

 

Ludviksmamma: Huff da :( Håper det blir full klaff i neste PP for deg!! :) 

 

Jeg har lagt ut to bilder i bildegalleriet mitt for de som vil se, en billig-strimmel og en Clear Blue fra i morrest (eller kl 04.00 er kanskje natt det ;) ).  :strix:  :strix:  :strix:

Legen får en telefon fra meg når de åpner kl 8! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klemmer:  til Kjøttmeis 

 

Er selvfølgelig liiiiiiivredd for at dette skal gå ad skogen igjen, men krysser fingrene for at alt går bra denne gangen :) Skal mase meg til UL i uke 7-8 og 12 + blodprøver for å sjekke hcg-stigningen denne gangen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Mrs-impatient!! Så streker på begge testene!

Da har jeg fått resultat på hcg prøver og den hadde steget fra 32 (3+6) til 357 (4+4) så selv om de er lave så er det god stigning. Hadde samme rolige start sist jeg var gravid og så tenker at jeg er en av de som produserer hcg saget i begynnelsen. Håper det er forklaringa og ikke at det går slik som sist.

Blir spennende med ul på mandag om de ser noe, vet det er tidlig men de ville ha meg inn da. Blir da 5+4. Så får vi ta det som det kommer. Er veldig distansert til det hele, og tenker det er en grei måte å takle d på. Så vi tenker ganske likt Kosti!

Lykke til alle som har blitt gravid og dere som begynner på ny pp, kjør på så håper jeg vi ser dere i 1. Tri så fort som mulig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som ble gravide, tok dere i bruk noen naturhjelpemidler : Bidronninggeleé, wild yam eller te? Vet jeg ikke skal bli helt desperat etter bare 5 pp.....men :) har så lyst på én liten én

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for enda flere positive tester  :bolledeig:

 

 

 

Tenker på deg Kosti og krysser alle fingre for deg!!! 

 

 

Jeg brukte ikke noen naturhjelpemidler. Men drakk mye rooibos-te, og en del grapefrukt-jus rundt el.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Miaa og gullgutten: Jeg tar siste blodprøve i mårå. Får svar på torsdag. Skal gi beskjed hvordan det går på torsdag. Er inne å kikker, men orker ikke å være så aktiv. Kjenner jeg er veldig redd og klarer ikke annet enn å være negativ. Kjenner det er min måte å takle det på. Tar det negativt med et hint av håp eller hva jeg skal si. Er prøven positiv, så blir det 2 lange veker før jeg skal på ul. Hørtes godt ut å komme inn så tidlig på ul. Hvor mange uker er du. Krysser fingrwne for god stigning hos deg og lykke til på ul.

Er veldig spent på hvordan d har gått med deg i dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Miaa og gullgutten: Jeg tar siste blodprøve i mårå. Får svar på torsdag. Skal gi beskjed hvordan det går på torsdag. Er inne å kikker, men orker ikke å være så aktiv. Kjenner jeg er veldig redd og klarer ikke annet enn å være negativ. Kjenner det er min måte å takle det på. Tar det negativt med et hint av håp eller hva jeg skal si. Er prøven positiv, så blir det 2 lange veker før jeg skal på ul. Hørtes godt ut å komme inn så tidlig på ul. Hvor mange uker er du. Krysser fingrwne for god stigning hos deg og lykke til på ul.

Er veldig spent på hvordan d har gått med deg i dag!!

Har ikke hørt noe i dag. Håper jeg hører noe i mårå. Kan vær de ikke har fått svar då rekner jeg med siden jeg ikke har hørt noe.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Miaa og gullgutten: Jeg tar siste blodprøve i mårå. Får svar på torsdag. Skal gi beskjed hvordan det går på torsdag. Er inne å kikker, men orker ikke å være så aktiv. Kjenner jeg er veldig redd og klarer ikke annet enn å være negativ. Kjenner det er min måte å takle det på. Tar det negativt med et hint av håp eller hva jeg skal si. Er prøven positiv, så blir det 2 lange veker før jeg skal på ul. Hørtes godt ut å komme inn så tidlig på ul. Hvor mange uker er du. Krysser fingrwne for god stigning hos deg og lykke til på ul.

Er veldig spent på hvordan d har gått med deg i dag!!
Har ikke hørt noe i dag. Håper jeg hører noe i mårå. Kan vær de ikke har fått svar då rekner jeg med siden jeg ikke har hørt noe.

Huff, så spennende de skal gjøre d da... Krysser fingrene masse for deg. Håper, håper at det skal gå veien din, men skjønner at du selv må beskytte deg selv. Tenker på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo stigning, og det er jo ikke mange dagene mellom.. Håper for deg!! Og lykke til med neste prøve evt ul!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ul time om 14 dager. Skal inn å måle hcg igjen neste uka. Har lyst og oppdage det negativa via blodprøve og ikke ul. Hvis jeg kan forhindre å se at det går galne veg på ul, så føler jeg det er lettere. Glad for jeg får god oppfølging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...